پاکسازی صورت در تهران کجا برم؟

پاکسازی صورت در تهران

پاکسازی صورت در تهران

تصور شما از پاکسازی پوست چیست؟ آیا فکر می کنید شستن صورت با آب و صابون یا کرم های شیرپاک کن، برای تمیزی پوست کافیست؟ احتمالا همه ی ما از احساسی که پوست تمیز به ما می دهد، بسیار لذت می بریم!

واقعیت اینجاست که داشتن پوستی سالم و شفاف، اعتماد به نفس هر کسی را تا حد زیادی بالا می برد. شاید به همین خاطر است که پاکسازی پوست بعد از مدتی برای خیلی از افراد تبدیل به نوعی روتین می شود.

اما بهترین روش پاکسازی پوست چیست؟ بهترین مرکز پاکسازی صورت در تهران کجاست؟ اصلا چرا نیاز به پاکسازی پوست داریم؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

در این مقاله از وبسایت لیزر دیسکانت می خواهیم در مورد پاکسازی صورت و بهترین مرکز آن در تهران صحبت کنیم. اگر می خواهید پوست خودتان را تقویت کنید و بهبودی در وضعیت آن داشته باشید، توصیه می کنیم ادامه ی این مقاله را از دست ندهید.

چرا پاکسازی پوست؟

روش های عادی و خانگی برای پاکسازی پوست ما کافی نیست. یک آزمایش ساده انجام دهید: اگر در شهر بزرگی مثل تهران زندگی می کنید، کافیست یک روز در مسیر رفتن به دانشگاه یا محل کار، زیر ناخن های خود را نگاه کنید.

پاکسازی صورت در تهران
پاکسازی صورت در تهران

تقریباً 5 دقیقه هم طول نمی کشد که پر از نوعی چرک های سیاه رنگ می شوند. تازه این اول کار است و معلوم نیست که این آلودگی ها چه بلایی روی پوست صورتمان می آورند. طبیعی است که این آلودگی ها را به راحتی روی پوست صورتمان نبینیم اما بعد از مدتی قطعا اثرات خود را روی پوست می گذارند.

به تدریج پوست صورت خشک می شود، حالتی تیره و پژمرده به خود می گیرد و در نهایت چین های ظریفی روی صورتمان ظاهر می شوند.

تمام این ها نشان دهنده ی این است که باید پاکسازی پوست را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از زندگی خود قرار دهید. به همین دلیل توصیه می کنیم اگر به دنبال مرکز پاکسازی صورت در تهران هستید، پیشنهاد زیر را از دست ندهید:

بهترین مرکز پاکسازی پوست صورت در شمال تهران، افتخار دارد که با استفاده از بهترین دستگاه های روز دنیا، کلیه خدمات پاکسازی ، لایه برداری و جوانسازی پوست را برای شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره و همچنین اخذ نوبت به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

پاکسازی پوست چیست؟

اما شاید هنوز هم برای خیلی ها این سوال مطرح باشد که اصولاً پاکسازی پوست یعنی چی؟! آیا وقتی که از پاکسازی پوست صحبت می کنیم، منظور همان کرم های پاک کننده است؟

در پاسخ باید بگوییم هم بله و هم خیر! برای مراقبت های اولیه توصیه می شود که کرم های پاک کننده، استفاده از صابون های مرغوب و … را در برنامه ی روزانه ی خود قرار دهید. اما وقتی که اوضاع پوست وخم تر شد ، راهکار بهتر چیست؟

اصولاً پاکسازی پوست به این معنی است که لایه ی بالایی پوست برداشته شود و لایه ی زیرین که شفاف تر، روشن تر و تمیز تر است، مشخص شود. هم چنین منافذ باز پوست بسته می شوند و به این ترتیب ظاهر پوست بسیار بهتر به نظر می آید.

پاکسازی پوست ممکن است به وسیله های مختلفی انجام بگیرد. برخی ها ترجیح می دهند از همان کرم های لایه بردار استفاده کنند. اما بهتر است بدانید که این دسته از محصولات اثرگذاری چندانی ندارند و نمی تواند تا عمق پوست نفوذ کنند.

پاکسازی پوست در تهران
پاکسازی پوست در تهران

برخی دیگر هم از دستگاه های مختلف برای پاکسازی پوست استفاده می کنند. دستگاه هایی مانند میکرودرم، میکرونیدلینگ، فیس آپ و …در هر صورت به نظر می آید که این دستگاه ها جوابدهی خیلی بهتری دارند چرا که نتیجه ی آن سریع تر روی پوست ظاهر می شود و عمق نفوذ بیشتری هم دارند.

در ادامه به صورت خلاصه هر یک را توضیح داده ایم:

میکرودرم فیس آپ

یکی از اصلی ترین دستگاه هایی که برای پاکسازی پوست به کار می رود، میکرودرم فیس آپ است که نسل جدید میکرودرم ابریژن های قدیمی به حساب می آید. این دستگاه مجهز به نوعی هندپیس است که دارای چند هد مجزاست. این هدها می توانند عمق های مختلفی از پوست را لایه برداری کنند و به این ترتیب پوست سالمی را برای افراد به همراه بیاورند.

مزیت های فیس آپ:

  • رفع چین و چروک های خفیف
  • روشن کردن پوست
  • رفع لکه های پوستی
  • از بین بردن جوش و آکنه
  • کمرنگ کردن اسکار و جای زخم
  • رفع ترک های پوستی

هر یک از این مزیت ها باعث شده که محبوبیت زیادی میان طرفداران پاکسازی صورت پیدا کند.

فیشیال صورت

یکی دیگر از روش های بی نظیر برای پاکسازی پوست صورت، استفاده از درمان فیشیال صورت است. این روش که ترکیب چند درمان مختلف است، می تواند در نهایت به داشتن پوستی پاک و شفاف منجر شود.

مراحل فیشیال صورت عبارت است از:

  • بخور دادن
  • پاکسازی اولیه( با دستگاه فیس آپ و…)
  • لایه برداری
  • مزوتراپی
  • ماسک های آبرسان و تونر
  • نور درمانی
  • ماساژ

و..

بسته به نوع پکیج فیشیال پوست، ممکن است مراحل آن متفاوت باشد. اما نکته ی مهم این جاست که فیشیال می تواند پوست را تا حد خیلی زیادی شفاف و تمیز کند.

کیا پاکسازی پوست انجام دادن؟

در ادامه نظرات برخی از افراد را جمع آوری کرده ایم. این دسته از عزیزان بیشتر در تالارهای گفتگو، وب سایت تهران اسکین و خیلی جاهای دیگر نظرات خود را درج کرده بودند. به نظرمان خالی از لطف نیست که شما هم آن ها را مطالعه کنید:

فرناز: من یک بار رفتم آرایشگاه پوستم رو پاکسازی کردم، خدایی نتیجه ی خوبی گرفتم اما  اثرش خیلی نموند، زود برطرف شد. هرچند که آرایشگر بهم گفته بود که حداقل تا 1 ماه پوستت نیاز به پاکسازی نداره اما تقریباً بعد یک هففته بازم احساس کردم پوستم سنگین شده و پژمرده به نظر میاد. در کل به نظرم این ماسک ها و کرم هایی که تو آرایشگاه برای پاکسازی به کار می برن، اونقدر فایده نداره. فقط اتلاف پول و وقته!

نظر افراد درباره پاکسازی صورت در تهران
نظر افراد درباره پاکسازی صورت در تهران

عسل: من رفتم یک مرکزی که از این میکرودرم جدیدا داشت (فکر کنم اسمش فیس آپ بود) .خیلی بهتر از میکرودرم های قدیمی عمل می کرد. به نظرم که فعلا بهترین راه پاکسازی پوست صورت همینه. تقریباً 1 ماه پوستم فوق العاده سبک و تمیز بود. حتی به نظرم اومد که یکم رنگ و رو گرفته و دیگه اون حالت پژمرده و خسته رو نداشت.

نون.سین: من هنوز دلم نمیاد برای پاکسازی پوستم برم مطب یا آرایشگاه، هنوز با کرم کارمو راه میندازم. احساس می کنم ماسک هایی که تو سالن آرایشگاه به پوست می زنن یا دستگاه های ناشناخته آسیب زیادی میزنن و عوارض دارن.

نکته: خیلی ها هنوز نمی دانند که بهترین روش پاکسازی پوست برای آن ها چیست. توصیه ی ما به این دسته از عزیزان این است که با یک متخصص پوست و زیبایی مشورت کنید! او بهتر از هرکسی می تواند مشکلات مختلف پوست را تشخیص بدهد و راهکار مناسب را به کار بگیرد.

قیمت پاکسازی پوست صورت

اگر نگران هزینه های پاکسازی پوست هستید، باید به شما بگوییم که اصلا جای نگرانی نیست چرا که روش های مختلف پاکسازی ( چه در آرایشگاه آن را انجام دهید و چه مطب پزشک) چندان گران نیستند. البته این نکته را هم باید بگوییم که قیمت پاکسازی پوست صورت به روشی که انتخاب می کنید بستگی دارد.

به عنوان مثال در حال حاضر دستگاه های میکرودرم محبوبیت زیادی میان مردم دارند چرا که هم قیمت خیلی خوبی دارند و هم نتیجه ی آنها فوری است.

 

البته نسل جدید دستگاه های میکرودرم ابریژن به نام فیس آپ، پا را فراتر گذاشته و علاوه بر لایه برداری، مشکلات دیگر پوست ( مثل لکه های تیره، اسکارهای خفیف ، چین های ظریف و…) را نیز برطرف می کنند.

نکته ی مهم: بیشتر مواقع این درمان ها را باید ماهی یک بار انجام دهید. بنابراین هزینه های آن، فشار چندان زیادی به شما وارد نخواهد کرد. در قیاس با خرید کِرِم های بی فایده ، استفاده از دستگاه هایی مثل فیس آپ و میکرودرم بسیار به صرفه تر و منطقی تر است.

سخن آخر

فراموش نکنید که پاکسازی صورت در تهران را باید در یک مرکز معتبر زیبایی انجام دهید. مراجعه به آرایشگاه و افراد بدون تخصص را فراموش کنید و به دنبال بهترین ها باشید.

مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران، پذیرای حضور سبزتان است…

موفق و ییروز باشید

محقق و نویسنده: ندا ناصری

ویرایش : ندا ناصری

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا