چال گونه طبیعی با ورزش و آرایش ممکنه؟!

چال گونه طبیعی

چال گونه طبیعی

تا حال به این فکر کرده اید که راز جذابیت لبخند برخی افراد چیست؟ شاید شما هم با افرادی ملاقات کرده باشید که به هنگام لبخند زدن بسیار زیبا و جذاب می شوند اما دقیقا نمی دانید که این جذابیت و زیبایی از کجا می آید!

خب ما به شما می گوییم: راز خواستنی بودن لبخند برخی افراد، چال گونه است. به همین خاطر است که خیلی ها به دنبال راهی برای داشتن این نقص جذاب و دوست داشتنی می گردند. اما متاسفانه باید بگوییم که عده ی معدودی به صورت مادرزادی چال گونه دارند و دیگران باید با استفاده از روش های مختلف، چال گونه را روی لپ خود ایجاد کنند.

چال گونه طبیعی
چال گونه طبیعی

اما راه داشتن چال گونه طبیعی چیست؟ به چه طریق می توان این ویژگی دوست داشتنی را در خود ایجاد کرد؟!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 


ایجاد چال گونه با آرایش

حتما شما هم دیده اید که خیلی از سایت ها انواع و اقسام روش های ایجاد چال گونه طبیعی را معرفی می کنند. این روش ها ممکن است شامل آرایش یا ورزش کردن باشند. خب البته این روزها با گریم و آرایش تقریبا می توان به هر شکل و قیافه ای درآمد.

اگر جستجوهای خود را وسیع تر کنید، احتمالاً با ویدیوهای آموزشی در یوتیوب هم برخورد خواهید کرد که به صورت دقیق نحوه ایجاد چال گونه با آرایش را به شما آموزش می دهند. اما هم خود شما می دانید و هم کسانی که شما را می بینند: این چال گونه به هیچ وجه طبیعی نیست و در همان نگاه اول از نزدیک، ترفند شما لو می رود.

ایجاد چال گونه با آرایش
ایجاد چال گونه با آرایش

ایجاد چال گونه با ورزش

ورزش کردن و تکنیک های حرکتی خاصی هم ممکن است به ایجاد چال گونه طبیعی کمک کنند. اما چندین نکته ی مهم در این رابطه وجود دارد:

اول از همه این که ورزش های صورت، ممکن است منجر به لاغری و آب شدن چربی های صورت شود. بنابراین شاید در بهترین حال، یک فرورفتگی کوچک روی صورتتان ایجاد کنند اما در عوض، باعث افتادگی و لاغری صورت هم می شوند. حتما با کریستینو رونالدو ، فوتبالیست مطرح پرتغالی آشنایی دارید و شاید این شایعه به گوشتان رسیده است که ایشون، حتی یک درصد چربی هم در بدن خود ندارد. اما نگاهی به صورت این فوتبالیست بیاندازید. مشخصاً عضلات صورتش به پوست چسبیده اند و دیگر خبری از آن چال گونه ی دوست داشتنی اش نیست.

تمام این ها به خاطر انجام ورزش های سنگین است

خب حالا راهکار ما چیست؟ آیا واقعا هیچ تکنیکی به غیر از جراحی چال گونه وجود ندارد که بتوان با استفاده از آن، چال لپ ایجاد کرد؟


چال گونه با نخ | ایجاد چال گونه با نخ

خوشبختانه پاسخ به این سوال، بسیار ساده و راحت است. حتما شما هم به تازگی درباره ی ایجاد چال گونه با نخ و بخیه ی جذبی چیزهایی شنیده اید. در حال حاضر این تکنیک محبوبیت زیادی میان مردم پیدا کرده است و تقریباً روشی طبیعی به حساب می آید. از خودتان سوال می کنید چگونه؟ خب با ما همراه باشید تا توضیحات بیشتری در این باره به شما ارائه کنیم:

اول از همه این که نخ هایی که در طول پروسیجر ایجاد چال گونه به کار می روند، از الیاف طبیعی و سازگار با بدن انسان تولید شده اند. به همین خاطر استفاده از آن ها در بدن انسان هیچ گونه واکنش خاصی ایجاد نمی کند. البته یادتان باشد که مثل هر چیز دیگری، نخ های مصنوعی و بی کیفیت هم در بازار وجود دارند که ممکن است برای سلامت فرد مشکل ایجاد کنند یا استفاده از آن ها عوارض جانبی خطرناکی( مانند عفونت) به همراه داشته باشد.

چال گونه با نخ | ایجاد چال گونه با نخ
چال گونه با نخ | ایجاد چال گونه با نخ

با استفاده از این نخ ها، یک بخیه ی کوچک از داخل دهان و روی عضله ی لپ زده می شود و سپس نخ ها کشیده می شوند تا بخیه سفت تر و محکم تر شود. به این ترتیب از همان لحظه ی اول هم می توانید نتیجه ی حاصل از درمان را روی گونه های خود ببینید.

این پروسیجر در کمتر از نیم ساعت انجام می شود. بنابراین احتیاجی به استراحت یا دوره ی نقاهت نخواهد داشت. پس از اتمام جلسه ی درمانی می توانید به خانه برگردید.

خوشبختانه ظاهر چال گونه در این پروسیجر کاملاً طبیعی و نچرال خواهد بود. پس نیازی نیست که نگران ظاهر غیر طبیعی و عجیب آن باشید. در روزهای اول بعد از درمان، حتی مواقعی که لبخند هم نمی زنید، می توان چال گونه را روی لپ ها مشاهده کرد اما به تدریج نخ بخیه جذب بدن می شود و به این ترتیب اثر آن نیز از بین خواهد رفت.

به این ترتیب تنها مواقعی می توان اثر چال گونه را مشاهده کرد که در حال خندیدن باشید. به تدریج عمق چال گونه کم و کمتر می شود تا این که در نهایت از بین خواهد رفت. البته نکته ی خیلی جذابی هم در این میان وجود دارد: خیلی از افراد حتی بعد از جذب نخ بخیه هم می توانند چال گونه را روی لپ های خود ببینند. این مسئله به خاطر شرایط فردی هر شخص است. گاهی وقت ها بخیه زدن موجب نقص عضله می شود و به این ترتیب ایجاد چال گونه با بخیه دوامی بیشتر از انتظار ما خواهد داشت.

اما در حالت عادی، باید بگوییم که چال گونه با نخ جذبی از 6 ماه الی 1 سال دوام و ماندگاری خواهد داشت.

نکته ی خیلی مهم: یادتان باشد که استفاده از نخ های بی کیفیت و نامرغوب، بارها باعث شده که عوارض خطرناکی مانند عفونت های داخل دهانی رخ دهد. بیمارانی داشته ایم که تا مدت ها قادر به خوردن هیچ چیزی نبوده اند چرا که التهاب و زخم بزرگی داخل دهان آن ها ایجاد شده است.


چال گونه با جراحی

از میان تمام روش هایی که در بالا معرفی کردیم، قطعاً هیچ روشی به اندازه ی چال گونه با جراحی موثر نیست اما خب، جراحی چال گونه هم مثل هر عمل دیگری عوارض و عواقبی دارد. به همین خاطر توصیه می کنیم اگر به دنبال یک روش ساده، ارزان و با کیفیت برای ایجاد چال گونه طبیعی هستید، چال لپ با نخ بخیه را امتحان کنید.

علاوه بر این ، مرکز پیشنهادی ما خدمات مربوط به چال گونه با نخ را ارائه می کند. در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری در این باره به دست آورید یا این که از این مرکز نوبت بگیرید، توصیه می کنیم همین الان سری به صفحه ی تماس با ما بزنید.

نگارنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا