هایفوتراپی در تهران |تخفیف های هایفو تهران را اینجا پیدا کنید!

هایفوتراپی در تهران

هایفوتراپی در تهران

برخی از مراکز زیبایی تهران به قدری مجهز و معتبر هستند که خیلی از شهرستانی های عزیز هم برای دریافت خدمات زیبایی به آنها مراجعه می کنند. اما متاسفانه، مراکز بد و بی کیفیت هم کم نیستند. کافیست در یک جمع زنانه بنشینید تا هزار و یک جور تجربه مختلف را بشنوید.

مسئله در مورد درمان های جدیدتری مانند هایفوتراپی، شدید تر هم می شود. این تکنیک درمانی به دلیل جدید بودن ، هنوز به خوبی میان مردم جا نیفتاده است و خیلی ها بی خبر از آلترناتیوهایی که دارند، هنوز هم به سراغ جراحی لیفت صورت می روند. اما اجازه بدهید خبر خوشی به شما بدهیم:

مراکزی زیادی در تهران هستند که خدمات هایفوتراپی را ارائه می کنند اما باید دقت داشته باشید که اسیر مراکز هایفوتراپی غیر معتبر نشوید. برای این که دچار مشکلات بعد از هایفوتراپی نشوید، توصیه می کنیم تا جای ممکن درباره این تکنیک جوانسازی صورت اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. اما قبل از این که به جنبه های مختلف این درمان بپردازیم، اجازه بدهید یکی از بهترین مراکز هایفوتراپی در تهران را به شما معرفی کنیم:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

اگر ساکن شمال تهران و منطقه یک هستید، هیچ کجا بهتر از مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران برای انجام درمان هایفوتراپی نیست. در این مرکز علاوه بر ارائه ی قیمت های بسیار به صرفه و ارزان، تلاش داریم تا بهترین خدمات ممکن را ارائه کنیم. دستگاه هایفوتراپی موجود در این مرکز نیز آخرین ورژن از این نوع دستگاه است که کیفیت بسیار بالایی دارد. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
هایفوتراپی در تهران
هایفوتراپی در تهران

هایفوتراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

تصور کنید که پوستتان به خاطر پیری یا قرارگیری در معرض آفتاب دچار افتادگی و شُلی زیادی شده است و هیچ یک از کرم هایی که خریداری کرده اید به کارتان نیامده اند. در چنین شرایطی بهترین گزینه استفاده از درمان های لیفت صورت و جوانسازی مانند هایفوتراپی می باشد.

هایفوتراپی از انرژی فراصوت متمرکز با شدت بالا برای حرارت دادن عمیق ترین لایه های بافت پوست استفاده می کند. به این ترتیب پوست تحریک می شود که کلاژن بیشتری تولید کرده و در نتیجه سفت تر و محکم تر شود.

معمولاً از هایفوتراپی برای موارد زیر استفاده می شود:

  • تایتنینگ و سفت کردن پوست صورت
  • لیفت صورت و رفع افتادگی و شُلی آن
  • رفع پوست اضافه و افتادگی گردن
  • رفع افتادگی بازوها
  • رفع افتادگی شکم و پهلو

البته باید بگوییم که استفاده از هایفوتراپی برای نواحی غیر از صورت و گردن به تایید سازمان FDA نرسیده است اما می‌ توانید خیالتان از بابت رفع افتادگی صورت با هایفوتراپی آسوده باشد.

هزینه هایفوتراپی در تهران

وقتی که صحبت از درمان های جدید زیبایی می شود همه فکر می کنند که این درمان ها خیلی گران هستند و برای انجام آن ها باید هزینه های زیادی پرداخت کرد اما به هیچ وجه این گونه نیست. تصور کنید که شما برای لیفتینگ صورت خود، یک کِرِم آرایشی خریداری کرده اید. ارزان ترین کرم لیفتینگ چیزی حدود 300 هزار تومان است.

هزینه هایفوتراپی در تهران
هزینه هایفوتراپی در تهران

این کرم بعد از یک ماه تمام می شود در حالیکه دوره درمان شما 3 ماهه است. بنابراین ناچار هستید یک کرم دیگر هم خریداری کنید. این گونه می بینید که بعد از 3 ماه تقریباً 900 هزار تومان هزینه کرده اید و نتیجه خاصی هم نگرفته اید.

اجازه بدهید بگوییم که هزینه هایفوتراپی در تهران خیلی ارزان تر از این حرف هاست. علاوه بر این چندین مزیت بزرگ هم دارد:

شما ناچار نیستید 3 ماه صبر کنید تا نتیجه را ببینید. بلافاصله بعد از اتمام جلسه هایفوتراپی می توانید سفت شدن و لیفت پوست صورت خود را احساس کنید اما باید بگوییم که نتیجه ی کامل تا 6 ماه بعد از اتمام درمان است که قابل مشاهده خواهد بود. یادتان باشد که کلاژن و الاستین به زمان نیاز دارند تا تولید شده و در نهایت روی پوست اثر بگذارند.

از دیگر مزیت های هایفوتراپی این است که در طول یک جلسه تمام می شود و نیازی به انجام مداوم و روزانه هم ندارد. البته ممکن است برخی افراد به بیش از یک جلسه ی درمانی احتیاج داشته باشند.

هایفوتراپی بدون درد و خیلی موثر است. بنابراین اگر در انجام آن تردید دارید، توصیه می کنیم این مقاله را هم مطالعه کنید.

هایفوتراپی گردن

همان طور که گفتیم هایفوتراپی فقط برای صورت به کار نمی رود و یکی دیگر از رایج ترین نقاطی که برای لیفت آن از هایفوتراپی استفاده می شود، گردن است. زنان به دلایل هورمونی و خیلی نکات دیگر زودتر از آقایان دچار افتادگی و شُلی پوست گردن می شوند. شاید باورتان نشود اما در سال 2015 بر اساس آمارهای موجود، عمل لیفت پوست گردن یکی از رایج ترین پروسیجرها در آمریکای شمالی بود.

مکانیزم عمل هایفو برای لیفت پوست گردن هم به همان شکل است. نکته ای که باید بدانید این است که هایفوتراپی کاملاً غیرتهاجمی و غیر جراحی است و هیچ گونه ردّی از زخم و اسکار روی پوست بر جای نمی گذارد. به همین خاطر آلترناتیوی فوق العاده برای جراحی لیفت صورت به حساب می آید.

هایفوتراپی گردن
هایفوتراپی گردن

مضرات هایفوتراپی

اگر بگوییم میان تمام روش های جوانسازی پوست هیچ یک به اندازه هایفوتراپی بی خطر و ایمن نیست، بیراهه نگفته ایم. هایفوتراپی با استفاده از اشعه ی اولتراساند لایه ی اسمس ( عمیق ترین لایه ی پوست) را هدف قرار می دهد. بنابراین نباید نگران تیغ و زخم روی پوست خود باشید.

تنها مشکلی که ممکن است به وجود بیاید اندکی قرمزی و التهاب است که بعد از چند ساعت خود به خود از بین می روند.

هشدار: در صورتی که از دستگاه های قدیمی و منسوخ شده ی هایفوتراپی استفاده کنید، احتمال سوختگی و عفونت شدید وجود خواهد داشت. بنابراین هنگام انتخاب مرکز زیبایی خود دقت زیادی داشته باشید.

تخفیف هایفوتراپی در تهران

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران از معدود مراکزی است که به مناسبت های مختلف، تخفیف های زیبایی ارائه می کند. تخفیف های ما همیشگی هستند و می توانید اطمینان داشته باشید که هیچ گاه از کیفیت خدمات خود کوتاه نخواهیم آمد. توصیه می کنیم اگر می خواهید درباره زمان بندی تخفیف های زیبایی ما مطلع شوید، حتما به صفحه ی تماس با ما مراجعه کرده و با همکاران ما در ارتباط باشید.

موفق و پیروز باشید

نگارنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا