تخفیف لیزر زیر بغل |لیزر موهای زائد زیر بغل و نکات مهم آن!

تخفیف لیزر زیر بغل

تخفیف لیزر زیر بغل

موضع این متن: تخفیف لیزر زیر بغل

سوالاتی که در این مقاله به آن ها پاسخ خواهیم داد: بهترین مرکز برای تخفیف لیزر زیربغل کجاست؟ آیا هزینه لیزر بر اساس شات باشد، پایین تر خواهد آمد یا به صورت کلی؟ اگر بخواهیم کل بدن خود را لیزر کنیم، هزینه ی آن چقدر خواهد بود؟

با سلام خدمت تمام شما دوستان و همراهان عزیز لیزر دیسکانت!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

اگر در حال خواندن این مطلب هستید، به این معنی است که فکرهایتان را کرده اید و می خواهید که لیزر موهای زائد را امتحان کنید و به دنبال مرکزی هستید که تخفیف های خوبی به شما ارائه کند. به همین خاطر تلاش می کنیم که اصلاً حاشیه نروم و مستقیماً مرکز معتبری را به شما عزیزان معرفی کنیم:

مرکز زیبایی برکه، یکی از بهترین دستگاه های لیزر ( اسکلپیون مدیو استار 2018) را در اختیار دارد. این دستگاه که به عنوان تنها لیزر بدون درد شناخته می شود ساخت کمپانی زایس آلمان است و علاوه بر سوزاندن ریشه موها، عروق تغذیه رسان به فولیکول های مو را نیز مسدود می کند و به این ترتیب از رشد مجدد آن ها جلوگیری خواهد کرد. اما بهترین نکته درباره ی مرکز برکه، تخفیف های استثنایی آن است که به مناسبت های مختلف به شما ارائه خواهد کرد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره و همچنین اخذ نوبت از مرکز برکه به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
تخفیف لیزر زیر بغل
تخفیف لیزر زیر بغل

همان گونه که می دانید یکی از سمج ترین و بدترین موهای زائدی که روی بدن ما رشد می کنند، همین موهای زیر بغل است. علاوه بر این که تعریق ما را در ناحیه زیر بغل زیاد می کنند، باعث می شوند که بوی بسیار ناخوشایندی بگیرد. از هر جنبه که به این موها نگاه کنید، جز ضرر و زیان چیز دیگری ندارند. شاید به نظرتان مسخره باشید و این حرف را باور نکنید اما زندگی های زیادی بر سر همین مسئله ی پُر مو بودن و عدم رعایت بهداشت به پایان رسیده است.

موهای زیربغل بیش از همه برای زنان ناخوشایند است. از طرفی دیگر تراشیدن هر روزه ی آن ها هم به هیچ وجه منطقی نیست و نمی توان انتظار داشت که زنان هر روز تیغ به دست شده و موهای زیر بغل خود را بتراشند.

به همین خاطر بهترین راهکار ممکن، لیزر موهای زائد است. لیزر باعث می شود که رشد موها در این ناحیه بسیار کم شده و حتی در مواقعی تا همیشه قطع شود.

اگر توانایی پرداخت هزینه های لیزر زیربغل را ندارید، باید به شما بگوییم که مرکز لیزر برکه به مناسبت های مختلف، تخفیف لیزر زیر بغل ارائه می کند. حتی برخی مواقع این ناحیه را به عنوان اشانتیون لیزر خواهد کرد. با همکاران ما در این رابطه در تماس با باشید

تعداد شات لیزر برای زیربغل

خیلی از مراکز هزینه لیزر موهای زائد را به صورت شات حساب می کنند. در حقیقت منظور از شات، هر بار نفوذ اشعه ی لیزر است. اما این روش اشکالات خیلی زیادی دارد:

اول از همه این که ممکن است هزینه های برخی از افراد سر به فلک بزند. چرا که ناحیه ی مورد نظر بزرگ تر باشد

دوم این که شاید اپراتور تازه کار و ناشی باشد و تعداد شات ها را بیشتر از آنچه نیاز است بزند، در این صورت مراجعه کننده ناچار است هزینه ی اشتباه او را بپردازد

تمام این دلایل و خیلی دلایل دیگر باعث شده که مرکز لیزر برکه به جای هزینه های شاتی، از قیمت مشخصی برای همه افراد استفاده کند. البته به دلیل این که ناحیه زیر بغل زیاد بزرگ نیست به تعداد شات زیادی هم نیاز ندارد و کل عملیات لیزر آن بیشتراز 5 دقیقه به طول نخواهد انجامید.

تعداد شات لیزر برای زیربغل
تعداد شات لیزر برای زیربغل

نظرات افراد درباره لیزر موهای زائد

هر روزه چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری، نظرات مختلفی درباره لیزر موهای زائد و به خصوص دستگاه مرکز زیبایی و لیزر برکه می شنویم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم برخی از نظرات واقعی افراد را در این باره با شما به اشتراک بگذاریم

سوسن که دختری 28 ساله و یکی از فالورهای پیج برکه است برای ما دایرکت فرستاده که: دوستان من واقعا میترسم برای لیزر موهای زیر بغل بیام، همه میگن عوارض داره و غده در میاری و هزار و یک جور حرف دیگه! بخدا نمی دونم به کی اطمینان کنم، گفتم از شما سوال کنم!

ناچار شدیم به او جوابی عاقلانه و منطقی بدهیم. لیزر موهای زائد هیچگونه اثری روی اندام های داخلی ندارد چرا که اصلاً عمق نفوذ آن بیشتر از لایه ی اولیه پوست و فولیکول های مو نخواهد بود. در گذشته دستگاه های قدیمی تری مثل IPL احتمال سوختگی بیشتری داشت اما با وجود دستگاه های جدیدتری مانند لیزر اسکلپیون مدیو استار، دیگر این نگرانی اصولاً بی دلیل است. تجربه روزانه ده ها مورد لیزر موهای زائد در مرکز برکه به ما و مراجعه کنندگانمان اثبات کرده است که هیچ گونه عوارضی وجود نخواهد داشت.

نظرات افراد درباره لیزر موهای زائد
نظرات افراد درباره لیزر موهای زائد

دایرکت دیگری از آقایی به نام مسعود داشتیم. او که بیشتر می خواست بداند آیا لیزر موهای زائد آقایان نیز انجام می دهیم یا خیر، سوال خود را این گونه آغاز کرد:

شما لیزر آقایان هم انجام میدید؟ اگر آره قیمتش چجوریه؟ واسه موهای کمر و گردنم می خواستم!

پاسخ ما به مسعود اینگونه بود: بله، مرکز برکه از معدود مراکز تهران است که خدمات تخصصی لیزر موهای زائد با اپراتور آقا را ارائه می کند. هزینه های مربوط به لیزر موهای زائد اقایان ممکن است فرقی جزئی با خانم ها داشته باشد. اما با وجود تخفیف های لیزری که در مرکز برکه ارائه می کنیم، نگران قیمت و هزینه های خود نباشید

قیمت لیزر موهای زائد | تخفیف لیزر کل بدن

این هم یکی دیگر از سوالاتی است که همیشه از ما پرسیده می شود. اما ما پاسخ مشخصی به این سوال نمی توانیم بدهیم. قیمت لیزر موهای زائد بستگی به ناحیه ای دارد که می خواهید آن را لیزر کنید. بسته به بزرگی ناحیه مورد نظر، قیمت لیزر مشخص می شود.

اما توصیه ی ما به شما این است که از تخفیف لیزر فول بادی که در مرکز برکه ارائه می شود، استفاده کنید. این گونه نه تنها فشار مالی زیادی به شما وارد نخواهد شد، بلکه می توانید از خدمات لیزر موهای زائد کل بدن استفاده کنید.

هرگونه اطلاعاتی که بخواهید را می توانید در این لینک به دست آورید.

گردآورنده: ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا