هزینه هایفو برای شخص شما در یک مرکز خوب چقدر می شود؟

هزینه هایفو

هزینه هایفو
از هزینه ی هایفو صحبت می کنیم برای اینکه بدانید این درمان فقط به واسطه تاثیر فوق العاده اش نیست که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. قیمت هایفوتراپی حتی در گرانترین مراکزی که هزینه های به نسبت زیادی دریافت می کنند، باز هم به صرفه و مناسب است! می دانید چرا؟ چون هایفو درمانی است که حداقل تا دو سال تاثیر پایدار و قدرتمند دارد.

هزینه هایفو
هزینه هایفو

هزینه هایفو مسئله ای نیست که بتوان تعرفه مشخصی برای آن تعیین کرد. چراکه بسته به شدت درمان، تعداد جلسات مورد نیاز و البته مرکز هایفوتراپی برای هرکس فرق می کند. اما اینطور نیست که عرفی برای آن وجود نداشته باشد.
برای اینکه بتوانید از حدود قیمت هایفو در یک مرکز معتبر با تعرفه های مناسب و معقول آگاه شوید بهتر است به این صفحه مراجعه کرده و با ما تماس بگیرید.
اما به این نکته توجه داشته باشید که هزینه نهایی هایفو برای هرکس بعد از بررسی شرایط پوست او توسط پزشک متخصص تعیین می شود.

هایفو تراپی

هایفوتراپی چیست؟ وقتی از هایفو صحبت می کنیم در مورد چه درمانی صحبت می کنیم؟
همانطور که گقتیم هایفو وعده یک اثربخشی شگفت انگیز را به شما می دهد. هایفو درمانی است که دو کار اصلی برای شما انجام می دهد. یکی لیفت صورت و دیگری جوانسازی.
افتادگی پوست صورت با بالا رفتن سن یک واقعیت اجتناب ناپذیر است. روند تولید سلول های جدید و تجدید قوای عضلات نگهدارنده پوست بعد از یک سنی متوقف می شود. به همین خاطر هم هست که کم کم شاهد بروز چین و چروک و افتادگی پوست صورت و گردن خود هستید. و هایفو بهترین روش برای رفع این مشکلات است.
هایفو از امواج تشدید شده اولتراسوند برای لیفت و جوانسازی صورت استفاده می کند. امواج اولتراسوند یا فراصوت شکلی از انرژی هستند که با تحریک پوست به تولید کلاژن برای تجدید فرآیند سلول سازی به صورت طبیعی پوست را لیفت می کنند و چین و چروک هایش را برطرف می نمایند.


دستگاه هایفو معمولا از سه کارتریج مخصوص استفاده می کند که هرکدام از آنها یک عمق هدف مشخص دارند و برای تاثیر خاصی طراحی شده اند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

هزینه هایفو
هزینه هایفو

کارتریج 1.5 میلیمتری: این کارتریج که کمترین عمق نفوذ را در بین سایرین دارد بیش از هر چیز به منظور تحت تأثیر قرار دادن رنگدانه های پوست و روشن تر کردن آنها استفاده می شود.
کارتریج 3 میلیمتری: این کارتریج وظیفه بخش جوانسازی هایفوتراپی را بر عهده دارد. آزاد سازی انرژی در این لایه باعث تولید کلاژن و کشیدن پوست و رفع چین و چروک ها می شود.
کارتریج 4 میلیمتری : این کارتریج عمیقترین لایه پوست را هدف قرار می دهد. یعنی لایه اسماس. اثرگذاری بر این لایه باعث رفع افتادگی و لیفت پوست می شود.
همانطور که می بینید هایفوتراپی علاوه بر رفع چین و چروک و لیفت صورت باعث روشن تر شدن پوست شما نیز می شود. تأثیر هایفو به گونه ای است که بین 2 تا 10 سال می تواند باقی بماند. البته ممکن است به بیشتر از یک جلسه هایفوتراپی نیاز داشته باشید که این به شرایط منحصر به فرد شخص شما بستگی دارد.

هایفو برای چه کسانی مناسب است

خب بگذارید همین ابتدا این نکته را روشن کنیم که هایفو ممکن است برای همه مفید نباشد. درست است که هایفوتراپی بهترین جایگزین برای درمان جراحی صورت است اما در همه موارد نمی تواند موثر باشد. بهتر است اینگونه بگوییم که هایفوتراپی بیشتر مناسب رفع علائم ملایم پیری پوست است.
یعنی اگر چین و چروک های عمیقی روی پوست شما وجود داشته باشد یا افتادگی پوستتان شدید باشد نباید چندان روی اثربخشی پایدار هایفو حساب باز کنید. به همین دلیل هم هست که مناسب ترین افراد برای انجام هایفوتراپی کسانی هستند که سنشان بین 30 تا 50 سال است و علائم پیری شدید روی پوست صورت و گردن خود ندارند.

هزینه هایفو
هزینه هایفو

از طرف دیگر اگرچه می توان از هایفو برای لیفت و جوانسازی پوست همه نقاط بدن استفاده کرد، اما از این روش بیشتر برای لیفت پوست صورت و گردن استفاده می شود. اما بدانید که اگر شرایط لازم برای هایفوتراپی را داشته باشید، احتمالا بهترین درمان زیبایی عمرتان را تجربه خواهید کرد! نواحی مناسب برای هایفو تراپی عبارتند از :
• پیشانی
• گونه ها
• چانه
• غبغب(یکی از پر طرفدارترین نواحی برای هایفوتراپی غبغب است. چون هایفو ثابت کرده می تواند تأثیر بسیار خوبی در رفع غبغب داشته باشد.)
• ابروها
• گردن

آیا هایفو واقعا تاثیر دارد

همانطور که اشاره کردیم در صورت داشتن شرایط لازم هایفو احتمالا بهترین درمانی است که تجربه اش خواهید کرد. ولی طبیعی است که به واسطه نوظهور بودن این درمان، خیلی از مردم در مورد حقیقت وعده هایش شک داشته باشند.
اگر مطمئن نیستید بهتر است از کسانی که تجربه هایفوتراپی داشته اند سوال بپرسید. به شما اطمینان می دهیم که از پاسخشان شگفت زده خواهید شد.
البته یک نکته مهم را باید حتما در نظر داشته باشید. اگرچه هایفو تأثیر آنی دارد، اما چون روند کارش اثرگذاری طبیعی روی بدن است، چند ماهی طول می کشد تا تأثیر نهایی کم کم خودش را نشان بدهد. این به خاطر آن است که باید به بدن فرصت داد تا فرآیند کلاژن سازی را آرام آرام تکمیل کند تا بتواند روند تجدید سلولی را به حد کامل خودش برساند.

عوارض هایفو

از دیگر مزایای بسیار جذاب هایفو این است که وعده کمترین عوارض جانبی و خطر را به شما می دهد. وقتی تصمیم به هایفوتراپی گرفتید خیالتان از بابت هرگونه خطر و ریسکی راحت باشد. بدترین عارضه های هایفو که به احتمال کم ممکن است روی بدهند فقط قرمزی پوست، کمی بی حسی و اندکی ورم است که آنها هم بی خطر بوده و خود به خود بعد از چند ساعت از بین خواهند رفت.

بهترین مرکز هایفو تهران

انتخاب مرکز هایفوتراپی اهمیت زیادی در کیفیت درمانی که دریافت می کنید دارد. پس چشم هایتان را باز کنید و بهترین مرکز را برگزینید.

مرکز لیزر و زیبایی شمال تهران یکی از بهترین مراکز زیبایی در تهران است که خدمات هایفوتراپی به شما عزیزان ارائه می دهد. بهره مندی از بهترین دستگاه ها، در اختیار داشتن کادر متخصص و مجرب، تعرفه های معقول و مناسب همگی باعث شده اند تا هایفوتراپی در این مرکز نه تنها باکیفیت باشد، بلکه به درمانی کاملا به صرفه هم تبدیل شود. برای آشنایی بیشتر با این مرکز و اخذ نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
هزینه هایفو
هزینه هایفو

 

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا