مزوتراپی مو چیست | هزینه مزوتراپی مو در بهترین مرکز چقدر است؟

مزوتراپی مو چيست؟

مزوتراپی مو چیست نی نی سایت

مزوتراپی مو یا به طور مختصر، مزو مو روشی برای بهبود مشکلات پوست سر است که هدف آن جلوگیری از ریزش مو در آقایان و خانم ها، افزایش تراکم رویش مو و افزایش فرصت هایی برای جلوگیری از ریزش مردانه است. مزوتراپی مو فرایندی است که پروتئین ها، ویتامین ها و سایر مواد مغذی موجود در پوست سر را تنظیم می کند.

مزوتراپی مو با کمک مواد تغذیه رسان پوست سر و سوزن های تزریق بسیاری ریز، بدون هیچ گونه دردی پوست سر را تغذیه رسانی و آبرسانی می کند. این فرایند همچنین موجب تسریع متابولیسم سلولی می شود، از ایجاد عفونت ها جلوگیری می کند و رویش مو را تسریع می بخشد. این فرایند همچنین گردش خون در پوست سر را تسریع می بخشد و با تولید موهای ضخیم تر، پر پشت تر، مستحکم، بلند و سالم فولیکول های موها را بازسازی می کند. این روند درمان به مراتب سریعتر از سایر روش های درمانی و تقویتی است و همچنین در طول زمان به بهبود تعادل هورمونی نیز کمک می کند؛ هورمون DHT (یا دی هیدروتستوسترون که عامل اصلی ریزش موی ارثی در افراد شناخته می شود) را غیرفعال می کند و موجب رشد تار های جدید مو در سریعترین زمان ممکن می شود.

رشد مجدد موهای ریخته شده سر با بهترین درمان ریزش مو

یکی دیگر از مشکلات پوست سر که با مزوتراپی قابل درمان است، شوره سر است. با این حال، این گزینه درمانی تنها باید در موارد ابتلا به شوره سر شدید و با مشورت متخصص پوست پس از کشف علت شوره سر به کار گرفته شود.

 

طبقه بندی ریزش مو

مزوتراپی مو نی نی سایت

مزو مو یک روش در درمان و رشد مجدد موهای ریخته شده سر برای تزریق مواد مغذی غنی و بسیار متنوع به لایه مزودرم پوست سر است. این محلول با استفاده از گان مخصوص مزوتراپی حاوی سوزن های بسیار ریز و استریل در پوست سر تزریق می شود. مزوتراپی مو شامل هشت جلسه با فواصل یک هفته ای است و هر جلسه بیش از نیم ساعت به طول نمی انجامد. شما باید در طی این دوره صبور باشید. زیرا نتایج قابل مشاهده و ملموس پس از جلسه پنجم شروع به نمایان شدن می کنند. محتویات تشکیل دهنده محلول مزوتراپی بسته به علل ریزش مو متفاوت است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

 

عوارض مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی مو با دستگاه | مزوتراپی مو چیست

از آنجا که این محلول حاوی مواد سازگار با بافت، مانند ویتامین ها و مواد مغذی می باشد، درمان یا تقویت ریزش مو با این روش کاملا ایمن و بی خطر محسوب می شود. عوارض جانبی یا واکنش های آلرژیک ایجاد نمی کند. فقط افرادی که بیماری های پوستی، سوختگی های پوستی، دیابت و بیماری هموفیلی دارند و زنان باردار نباید این روش درمانی را انتخاب کنند. زیرا می تواند مشکلات سلامتی ایجاد کند.

افرادی که تحت معالجه قرار می گیرند، کمترین میزان درد را متحمل می شوند و این امر باعث شده است که مزوتراپی مو یک راه حل محبوب و آسان برای رهایی از ریزش مو مزمن تلقی شود.

 

فواید مزوتراپی مو سر | مزایای آمپول مزوتراپی برای رشد سریع موی سر چیست؟

مزوتراپی مو فیوژن

مزوتراپی مزایای بسیاری دارد که باعث شده است این درمان روز به روز محبوب تر شود. برخی از این مزایا به شرح زیر است:

  • روشی ایمن و بی خطر است.
  • عوارض جانبی ای مانند آلرژی و ایجاد تداخل با دارو را به حداقل می رساند.
  • فرایند آن شامل بیهوشی نمی شود.
  • بهبودی سریعی را تضمین می کند.
  • تقریباً بدون درد است.

 

تبادل نظر در مورد مزوتراپی مو | آیا واقعاً مؤثر است؟

مزوتراپی مو در خانه ممکن است؟

در حقیقت، مزو مو یک روش درمانی جایگزین است که برای معالجه طاسی الگوی مردانه و زنانه استفاده می شود. این درمان، فاکتورهای رشد، پروتئین ها و ویتامین ها را در پوست سر بیماران مبتلا به آلوپسی تنظیم می کند. بدون شک این روش درمانی راهی سریع برای ترمیم و رشد مجدد موهای ریخته شده سر به واسطه تنظیم تعادل هورمونی و مغلوب کرن اثرات هورمون های DHT به شمار می رود.

 

تجربه مزوتراپی مو چگونه است؟

عکس قبل و بعد مزوتراپی مو

مزوتراپی مو یک روش تزریقی است که در آن متخصص پوست، مواد مغذی ضروری را به مزودرم پوست سر تزریق می کند. پزشک فقط پس از تشخیص علت ریزش مو، این روش درمانی را به بیمار ارائه می دهد. در مزوتراپی به کمک یک مزوگان ویتامین ها و مواد معدنی، در حد فاصله 1 سانتی متری از منطقه مورد نظر در پوست سر به داخل مزودرم تزریق می شوند. این درمان جذب مواد مغذی توسط فولیکول های مو را به حداکثر می رساند. متعاقباً این جذب باعث فعال شدن فولیکول های خفته مو یا نیمه خفته می شود تا رشد بیشتری کنند. این امر موجب می شود که مقدار متناسبی از اسیدهای آمینه که برای سلامتی موها بسیار مهم و ضروری هستند را دریافت کند و باعث تولید کراتین می شود. به همین دلیل مزوتراپی تقریباً برای همه مشکلات مربوط به پوست سر و مو به عنوان یک درمان مؤثر در نظر گرفته می شود.

 

فیلم مزوتراپی مو

مزوتراپی مو چند جلسه است؟

تعداد جلسات مزو مو برای ریزش مو، به سطح ریزش موی فرد بستگی دارد. بدین مفهوم که اگر فردی دارای ریزش موی جزئی باشد، ممکن است 2 تا 4 جلسه کافی باشد.

از طرف دیگر، اگر فردی دارای سطح قابل توجهی از نازک شدن مو نیز باشد، ممکن است چندین جلسه بیشتر برای مقابله با آن لازم باشد.

 

مدت زمان درمان و ماندگاری مزوتراپی مو

به طور کلی، این درمان، یک بار در هفته به بیماران ارائه می شود. هنگامی که بیمار شروع به مشاهده علائم بهبودی می کند، فواصل درمان طولانی تر می شود؛ برای مثال یک بار در ماه. این یک روش درمانی تقریبا 4 ماهه است.

بیشتر افراد، نتایج را پس از پایان درمان مشاهده می کنند. بیمار نباید در اواسط مسیر، درمان را متوقف کند. چرا که در این صورت نتیجه مطلوبی را کسب نخواهد کرد.

درمان کم پشتی ریش در آقایان | راه های پرپشت شدن ریش آقایان

تعرفه مزوتراپی مو | هزینه مزوتراپی مو ۱۴۰۱

مزوتراپی مو قیمت

هزینه مزوتراپی مو بستگی به تعداد جلسات و تخصص متخصص دارد. نوسانات قیمت آمپول مزوتراپی مو نیز بر هزینه نهایی تاثیر می گذارد. جهت اطلاع دقیق از قیمت مزوتراپی مو لطفاً به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید.

بهترین کوکتل برای مزوتراپی مو کدام است؟

اسم آمپول مزوتراپی مو

درمان مزوتراپی می تواند موارد زیر را ارائه دهد:

  • با تحریک رشد مو به حجم و پر پشتی مو می افزاید.
  • از ریزش شدید و سریع مو جلوگیری می کند.
  • فولیکول های مو را ترغیب کنید تا به مرحله آناژن (مرحله فعال رشد مو) بروند.
  • مو را تقویت می کند و درخشش از دست رفته آن را بازیابی می کند.

 

آیا مزوتراپی مو درد دارد؟

مزو مو یک روش درمانی بدون درد است. با این وجود، ممکن است به دلیل وجود فشردگی روی پوست سر، کمی احساس ناراحتی کنید. تقریباً در حدود 90 تا 92٪ از بیماران مبتلا به آلوپسی نتایج فوق العاده ای از مزوتراپی کسب کرده اند و هیچ یک از این بیماران در طول درمان شکایتی از هرگونه درد و ناراحتی غیر قابل تحمل را نداشته اند.

 

آیا مزوتراپی مو برای ریزش ارثی موثر است؟

مزوتراپی مو برای ریزش ارثی

تا به حال نتایج ثابت شده ای برای درمان ریزش موی ارثی پیدا نشده است؛ اما معمولا پزشکان این روش را توصیه میکنند، تا حداقل ریزش را به تعویق بیندازد.

 

مزوتراپی مو بعد از کاشت

موهای کاشته شده مانند سایر موهای سالم می مانند و دیگر دچار ریزش و طاسی نمی شوند. با این حال نیاز به تقویت دارند.

مزوتراپی مو بعد از کاشت مو یک روش بسیار تاثیر گذار برای تامین مواد مورد نیاز پوست سر می باشد. این روش یکی از رایج ترین روش ها برای تقویت مو می باشد.

 

بعد از مزوتراپی مو چه باید کرد؟

این روش درمانی شگفت انگیز می تواند شما را از جراحی های کاشت مو و سایر گزینه های گران قیمت و دردناک بی نیاز سازد. اما برای رسیدن به بهترین و سریع ترین نتایج، باید رژیم غذایی سالمی را دنبال کنید، مصرف مواد غذایی ناسالم را حذف کنید و به طور جدی و مداوم برنامه مراقبت از موی خود را دنبال کنید.

 

نتیجه گیری

مزو مو چیست | مزوتراپی مو چیست

آیا مزوتراپی گزینه درمانی مناسبی برای شما محسوب می شود؟ تنها شما و پزشک تان می توانید تصمیم بگیرید که آیا این بهترین روش درمانی برای رفع مشکل ریزش مو شماست یا خیر.

شکی نیست که اثرات مزوتراپی – از جمله افزایش گردش خون و حذف DHT از پوست سر – می تواند مفید باشد و در صورت ترکیب با سایر روش های درمانی طبیعی نیز می تواند منجر به حصول نتایج مثبتی شود. با این وجود، اگر به سوزن حساس هستید، می توانید گزینه های دیگری را در نظر بگیرید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد، ابهامات شما در خصوص مزو مو را برطرف کرده باشد.

 

بهترین مرکز مزوتراپی مو در شمال تهران

مزو مو
بهترین مرکز مزوتراپی مو | مزوتراپی مو چیست

خوشبختانه مفتخریم به اطلاع شما عزیزان برسانیم که مرکز زیبایی ما واقع در محدوده قلهک شریعتی، از مجرب ترین کادر مزوتراپی برخوردار می باشد. پس چنانچه به دنبال یافتن بهترین مرکز مزوتراپی در تهران هستید، به شما این مرکز زیبایی را معرفی می کنیم.

مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی، قلهک، زرگنده، دروس، میرداماد، تجریش، فرمانیه و پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه اصلی مراجعه کنید.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

osamahtd

persebelle

estelavista

1 دیدگاه دربارهٔ «مزوتراپی مو چیست | هزینه مزوتراپی مو در بهترین مرکز چقدر است؟»

  1. مزوتراپی مو چیست – فواید و عوارض مزوتراپی مو چیست – قیمت و هزینه مزوتراپی مو چقدر است و کلی پرسش و پاسخ دیگر درباره مزوتراپی مو در اینجا همراه با عکس قبل و بعد مزوتراپی مو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا