هزینه چال گونه بدون جراحی (با نخ جذبی) چقدر است؟!

هزینه چال گونه بدون جراحی

هزینه چال گونه بدون جراحی

حتما تا به حال شما هم شنیده اید که داشتن چال گونه، در حقیقت نوعی نقص عضلانی است! اگر روزگاری در گذشته به گوشمان می خورد که خیلی ها برای ناقص کردن عضله ای از صورت خود حاضرند پول هم پرداخت کنند، احتمالاً حسابی متعجب می شدیم اما واقعیت این است که چال گونه، یکی از جذاب ترین نقص هایی است که هر آدمی می تواند داشته باشد.

زمانی که به تازگی تکنیک ایجاد چال گونه ترند شده بود، تنها کاری که داشتیم، جراحی و عمل بود. اما شاید باورتان نشود اگر بگوییم امروزه با تکنیک های خیلی زیاد دیگری هم می توان این نقص جذاب و دوست داشتنی را روی صورت خود ایجاد کرد.

هزینه چال گونه بدون جراحی
هزینه چال گونه بدون جراحی

یکی از بهترین روش های ایجاد چال گونه غیر جراحی، استفاده از نخ های جذبی است. سوپرایز شدید؟ خب امروزه از نخ های جذب شونده در خیلی از پروسیجرهای زیبایی مانند لیفت پلک و صورت، لیفت بینی و …هم استفاده می شود. بنابراین خیلی هم نباید تعجب کنید که از نخ های جذب شونده در این پروسیجر هم استفاده می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

حالا اجازه بدهید چند تا از مهم ترین مزیت های چال گونه بدون جراحی ( به خصوص با نخ بخیه) را بشمریم:

قبل از همه باید فاکتور قیمت را در نظر داشته باشید. یادتان نرود که هزینه چال گونه با نخ جذبی خیلی ارزان تر از جراحی برایتان تمام خواهد شد. به همین خاطر این پروسیجر میان خیلی از افراد محبوب شده است.

اگر بخواهید این پروسیجر را انجام دهید، به طور میانگین باید از 500 الی 1500 هزار تومان را کنار بگذارید. قیمت های خیلی پایین احتمالا به خاطر عدم مرغوبیت نخ یا عدم مهارت پزشک هستند. بارها دیده ایم که خیلی از مراجعه کنندگان با عفونت های شدید داخل دهانی به سراغ ما می آیند و تمام این مشکلات به خاطر این است که فریب قیمت ارزان چال گونه را خورده اند.

به همین دلیل توصیه می کنیم حتما به سراغ مرکزی بروید که از کیفیت کارشان و هم چنین مهارت پزشک اطمینان کامل دارید. در این مطلب می خواهیم یکی از بهترین مراکز زیبایی تهران و بهترین متخصصین زیبایی را به شما معرفی کنیم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران با در اختیار داشتن یکی از ماهرترین و مجرب ترین پزشکان زیبایی کل کشور، افتخار دارد که جدیدترین روش های ایجاد چال گونه بدون جراحی را به شما عزیزان ارائه کند. هزینه هایی که ما برای پروسیجرهای مختلف، از جمله ایجاد چال گونه با نخ در نظر گرفته ایم، در قیاس با دیگر مراکز بسیار به صرفه تر و ارزان تر است. مزیت کار ما در این است که به هیچ وجه کیفیت درمان را پایین نخواهیم آورد. تخفیف های ویژه و استثنایی نیز از دیگر آپشن هایی است که می توانید در مرکز زیبایی شمال تهران به دست آورید. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
هزینه چال گونه بدون جراحی
هزینه چال گونه بدون جراحی

هزینه عمل چال گونه

همان طور که گفتیم اولین روشی که برای ایجاد چال گونه به کار می رفت، جراحی بود. در طول جراحی چال گونه، پزشک جراح عضله ای که باعث ایجاد این نقص می شود را برمی داشت. به این صورت می توانستید بلافاصله بعد از اتمام جراحی، ایجاد شدن چال لپ را روی صورت خودتان ببینید. هزینه عمل چال گونه هم به نسبت بالا بود و به همین خاطر چندان شهرتی نداشت. خیلی ها اصلاً نمی دانستند که چنین عملی انجام می شود.

اما به تدریج این تکنیک جای خود را میان افراد پیدا کرد. اما همان طور که گفتیم قیمت های بالا و عوارض بعد از عمل، باز هم باعث می شد که خیلی ها تمایلی به انجام این تکنیک زیبایی نداشته باشند.

اما خوشبختانه روش های دیگری مانند ایجاد چال لپ با بخیه کم کم روی کار آمدند که هزینه های خیلی کمتری داشتند و هم چنین عوارض جانبی آن ها هم نسبت به جراحی کمتر بود. به همین خاطر به تدریج نام پروسیجر ایجاد چال گونه روی زبان ها افتاد.

در طول این درمان، پزشک روی عضله ی مربوطه بخیه زده و سپس آن را محکم می کند. دوام و ماندگاری این روش تنها تا زمانی است که نخ ها توسط بدن جذب شوند. بعد از آن به تدریج عمق چال گونه کم و کمتر می شود. گرچه خیلی ها می گویند که این مسئله یکی از معایب ایجاد چال گونه با نخ جذبی است، اما برخی مواقع می تواند خیلی نجات بخش باشد. تصور کنید که پروسیجر شما به شکل بدی انجام شود و دچار مشکلات و اختلالات تکلم شوید! خوبی کار این جاست که این عوارض تنها تا زمانی باقی می مانند که نخ ها توسط بدن جذب شوند.

اما ایجاد چال گونه با روش جراحی، چنین انتخابی به شما نخواهد داد. این تکنیک اثرات دائمی دارد و اگر هرگونه اشتباهی در طول این پروسیجر رخ دهد، تا همیشه با شما خواهد بود.

هزینه عمل چال گونه
هزینه عمل چال گونه

هزینه چال لپ نی نی سایت

امروزه کدام بانویی هست که برای یک بار هم که شده سری به تالار گفتگوی ن.ی ن.ی سایت نزده باشد؟ همه از هم سوال می کنند و تجربیات خود را به اشتراک می گذارند. اما بعضاً برخی از این توصیه ها خیلی خطرناک است. به عنوان مثال خیلی وقت ها پزشکانی معرفی می شوند که به هیچ وجه مهارت کافی در انجام درمان را ندارند و فقط قیمت پایین تری ارائه می کنند.

پس یکی از رازهایی که هر زنی باید بداند این است که در بحث درمان های زیبایی به هیچ وجه نباید فریب قیمت های ارزان و توصیه های بیهوده را خورد. می توانید به مراکز معتبری مراجعه کنید که قبلا از کیفیت کار آن ها اطمینان حاصل کرده اید.

هزینه چال گونه بدون جراحی در تهران

علاوه بر نخ جذبی، تکنیک های دیگر و ارزان تری مانند تزریق بوتاکس هم برای ایجاد چال گونه به کار می رود. اما در مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، شعار ما این است که با کمترین هزینه ، بهترین نتیجه ها را برای مراجعه کنندگان خود رقم بزنیم. تکنیک هایی مانند بوتاکس یا …توسط هیچ پزشک یا سازمانی تایید نشده اند. گرچه قیمت پایین تری ممکن است داشته باشند.

فراموش نکنید که بهترین خدمات زیبایی را می توانید در مرکز ما به دست آورید. افتخار ما این است که همیشه هوای جیب مراجعه کنندگان و بیماران عزیز خود را داشته ایم.

موفق و پیروز باشید

نگارنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا