از کجا بهترین مرکز لیزر در تهران رو پیدا کنیم؟!

بهترین مرکز لیزر در تهران

بهترین مرکز لیزر در تهران

لیزر یک درمان زیبایی است که از تابش اشعه متمرکز نوری (لیزر) استفاده می کند تا رشد موهای زائد بدن را برای همیشه کاهش دهد یا حتی متوقف نماید! وقتی موهای بدن خود را لیزر کنید برای مدتی طولانی(حتی برای همیشه) از دست روش های سنتی رفع موی زائد مثل تیغ و اپیلاسیون و غیره خلاص خواهید شد.

لازم نیست توضیح چندانی برای معرفی این درمان بدهیم. چون این درمان این قدر معروف شده که خیلی ها با آن و مزیت هایش آشنا هستند. حتما شما هم با لیزر آشنایی دارید. اگر نگاهی به اطرافیان خود بیندازید مطمئنا خواهید دید که تعداد زیادی از آشنایان شما قبلا لیزر را انجام داده اند و خیلی از آنها هم از نتیجه راضی هستند. چون لیزر علاوه بر اینکه موهای زائد را رفع می کند باعث می شود تا پوستتان شفاف تر شده و حالت صیقلی پیدا کند.

اما تکلیف کسانی که از تجربه لیزر موهای زائد ناراضی هستند چه می شود؟ چرا بعضی از افراد نتوانسته اند نتیجه مطلوبی از این درمان که قرار است ایمنی و اثرگذاری بالایی داشته باشد بگیرند؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

واقعیت این است که علل بسیار زیادی برای نتیجه ندادن لیزر وجود دارند. اما تنها دلیل کلی برای نارضایتی از لیزر فقط و فقط این است که به یک مرکز نامناسب و بی کیفیت مراجعه کرده باشید. چون هرکدام از علت هایی که موجب بی کیفیتی لیزر می شوند تنها در یک مرکز بد هستند که می توانند اتفاق بیفتند.

بهترین مرکز لیزر در تهران
بهترین مرکز لیزر در تهران

اما چطور می توانید بهترین مرکز لیزر در تهران را پیدا کنید؟

با ما همراه باشید تا بیشتر با این درمان آشنا شوید و بتوانید تشخیص درستی از کیفیت آن در یک مرکز خوب لیزر داشته باشید.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

خب بگذارید در همین ابتدا مهمترین عامل موثر در کیفیت لیزر را به شما معرفی نماییم. دستگاه لیزر مورد استفاده اگر کیفیت خوبی ندشاته باشد قطعا می تواند درمان نامناسبی را برای شما موجب شود. لیزری که نه تنها موثر نیست، بلکه می تواند خطرات و عوارضی هم برای سلامت پوست و موی شما داشته باشد. در ادامه مقاله بیشتر در مورد عوارض احتمالی لیزر در اثر دریافت درمانی بی کیفیت صحبت خواهیم کرد.

باید بدانید که دستگاه های لیزر کم نیستند. مخصوصا دستگاه های فاقد کیفیت و نامرغوب. اول بگذارید تکلیف دستگاه های لیزر خانگی را روشن کنیم. این مدل از دستگاه های لیزر تنها برای تکمیل و تجدید کم‌قدرت اثر لیزر بعد از گذراندن دوره کامل در یک مرکز حرفه ای، مورد استفاده قرار می گیرند. خیلی ها هستند که پولشان را خرج این دستگاه ها می کنند و انتظار دارند تا بدون مراجعه به یک مرکز تخصصی بتوانند همان نتیجه را بگیرند. در حالیکه این دستگاه ها اصلا قدرت مورد نیاز آن را ندارند که بخواهند در رفع موهای زائد، آنطور که باید موثر باشند.

علاوه بر آن صرفه اقتصادی هم نخواهند داشت. چون با توجه به میزان تاثیر کمی که دارند، اصلا به قیمتشان نمی ارزند. و با هزینه کمتر از آن می توانید در یک مرکز معتبر و خوب یک دوره کامل و تخصصی لیزر را پشت سر بگذارید.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

اما دستگاه های حرفه ای لیزر هم همگی مناسب و خوب نیستند. این روزها با توجه به وضع اقتصادی عمومی، خیلی از مراکز که به دنبال کسب سود از لیزر هستند، به جای خریدن دستگاه های بسیار خوب و البته بسیار گران‌قیمت لیزر تصمیم می گیرند سراغ نمونه های چینی بی کیفیت و البته ارزان‌قیمت بروند.

این دقیقا همان نقطه ضعف اصلی است که باعث می شود نه تنها از لیزر نتیجه ای نگیرید، بلکه دچار آسیب هم بشوید.

بهترین دستگاه های لیزر معمولا از برند های الکساندرایت، دایود و البته اسکلپیون مدیواستار هستند. دستگاه هایی که بالاترین کیفت و ایمنی موجود را دارند و اصلا هم ارزان نیستند.

 قیمت لیزر موهای زائد

شاید با خودتان فکر کنید که مراکزی که از بهترین دستگاه های لیزر استفاده می کنند، به واسطه قیمت بالای این دستگاه ها، حتما باید تعرفه های بسیار گرانی هم داشته باشند. باید بگوییم که متأسفانه بعصی از مراکز هستند که از این باور شما سوء استفاده کرده و دقیقا همین کار را می کنند!

اما اشتباه نکنید. قرار نیست بابت خدمات معقول و بدیهی لیزر که با بهترین دستگاه ها انجام می شوند پول بیش از حدی پرداخت کنید. لیزر اصولا درمانی است که به گونه ای طراحی شده تا بتواند برای همه اقشار مردم در دسترس باشد. اصلا به همین دلیل هم هست که توانسته در سال های اخیر اینقدر محبوبیت کسب کند. یادتان باشد که بهترین مراکز لیزر، بهترین و معقول ترین تعرفه ها را دارند که با کیفیت کارشان متناسب است. یعنی نه خیلی گران است و نه خیلی ارزان.

برای دیدن قیمت های یکی از بهترین و به صرفه ترین مراکز لیزر توصیه می کنیم به لیست قیمت موجود در این صفحه نگاهی بیندازید.

 قیمت لیزر موهای زائد
قیمت لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد

بهتر است در اینجا به دومین عامل مهم در خدمات بی کیفت لیزر هم اشاره بکنیم. خیلی از مراکز هستند که با وجود داشتن بهترین دستگاه ها، باز هم خدمات مناسب و باکیفیتی ندارند! خب مهمترین عامل در اینباره در اختیار داشتن تکنسین های غیر حرفه ای و غیر متخصص است. حتما در مورد تکنسین های مرکز مورد نظرتان تحقیق کرده و سعی کنید از مراجعه کنندگان دیگر آن مرکز در مورد کیفیت کارشان سوال بپرسید.

چون اگر لیزر بی کیفیتی دریافت نمایید خطراتی بعضا جدی سلامت پوست شما را تهدید خواهند کرد. عارضه هایی مانند:

  • سوختگی
  • تغییر رنگ پوست
  • لک پوستی
  • تاول
  • کبودی
  • خونریزی
  • زخم
  • عفونت

همانطور که قبلا اشاره کردیم اینها عوارض محتملی نیستند. یعنی اگر لیزر به شکل اصولی، با بهترین دستگاه ها و بهترین تکنسین ها انجام شود اصلا نیازی نیست که نگران بروز هرگونه عوارض جانبی باشید.

بهترین مرکز لیزر در شمال تهران

قرار نیست مراکز لیزر شمال تهران از بقیه مرکزهای لیزر گرانتر باشند.

مرکز لیزر و زیبایی شمال تهران یکی از بهترین مراکز لیزر پایتخت است که با کادری مجرب متشکل از بهترین پزشکان و تکنسین های متخصص و حرفه ای، در کنار بهره مندی از بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر، یکی از با کیفیت ترین مراکز لیزر تهران به حساب می آید. علاوه بر کیفیت خدمات قابل ملاحظه، هزینه تعرفه ها و قیمت های این مرکز، در کنار تخفیف های استثنایی اش آن را به مرکزی کاملا به صرفه و مناسب هم تبدیل کرده اند. جهت دیدت لیست قیمت و گرفتن نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

گردآورنده : ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا