هزینه لیزر پا | فواید مهم لیزر موهای زائد را بشناسید!

هزینه لیزر پا

هزینه لیزر پا

اولین ناحیه از بدن که اکثر افرادی که می خواهند لیزر کنند، آن را در نظر دارند پاها هستند. مخصوصا خانم ها که درصد زیادتر مشتری های لیزر را تشکیل می دهند.
واقعیت این است که یک خانم حتی اگر به موهای زائد زیربغل، کمر، شکم، دست ها یا حتی صورتش نرسد، حتما نسبت به رفع موهای زائد پاهایش اقدام می کند. در ایران این طبیعی است. به خاطر مسئله و فرهنگ حجاب بیشتر بخش های بدن خانم ها در زیر لباس پنهان می ماند. حتی وقتی در جمع های خانوادگی هستند. اما در چنین جمع هایی خانم ها که اغلب دامن یا شلوار های آزادتر می پوشند، عموما ساق پایشان پیدا است.

هزینه لیزر پا
هزینه لیزر پا

از طرفی دید عمومی مردم ما نسبت به مو داشتن پای خانم ها دید منفی ای است که همین امر سبب می شود رفع موهای این ناحیه اهمیت زیادی برای خانم ها داشته باشد. علاوه بر این در فرهنگ مد و فشن امروزی پاچه شلوار ها کمی بالاتر رفته و بخش پایینی ساق پا معمولا بیرون می افتد. این یعنی اهمیت تمیز و بدون مو بودن ساق پا حتی در محیط های بیرونی و خارجی هم دوچندان شده.
حال با این همه راهکار عموم مردم برای از بین بردن موهای زائد پا چیست؟ راستش را بخواهید ژیلت رتبه اول را دارد. ده ها سال است که اینطور است. گزینه بعدی اپیلاسیون است. ولی همانطور که خودتان قطعا تجربه این راهکارها را دارید می دانید که هیچکدام آنطور که باید و شاید موثر نیستند و مشکلات زیادی خاص به خود را دارند.
از درد و هزینه اپیلاسیون گرفته تا حساسیت و قرمزی پوست بعد از ژیلت و از آن بدتر، ضخیم شدن ریشه های مو در اثر تیغ کشیدن. اتفاقی که در دراز مدت باعث می شود ژیلت کشیدن نه تنها به نفع شما تمام نشده باشد، بلکه بسیار هم اثرات سوء و منفی گذاشته باشد!
از طرفی برخلاف تصور و باور عموم، رفع موهای زائد پا فقط مختص خانم ها نیست. مرد بودن دلیلی بر عدم رسیدگی به موهای زائد ساق پا نمی شود. خیلی از آقایان و به خصوص ورزشکار ها هم نسبت به رفع موهای زائد پای خود اقدام می کنند.
شاید حذف موهای زائد پا چندان برایتان مسئله مهمی نباشد که به دنبال بهترین روش برای انجام آن بگردید. اما به شما اطمینان می دهیم زمانی که از مزیت های فوق العاده درمان لیزر موهای زائد آگاه شوید، مثل خیلی های دیگر که طرفدار پر و پا قرص لیزر شده اند، شما هم نظرتان به این درمان جلب خواهد شد.

هزینه لیزر پا
هزینه لیزر پا

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر با مزیت های لیزر کردن موهای زائد پا آشما شوید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

فواید لیزر موهای زائد

لیزر کردن موهای زائد یک شفای معجزه آسا نیست که ناگهان حال شما را به طور شگفت آوری خوب کند. بلکه یک درمان زیبایی است که فواید مخصوص به خودش را دارد. فوایدی که اتفاقا نه تنها کم و بی اهمیت نیستند، بلکه بسیار هم با ارزش تلقی می شوند. در زیر به طور خلاصه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

تاثیر دائمی لیزر

وقتی به جای شیو کردن یا اپیلاسیون، طی یک دوره موهای زائد پای خود را لیزر کنید، برای همیشه از شر تیغ و ژیلت و همه موهای زائد پا خلاص می شوید. وقتی می گوییم برای همیشه، منظورمان دقیقا خود کلمه است. تاثیر لیزر برای رفع موهای زائد دائمی و مادام العمر است.
البته دائمی بودن اثر لیزر شرایطی دارد که به نام جلسات تکمیلی معروف است. یعنی اینکه تا چهار یا پنج سال بعد از دوره لیزر باید سالی یک یا دوبار تک جلسات لیزر را انجام دهید تا تاثیر درمان تثبیت شده باقی بماند.

درد بسیار کم لیزر

لیزر درمانی است که با اشعه انجام می شود. هرچند اساس کارکرد لیزر با استفاده از حرارت و سوزاندن ریشه هاست و این حرارت سطحی بدون درد نیست، اما روش هایی مانند استفاده از کرم های ضد درد و سیستم خنک کننده تعبیه شده بر سر هندپیس باعث می شوند درد این فرآیند به قدر یک مور مور کاهش پیدا کند.

هزینه لیزر پا
هزینه لیزر پا

عوارض جانبی بسیار کم

از آنجایی که لیزر یک اشعه متشکل از پرتو های متراکم نوری است، تنها جذب نقاط تیره رنگ روی سطح پوست می شود که همان ریشه های مو هستند. یعنی به بافت پوستی اطراف کاری ندارد. از همین جهت میزان عوارض جانبی این درمان بسیار کم و عمومی است. در یک فرآیند درست و صحیح که با دستگاه خوب و تکنسین متخصص انجام شود، نهایت عوارضی که می توانید انتظارش را داشته باشید داغ شدن سطح پوست و قرمزی آن تا حداکثر یک روز است.

بهبود روحیه فرد

برای داشتن یک حال روحی خوب و اعتماد به نفس بالا، داشتن یک ظاهر و اندام زیبا نقش بسیار مهمی دارد. از آنجاییکه لیزر با از بین بردن ریشه های مو منافذ پوستی که جای آنها بوده را نیز می بندد، باعث میشود تا بعد از درمان علاوه بر رفع شدن دائمی موهای زائد پوستی صاف و صیقل خورده نیز داشته باشید.
منظره پوستی که تحت لیزر مو قرار گرفته بسیار زیباست و مطمئنا حس شما را نسبت به خودتان بهتر می کند.

افزایش سطح بهداشت فردی

در دوران مدرن امروزی و به خصوص در کشور ما، بیشتر سطح بدن در زیر لباس ها پنهان باقی می ماند. همین امر باعث می شود بدن عرق بیشتری تولید کند. وقتی عرق های تولید شده در لا به لای موهای زائد می مانند کم کم باعث بروز بیماری هایی همچون عفونت می شوند. بنابراین لیزر کردن موهای زائد باعث می شود تا سطح بهداشت فردی شما بالا تر رفته و احتمال بروز این بیماری ها کمتر شود.

هزینه لیزر پا
هزینه لیزر پا

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

اگر می خواهید درمانی ایمن و بدون خطر را از لیزر تجربه کنید، حتما باید یک مرکز معتبر و قابل اطمینان را برای این کار پیدا کنید. کیفیت کار و اعتبار مرکز در کیفیت درمانی که دریافت می کنید اهمیت بسیار زیادی دارد.

بهترین مرکز لیزر مرکزی است که با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و ماهر، به بهترین دستگاه های لیزر روز دنیا نیز مجهز است. علاوه بر آن تعرفه ها و قیمت های مناسب و معقولی هم به شما ارائه می دهد و در مجموع یک مرکز به صرفه است. برای پیدا کردن بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
هزینه لیزر پا
هزینه لیزر پا

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا