هزینه لیزر صورت | لیزر موهای صورت با بدن فرق دارد!

هزینه لیزر صورت

هزینه لیزر صورت

لیزر فقط مختص موهای زائد زخیم بدن نیست، بلکه موهای کرکی صورت را هم می توان با لیزر برای همیشه از میان برداشت.
البته تا چند سال پیش وقتی تکنولوژی لیزر به پیشرفتگی دستگاه های امروزی نرسیده بود لیزر کردن موهای زائد صورت کمی خطر داشت. چون دستگاه ها به قدر کافی دقیق نبودند تا بتوانند ریشه های کوچک موهای نازک صورت را هدف بگیرند. به همین دلیل خطر آسیب رساندن آنها به پوست بیشتر از کمک به رفع موهای زائد بود.
متأسفانه در چنین زمانی برخی مراکز علی رغم آگاهی به خطرات زیادش اقدام به لیزر صورت می کردند و همین امر باعث شد تا هنوز هم در دوره اخیر مردم کمی نسبت به لیزر کردن موهای زائد صورتشان نگرانتر باشند.

هزینه لیزر صورت
هزینه لیزر صورت

واقعیت این است که موهای زائد صورت فقط مختص آقایان نیست. بلکه با وجود کمتر بودن موهای زائد صورت خانم ها، آنها بیشتر به رفع کردن آنها اهمیت می دهند. چون برعکس آقایان که ریش و سبیل می تواند موجب زیبایی صورتشان بشود، موی صورت خانم ها عنصر زیبایی برایشان به حساب نمی آید.
به جز لیزر اما خانم ها راه های دیگری هم برای رفع این موها به کار می برند. البته آقایان معمولا فقط از دو روش ماشین اصلاح و تیغ استفاده می کنند. روش هایی که خانم ها تقریبا هرگز روی صورتشان امتحان نمی کنند. درست هم هست چراکه پوست صورت خانم ها عموما ظریف تر و لطیف تر است و تیغ و ماشین اصلاح نرمی آن را از بین می برد.
رایج ترین روش سنتی خانم ها برای رفع موهای زائد صورت بند انداختن است. بند انداختن به نظر روش ساده ای می آید اما دردسرهایی هم دارد مثل قرمزی و حساسیت پوست. اما خیلی از خانم های دیگر هم هستند که سعی می کنند بدون از بین بردن آنها مشکل موهای زائد صورتشان را برطرف کنند! به این صورت که موهای صورت را بی رنگ یا دکولوره می نمایند تا دیده نشوند. با این کار هم ظاهر موها را می پوشانند و هم از گزند عوارض و درد بند انداختن خلاص می شوند.
ولی همه مان می دانیم که حتی دکولوره کردن هم به خوبی نمی تواند موهای زائد صورت را بپوشاند. جدای از همه مزایا و معایب روش های سنتی همه آنها یک نقطه اشتراک دارند. تاثیرشان موقتی است. این دقیقا نقطه برتری لیزر بر آنهاست. لیزر درمانی است که علاوه بر رفع موثر موهای زائد، تاثیر مادام العمر هم دارد.
در ادامه مقاله بیشتر در مورد لیزر کردن موهای زائد صورت و ابعاد مختلف آن از جمله هزینه اش صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

لیزر چگونه عمل می کند؟

عملکرد لیزر برای رفع موهای زائد صورت دقیقا مشابه عملکردش برای از بین بردن موهای زائد بدن است. یعنی تمرکز حرارت روی ریشه مو برای از بین بردن فولیکول به دفعات.
حرارت جزء ذاتی لیزر است. اشعه لیزر در واقع مجموعه ای بسیار متراکم و غلیظ از پرتوهای نوری است که با تجمعشان می توانند حرارت زایی کنند. درست مانند ذره بینی که می تواند با تجمیع نور، حرارت متمرکز ایجاد نماید.
اشعه لیزر بسیار کنترل پذیر است و عمق نفوذش کاملا قابل تنظیم است. به شرطی که تکنسینی ماهر این اندازه را بنا به شرایط فرد و ناحیه تحت درمان به درستی تعیین کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

هزینه لیزر صورت
هزینه لیزر صورت

مهمترین فرقی که لیزر کردن صورت با بدن دارد این است که:
• در وهله اول موهای زائد نازک تر بوده و حالت کرکی دارند. این یعنی ریشه ها نازک ترند، ملانین یا رنگدانه ها کم رنگ تر هستند و در نتیجه هدفگیری لیزر سخت تر است.
• در وهله دوم اینکه بر خلاف بدن که عموما زیر پوشش لباس پنهان است صورت عیان است و بروز هرگونه عوارض جانبی می تواند زیبایی ظاهری فرد را تحت تاثیر دهد. پس از طرف دیگر حساس تر هم هست.
دستگاه ها های جدید لیزر حساسیت بالاتری دارند و با وجود اختلافات کم رنگدانه هم قادر به تشخیص پوست از مو هستند. به همین خاطر تا وقتی که به یک مرکز معتبر مراجعه می کنید و زیر دست یک تکنسین ماهر با بهترین دستگاه های روز جهان لیزر می شوید، جای هیچ گونه نگرانی نیست.

قیمت لیزر موهای زائد صورت

از مهمترین پارامترهایی که در تعیین قیمت یا تعرفه لیزر هر ناحیه از بدن مهم است حساسیت ناحیه تحت درمان است. البته این پارامتر در کنار بزرگی ناحیه جای می گیرد. صورت ناحیه ای است که سطح زیادی ندارد، اما حساسیت درمان در آن بالا است. این حساسیت باعث می شود تا فرد درمان سبکتری را پیش بگیرد و طبیعتا تعداد جلسات بیشتری مراجعه کند. همین تعداد جلسات است که در نهایت هزینه لیزر صورت را تعیین می کند.
از طرف دیگر لیزر صورت هم می تواند بخش به بخش صورت بگیرد. مثلا شما می توانید فقط گونه ها یا چانه تان را لیزر کنید. با همه این اوصاف باید بدانید که قیمت لیزر صورت اصلا رقم گرانی نیست. بلکه اتفاقا به خاطر جلسه ای بودن و بخش بخش شدن روند تسویه بسیار هم به صرفه است.

هزینه لیزر صورت
هزینه لیزر صورت
بهترین معیار برای تشخیص یک تعرفه لیزر مناسب و معقول که نه خیلی گران باشد و نه خیلی ارزان، لیست قیمتی است که می توانید در صفحه تماس با ما مشاهده نمایید. مرکز تخصصی لیزر شمال تهران با کادری مجرب و دستگاه های روز دنیا یکی از باکیفیت ترین مرکز برای لیزر کردن موهای زائد بدن و صورت به حساب می آید.

لیزر موهای زائد صورت آقایان

اینکه لیزر می تواند برای همیشه موهای زائد را از بین ببرد شاید از نظر خانم ها یک مزیت به حساب بیاید، اما ممکن است آقایان به همان اندازه آن را مفید ندانند. بالاخره هر مردی ممکن است روزی دوست داشته باشد تا ریش بگذارد و از همین رو دوست ندارد برای همیشه موهای صورتش را از دست بدهد.
اما لازم نیست نگران باشید. همانطور که گفتیم لیزر یک اشعه کنترل پذیر است. این درمان که نام اصلی اش “درمان کاهش رشد موهای زائد” است می تواند به جای رفع دائمی موهای صورت شما فقط سرعت رشدشان را کم کند و شما را از شر ته ریش های همیشگی و زود رشد خلاص نماید.

هزینه لیزر صورت
هزینه لیزر صورت

همچنین برخی از موهای زائد صورت مانند موهای گونه هم هستند که همیشه زائد محسوب شده و بهتر است که برای همیشه از بین بروند.
ولی مهمترین خاصیت لیزر صورت برای آقایان این است که می توانند مدل ریش های شان را آنکادر و زیبا کنند تا همیشه روی همین الگو رشد کند.

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا