چگونه بهترین مرکز لیزر موهای زائد را انتخاب کنیم؟ مرکز لیزر برکه

چگونه بهترین مرکز لیزر موهای زائد را انتخاب کنیم؟ مرکز لیزر برکه

چگونه بهترین مرکز لیزر موهای زائد را انتخاب کنیم؟ مرکز لیزر برکه

لیزر موهای زائد یک درمان زیبایی برای از بین بردن موهای ناخواسته از تقریباً هر ناحیه ای از بدن است که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است.  

این روش به طور معمول در یک مرکز لیزر درمانی توسط تکنسین مجاز و یا در مطب دکتر و توسط پزشک متخصص انجام می شود.  

اگر چه حذف موهای زائد توسط لیزر یک درمان سرپایی با عارضه جانبی اندک می باشد ،  اما به هر حال احتمال عوارض جانبی پس از هر درمان زیبایی توسط لیزر ، از جمله آسیب های پوست ناشی از لیزر ممکن است وجود داشته باشد. انتخاب درمانگاه و مرکز لیزر مناسب ، شانس موفقیت برای درمان موهای زائد شما را افزایش می دهد.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

 

چه کسی پروسه لیزر درمانی را انجام می دهد؟ 

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

چگونه بهترین مرکز لیزر موهای زائد را انتخاب کنیم؟ مرکز لیزر برکه

هر مرکز لیزر مسئولیت تنظیم درمان های زیبایی مانند لیزر موهای زائد را برعهده دارد. بعضی از مراکز نیازی به پزشک مجاز ندارند تا این روش را انجام دهند و یا حتی  بر درمان نظارت کند.

به دنبال یک مرکز لیزر درمانی باشید که از کارکنان با تجربه و آموزش دیده بهره مند باشد که درمان شما را بر عهده می گیرند. 

  

نوع لیزر مورد استفاده در مرکز لیزر درمانی

امروزه بسیاری از لیزرها برای رویه های زیبایی استفاده می شوند.  شما باید مرکزی را انتخاب کنید که از دستگاه هایی استفاده می کند که از طرف سازمان غذا و داروی امریکا  تأیید شده باشد و این دستگاه به طور خاص برای حذف موهای زائد توسط لیزر طراحی شده باشد.

 

پرس و جو در مورد تجربه و اعتبار مرکز لیزر درمانی

شما می توانید از تکنسین لیزر درخواست کنید که مجوز کار با دستگاه لیزر را به شما نشان دهد.  از آنها  بپرسید که چه مدت در حیطه لیزر موهای زائد کار انجام داده اند و برای چندین مورد مانند شما لیزر درماین انجام داده اند.

از آنها بپرسید که آیا به طور مداوم در آموزش ها شرکت می کنند تا آخرین پیشرفت های درمان لیزر را یاد بگیرند یا خیر.  

عضویت تکنسین لیزر در سازمان های حرفه ای نشان دهنده این است که تکنسین یا پزشک از استاندارد های معتبر و تأیید شده برخوردار می باشد.    

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

عکس های قبل از لیزر و بعد از لیزر موهای زائد را ببینید

چگونه بهترین مرکز لیزر موهای زائد را انتخاب کنیم؟ مرکز لیزر برکه

بسیاری از پزشکانی که در حیطه درمان های زیبایی کار می کنند ، قبل از شروع درمان عکس هایی از درمان  بیماران قبلی خود به مشتریان آینده نگر ارائه می دهند.

این کار به بیماران یک ایده واقع بینانه از نتایجی که می توانند انتظار ببرند ، می دهد و کار پزشک یا تکنسین در این زمینه را به نمایش می گذارد. 

 

برنامه ریزی یک مشاوره اولیه با اپراتور لیزر

مراجعه به مطب دکتر یا دفتر مرکز لیزر درمانی فرصتی است برای پرسیدن سؤال هایی از اپراتور لیزر در مورد دستگاه لیزر و انتخاب لیزر مناسب برای نوع و رنگ پوست و موی شما .   امروزه  معمولاً در کلینیک ها و مراکز معتبر لیزر درمانی مشاوره به طور رایگان انجام می شود.

هنگامی که برای مشاوره اولیه خود وارد می شوید ، لیستی از سؤالات خود را که شامل تجربه تکنسین ، نوع درمانی که دریافت می کنید و نحوه آماده شدن برای این روش را ارائه دهید.

مراقب باشید بعضی از مراکز لیزر درمانی به شما وعده حذف “دائمی” موهای زائد را می دهند.  در حالی که این روش باعث کاهش موهای ناخواسته می شود.  از نظر FDA  این روش برای حذف موهای دائمی محسوب نمی شود و ممکن است جلسات مکرر برای حفظ نتایج لازم باشد.

 

هزینه درمان موهای زائد با لیزر را تعیین کنید.

پیش از جلسه اول حذف موهای زائد خود توسط لیزر میزان هزینه را بپرسید. از آنجایی که برخی از درمان های لیزر نیاز به بیش از یک جلسه دارند ، یک برآورد قیمت شامل همه جلسات مورد نیاز برای دستیابی به نتایج مورد نظر را انجام دهید.

 

تعیین نحوه پرداخت هزینه ها

از آنجا که حذف موی لیزر به عنوان یک روش زیبایی شناخته می شود ، به ندرت توسط برنامه های بیمه پوشش داده می شود. پزشکان و درمانگاه ها اغلب گزینه های تامین مالی آسانی را برای انجام این روش برای بیماران فراهم می کنند.

 

چگونه یک متخصص لیزر را انتخاب کنید

چگونه بهترین مرکز لیزر موهای زائد را انتخاب کنیم؟ مرکز لیزر برکه
لیزر اسکلپیون

17  آوریل 2018 توسط مرکز پوست ایندیانا

حذف موهای زائد توسط لیزر نوعی از خدمات زیبایی است که در مراکز لیزر درمانی ، کلینیک های مراقبت از پوست ، و یا حتی در مطب یک متخصص پوست انجام می شود.   

با گزینه های موجود که بسیار زیاد هستند ، شما اغلب می توانید بسته های ویژه آنلاین و یا پکیج های لیزر موهای زائد را دریافت کنید.  اما این بدان معنا نیست که آنها یک سرویس با کیفیت ارائه می دهند و یا حتی تجربه زیادی در این زمینه دارند. پس اینکه چگونه یک متخصص با تجربه را برای دریافت درمان  موهای زائد با لیزر پیدا کنید واقعا مهم است.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.   

 

پروسه لیزر موهای زائد

 چگونه بهترین مرکز لیزر موهای زائد را انتخاب کنیم؟ مرکز لیزر برکه

برای حذف موهای زائد از بدن خود به طور دائم ، متخصص لیزر یک نور بسیار متمرکز (پرتو لیزر) را بر روی هر فولیکول مو می تاباند.   رنگدانه موجود در فولیکول های موی شما نور را جذب می کند و موها را از بین می برد.

به نظر می رسد که این روش نسبتاً ساده است و یکی از رایج ترین روش های زیبایی در ایالات متحده و در بیشتر کشورهای جهان از جمله کشور ما می باشد.  اما اگر تکنسین به درستی آموزش ندیده باشد می تواند خطراتی داشته باشد.

بی تجربگی اپراتور لیزر

اگر چه  آفتاب سوختگی پس از لیزر موهای زائد عارضه ای  کاملاً طبیعی و موقتی  است ، یک تکنسین  یا متخصص که به خوبی آموزش ندیده باشد ، ممکن است پوست شما را آنقدر بسوزاند که باعث بروز اسکار بشود. 

بی تجربگی اپراتور لیزر ممکن است منجر به این مشکل شود که موها به طور کامل  از بین نروند و موها در نهایت دوباره رشد خواهند کرد.

اینها برخی از دلایلی است که باعث می شود شما متخصصی را انتخاب کنید که در زمینه لیزر موهای زائد آموزش دیده و با تجربه باشد.     

در روش های پزشکی هر چه مقررات در مورد تجهیزات و حتی در آموزش افراد سختگیرانه تر باشد ، احتمال بروز خطا کمتر می شود. 

در صورت مراجعه به یک مرکز لیزر معتبر ، شما اطمینان حاصل خواهید کرد که از بالا ترین سطح ممکن خدمات در مقایسه با یک کلینیک غیر حرفه ای برخوردار خواهید شد و هر نوع مراقبت های پزشکی را به شما ارائه خواهند داد. 

پس از انتخاب مکان مورد نظر ، شما توسط تکنسین لیزر ارزیابی می شوید.  او نوع لیزر مناسب با شما را تعیین می کند. 

به احتمال زیاد شما نمی دانید که کدام  لیزر برای شما مناسب تر است ، اما می توانید برای بررسی آنلاین از افراد دیگری که لیزر موهای زائد را دریافت کرده اند ، تحقیق کنید.  این کار به شما کمک خواهد کرد تا بدانید که آیا متخصصی که انتخاب کرده اید برای شما مناسب است.

شما همچنین می توانید  در بازدید سایت هایی مانندeal Self     Yelp  و حتی فیس بوک در باره تجربه های دیگران و متخصصان لیزر اطلاعاتی کسب کنید.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا