معرفی یک مرکز لیزر موهای زائد خوب در شمال تهران با تخفیف های استثنایی

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران

بهترین مرکز لیزر موهای زائد تهران

اگر قصد انجام لیزر موهای زائد را دارید، باید برای تحقیق در مورد آن وقت بگذارید. من می دانم که یک عمر زندگی بدون دردسر اصلاح موهای زائد چقدر عالی و آسان است، اما بسیار حائز اهمیت است که ابتدا در مورد حقایق (و البته عوارض جانبی) لیزر موهای زائد اطلاعات کسب کنید تا مطمئن شوید که آیا اصلا این درمان مناسب شما هست یا خیر. همچنین یکی از نکاتی که فراتر از نکات دیگر بسیار اهمیت دارد، یافتن یک مرکز لیزر خوب و معتبر است تا از بروز عوارض جانبی جدی پیشگیری شود. گزینه های بسیار مختلفی در برای رفع موهای زائد، از اپیلاسیون، بند انداختن و شیو کردن گرفته تا دستگاه های اپیلاتور خانگی وجود دارد، اما لیزر موهای زائد یکی از معدود گزینه هایی است که یک روش دائمی تر برای خلاص شدن از شر موهای زائد بدن محسوب می شود. به دلیل فراگیری و محبوبیت روز افزون مقوله لیزر موهای زائد، بر آن شدیم تا نکات بسیار مهمی که لازم است پیش از شروع درمان بدانید را برای شما شرح دهیم. تمامی نکات مندرج در این مطلب از سوی یکی از بهترین مراکز لیزر در شمال تهران (محدوده قلهک شریعتی) جمع آوری شده است. این مرکز زیبایی در شمال تهران سالهاست که جزء با سابقه ترین مراکز در زمینه لیزر موهای زائد بوده است و این امر را رضایت مندی مراجعین از خدمات به اثبات می رساند.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شریعتی

12 نکته مهم که باید قبل از شروع درمان لیزر موهای زائد بدانید

بهترین مراکز لیزر موهای زائد تهران | بهترین مراکز لیزر موی زائد در تهران
  1. فرایند لیزر به نظر دردناک است، اما نه آنقدرها

لیزر موهای زائد با ارسال نور لیزر به داخل رنگدانه موجود در مو عمل می کند. سپس این نور به گرما تبدیل می شود تا به فولیکول و پیاز مو آسیب برساند. این فرایند یک درد آنی و تیزی دارد که در قسمت های نازک پوست مانند نزدیک بینی، چانه و شقیقه بیشتر احساس می شود. خوشبختانه دستگاه لیزر مورد استفاده در مرکز لیزر پوست شمال تهران از یک مکانیسم خنک کننده قوی برخوردار است (به این معنا که دائما انفجاری از هوای سرد در هر نقطه که لیزر حرکت می کند، اتفاق می افتد) که واقعاً کمک کننده است و شدت را بسیار ناچیز و کم توان می سازد. همچنین در مواقعی که دمای بدن بالاست (به دلیل دویدن، ورز تا تب) درد لیزر بیشتر احساس می شود. به بیان ساده تر گرما + گرما = درد بیشتر.

  1. رسیدن به نتیجه مطلوب زمان بر است

دو یا سه هفته پس از اولین درمان تان طول می کشد تا شاهد ایجاد تفاوت هایی شوید و 8 تا 12 جلسه لیزر نیز برای رسیدن به نتیجه کامل لازم است.

برخی از مراجعین به مرکز لیزر شمال تهران اذعان دارند بعد از 2 جلسه درمان یا 8 هفته شروع به رویت نتایج چشمگیری کرده اند. نکته بسیار حائز اهمیت این است که شما باید واقعاً نسبت به جلسات لیزر خود متعهد و منظم باشید؛ زیرا فولیکول های موی شما در مراحل مختلف رشد خود قرار دارند، و از این رو باید مطمئن شوید که تک تک آنها فرصتی برای گیر افتادن در دام لیزر را داشته باشند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

  1. باید پیش از جلسه لیزر موهای زائدتان را شیو کنید

اگر پیش از لیزر روی سطح پوست تان موی زائد وجود داشته باشد، می تواند نسبت به نور لیزر واکنش نشان دهد و این باعث تحریک برخی از موها شده و ممکن است بوی سوختگی مو را احساس کنید و ای موضوع می تواند در تجربه اول ترسناک باشد. خوشبختانه اپراتور لیزر در شمال تهران از قبل این مورد را به شما گوشزد می کند و شما بدون کوچکترین نگرانی برای جلسه اول لیزر موهای زائد آماده می شوید.

  1. پروسه لیزر در مرکز لیزر پوست شمال تهران بسیار سریع است

تکنولوژی مدرن دستگاه لیزر شمال تهران موجب تسریع فرایند لیزر شده است. برای مثال، کل جلسه لیزر برای رفع موهای زائد صورت حدود 20 دقیقه طول می کشد که این زمان شامل مکالمه با منشی و پاک کردن آرایش از صورت نیز می شود. بنابراین نگران اینکه زمان کافی برای گنجاندن جلسات لیزر در برنامه تان ندارید، نباشید. شما می توانید جلسه لیزر خود را در تایم نهار کار خود تنظیم کنید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران نی نی سایت | بهترین مراکز لیزر موهای زائد در تهران
  1. بعد از لیزر نمی توانید به باشگاه بروید

گرمای حاصل از لیزر به مدت 24 ساعت در پوست شما باقی می ماند، بنابراین از رفتن به سالن ورزشی، سونا ، حمام آب داغ و به طور کلی ورزش خودداری کنید. اگر این کار را انجام دهید ، خطر ایجاد یک محیط گرم و دوست داشتنی برای رشد باکتری ها و تکثیرشان را افزایش می دهید که این اتفاق زمینه را برای ایجاد لک های پوستی مساعد می سازد.

  1. به طور جدی از پوست تان در مقابل نور خورشید محافظت کنید

متخصصان پوست و مو به همه ما توصیه می کنند که نور خورشید برای مان مفید است، اما این بار قضیه فرق دارد و شما باید تا حد امکان از برنزه کردن و قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید. همچنین اگر پوست تان را از قبل برنزه کرده اید نیز باید قبل از شروع درمان صبر کنید تا به طور کامل از بین برود. مجدداً، متخصص پوست مرکز زیبایی در شمال تهران درباره این نکته مهم با شما مشورت خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که درمان لیزر موهای زائد بدون عوارضی داشته باشید. استفاده از کرم ضد آفتاب نیز توصیه می شود.

  1. در برخی موارد لیزر می تواند باعث رشد بیشتر مو شود

این امر در خصوص لیزر صدق می کند؛ انواع خاصی از موها ممکن است در واکنش به لیزر بلند تر و ضخیم تر شوند. اما نگران نباشید، اگر موی شما مناسب درمان با لیزر نباشد، متخصص پوست مرکز لیزر پوست شمال تهران به شما اطلاع می دهد.

  1. لازم باشد محصولات و نحوه مراقبت از پوست تان را تغییر دهید

باید 2 روز قبل و بعد از درمان از مصرف کرم های اسکراب، گلیکولیک اسید و کرم های رتینول خودداری شود. در برخی موارد ممکن است پس از لیزر موهای زائد، پوست کمی دچار خشکی شود که در این مورد مصرف کرم مرطوب کننده برای آبرسانی بیشتر توصیه می شود. توصیه می شود به مدت 2 هفته قبل و بعد از لیزر، از انجام لایه برداری پوست خودداری کنید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران | بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران
  1. لیزر موهای زائد فراتر از یک مزیت است

نکته شگفت انگیز در خصوص لیزر موهای زائد این است که به طور چشمگیری موجب توقف رشد موهای زیر پوستی می گردد. علاوه بر شفاف تر و نرم تر شدن پوست و کاهش دائمی موها، لیزر موهای زائد همچنین دارای مزایایی از جمله کمک به کاهش موهای زائد و تحریک کمتر پوست است. دلیل این امر این است که این روش، موها مو را به رشد در جهت مستقیم تشویق می کند.

  1. در بین جلسات نمی توانید موهایتان را از ریشه بکنید یا رنگ کنید

استفاده از موچین، اپیلاسیون کردن و دکلره کردن، روند کار لیزر را مختل می کند. اگر می خواهید در طول روند درمان بدون مو باشید، به جای این امور، از ژیلت استفاده کنید. همچنین می توانید از هر روش دیگری که ساقه مو (نه ریشه) را از روی سطح از بین می برد نیز استفاده کنید.

  1. برای تمام تن های پوستی مناسب است

برای لیزر موهای زائد تنها کافی است مو تیره رنگ باشد. در مرکز لیزر پوست شمال تهران از دستگاه اسکلپیون استفاده می شود که برای لیزر پوست های رنگی یا تیره تر نیز مناسب است.

  1. ممکن است به تعداد جلسات لیزر بیشتری نیاز داشته باشید

بیشتر افراد 90 درصد کاهش دائمی در رشد موهای زائدشان را گزارش می دهند اما در برخی موارد، نوسان هورمونی می تواند منجر به رشد مجدد مو شود که در این صورت به جلسات بیشتری نیاز خواهد بود.

 

بهترین کلینیک لیزر در شمال تهران

بهترین مرکز لیزر موی زائد در تهران | بهترین مرکز لیزر مو زائد در تهران

چنانچه به دنبال یک مرکز لیزر خوب در بین کلینیک های زیبایی شمال تهران هستید، مفتخریم اعلام کنیم مرکز لیزر ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران)، خدمات لیزر را توسط بهترین دکتر پوست در شمال تهران و مدرن ترین دستگاه لیزر، یعنی مدیا استار اسکلپیون انجام می دهد. این دستگاه جدیدترین و امن ترین دستگاه الکسانداریت برای از بین بردن رشد بیش از حد مو به روشی راحت است. این یک روش درمانی است که موها را به طور دائمی کاهش می دهد.

برای اطلاع از قیمت ها و تخفیف های استثنایی لیزر موهای زائد ما اینجا کلیک کنید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

cosmopolitan

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا