نت برگ لیزر شمال تهران :کدام دستگاه برای تایپ پوستی من بهتر است؟!

نت برگ لیزر شمال تهران

نت برگ لیزر شمال تهران

با سلام خدمت تمام دوستان عزیز لیزر دیسکانت!

مطلب امروز ما درباره تخفیف لیزر موهای زائد و بهترین مراکزی است که از این دسته تخفیف ها ارائه می کنند. همچنین به شما خواهیم گفت که بهترین لیزر برای پوست شما کدام است؟!

باور نکردنی است اما خیلی از مراکز شمال تهران هم قیمت های خیلی خوب و مناسبی دارند. اگر فکر می کنید برای دریافت خدمات ارزان لیزر موهای زائد حتما باید به مناطق جنوبی تر تهران بروید، اشتباه فکر می کنید. مراکز شمال تهران هم ناچارند در بازار رقابت باقی بمانند و به همین دلیل هزینه های خود را کاهش دهند. اما چند نکته ی مهم :

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

اگر ساکن شمال شهر تهران هستید و به دنبال تخفیف لیزر موهای زائد می گردید، اولویت خود را با دستگاه های معتبرتر و بهتر بگذارید. واقعیتش این جاست که به قدری تخفیف های جور واجور در کوچه و خیابان می بینیم که تشخیص این که چی به چی است، کار سختی شده!

نت برگ لیزر شمال تهران
نت برگ لیزر شمال تهران

دستگاه های جدید لیزر موهای زائد مشخص هستند، اما آن چه که مهم است اینه که خیلی وقت ها دستگاه های جدید هم برای پوست شما مناسب نمی باشند. شما در وهله ی اول باید ببینید که دستگاه مورد نظر برای پوست شما مناسب است یا خیر!!

به عنوان مثال خیلی از دستگاه ها برای طیف پوست های تیره مناسب نیست و استفاده از آن می تواند عوارض جانبی زیادی به همراه داشته باشد.

پس نکته ی مهم اینجاست: در ابتدا ببینید که کدام دستگاه برای رفع موهای زائد شما مناسب تر است. بعد از آن به درمان خود فکر کنید.

خوشبختانه در حال حاضر برای تمام دستگاه های لیزر، می توان تخفیف هایی پیدا کرد که هزینه ها را کاهش دهد. اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که برخی تبلیغات درباره تخفیف لیزر موهای زائد، بیشتر شبیه به نوعی فریب و دغلکاری می آید تا واقعیت. به عنوان مثال روزانه با تراکت های زیادی مواجه می شویم که نوشته : لیزر موهای زائد کل بدن فقط و فقط با 150 هزار تومان!

حالا ما از شما می پرسیم: هزینه ی لیزر موهای زائد ناحیه ی پا در خیلی از مراکز به تنهایی حدوداً 150 هزار تومان است. چطور چنین چیزی امکان دارد که در یک مرکز، هزینه لیزر فول بادی این قدر باشد؟ غیر از این است که احتمالاً فریبی در این میان وجود دارد؟ حالا یا ممکن است که دستگاه لیزر آن چیزی نباشد که در متن تبلیغ آمده یا این که تخفیف مربوطه فقط برای جلسه ی اول است.

از این موارد تا دلتان بخواهد در تبلیغات مراکز زیبایی وجود دارد. به همین دلیل است که توصیه می کنیم که حتما مرکزی را انتخاب کنید که اعتبار کافی داشته باشد.

مرکز زیبایی و لیزر برکه آماده است که در این زمینه مشاور و راهنمای شما باشد. کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت از مرکز برکه به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید و از همکاران ما درخواست راهنمایی داشته باشید

لیزر اسکلپیون در تهران

از میان تمام دستگاه های لیزر موهای زائد، یک دستگاه است که به نظر برای تمام تایپ های پوست و مو مناسب باشد و آن دستگاه اسکلپیون مدیو استار است. این دستگاه توسط کمپانی معتبر زایس آلمان ساخته شده و مکانیزم عمل موثرتری نسبت به دیگر دستگاه های لیزر برای رفع موهای زائد دارد. گرچه دستگاه اسکلپیون هم از اشعه لیزر برای سوزاندن فولیکول های مو استفاده می کند، اما علاوه بر این ، باعث مسدود شدن عروق تغذیه رسان به ریشه ی موها می شود و به این ترتیب از رشد مجدد آن ها نیز جلوگیری می کند.

لیزر اسکلپیون در تهران
لیزر اسکلپیون در تهران

این دستگاه را به عنوان تنها دستگاه بدون درد لیزر می شناسند. تجربه ی خیلی از مراجعه کنندگان ما نشان داده است که بدون این که دردی را تحمل کنند، لیزر موهای زائد را با این دستگاه انجام داده اند. حتی در نواحی حساسی مثل بیکینی و زیربغل که عموماً فرد دچار مقداری درد می شود هم لیزر اسکلپیون دردی ایجاد نمی کند. به همین دلیل اگر از درد لیزر نواحی زیربغل و بیکینی می ترسید و به دنبال دستگاهی هستید که هیچ گونه دردی نداشته باشد، اسکلپیون مدیو استار، بهترین انتخاب شماست.

نکته ی خیلی خوب دیگری هم که این دستگاه دارد این است که سرعت لیزر در آن خیلی بالاست. به این معنی که لیزر موهای زائد کل بدن در کمتر از 40 دقیقه انجام می شود. این مسئله به خاطر شکل مربعی و خاص هندپیس این دستگاه است که باعث می شود اشعه در کمترین زمان ممکن به همه ی جای بدن برسد. دستگاه های دیگر هندپیس های دایره ای شکل دارند. به همین خاطر هر چقدر که به نواحی مختلف بدن کشیده شوند، باز هم احتمال دارد که برخی نواحی از دسترس اشعه دور بماند.

اما در صورتی که به دنبال یک مرکز خوب هستید که مجهز به این دستگاه فوق العاده باشد، می توانید به مرکز زیبایی و لیزر برکه مراجعه کنید. به خصوص این که مرکز برکه در شمال تهران واقع شده و برای افرادی که ساکن این منطقه هستند یا محل کارشان این جاست ، بهترین انتخاب ممکن است.

مزیت اصلی مرکز برکه این است که به طور مداوم و به مناسبت های خاص، تخفیف لیزر موهای زائد ارائه می کند. از تخفیف های 50 درصدی برای دانشجویان گرفته تا تخفیف های مناسبتی ! از طریق شماره های درج شده در صفحه با ما تماس بگیرید و یا از این لینک به لیست قیمت لیزر نواحی مختلف بدن دسترسی داشته باشید

نتیجه کار دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار:

لیزر اسکلپیون در تهران
لیزر اسکلپیون در تهران

قیمت لیزر در تهران

همان طور که گفتیم قیمت لیزر موهای زائد به نوع دستگاه، اعتبار مرکز، تعداد جلسات و ناحیه ای که می خواهید لیزر کنید بستگی دارد. به عنوان مثال طبعاً در صورتی که تصمیم دارید که لیزر فول بادی را امتحان کنید، قطعاً هزینه های شما بیشتر خواهد شد.

مرکز برکه افتخار دارد که قیمت های بسیار منصفانه ای به شما ارائه کند. همین امروز نوبت بگیرید و درمان خود را شروع کنید

مراکز لیزر آقایان در تهران

خیلی از مراکز با وجودی که تخفیف های خیلی خوبی برای خدمات لیزر خود ارائه می کنند، اما این خدمات منحصر به خانم هاست و برای آقایان خدمات خاصی در نظر نمی گیرند. اما در حال حاضر ساده لوحانه خواهد بود اگر بگوییم که فقط زنان به لیزر موهای زائد فکر می کنند. در حقیقت رفع موهای زائد، دیگر فقط به زیبایی مربوط نیست، بلکه ربط مستقیمی با بهداشت هم دارد. به همین دلیل است که آقایان زیادی داوطلب انجام این درمان نیز هستند و باید خدمات ویژه ای برای آنها هم در نظر گرفت.

مفتخریم که تخفیف های فوق العاده ای برای لیزر موهای زائد آقایان نیز ارائه کنیم. تمام توضیحات در این لینک وجود دارد. اما در صورتی که سوالات بیشتری دارید با ما تماس بگیرید.

موفق و سلامت باشید

نویسنده و محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا