قیمت لیزر موهای پا | گرانترین ها بهترین ها نیستند!

قیمت لیزر موهای پا

قیمت لیزر موهای پا
اگر می خواهید شمایی کلی از قیمت لیزر موهای پا یا به طور کلی قیمت لیزر نواحی مختلف بدن به دست بیاورید کافی است یک جستجوی ساده در اینترنت بکنید. چند سایت هستند که لیست قیمت هایشان را گذاشته اند. آنها را به دقت ببینید و با لیست قیمت موجود در این صفحه مقایسه کنید. این کار به خوبی به شما نشان می دهد که کدام مراکز گران هستند و کدامیک معقول. خاصه که مرکزی که لینک قیمت هایش را برایتان گذاشته ایم مرکزی کاملا معتبر است که به بهترین دستگاه های جدیدی لیزر مجهز است و خدمات تضمینی لیزر موهای زائد ارائه می کند. جالبتر اینکه این مرکز یعنی مرکز تخصصی لیزر شمال تهران در دسته مراکز ارزان نیست، بلکه تعرفه هایش متوسط و بهتر است بگوییم معقول است.

قیمت لیزر موهای پا
قیمت لیزر موهای پا

اما جدای از قیمت لیزر سوال اصلی که ممکن است به پاسخ دقیقتری برای آن احتیاج داشته باشید این است که اصلا لیزر موهای زائد چه فایده ای دارد که بخواهید کم یا زیاد برای آن هزینه کنید؟

تاثیر لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بیش از هر چیز یک درمان زیبایی است. هرچند با رفع موهای زائدی که محلی مناسب برای رشد باکتری هستند، اثر مطلوبی روی سلامتی عمومی بدن شما هم خواهد داشت.
همه به اهمیت رفع موهای زائد آگاهند. و هر کس از روشی برای از بین بردن آنها استفاده می کند. شاید رفع موهای زائد پا برای مردان آنقدر مهم نباشد اما خانم ها قطعا به از بین بردن آنها اهمیت زیادی می دهند. حال که روش هایی مثل استفاده از ژیلت یا بهتر از آن اپیلاسیون وجود دارند چرا لیزر؟
شیو کردن با تیغ هیچوقت نتیجه چندان مطلوبی نداشته است. چون اولا شیو کردن در دراز مدت ریشه های مو را قوی تر می کند. دوم اینکه بعد از مدتی باعث حساسیت پوست می شود و جوش و زخم با خودش همراه می آورد. سوم اینکه با بهترین تیغ ها هم که شیو کنید در نهایت دانه های سیاه ریشه های مو روی پوستتان خودنمایی می کنند. و چهارم اینکه هرگز تأثیر درازمدت ندارد. یعنی بعد از مدتی دوباره باید دستتان را به تیغ ببرید.
از طرفی اپیلاسیون هم برای پوست های حساس یک بلای بزرگ است. هرچند اثر مو زدایی آن بهتر از تیغ است اما علاوه بر درد فوق العاده زیادش باز هم در نهایت تأثیر طولانی مدت ندارد.
در این بین اما لیزر مزیت های خود را به خوبی نشان می دهد. این درمان نوین اگر با دستگاه های جدید و در مراکز معتبر انجام شود ایمنی بالایی داشته و درد کمی هم دارد. در مورد این مسائل پایین تر توضیح می دهیم.

قیمت لیزر موهای پا
قیمت لیزر موهای پا

اما مهمترین خاصیت لیزر این موارد است:
• تأثیر بسیار طولانی مدت در رفع موهای زائد دارد. یعنی بعد از دوره لیزر رشد موها دچار کاهش دائمی شده به طوری که موها هرچند ماه یکبار آنهم کمتر و نازک تر رشد می کنند.
• بعد از لیزر پوستی صاف، شفاف و صیقلی خواهید داشت. چون ریشه های مو از پایه نابود می شوند و منافذ پوستی بسته می شوند.
• کمترین عوارض جانبی را برای شما به همراه خواهد داشت.
• می تواند اثر دائمی در رفع موهای زائد داشته باشد و شما را برای همیشه از شر تیغ و ژیلت و اپیلاسیون خلاص کند.
• کاملا به صرفه و اقتصادی است. البته به شرطی که مرکزی را برای لیزر انتخاب کنید که تعرفه های معقولی برای خدماتش دارد.
• می توان با استفاده از لیزر موهای زائد تمام نواحی بدن را از بین برد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

ایمنی لیزر

اشعه لیزر چیزی نیست مگر مجعوعه ای پرتوهای به شدت متراکم نور که انرژی جمع شده آنها باعث ایجاد حرارت متمرکز می شود.تابیدن حرارت مستقیم با عمق نفوذ چند میلیمتر روی پوست می تواند خود به خود باعث آسیب رسیدن به پوست شما بشود. این اشکالی بود که در درمان های مشابه مانند آی پی ال و الکترولیز وجود داشت.
اما ماهیت نوری اشعه لیزر این اشکال را رفع کرده است. اشعه لیزر تمایل دارد تا جذب نقاط تیره بشود. روی پوست روشن، این نقطه های تیره همان ریشه های سیاه مو هستند. پس وقتی شات لیزر به سطح پوست می تابد تمام انرژی آن مستقیما جذب ریشه می شود. به همین علت هیچ آسیبی به پوست شما وارد نمی کند.

قیمت لیزر موهای پا
قیمت لیزر موهای پا

اشعه جذب شده در ریشه مو فولیکول موجود در پیاز مو را می سوزاند و با تکرار این کار طی جلسات متعدد و منظم بدن را به توقف تولید مجدد آنها عادت می دهد. فولیکول ماده ای طبیعی است که عامل اصلی رشد موها به حساب می آید.
همانطور که گفتیم لیزر کمترین عوارض جانبی را به همراه دارد. البته اگر با دستگاه جدید و مناسب و در مرکزی باکیفیت انجام شود. عوارض عمومی و بی خطر لیزر عبارتند از کمی کبودی و قرمزی پوست که خود به خود بعد از مدت بسیار کوتاهی از بین می روند.

درد لیزر موهای زائد

اساس کار لیزر بر استفاده از حرارت متمرکز است. پس طبیعی است که درد هم دارد. اما روش های جدید این درد را به حداقل و نزدیک صفر رسانده اند. دو راهکار در این زمینه موثرند. اول استفاده کرم های خنک کننده و ضد درد است که پیش از شروع فرآیند روی ناحیه تحت درمان گذاشته می شوند. این کرم ها درصد زیادی از درد را کم می کنند.
اما راهکار دوم که در کنار کرم های مخصوص استفاده می شود، سیستم خنک کننده هندپیس دستگاه های جدید لیزر است. این سیستم بعد از هر شات لیزر که ساطع می کند سطح پوست را سرد می کند. این سرما با حرارت موجود بر سطح پوست مقابله کرده و درد ناشی از آن را به حداقل می رساند.
نتیجه استفاده از این دو راهکار کاهش درد لیزر تا نزدیک صفر است.

قیمت لیزر موهای پا
قیمت لیزر موهای پا

بهترین مرکز لیزر تهران

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران از جمله با کیفیت ترین مراکز لیزر در تهران است که با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص به بهترین دستگاه های لیزر روز دنیا مجهز است و بالاترین کیفیت خدمات لیزر را به مراجعه کنندگان ارائه می کند. علاوه بر کیفیت خدمات، تعرفه های معقول در کنار تخفیف های استثنایی نیز این مرکز را به مرکزی کاملا به صرفه تبدیل کرده اند. برای دیدن لیست قیمت و تماس جهت اخذ نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا