کمترین قیمت لیزر موهای زائد ، واقعیت یا دروغ؟

کمترین قیمت لیزر موهای زائد

کمترین قیمت لیزر موهای زائد واژه ای است که در بسیاری از تبلیغات مراکز لیزر به چشم می خورد و خیلی ها را هم فریب داده. وقتی با این واژه در تبلیغات یک مرکز لیزر و زیبایی مواجه شدید بهتر است اول از خودتان بپرسید که چگونه به این ” کمترین قیمت لیزر موهای زائد” رسیده اند؟ و بعد چنانچه هنوز تبلیغ و وعده شگفت انگیزش نظرتان را جلب کرده بود با خود مرکز تماس بگیرید و بپرسید که چرا قیمت هایشان کمتر از دیگر مراکز است؟
خب بگذارید پیش از اینکه به طور خاص به این مسئله بپردازیم به صورت خلاصه کمی درباره لیزر با شما صحبت کنیم.

کمترین قیمت لیزر موهای زائد
کمترین قیمت لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

واقعیت این است که لیزر امروزه یکی از بهترین و البته پرطرفدار ترین درمان های زیبایی است. این محبوبیت بی دلیل نیست. چراکه لیزر به عنوان درمانی ایمن و موثر که توانسته به خوبی خودش را ثابت کند، می تواند به بهترین نحو شما را از شر روش های سنتی رفع موهای زائد برای همیشه خلاص کند. چراکه لیزر تنها درمان مناسب و مطلوب برای کاهش دائمی و همیشگی رشد موهای زائد به حساب می آید.
هرچه هم زمانه جلوتر می رود این تکنولوژی درمانی/زیبایی پیشرفته تر، بهتر، ایمن تر و موثر تر می شود. سرعت این پیشرفت به قدری زیاد است که دستگاه های لیزر چند سال پیش توان لیزر کردن موهای زائد غیر تیره، و پوست های غیر روشن را نداشتند. اما امروزه با پیشرفت زیاد این تکنولوژی دستگاه های به روز می توانند هر نوع مو روی هر نوع پوستی را به خوبی از بین ببرند.

قیمت لیزر موهای زائد

خب سر موضوع اصلی خودمان برگریدم. کمترین قیمت لیزر موهای زائد. واقعیت این است که اگر مرکزی بخواهد یک درمان خوب و مناسب به مراجعه کنندگانش ارائه کند باید اندکی هزینه کند. دستگاه های لیزر جدید و باکیفیت اصلا و ابداً ارزان نیستند. قیمت آنها بعضا از رقم میلیون هم عبور می کند! از طرفی تکنسین های ماهر و متخصص لیزر هم با هر قیمتی حاضر به همکاری نیستند.

کمترین قیمت لیزر موهای زائد
کمترین قیمت لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر بی کیفیت

پس وقتی مرکزی به شما ارزانترین قیمت لیزر را پیشنهاد می کند، کمیت کارش در جایی می لنگد. چند حالت بیشتر وجود ندارد که طی آنها یک مرکز بتواند تعرفه های خیلی ارزان به شما ارائه کند. اول اینکه قید دستگاه های مرغوب لیزر را بزند و به دستگاه های بی کیفیت متفرقه روی بیاورد. این کار باعث می شود ریسک ایمنی و عملکرد مناسب درمان برای شما بالا برود. یعنی هم ممکن است پوستتان آسیب ببیند، هم ممکن است نتیجه مطلوب و پایداری از لیزر نگیرید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

دستگاه های اجاره ای

راهکار دوم این مراکز به اصلاح ارزان استفاده از سیستم های اجاره است. برخی از فروشگاه ها هستند که به جای فروختن دستگاه های لیزر گران قیمت آنها را به مراکز برای مدت محدودی اجاره می دهند. شاید در نگاه اول راهکار مطلوب و در ظاهر برد بردی به نظر برسد. در حالی که ابداً اینطور نیست. یادتان باشد که لیزر یک درمان دوره ای و جلسه ای است که برای هر نفر بین شش ماه تا یکسال زمان می برد. مدتی که عموما خیلی بیشتر مدت اجاره یک دستگاه لیزر است. به همین دلیل اکثر مراکزی که دستگاه لیزر را اجاره می کنند مجبور می شوند در میانه راه دوره لیزر دستگاه را با یک نمونه بسیار ارزانتر جایگزین کنند. جایگزینی که اغلب آی پی ال است.
نکته حیاتی در مورد لیزر این است که حتما باید کل دوره لیزر را با یک دستگاه مشابه انجام دهید. به معنی این که حتی عوض کردن یکی از با کیفیت ترین دستگاه های لیزر با یک دستگاه با کیفیت دیگر ممکن است در روند صحیح آن خدشه وارد کند. چه برسد به جایگزین کردن آی پی ال به جای لیزر! کاری که متأسفانه خیلی از این مراکز ارزان می کنند. آی پی ال دستگاهی ارزان و در واقع مشابه لیزر است. اما لیزر نیست. این دستگاه مدت هاست از رده خارج شده چون هم ایمنی بسیار پایینی دارد و اثرگذاری اش چنگی به دل نمی زند. به همین دلیل هم ارزان است.
بنابراین ممکن است در اوایل راه شروع دوره لیزر در یک مرکز ارزان همه چیز خوب به نظر برسد، اما کم کم ورق قطعا بر خواهد گشت.

کمترین قیمت لیزر موهای زائد
کمترین قیمت لیزر موهای زائد

وعده های نادرست

خیلی از وعده های ارزانی این مراکز قیمت پایین بیشتر مثل درِ باغ سبز می مانند. یعنی با وعده های کمترین قیمت لیزر شما را تا پای تخت لیزر می کشانند و سر بزنگاه تازه دستشان را رو می کنند. مراجعه کننده تازه آنجاست که می فهمد قیمتی که فریب وعده اش را خورده تنها یک قیمت خام است. مثل اینکه به شما وعده یک ماشین صفر کیلومتر بسیار ارزان را بدهند اما بعد از بستن قولنامه هزینه گاز و ترمز و دنده اش را جداجدا ازتان بگیرند! خیلی از این مراکز ارزان همین کار را با مراجعه کننده می کنند.
همه اینها نشان می دهد که مراکز لیزری که قیمت هایشان بسیار ارزان است اصلاً و ابداً قابل اعتماد نیستند.

مراکز لیزر گران

در این میان اما خیلی از مراکز سودجو هستند که از بی اعتباری مراکز لیزر ارزان سوءاستفاده می کنند. مشتری های ناراضی از مراکز ارزان کم نیستند. و مرکز های لیزر گران قیمت دقیقا روی همین افراد سرمایه گذاری می کنند. افرادی که از مراجعه به مراکز ارزان ضربه خورده اند حالا آماده اند تا در دام تبلیغاتی بیفتند که به آنها می گوید هیچ گرانی بی حکمت نیست.
در واقع بازی به این صورت اتفاق می افتد که وقتی فرد می بیند با هزینه کم فقط ضرر کرده، فکر می کند هرچه بیشتر هزینه کند بهتر نتیجه می گیرد. اما این هم یک وعده تبلیغاتی پوچ است. ابداً فکر نکنید که هر مرکز لیزری گرانتر است حتما کیفیت کار بهتری هم دارد.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد

اگر کیفیت مناسب را در کنار قیمت مناسب می خواهید بهتر است دنبال مراکز لیزری باشید که تعرفه های قیمتی متوسط دارند. این مراکز منصفانه عمل می کنند. آنهایی که معتبرند علاوه بر ارائه کیفیت بسیار خوب، جوری تنظیم قیمت می کنند که لیزر را از اصل خود یعنی به صرفه بودن دور نکنند.
بهتر اما برای شما آن است که نیم نگاهی هم به تخفیف های ویژه این مراکز داشته باشید. چون مشمول شرایط تخفیف شدن می تواند درمان به صرفه لیزر را برای شما به صرفه تر هم بکند.

کمترین قیمت لیزر موهای زائد
کمترین قیمت لیزر موهای زائد
از جمله قابل اعتماد ترین و معتبرترین مراکز لیزر در پایتخت مرکز تخصصی لیزر شمال تهران است. مرکزی که علاوه بر در اختیار داشتن بهترین دستگاه های لیزر و تکنسین ها، تعرفه های معقولی دارد و تخفیف های ویژه ای هم در نظر می گیرد. برای اطمینان از این موضوع بهتر است لیست قیمت این مرکز را با قیمت های سایر مراکز مقایسه کنید. همچنین می توانید برای آشنایی بیشتر و گرفتن نوبت لیزر به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا