زیبایی بینی بدون عمل با تزریق فیلر بینی در شریعتی

اصلاح فرم بینی بدون عمل با تزریق ژل بینی

زیبایی بینی بدون عمل

ممکن است تصور کنید که وقتی بینی خود را دوست ندارید ، تنها دو گزینه برای تان وجود دارد: این که یاد بگیرید آن را همانطور که هست دوست بدارید یا تصمیم به جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی بگیرید. اما به نظر می رسد، بدون این که نیاز به رفتن زیر تیغ جراحی باشد، روش دیگری برای رفع و رجوع نقص های ظاهری در بینی تان وجود دارد: زیبایی بینی بدون عمل با فیلر بینی.

در حالی که ممکن است زیبایی بینی بدون عمل همچون یک متناقض نما به نظر برسد، اما باید گفت که این روش واقعاً چیزی فراتر از شواهد علمی است و به نوعی می توان گفت این روزها پرکننده های تزریقی یا همان فیلر معجزه ای مدرن در زیبایی شناسی محسوب می شوند. بله این کاملا حقیقی است و شما می توانید تزریق فیلر بینی انجام دهید و جراحی تهاجمی را دور بزنید، به شرط آنکه بینی شما از ویژگی های مناسبی برای این پروسیجر فوری برخوردار باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این که زیبایی بینی بدون عمل با تزریق فیلر بینی واقعاً چیست، ما با یکی از پزشکان مجرب در مرکز زیبایی مان واقع در محدوده قلهک شریعتی به بحث و گفتگو نشستیم.

فیلر بینی چیست و چگونه می توان آن را از جراحی زیبایی بینی متمایز کرد؟

فیلر بینی چیست

به طور سنتی، جراحی زیبایی بینی به جراحی ای اطلاق می گردد که در آن شکل بینی تغییر می یابد. به دلیل کبودی و تورمی که پس از جراحی حاصل می گردد، این روش به بیهوشی و زمانی طولانی جهت ریکاوری احتیاج دارد، اما نتایج آن دائمی هستند. از طرف دیگر، طبق گفته پزشک ما در فیلر بینی (یا روش زیبایی بینی بدون عمل) از سوزن های بسیار ریزی برای تزریق مواد پرکننده به بینی استفاده می شود تا شکل بینی بدون هیچ گونه برش و بخیه ای تغییر پیدا کند. در نتیجه، اثرات آن موقتی هستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

فیلر بینی چگونه انجام می شود؟ آیا عوارض دارد و قیمت آن چقدر است؟

تزریق ژل به بینی چگونه عیوب بینی را برطرف می کند؟

مرکز تزریق فیلر در تهران

قبل از تزریق فیلر بینی، از یخ برای بی حس کردن پوست استفاده می شود و بسته به آنچه پزشک تصمیم می گیرد، ماده پر کننده تزریق می شود. دکتر در خصوص روشی که فیلر می تواند عیوب بینی را تغییر دهد این گونه توضیح می دهند: “از فیلر برای اصلاح اشکالاتی مانند کجی بینی، یا برآمدگی و قوز روی بینی استفاده می شود و این ذهنیت را ایجاد می کند که بینی صاف تر و سر بالا تر شده است.” وی همچنین تاکید می کند که همه عیوب بینی با تزریق فیلر قابل اصلاح نمی باشد.

اگر کاندید خوبی برای تزریق فیلر بینی باشید ، مزیتش این است که دیگر لازم نیست درد و دوره ریکاوری جراحی بینی را تحمل کنید. خوشبختانه این روش برای اکثر افراد دوران نقاهتی در بر ندارد.

یکی دیگر از مزایای فیلر، قابل برگشت پذیر بودن آن است ، بنابراین در صورتی که از نتایج رضایت نداشته باشید، پرکننده را می توان توسط پزشک خارج سازید و نتیجه را معکوس کنید.

فیلم فیلر بینی

مواد فیلر چیست؟

فیلر هیالورونیک

انواع مختلفی محصولات پرکننده تزریقی دارای تأییدیه FDA (سازمان غذا و دارو) در بازار وجود دارد که متخصصان و جراحان زیبایی از آن ها استفاده می کنند. به طور کلی ، فیلر ها بر اساس ماده ای که از آن ساخته شده اند ، طبقه بندی می شوند. این نکته ایمنی را همیشه با یاد داشته باشید: همیشه مطمئن شوید که FDA فیلر مورد نظر تان را تأیید کرده است. این گونه فیلرها تنها از طریق یک پزشک دارای مجوز مانند جراح یا متخصص زیبایی در دسترس قرار دارند.

یکی از شناخته شده ترین نوع پرکننده ها، اسید هیالورونیک است که بیشتر مورد استفاده در تزریق فیلر بینی قرار می گیرد. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در پوست شما یافت می شود. این ماده به برجسته سازی و آبرسانی پوست کمک می کند. فیلر های HA معمولاً نرم و ژل مانند هستند. نتایج آنها موقتی است و معمولا بین 6 تا 12 ماه یا بیشتر طول می کشند و سپس بدن به تدریج و به طور طبیعی ذرات را جذب کند. اکثر پرکننده های HA همراه با لیدوکائین تزریق می شوند تا در به حداقل رساندن درد و ناراحتی در طول تزریق و بعد از آن کمک کنند.

فیلر بینی برای چه کسانی با چه نوع بینی مناسب است؟

لیفت بینی گوشتی

تزریق فیلر بینی می تواند برآمدگی روی پل بینی را پر کند و به آن کمک کند صاف و مستقیم به نظر برسد، بینی را سر بالا نشان می دهد و به طور کلی عیوب بینی را اصلاح می کند. برخی از مواردی که فیلر بینی می تواند به برطرف ساختن آن کمک کند، رفع عیوب ظاهری بعد از جراحی زیبایی بینی است و از اینرو جایگزین خوبی برای جراحی تجدید نظر محسوب می گردد.

اگرچه شما از لحاظ فنی در حال افزودن حجم به بینی با پرکننده هستید ، اما نتیجه نهایی اغلب بینی ایست که به نظر می رسد کوچک تر و صاف تر شده است. در واقع بینی بر روی صورت بالانس تر می شود. اما باید این روش را همانند یک آرایش کانتور نیمه دائمی تصور کنید. بنابراین در واقع تزریق ژل دائمی به بینی هیچ معنایی ندارد.

فیلر بینی چه مشکلاتی را برطرف نمی سازد؟

تزریق فیلر بینی شریعتی

تزریق فیلر نمی تواند نوک بینی را باریک کند یا از پهنای سوراخ های بینی بکاهد. علاوه بر این، تزریق فیلر همچنین نمی تواند ارتفاع بینی های کشیده و بلند را کم کند یا به استخوان بینی قوس عروسکی ببخشد.

عوارض فیلر بینی

تزریق کوچک کننده بینی

با وجودی که احتمال خطر وجود دارد، اما قطعاً نمی توان این روش را ” خطرناک ” توصیف کرد. در حقیقت این روش با وجود خطرات بسیار نادر، ایمن محسوب می شود. هنگامی که در مورد خطرات این روش درمان خاص صحبت می شود، معمولاً به یک عارضه بسیار نادر به نام ” انسداد عروقی ” اشاره می شود، این بدان معنی است که پرکننده باعث متوقف شدن جریان خون در یک شریان مهم می شود. این عارضه تنها می تواند با تزریق مستقیم پرکننده به داخل شریان و ایجاد انسداد ، و یا تزریق پرکننده به گونه ای که از بیرون بر روی شریان فشار وارد کند، آن را مسدود سازد و جریان خون را متوقف کند، اتفاق بیافتد.

در اینجا چیزی که واقعا اهمیت دارد ” شریان های انتهایی ” است و نه رگ ها. شریان های متصل ، تقریباً مانند یک شبکه، خون را منتقل می کنند. شریان انتهایی، به این معنی است که تنها یک شریان در آن منطقه وجود دارد که خون را تأمین می کند. مسدود کردن این شریان هاست که ایجاد مشکل می کند.

شریان های حیاتی، شریان های انتهایی که اطراف بینی هستند شامل شریان هایی هستند که شبکیه را تأمین می کنند (و مسدود کردن این شریان ها بسیار بد است زیرا این عارضه می تواند منجر به کوری شود) و شریان هایی که نواحی خاصی از پوست را در اطراف نوک بینی و حفره بینی تأمین می کنند (مسدود کردن این شریان ها نیز منجر به نکروز، یا مرگ پوست در این مناطق کوچک می شود). با این وجود، این عارضه ها بسیار نادر هستند و جای نگرانی وجود ندارد. ایجاد صدمات جدی و طولانی مدت، هنگامی عارض می گردد که علائم اولیه عوارض از سوی بیمار و فردی که تزریق را هدایت می کند، نادیده گرفته می شوند.

توجه به این نکته ضروری است که این خطرات در خصوص تزریق فیلر به پیشانی یا چین های بینی و تزریق فیلر لب نیز صدق می کند.

فردی که فیلر تزریق می کند باید چه اطلاعاتی داشته باشد؟

تزریق ژل دائمی به بینی

مبانی پایه: پزشک تان باید کاملاً بر این امر آگاه باشد که انسداد عروقی چیست و علائم اولیه آن چگونه است. وی همچنین باید هیالورونیداز (آنزیمی که فیلر را خنثی می کند) در مطب خود داشته باشد و بر طرز استفاده از آن کاملا مسلط باشد. به همین ترتیب، پزشکی که فیلر تزریق می کند باید مجوز پزشکی معتبر داشته باشند و در صورت لزوم توانایی تجویز داروهای لازم را نیز داشته باشند.

کدام نقطه برای تزریق کوچک کننده بینی مناسب است؟

مرکز تزریق فیلر در تهران

جهت تزریق فیلر، پل بینی، امن تر از نوک بینی یا سوراخ های بینی محسوب می شود. تنها با رعایت احتیاط و داشتن تجربه و تخصص کافی، خطر بروز عوارض جدی از میان برداشته می شود.

هزینه تزریق فیلر بینی

هزینه تزریق فیلر بسته به عوامل مختلف، متفاوت است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه و قیمت و تخفیف تزریق فیلر به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید.

ماندگاری فیلر بینی چقدر است؟

بسته به آناتومی بینی تان، مشکل مد نظر برای تزریق و نوع ماده پرکننده مورد استفاده، نتایج فیلر می تواند بین 9 ماه تا 2 سال دوام داشته باشد.

آیا تزریق فیلر دوره نقاهت دارد؟

به ندرت در برخی از افراد ممکن است در اطراف محل تزریق ، کبودی جزیی ایجاد شود که در حدود 3 الی 4 روز به طول می انجامد ، اما به طور کلی هیچ دوره نقاهتی در این روش وجود ندارد.

بهترین دکتر برای تزریق فیلر در تهران

تزریق فیلر بینی قلهک
مرکز تزریق فیلر در تهران

تزریق فیلر با کمک یک ارائه دهنده مجرب و باتجربه می تواند نتایجی طبیعی و خوبی را برای شما رقم زند و به شما کمک کند نسبت به چهره خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

بهترین دکتر برای تزریق فیلر در تهران (محدوده قلهک شریعتی)

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد علیرغم تزریق فیلر ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه اصلی مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

NON-SURGICAL-NOSE-JOB

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا