قیمت لیزر با تخفیف | هزینه لیزر موهای زائد با تخفیف

قیمت لیزر با تخفیف

قیمت لیزر با تخفیف

لیزر موهای زائد درمانی دوره ای است که قیمت آن به صورت تعرفه های جلسه ای محاسبه می شود. قیمت مراکز مختلف برای لیزر کردن مو با هم متفاوت است. فارغ از اینکه این مراکز در کجای تهران واقع شده اند، برخی از آنها تعرفه های گرانی دارند و برخی دیگر تعرفه های ارزان. در ادامه مقاله در مورد دلیل این اختلافات قیمتی صحبت خواهیم کرد، اما مهمترین نکته اینن است که همه مراکز لیزر و زیبایی تخفیف های مختلف به صورت جشنواره ای یا دائمی دارند.
میزان این تخفیف ها با هم فرق دارند. تخفیف های دائمی که عموما مخصوص اقشار خاص هستند به صورت معمول چیزی در حدود 5 تا 15 درصد هستند. اما جشنواره ها می توانند متفاوت باشند. سیاست برخی از مراکز اینگونه است که اگر در دوره تخفیف لیزر را شروع کنید می توانید کل دوره را با تخفیف ادامه بدهید. اما اکثر آنها تخفیف ها را فقط در مدت محدود دوره تخفیفی اعمال می کنند.

قیمت لیزر با تخفیف
قیمت لیزر با تخفیف

مثلا اگر در دوره دو ماهه تخفیفی لیزر را شروع کنید، دو جلسه اول لیزرتان مشمول این تخفیف خواهند شد. برخی از مراکز هم نخفیف های مناسبتی دارند. یعنی اگر در بازه تخفیفی به آنها مراجعه کنید جلسات موجود در ان دوره مشمول تخفیف می شوند.
اما خیلی از مراکز هم هستند که به اصطلاح برای شیرینی کار یکی دو جلسه اول لیزر را برای مراجعه کنندگان با تخفیف محاسبه می کنند. به این صورت که جلسات اول و دوم را با تخفیف انجام می دهید اما از جلسات بعدی تعرفه ها به صورت نرمال محاسبه می شوند.
درصد تخفیف هایی که در جشنواره های تخفیفی ارائه داده می شوند معمولا بیشتر از تخفیف های دائمی است. مثلا ممکن است به مرکزی بر بخورید که در یکی از دوره های تخفیفی خود مثلا به مناسبت سال نو، خدمات لیزر را در آن بازه با 50 درصد تخفیف انجام می دهد! درصد این تخفیف ها کاملا به نظر آن مرکز بستگی دارد و عرف رایجی در مورد آن وجود ندارد.
برخی از این مراکز لیزر هستند که حتی وقتی تخفیف های نصف قیمت ارائه می کنند، باز هم برایشان سود دارد. اما برخی دیگر هستند که ضرر تخفیف را به جان می خرند تا بتوانند به اصطلاح مشتری جذب کنند. انتخاب چنین مرکز هایی معمولا انتخاب عاقلانه تری است چراکه مشخصا کیفیت درمانی بالاتری دارند.

قیمت لیزر

شرایط پرداخت لیزر به صورت اقساطی است. این یک پیشنهاد ویژه نیست که برخی از مراکز بخواهند به شما بدهند بلکه ویژگی ذاتی لیزر است. همانطور که گفتیم لیزر یک درمان دوره ای است که از چندین جلسه مجزا با فاصله های یکسان تشکیل شده است. از آنجایی که تعرفه های جلسه ای محاسبه می شوند شما هزینه کل دوره را به صورت جلسه به جلسه پرداخت می کنید و این کار باعث قسط بندی طبیعی این درمان می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

قیمت لیزر با تخفیف
قیمت لیزر با تخفیف

متأسفانه برخی از مراکز هستند که برای تضمین مراجعه دوباره شما برای جلسات بعدی از شما درخواست پیش پرداخت می کنند. این یک کار کاملا غیر حرفه ای است. چراکه مراجعه کننده کاملا حق دارد که اگر دیگر علاقه ای به آمدن به آن مرکز نداشت، بتواند ادامه دوره را در جای دیگر پی بگیرد. هرچند توصیه ما به شما این است که اگر مرکز معتبر و با کیفیتی را برای لیزر پیدا کرده اید کل دوره درمانی را در همانجا ادامه دهید.
از طرف دیگر چنانچه فکر می کنید مرکزی که دارید لیزر را در آن انجام می دهید کیفیت لازم را ندارد، بهتر است تردید نکرده و سریعا ادامه درمان را در مرکزی بهتر انجام دهید.

مراکز ارزان لیزر

هیچ ارزانی بی حکمت نیست. دلیلی وجو دارد که برخی از مراکز می توانند خدمات لیزر را ارزانتر از جاهای دیگر انجام دهند. آنهم کم کردن از کیفیت درمان است. مراکز ارزان عموما دستگاه های لیزر خوبی در اختیار ندارند یا در بهترین حالت آنها را اجاره کرده اند. این درحالی است که برای داشتن یک درمان کاملا باکیفیت، اثرگذار و ایمن باید فرآیند را با دستگاهی بسیار مرغوب مانند دستگاه لیزر اسکلپیون انجام دهید و کل دوره را با همان دستگاه لیزر شوید.
از طرف دیگر به صورت کلی قیمت ها و تعرفه های متوسط و معقول لیزر اصلا به قدری گران نیستند که بخواهید برای پیدا کردن مراکز ارزان به صرافت بیفتید و تاثیر و ایمنی درمانی که دریافت می کنید را به خطر بیندازید.

قیمت لیزر با تخفیف
قیمت لیزر با تخفیف

جلسات لیزر موهای زائد

عملکرد لیزر به این صورت است که اشعه لیزر ساطع شده از دستگاه مستقیما وارد ریشه های مو شده و آنها را می سوزاند. با از بین رفتن ریشه ها ماده ای طبیعی به نام فولیکول که عامل اصلی رشد مو هم هست در آنها از بین می رود. اما از آنجایی که فولیکول ماده ای طبیعی است بدن از بین رفتن آن را یک آسیب به حساب می آورد و مجددا شروع به تولید آن و رشد دادن موهای می کند.
از همین رو هم هست که جلسات لیزر باید مرتبا با فاصله های منظم تکرار شوند تا بدن رفته رفته به توقف تولید فولیکول عادت کند.

قیمت لیزر با تخفیف
قیمت لیزر با تخفیف

تعداد جلسات لیزر برای هر نفر بسته به شرایط منحصر به فرد پوست و مویش متفاوت است، اما به طور میانگین هر نفر به چیزی در حدود 6 الی 12 جلسه لیزر نیاز دارد. همچنین فاصله بین این جلسات هم بسته به سرعت رشد موی هر فرد بین 4 تا 6 هفته است. یعنی یکماه تا یکماه و نیم.
به همین خاطر دوره لیزر برای هر نفر ممکن است بین 6 ماه تا یکسال طول بکشد.

بهترین مرکز لیزر در تهران

مرکز لیزر شمال تهران با کادری مجرب متشکل از پزشکان و تکنسین های متخصص و حرفه ای، یکی از بهرین مراکز لیزر در تهران است. این مرکز از جمله مراکز باکیفیتی است که به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا مجهز است. دستگاه هایی که تاثیر قابل ملاحظه ای در ایمنی و اثرگذاری درمان دارند. همچنین تعرفه های معقول و متوسط به همراه تخفیف های استثنایی دائمی و جشنواره ای، مرکز لیزر شمال تهران را به مرکزی کامل به صرفه و اقتصادی تبدیل نموده اند. برای دیدن لیست قیمت و گرفتن نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
قیمت لیزر با تخفیف
قیمت لیزر با تخفیف

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا