هزینه لیزر کل بدن | مهمترین مزیت های لیزر فول بادی چیست؟

هزینه لیزر کل بدن

هزینه لیزر کل بدن
لیزر موهای زائد یکی از درمان های زیبایی بسیار رایج است که شما را برای همیشه و تا آخر عمر از شر موهای زائد نواحی مختلف بدن خلاص می کند. تقریبا هر ناحیه از بدن که هرگونه موی زائدی روی آن رشد می کند را می توان لیزر کرد. نواحی از قبیل پا، دست، ناحیه بیکینی، مچ پا، ناحیه ژنیتال، شکم، گردن، کمر، زیربغل، صورت و حتی موهای داخل گوش! این روزها بهترین دستگاه های لیزر به تکنولوژی و حدی از پیشرفت رسیده اند که حتی می توانند موهای زائد کرکی و نازک را نیز بدون عوارض لیزر کنند.
اما به جای بخش بخش، شما می توانید کل بدن را به صورت یکجا لیزر کنید! لیزر کل بدن که به فول بادی هم معروف است یک پکیج کامل است که تمام موهای زائد همه نواحی بدن را هدف می گیرد و برای همیشه از بین می برد.
لیزر کردن کل بدن یا فول بادی نکاتی دارد که در این مقاله به آنها می پردازیم. با ما همراه باشید.

هزینه لیزر کل بدن
هزینه لیزر کل بدن

مزیت های فول بادی

لیزر موهای زائد کل بدن می تواند مزیت های بی شماری داشته باشد. مزایایی از قبیل زمان و قیمت.

جلسه اول لیزر موهای زائد

چنانچه به یک مرکز معتبر و قابل اطمینان مراجعه کنید پیش از اینکه هرگونه فرآیند درمانی بخواهد صورت بگیرد، پزشک یا تکنسین متخصص حاضر در مجموعه ابتدا به شما مشاوره(رایگان) می دهد. شرایط فیزیکی شما را بررسی می کند، تُن رنگی پوست شما را ثبت می کند و از سوابق پزشکی و حساسیت هایی که احتمالا دارید سوال می کند.
تنها با اطلاع کامل از تمام شرایط شماست که می توان فرآیند لیزر را به درستی و به صورت اصولی آغاز کرد. چراکه شدت اشعه لیزر باید باید برای هر نفر به صورت اختصاصی تنظیم شود. در غیر اینصورت همین درمان ایمن و بی خطر لیزر می تواند برای شما عوارض بعضاً جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

لیزر فول بادی چقدر طول می کشد؟

لیزر کردن موهای زائد درمانی دوره ای است و باید طی چند جلسه مجزا صورت بگیرد. طول کل دوره لیزر به دو پارامتر تعداد جلسات و فاصله بین جلسات بستگی دارد. تعداد و فاصله بین جلسات برای هرکس با دیگری فرق می کند. اینها به شرایط فیزیکی منحصر به فرد از قبیل حساسیت و رنگ پوست، ضخامت و تعداد موها و شرایط ویژه سلامت هرکس بستگی دارد.
به طور متوسط و میانگین هر نفر به 6 الی 12 جلسه لیزر نیاز دارد که فاصله بین آنها هم بین 4 تا 6 هفته است. این یعنی باید بازه ای شش ماهه تا یکساله را برای لیزر کردن موهای زائد خود در نظر بگیرید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

هزینه لیزر کل بدن
هزینه لیزر کل بدن

این طول درمان تقریبا برای هرکدام از نواحی بدن صدق می کند. یعنی مثلا اگر بخواهید موهای زائد زیربغل خود را لیزر کنید باید روی این زمان حساب کنید. برای سایر نواحی بدن هم به همین صورت، ولی با این تفاوت که بزرگی ناحیه تحت درمان می تواند اندکی در تعداد جلسات تفاوت ایجاد کند.
اگر بخواهید موهای زائد هرناحیه از بدن را به صورت مجزا لیزر کنید تقریبا باید سالها تحت درمان لیزر باقی بمانید تا رفته رفته تمام موها از بین بروند. این درحالی است که با لیزر کل بدن مدت طولانی چندین ساله را به همان یک دوره استاندارد تقریبا یکساله تقلیل می دهید.
تنها چیزی که در این بین تفاوت دارد تعدد جلسات است. چراکه به خاطر حجم زیاد لیزر وارد شده به پوست ممکن است نتوانید در یک جلسه ی تنها تمام موها را لیزر کرده و مجبور شوید هر جلسه را به دو قسمت تقسیم کنید. پس می بینید که لیزر فول بادی صرفه زمانی زیادی برای شما خواهد داشت.

قیمت لیزر کل بدن

فرض کنید می خواهید یک سیستم کامپیوتری تهیه کنید. اگر بخواهید تمام قطعات از جمله مادربرد، رم، گرافیک و غیره را به صورت جدا جدا تهیه کنید هزینه تان کمی بالا می رود. این درحالی است که می توانید سیستم های شرکتی کاملی تهیه کنید که همه قطعات از یک برند و به صورت هماهنگ در یک کیس جای گرفته اند و از لحاظ قیمت هم به صرفه تر از خرید تکه تکه است.
لیزر فول بادی هم چنین است. فول بادی یک پکیج کامل است. پس اگر هزینه لیزر هر ناحیه از بدن را باهم جمع بزنید متوجه خواهید شده که از لیزر فول بادی بسیار گرانتر و البته زمانبر تر می شود.
لیزر فول بادی مانند پیشنهاد ویژه تخفیف دار است که صرفه اقتصادی بالایی برای شما خواهد داشت. علاوه بر آن نگذارید اختلاف تعرفه فول بادی با تعرفه هر ناحیه شما را بترساند. چراکه هم در مجموع قیمت کمتری خواهد داشت، و هم مانند بقیه نواحی به صورت اقساطی دریافت می شود!
علت آنهم به خاطر این است که هزینه هر جلسه لیزر به صورت جداگانه دریافت شده و با توجه به فاصله حدوداً یکماه بین جلسات شما در حقیقت کل هزینه لیزر را به صورت اقساطی تسویه می نمایید.

هزینه لیزر کل بدن
هزینه لیزر کل بدن

بهترین دستگاه لیزر فول بادی

برای لیزر کردن موهای زائد کل بدن بهتر است از دستگاهی استفاده شود که انعطاف پذیری خوبی داشته باشد و بتواند روی انواع موها با رنگ ها وضخامت های مختلف تاثیر بگذارد.
دستگاه های زیادی نیستند که اینقدر جامع و باکیفیت هستند. از جمله دستگاه های معدودی که برای این هدف مناسبند دستگاه های لیزر دایود و الکسانداریت هستند. یادتان باشد که کیفیت دستگاه لیزر نقش بسیار مهمی در کیفیت درمانی که دریافت می کنید ایفا می کند.

بهترین مرکز لیز فول بادی

یک مرکز خوب لیزر پیش و بیش از هرچیز قابل اعتماد است. این اعتماد به دست نمی آید مگر با تضمین خدمات درمانی. لیزر درمانی ایمن و به شدت موثر است که این دو تنها از طریق داشتن تکنسین های ماهر و دستگاه های لیزر خوب حاصل می شوند.

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص، همچنین با بهره مندی از بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا یکی از بهترین مراکز لیزر در تهران است. همچنین تعرفه ها و تخفیف های استثنایی این مرکز در کنار کیفیت بالا، آن را به یکی از به صرفه ترین مراکز لیزر هم تبدیل کرده است. برای دیدن لیست تعرفه ها و تخفیف ها و همچنین گرفتن نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
هزینه لیزر کل بدن
هزینه لیزر کل بدن

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا