هزینه ی هایفوتراپی چقدر است ؟گران یا ارزان؟! (فیلم)

هزینه ی هایفوتراپی چقدر است

هزینه ی هایفوتراپی چقدر است

پوست ما، اولین لایه از لباس ماست. پس چه بهتر که مراقبت لازم را از آن داشته باشیم!

اما متاسفانه، مراقبت از پوست کار ساده و راحتی نیست و هرچه سن ما بالاتر می رود، علائم و عوارض پیری بیشتر خودشان را نشان می دهند. اولین نشانه این است که پوست ما به اندازه ی سابق درخشان و زیبا نخواهد بود. بعد به تدریج چین و چروک ها ظاهر می شوند و در نهایت دچار افتادگی و شُلی پوست صورت می شویم!

خب قطعا هرچقدر که برای خرید کرم های لیفت صورت هزینه کنید، قطعاً نتیجه ای نخواهید گرفت چرا که مشکل ریشه ای عمیق تر دارد و باید به لایه های عمیق پوست دسترسی داشت در حالی که کرم های لیفتینگ فقط بر روی لایه ی درمیس و بالایی پوست عمل می کنند و تاثیرگذارند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

در میان تمام روش هایی که برای لیفت پوست و جوانسازی آن به کار می رود، هایفوتراپی چیز دیگری است. این روش که کاملاً غیرتهاجمی است از انرژی اولتراساند برای نفوذ به لایه ی اسمس( عمیق ترین لایه ی پوست) استفاده می کند و آن را حرارت می دهد. به این ترتیب کلاژن بیشتری در همان لایه تولید شده و وضعیت پوست به طرز چشم گیری بهبود پیدا می کند.

هزینه ی هایفوتراپی چقدر است
هزینه ی هایفوتراپی چقدر است

اما چیزی که خیلی از ما را نگران می کند، هزینه های مربوط به هایفوتراپی است. در حقیقت اولین سوالی که خیلی از بیماران دارند این است که هزینه ی هایفوتراپی چقدر است ؟ حتی قبل از این که راجع به مزایا و منافع این پروسیجر سوال کنند!


اما اصلاً نباید نگران قیمت هایفوتراپی باشید. فرض را بگیریم که به یک متخصص پوست مراجعه کرده اید و او برای لیفت صورتتان یک کِرِم تجویز کرده که قیمت آن 250 هزار تومان است( که قطعا بیشتر از این حرف هاست). حالا شما برای این که از مصرف کرم خود نتیجه بگیرید، حداقل باید چندین ماه به طور مداوم از آن استفاده کنید. به این ترتیب احتمالاً ناچار خواهید بود که چندین بار دیگر هم این کرم را خریداری کنید.

قطعا در این شرایط هزینه های شما خیلی بالا می رود. خب حالا یک نکته ی خیلی مهم: هزینه ی هایفوتراپی خیلی ارزان تر از خریداری یک کرم است. البته که نتایج درمان با هایفوتراپی بسیار بهتر از کرم های لیفتینگ پوست خواهد بود.

در ادامه بیشتر راجع به قیمت هایفوتراپی صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.


قیمت هایفوتراپی در تهران

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که هایفوتراپی را فقط برای صورت استفاده نمی کنند. بلکه از آن برای لیفت گردن، سفت کردن پوست بازو و شکم و …نیز استفاده می کنند. پس اولین فاکتور هم در قیمت هایفوتراپی این است که از آن برای کدام ناحیه از بدن خود استفاده می کنید.

در صورتی که هایفوتراپی پوست صورت را انجام می دهید، بسته به لوکیشن مطب ، نوع دستگاه هایفوتراپی و مهارت پزشک ممکن است هزینه ی هایفوتراپی از 600 هزار تومان الی 1200 هزار تومان باشد. البته به خاطر داشته باشید که این قیمت ها نسبی است و قبل از هر چیزی باید توسط پزشک معالج خود معاینه شوید.

نکته ی خیلی مهم: برخی مواقع ممکن است با تبلیغاتی مواجه شوید که هزینه ی هایفوتراپی را 200 هزار تومان یا حتی کمتر اعلام کرده اند. خب به شما عزیزان هشدار می دهیم که احتمالاً دستگاه های این مراکز قدیمی و منسوخ شده هستند. استفاده از این دستگاه ها احتمال بروز عوارض جانبی مانند سوختگی و التهاب را بیشتر می کند.

قیمت هایفوتراپی در تهران
قیمت هایفوتراپی در تهران

در کل قیمت هایفوتراپی در تهران چندان بالا نیست. در حقیقت نسبت به روش هایی مانند جاحی لیفت صورت به صرفه تر و بهتر خواهد بود.

اما در صورتی که به دنبال مرکزی هستید که علاوه بر داشتن دستگاه های جدید هایفوتراپی، قیمت های ارزان و به صرفه ای ارائه کند، ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم:

مرکز لیزر و زیبایی شمال تهران، از بهترین و قدیمی ترین مراکز زیبایی استان است که ماهرترین پزشکان و جراحان پوست و زیبایی را در اختیار دارد. همواره تلاش ما بر این بوده تا بهترین خدمات پوست را ارائه کنیم و در این راستا، بهترین دستگاه هایفوتراپی را در اختیار داشته و عالی ترین خدمات لیفت پوصت صورت را ارائه می کنیم. قیمت هایی که در این مرکز ارائه می شوند در قیاس با دیگر مراکز بسیار ارزان تر و هم چنین تخفیف های مناسبتی ما را نیز فراموش نکنید. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

فیلم هایفوتراپی صورت

در ادامه می توانید ویدیویی را مشاهده کنید که تمام روند هایفوتراپی پوست صورت و گردن را به شما نشان خواهد داد.

 


عوارض هایفوتراپی صورت

قبل از هر چیزی باید بگوییم که هایفوتراپی در صورتی که توسط یک متخصص ماهر و با تجربه ی پوست انجام بشود، معمولاً عوارض جانبی خاصی نخواهد داشت. در حقیقت این روش که به عنوان تکنیکی غیرتهاجمی شناخته می شود، تنها بر روی لایه های عمیق پوست اثر می گذارد و کاری با سطح آن ندارد.

اما اجازه بدهید نکته ی مهمی را با شما در میان بگذاریم: دستگاه های قدیمی هایفوتراپی و هم چنین عدم مهارت پزشک در انجام این پروسیجر می تواند فاجعه ی پوستی به همراه داشته باشید.

بارها بیمارانی را دیده ایم که به خاطر عدم مهارت پزشک یا بی کیفیت بودن دستگاه، دچار سوختگی و التهاب شدیدی شده اند. مواردی از بروز عفونت های پوستی هم گزارش شده است.

یکی دیگر از عوارض هایفوتراپی با دستگاه های قدیمی درد شدید آن هاست. در حقیقت خیلی از بیمارانی که با این دستگاه ها لیفت صورت را انجام داده اند، می گویند که انجام این پروسیجر درست مانند قرارگیری در معرض آتش بوده است و درد شدیدی داشته اند.

عوارض هایفوتراپی صورت
عوارض هایفوتراپی صورت

اما دستگاه های هایفوتراپی جدید، به هیچ وجه این گونه نیستند و نهایت دردی که ایجاد می کنند حسی شبیه به سوزن سوزن شدن خواهد بود.

در کل یک بار دیگر باید بگوییم که هایفوتراپی صورت پروسیجر ساده و راحتی است اما به دقت و ظرافت زیادی احتیاج دارد.

متاسفانه نتایج حاضل از هایفوتراپی صورت ماندگار نیستند و باید بعد از یک سال جلسه ی درمان خود را تجدید کنید. به این ترتیب می توانید اطمینان حاصل کنید که همواره بهترین پوست را خواهید داشت.

موفق و پیروز باشید

نگارنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا