مرکز هایفو | جوانسازی و لیفت صورت در یک جلسه!

مرکز هایفو

مرکز هایفو
آیا با هایفو به عنوان یکی جدیدیترین و موثرترین درمان های زیبایی و جوانسازی پوست آشنایی دارید؟
لیفت پوست با هایفو درمانی ایمن، موثر و مناسب برای افرادی است که نشانه های پیری روی پوستشان بروز پیدا کرده است. هایفو یکی از بهترین روش های درمانی برای کشیدن و برطرف کردن سطح چین و چروک های پوست است که از طریق انرژی دادن به ساختار لایه های داخلی و زیر پوستی عمل می کند. هایفو میتواند به صورت موثری در تقویت کردن کیفیت و ظاهر پوست شما، همچنین بهبود اعتماد به نفستان موثر باشد. هایفو سلول های پوست را بازسازی می کند و بدون هیچ گونه خطرات تهاجمی، بدون احتیاج به دوره های ریکاوری طولانی تأثیر پایدار و بلند مدتی می گذارد. شکل اثر گذاری هایفو مانند عمل سنتی لیفت صورت است.

مرکز هایفو
مرکز هایفو

اما مانند تمام درمان های زیبایی دیگر چنانچه مرکز مناسبی را برای هایفو انتخاب نکیند نمی توانید انتظار نتیجه گرفتن از آن را داشته باشید. در این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین مراکز هایفو در تهران آشنا شوید.

هایفوتراپی چیست؟

هایفو که در حقیقت مخفف درمان “انرژی فراصوت متمرکز با شدت بالا” است نسبتاً درمان جدیدی برای زیبایی و جوانسازی پوست به حساب می آید. اگرچه که بسیاری از پزشکان تأثیر طولانی مدت آن را با درمان هایی همچون جراحی لیفت صورت قابل قیاس می دانند، اما واقعیت این است هایفو در مقایسه با درمان های قدیمی تر هم ایمن تر و کم خطر تر است، هم می تواند بسیار راحت تر و موثر تر باشد.
هایفو را می توان روی تمام انواع پوست ها انجام داد. اگرچه بیشترین و بهترین تأثیر را روی افراد بالای سی سال با علائم پیری ملایم دارد. به همین دلیل چنانچه مایلید ظاهر صورت خود را دوباره جوان کنید و باز هم پوستی صاف و بدون افتادگی و چین و چروک داشته باشید بهتر است اطلاعات کافی از هایفو در اختیار داشته باشید. اطلاعاتی که سعی خواهیم کرد بخشی از آنها را در این مقاله در اختیار شما قرار دهیم.

عملکرد هایفو

لیفت پوست با هایفو درمانی است که باعث تولید و گردش حرارت در پوست با استفاده از امواج فراصوت می شود. این انرژی گرمایی به صورت مستقیم به لایه های زیرین پوست می تابد و بافت پوست را به تولید کلاژن و الاستین تحریک می کند. بازتولید کلاژن و الاستین موجب لیفت صورت و کشیدن آن برای از میان برداشتن چین و چروک و ایجاد کردن ظاهری جوان و شاداب می شود.
بسیاری از پروتوکول های درمانی هایفو توسط سازمان بهداشت و درمان آمریکا FDA تأیید شده و آزمایشات متعدد پزشکی ثابت کرده اند که این درمان واقعا نتایج مثبت و اثرطولانی مدت دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

مرکز هایفو
مرکز هایفو

این اثرگذاری بسیار خوب هایفو به خاطر آن است که بر خلاف درمان های دیگر از طریق سطح وارد عمل نمی شود. بلکه مستقیما لایه های زیرپوستی را هدف قرار می دهد. به همین دلیل هم هست که اگر هایفو را انجام دهید ممکن است متوجه هیچ تغییری روی سطح پوست خود نشوید. تغییراتی مانند سوختگی یا التهاب و قرمزی که در درمانهایی مانند لیزر و میکرونیدلینگ رایج هستند. بلکه روند واقعی درمان در زیر پوست شما در حال انجام است.
انرژی فراصوت دستگاه هایفو با گذر کردن از سطح پوست مستقیما لایه های عمیق پوست را تحت تأثیر قرار داده و در آنجا باعث تولید حرارت می شود. این حرارت مثل یک آسیب کنترل شده است که سلول های پوست را به تولید کلاژن و الاستین تحریک می کند. در واقع اساس اثرگذاری هایفو با سایر درمان های جوانسازی فرقی ندارد اما شیوه عملکرد آن است که با دیگر درمان های متمایزش می کند.
هایفو درمانی است که علاوه بر دوام اثر، اثرگذاری آنی هم دارد. به طوری که بخشی از حاصل درمان را می توانید بلافاصله بعد از جلسه مشاهده نمایید. هرچند برای دیدن نتیجه نهایی درمان باید مدتی صبر کنید.

تعداد جلسات هایفو

تعداد جلسات مورد نیاز هایفوتراپی به ترکیب عوامل مختلفی نیاز دارد. از جمله سن شما، وضعیت پوستتان و استاندارد درمانی که به آنها نیاز دارید. یکی از ایده آل ترین حالت ها دوام 2 تا 3 ساله هایفو است که در بیشتر از موارد تنها یک جلسه هایفوتراپی برای آن کافی است. چنانچه هایفوتراپی توسط یک پزشک یا تکنسین متخصص و ماهر، در یک مرکز معتبر انجام گیرد، می توانید انتظار یک درمان بدون درد و عوارض را داشته باشید که حاصلش برایتان رضایبخش خواهد بود.

هایفو چه مواردی را درمان می کند؟

هایفوتراپی می تواند در رفع و درمان مشکلات زیر موثر باشد:

مرکز هایفو
مرکز هایفو

• کاهش خطوط ریز ، چین و چروک و افتادگی پوست
• به عنوان یک جایگزین ایمن ، غیر تهاجمی و بدون درد برای جراحی لیفت صورت
• احیا و بهبود شکل ظاهری صورت شما
• لیفت ، سفت کردن و تونینگ روی ابروها ، گونه ها، خطوط اخم و پیشانی، چین های بینی و چانه
• کاهش حالت کیسه ای زیرچشم
• کشیدن پوست نواحی دکوراسیون بدن (سینه فوقانی ، گردن ، صورت) و لیفت آن
• برای درمان های نرم کننده پوست پس از لیپوساکشن

هایفو مناسبترین درمان برای افرادی است که در اوایل دوره میانسالی هستند. کسانی که نمی خواهند تأثیرات منفی را تجربه کنند و میایلند نتایج طولانی مدتی از آن بگیرند. یادتان باشد در موارد شدیدی که پوست آسیب های جدی دیده باشد و جای زخم عمیق داشته باشد هایفو نمی تواند چندان کمکی بکند. بلکه بیشتر برای رفع علائم ملایم پیری مانند شل شدن و افتادگی پوست و رفع چین و چروک های ریز و نه چندان عمیق موثر است.
بهترین سن برای هایفو تراپی بین 35 تا 50 سال است.

عوارض هایفو

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم هایفو یکی از ایمن ترین و کم خطرترین درمان های زیبایی است. اگر هایفو را در یک مرکز معتبر انجام دهید می توانید انتظار داشته باشید که هیچگونه عارضه جانبی را شاهد نباشید. البته در برخی از موارد گاهی اوقات ممکن است پوست فرد بعد از درمان دچار کمی بی حسی، قرمزی و ورم شود که حتی این عارضه ها هم اصلا جدی نبوده و خود به خود طی مدت بسیار کوتاهی از بین می روند.

مرکز هایفو
مرکز هایفو

بهترین مرکز هایفو در تهران

 

مرکز تخصصی لیزر و زیبایی شمال تهران یکی از بهترین مراکز هایفو است که با در اختیار داشتن کادری مجرب و بهترین دستگاه های هایفو، خدمات باکیفیت و قابل اطمینانی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. علاوه بر این، تعرفه های معقول و متناسب این مرکز آن را به یک مرکز هایفو کاملا به صرفه تبدیل کرده است. برای آشنایی بیشتر با این مرکز بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

 

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا