مزوتراپی برای لک صورت چقدر موثره؟!

مزوتراپی برای لک صورت

مزوتراپی برای لک صورت چقدر موثر است؟ آیا این روش را به خوبی میشناسید؟

داشتن لکه های پوستی روی صورت یکی از بدترین عارضه هایی است که هر کسی می تواند به آن ها دچار شود. این لکه ها می توانند پوست ما را خراب و آسیب دیده نشان دهند. این گونه زیبایی دیگر قسمت های صورتمان هم به چشم نمی آید.

اما آیا می دانید که راهکاری برای رفع لکه های صورت وجود دارد؟ آیا می دانید که چگونه می توان برای همیشه از دست لکه های صورت خلاص شد؟ اگر نمی دانید پس باید شما را با مزوتراپی برای لک صورت آشنا کنیم.

احتمالا نام مزوتراپی را شنیده اید ولی اگر نمی دانید که این پروسیجر درمانی چگونه عمل می کند توصیه می کنیم تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

سریع ترین راه از بین بردن لک صورت

راه و روش های زیادی برای رفع لک پوستی وجود دارد. اما سریع ترین راه از بین بردن لک صورت چیست؟ کدام یک اثرگذاری بهتری دارند؟ در ادامه می خواهیم به برخی از روش های مناسب جهت رفع لکه های صورت اشاره کنیم:

مزوتراپی

یکی از بهترین روش های رفع لک صورت مزوتراپی است. مزوتراپی را به دو روش تزریقی و سطحی می توان انجام داد اما اساسا این روش چگونه عمل می کند؟

مزوتراپی در واقع ترکیبی از چند دارو و ویتامین است که به صورت کوکتل هایی عرضه می شود. این مواد ترکیبی شامل مواد آبرسان، ویتامین های مختلف مثل ویتامین C و A و یک سری مواد مناسب دیگر برای پوست است.

البته نمی توان به طور دقیق عنوان کرد که این مواد شامل چه هستند چرا که هر کوکتل مزوتراپی متفاوت است و با توجه به وضعیت پوستی بیمار انتخاب می شود.

اما همان طور که اشاره کردیم، مزوتراپی به دو صورت انجام می شود: تزریقی و سطحی!

مزوتراپی تزریقی
در روش تزریقی، کوکتل ها از طریق یک آمپول بسیار ظریف و ریز به جای جای پوست صورت تزریق می شوند. به این ترتیب این مواد ترمیم کننده به لایه های عمیق تری از پوست نفوذ می کنند و باعث بهبود می شوند.

لکه های پوستی ممکن است شامل موارد مختلفی باشد:

  • لکه های ناشی از بارداری
  • لکه های ناشی از جای زخم
  • جای جوش
  • ملاسما
  • پیری و افزایش سن
  • ناشی از کمبود برخی ویتامین ها مثل فولیک اسید
  • ناشی از عوارض جانبی برخی داروها
  • استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی نامناسب
  • و ابتلا به بیماری های کبدی!

هر چقدر که این لکه ها عمیق تر و قدیمی تر باشند، توصیه می کنیم که از روش تزریقی مزوتراپی استفاده کنید. چرا که می تواند به لایه های عمیق پوست و درست در جایی که عارضه شکل گرفته است نفوذ کند و باعث بهبود آن شود.

مزوتراپی برای لک صورت

مزوتراپی غیر تزریقی و سطحی

در روش دیگر مزوتراپی که در روند فیشیال پوست بسیار رایج است، به جای تزریق آمپول های مزوتراپی، آن را روی سطح پوست قرار می دهند.

در واقع زمانی که شما روندهای درمانی مثل فیشیال یا پاکسازی پوست را انجام می دهید، منافذ پوست شما از هر زمان دیگری بازتر خواهند بود و آماده ی جذب مواد آبرسان و ویتامین هستند.

به این ترتیب با استفاده از مزوتراپی سطحی می توانید مواد موجود در کوکتل ها را به لایه های پوستی برسانید و باعث از بین بردن لکه های صورت شوید.

مزوتراپی برای لک صورت از طریق روش سطحی، معمولا به عنوان یک روش جداگانه انجام نمی شود و ضمن انجام پروسیجرهای درمانی دیگر مثل فیشیال پوست، به عنوان یکی از مراحل آن صورت می گیرد.

مراقبت بعد از مزوتراپی

اما بعد از این که مزوتراپی انجام شد، چه مراقبت هایی لازم است صورت بگیرد که مزوتراپی برای لک صورت بهترین نتیجه را در بر داشته باشد؟

معمولا خود پزشک دستورالعمل های لازم را به شما می گوید اما به طور کلی مراقبت های زیر را در نظر داشته باشید:

  • قرار گرفتن در معرض نور آفتاب ممنوع است. حداقل تا 36 ساعت این مسئله را رعایت کنید.
  • تا چند هفته بعد از مزوتراپی برای لک صورت، صورت خود را برنزه نکنید.
  • استفاده از کمپرس آب سرد توصیه می شود
  • از قرار گرفتن در موقعیت هایی که منجر به تعریق صورت می شود، اجتناب کنید.
  • در نهایت باید دقت داشته باشید که پوست شما بعد از مزوتراپی اندکی حساس و قرمز خواهد بود. بنابراین باید بیشترین مراقبت از آن صورت بگیرد تا لکه های بیشتری ایجاد نشود.

تعداد جلسات مزوتراپی

واقعا نمی توان گفت که هر کسی به چند جلسه مزوتراپی برای لک صورت نیاز دارد. اما به طور کلی بعد از دو جلسه می توان نشانه های بهبود را روی صورت خود مشاهده کرد. البته باز هم باید بگوییم که همه چیز با نظر پزشک و شرایط پوست فرد مشخص خواهد شد.

مزوتراپی برای لک صورت

داشتن یک روتین ماهانه برای انجام مزوتراپی می تواند پوست شما را تا حد خیلی زیادی جوان و شاداب نگه دارد و از انجام پروسیجرهای تهاجمی تر در آینده بی نیاز کند.

عمق تزریق مزوتراپی چقدر است؟

واقعیت این جاست که برای درمان لک صورت ممکن است که عمق تزریق مزوتراپی مختلف باشد. به طور کلی این کوکتل ها در عمق 1 الی 4 میلی متر پوست تزریق می شوند. هر چقدر که این عمق تزریق به محل ایجاد لکه های پوستی نزدیک تر باشد، احتمال اثرگذاری آن نیز بیشتر خواهد شد.

روشهای از بین بردن لک صورت با دستگاه

اما همان طور که در بالای این متن نیز اشاره کردیم، خیلی وقت ها از مزوتراپی به عنوان یکی از روش های جانبی درمان های دیگر استفاده می کنند.

به عنوان مثال در روند فیشیال پوست، اگر بعد از لایه برداری با دستگاه فیس آپ، از مزوتراپی سطحی نیز استفاده شود، اثر خیلی زیادی در رفع لک صورت خواهد داشت.

به همین دلیل است که بهترین روش درمان لک صورت، به کار بردن روند فیشیال صورت است که در آن هم از دستگاه فیس آپ استفاده می شود و هم از مزوتراپی برای لک صورت!

سخن آخر

در نهایت باید اشاره کنیم که سرعت عمل در درمان لک صورت بسیار مهم است. هر چقدر که این زخم ها کهنه و قدیمی باشند، درمان آن ها سخت تر می شوند و لکه های دائمی روی پوست از خود بر جای می گذارند.

به همین دلیل است که مزوتراپی برای لک صورت زمانی موثر است که تداوم درمانی داشته باشد و سریعا صورت بگیرد.

در نهایت می خواهیم مرکز زیبایی شریعتی در شمال تهران را به شما معرفی کنیم که بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه می کند و سال هاست که بهترین درمان مزوتراپی را انجام می دهد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به این مرکز از خدمات مشاوره رایگان با پزشک متخصص پوست و زیبایی بهره مند شوید. هم چنین با مراجعه به صفحه ی تماس با ما، می توانید سوالات خود را با همکاران حاضر در مجموعه، در میان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا