هزینه تزریق بوتاکس مسپورت و نظرات مردم درباره این بوتاکس!

هزینه تزریق بوتاکس مسپورت

هزینه تزریق بوتاکس مسپورت

بازار زیبایی پُر از برندها و محصولات عجیب و غریب است. برخی از این محصولات خیلی با کیفیت و موثر هستند اما بعضی دیگر نیز هیچ گونه تاثیری ندارند یا این که حتی اثر معکوس بر جای می گذارند.

اما خیلی مهم است که قبل از استفاده از محصولات زیبایی همه چیز را درباره ی آن ها بدانید. در این مطلب می خواهیم به سراغ بوتاکس ایرانی مسپورت( مصپورت) برویم و اطلاعاتی کلی درباره ی آن به شما بدهیم.

همان طور که می دانید، تزریق بوتاکس اثری شگفت آور بر روی رفع چین و چروک های صورت دارد. اما مارک های بوتاکس آن قدر متنوع هستند و بازار پُر از آن ها شده است که قطعاً ما را سردرگم خواهد کرد. در حال حاضر بوتاکس مسپورت تا اندازه ای شناخته شده است اما آن چه که حتمالاً نمی دانید این است که هزینه تزریق بوتاکس مسپورت چقدر است و چرا این بوتاکس ارزان به حساب می آید؟ دیگر بوتاکس ها چطور؟ آیا بهتر نیست که برای امنیت بیشتر به سراغ همان برندهای خارجی برویم؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

هزینه تزریق بوتاکس مسپورت
هزینه تزریق بوتاکس مسپورت

خب در پاسخ به سوال هزینه تزریق بوتاکس مسپورت باید بگوییم که اول از هر چیزی باید مشخص شود که این بوتاکس را می خواهید برای کدام ناحیه از صورت یا بدن تزریق کنید. شدت و وخامت چین و چروک ها نیز در تعیین قیمت بوتاکس موثر است. هم چنین هر چه مهارت و تجربه ی پزشکتان بیشتر باشد، احتمالاً قیمت درمان شما بالاتر می رود.

اما بوتاکس مسپورت به خاطر ایرانی بودن قیمت پایین تری نسبت به دیگر برندهای خارجی دارد. البته فکر نکنید که این محصول ایرانی به خاطر ارزان بودن، کیفیت لازم را ندارد. برعکس آن چه که فکر می کنید، بوتاکس مسپورت تاییدیه سازمان غذا و دارو را دارد و از نظر وزارت بهداشت کشور، مصرف آن بدون خطر می باشد.

در صورتی که به دنبال یک مرکز خوب با پزشکی ماهر و با تجربه هستید که تزریق بوتاکس مسپورت را برایتان انجام دهد و هم چنین هزینه های خیلی بالایی هم نداشته باشد، ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران ( واقع در خیابان شریعتی و نزدیک به مترو قلهک) از قدیمی ترین مراکزی است که تزریقات زیبایی را انجام می دهد و سال ها تجربه در این زمینه، موجب شده که یکی از بهترین ها در حیطه های زیبایی باشیم. هم چنین قیمت هایی که در نظر می گیریم بیشتر مواقع با تخفیف های خیلی خوبی همراه است تا همه بتوانند از این خدمات بهره مند شوند. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تخفیف تزریق بوتاکس مسپورت و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید. همکاران ما پاسخگوی سوالات شما در این زمینه خواهند بود.

نظرات در مورد بوتاکس مسپورت

اما همان طور که قبلا بارها گفتیم، در حال حاضر بوتاکس مسپورت، شهرت خوبی پیدا کرده است و خیلی ها از آن استفاده می کنند. در این قسمت می خواهیم به سراغ نظرات شما عزیزان برویم. با مطالعه ی کامنت ها و نظرات مردم در وب سایت تهران اسکین و هم چنین تالارهای گفتگو ، توانستیم نظرات زیر را برایتان جمع آوری کنیم. خواندن این نظرات خالی از لطف نخواهد بود.

نادیس گفته:

من 42 سالمه و قبل از آشنایی با بوتاکس مسپورت ، بارها دیسپورت و زئومین تزریق کرده بودم . اما هزینه های آن سرسام آور بود. بزارید بهتون بگم که بوتاکس مسپورت از لحاظ کیفیت هیچ فرقی با بوتاکس های خارجی نداره! حتی شاید برای بعضی ها بهتر باشه. خود من احساس می کنم بوتاکس مسپورت سازگاری بیشتری با پوستم داره. قیمت بوتاکس مسپورت هم خیلی به صرفه تره و دیگه بهم فشار مالی نمیاد.

نظرات در مورد بوتاکس مسپورت
نظرات در مورد بوتاکس مسپورت

سحر گفته:

خیلی ممنونم از این که بوتاکس مسپورت رو بهم معرفی کردید. هزینه هام خیلی کمتر شدن. چین و چروک های پیشونیم هم تا الان که 2 ماه و نیم گذشته، هنوز ظاهر نشدن و این خیلی خوبه!

علی افراسیابی گفته:

من نمیدونم چرا همه میگن محصولات ایرانی به درد نمی خوره! خود من یک بار به خاطر بی اطلاعی بوتاکس دیسپورت تزریق کردم اما بعدها متوجه شدم اون برند کاملاً چینی و تقلبی بوده. بماند که چه بلایی سر پوستم اومد. اما از اون به بعد دیگه فقط مسپورت تزریق کردم و واقعا هم کارش عالیه! هیچ مشکل یا عوارضی روی پوست نداره

سوسن گفته:

اگه بخوام راستشو بگم من فقط به خاطر هزینه تزریق بوتاکس مسپورت که ارزون تره، این بوتاکس رو استفاده می کنم. اگه قرار باشه هر 3 ماه یک بار بوتاکس تزریق کنم، نمی تونم برندهای اورجینال خارجی مصرف کنم. تازه انقدر مارک های تقلبی خارجی تو بازار هست که ترجیح می دم فقط از برندهای ایرانی استفاده کنم که راست و دروغشون مشخص تره!

نون. ساغری گفته:

من خودم تو یک مرکز زیبایی کار میکنم. تقاضا واسه تزریق بوتاکس مسپورت خیلی زیاد شده و تا حالا یک مورد شکایت هم نداشتیم. همه راضی ان. تازه به خاطر هزینه پایین تزریق بوتاکس مسپورت، هم برای ما و هم برای مراجعه کنندگان به صرفه تره!

در کل بوتاکس مسپورت خوبه؟

تمام نظرات بالا، گزیده ای از کامنت هایی است که شما عزیزان در پایین پست های مختلف وب سایت تهران اسکین و پیج اینستاگرام ما (@berkelyzerr) گذاشته اید. به نظر می آید که با وجود هزاران نظر مثبتی که درباره تزریق بوتاکس مسپورت وجود دارد، از هر نظر برند قابل اطمینان و ایمنی است.

علاوه بر این هزینه تزریق بوتاکس مسپورت نیز خیلی ارزان تر و به صرفه تر از مارک های خارجی مثل دیسپورت می باشد و همین دلیل باعث شده که میزان محبوبیت این برند خیلی بیشتر شود.

بوتاکس مسپورت خوبه؟
بوتاکس مسپورت خوبه؟

در هر صورت چنان چه باز هم می خواهید اطلاعات بیشتری درباره بوتاکس مسپورت به دست آورید، توصیه می کنیم جلسه ی مشاوره با پزشک مرکز زیبایی شمال تهران داشته باشید و تمام سوالات خود را مطرح کنید.

برخلاف دیگر مراکز زیبایی ، در مجموعه ی ما برای سلامت و زیبایی بیمار احترام زیادی قائلیم و پزشک به قدر کافی، زمان برای پاسخ گویی به سوالات شما خواهد گذاشت

در نهایت امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد و توانسته باشید اطلاعات سودمندی از آن به دست آورید.

در ضمن، تخفیف های نوروزی ما برای پروسیجرهای زیبایی را فراموش نکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به همکاران ما مراجعه کنید.

محقق و گردآورنده: ندا ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا