تخفیف لیزر در فرشته | آیا مراکز گرانقیمت معتبر هم هستند؟!

تخفیف لیزر در فرشته

تخفیف لیزر در فرشته
فقط افراد ساکن پایین شهر و قشر تقریبا ضعیف نیستند که دنبال تخفیف می گردند. تخفیف پدیده ای است که بالا یا پایین شهر نمی شناسد. همه ما تخفیف را دوست داریم چون حس تخفیف گرفتن مانند حس برنده شدن در یک مسابقه است، درست مثل شانس آوردن. تخفیف گرفتن حس خاص بودن به ما می دهد چون آنچیزی که مردم با یک قیمت مشخص خریداری می کنند را ما با قیمتی کمتر از دیگران می خریم.
البته مدتی است که فروشنده ها به این مزیت ها آگاهی پیدا کرده اند و در هرکجای شهر که بروید تابلوها تخفیف را می بینید. وقتی یک چیز زیاد می شود حتما کیفیت آن پاین آمده. پس اغلب این تخفیف ها واقعی نیستند و مردم هم به این مسئله پی برده اند. اما وقتی با یک تخفیف واقعی رو به رو می شویم خودمان بهتر از هرکس دیگر به این موضوع پی می بریم.

تخفیف لیزر در فرشته
تخفیف لیزر در فرشته

مراکز لیزر موهای زائد هم از این قاعده بازاری به دور نیستند. لیزر موهای زائد درمانی است که به قوت غالب متقاضیان درمان های زیبایی تبدیل شده. دلیل این محبوبیت بسیار بالای لیزر هم به خاطر مزیت های بی شماری است که دارد. مهمترین ویژگی لیزر تاثیر دائمی و همیشگی آن برای رفع موهای زائد است. اهمیت لیزر به حدی رسیده که بدیهی ترین خدماتی که هرمرکز زیبایی باید ارائه کند خدمات لیزر موهای زائد است.
اما آیا تعرفه های لیزر موهای زائد در فرشته به گونه ای هست که تخفیف گرفتن روی آنها اصولا اهمیتی داشته باشد؟ هزینه لیزر کردن موهای زائد در منطقه ای بسیار گران که عملا خودِ بالاشهر تهران به حساب می آید چقدر است؟ این تعرفه ها چقدر با تعرفه های سایر مراکز باید فرق داشته باشند؟
در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با این مسئله آشنا شوید.

قیمت لیزر موهای زائد

یک سری نکات کلی در مورد قیمت لیزر وجود دارد که دانستنشان می تواند کمک زیادی به شما بکند.
1. لیزر موهای زائد فارغ از اینکه در کدام مرکز و در کدام منطقه از شهر انجامش می دهید، اصولا درمانی به صرفه است. چراکه شرایط پرداخت آن به صورت اقساطی است. این یک عرف نیست، بلکه تمام مراکز متعبر درست مانند خود درمان که به صورت جلسه به جلسه است، هزینه آن را نیز به صورت جلسه ای از شما دریافت می کنند. از طرفی با توجه به فاصله یک ماهه بین این جلسات، این اقساط عملا به اقساط ماهیانه تبدیل شده و کمترین فشار مالی را به شما وارد می کند. با این شرایط حتی لیزر فول بادی که بالاترین تعرفه را دارد نیز به خوبی قابل انجام به نظر خواهد رسید.

تخفیف لیزر در فرشته
تخفیف لیزر در فرشته

2. تعرفه های پیشنهادی هر مرکز لیزر در همان ابتدا می توانند اطلاعات خوبی در مورد کیفیت کارش به شما بگویند. مراکزی که زیاده از حد ارزان هستند، یا تخفیف های بیش از حد عجیب و غریبی دارند اصولا قابل اعتماد نیستند. چراکه این قیمت پایین حتما به بهایی به دست آمده. و کمترین بهای آن هم کیفیت پایین خدمات لیزر است. از مهمترین پارامترهای تاثیر گذار در کیفیت لیزر دستگاه لیزری است که مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه هایی مدل های باکیفیتشان ارزان نیستند. از طرفی مهارت تکنسین ها نیز در این کیفیت دخیلند. و تکنسین های متخصص و ماهر با دستمزد های پایین کار نمی کنند. به همین خاطر مراکز زیاده از حد ارزان اصولا از هردو یا یکی از این پارامتر ها کاسته اند تا توانسته اند چنین قیمتی را به شما ارائه کنند.
3. مراکز بسیار گرانقیمت هم چندان قابل اعتماد نیستند. مخصوصا از این مراکز بسیار گرانقیمت را در فرشته زیاد خواهید دید. این مراکز نیز اغلب چون فکر می کنند در بالاشهر واقع شده اند، به خودشان اجازه می دهند تا قیمت هایی بسیار بالاتر از حد معقول تعرفه های رایج ارائه کنند. این عین کلاهبرداری است. ضمنا یادتان باشد که هزینه گزاف این مراکز نیز دلیلی بر تضمین کیفیت کارشان نیست. فریب ظاهر شیک و لاکچری این مراکز را نخورید، بلکه به کیفیت واقعی درمان توجه داشته باشید.
با این اوصاف اولین گام برای پیدا کردن یک مرکز خوب لیزر این است که تعرفه های متوسط و معقولی داشته باشد. با اینکار شما می توانید لیست مراکزمورد نظرتان را کوچکتر کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

اهمیت کیفیت لیزر

لیزر موهای زائد یک درمان است. وقتی می خواهید به یک پزشک مراجعه کنید اول به شیک بودن مطبش فکر می کنید یا کیفیت کارش؟ لیزر هم همینگونه است. البته که محیط مرکز زیبایی باید زیبا و دلپذیر باشد، اما آنچه بیش از این مهم است کیفیت خود درمان است. پس اعتنبار یک مرکز به کیفیت کارش است نه کیفیت بصری مطب.

تخفیف لیزر در فرشته
تخفیف لیزر در فرشته

چنانچه لیزر با یک دستگاه خوب و زیر دست یک تکنسین ماهر انجام نشود می تواند عوارض جدی برای پوست شما به همراه داشته باشد. اگر به مرکز نامعتبری مراجعه کنید به جای داشتن پوستی بدون مو و صیقل خورده، با پوستی پر از لک، عفونت، زخم، تاول و سوختگی به خانه برخواهید گشت. عوارضی که اصلا طبیعی نیستند.

لیزر موهای زائد چقدر طول می کشد؟

همانطور که گفتیم لیزر یک درمان دوره ای است. باید طی چند جلسه مجزا آن را انجام دهید تا بتوانید از آن نتیجه بگیرید. فاصله این جلسات هم باید دقیق و مرتب باشند، چون اگر بین دو جلسه لیزر بیش از حد فاصله بیفتد، اثر درمانی که تا آن موقع انجام داده اید از بین می رود.
تعداد و فاصله بین جلسات لیزر برای هرکس با توجه به شرایط خاص پوست و مویش متفاوت است. اما به طور میانگن هر نفر به 6 الی 12 جلسه، با فواصل 4 تا 6 ماهه نیاز دارد.

تخفیف لیزر در فرشته
تخفیف لیزر در فرشته

بهترین مرکز لیزر در تهران

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و ماهر، در کنار بهره مندی از بهترین دستگاه های لیزر روز دنیا، یکی باکیفیت ترین مراکز لیزر در تهران است. تعرفه های معقول این مرکز در کنار تخفیف های استثنایی آن را به مرکزی مقرون به صرفه نیز تبدیل کرده است. برای دیدن لیست قیمت و اخذ نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا