هزینه لیزر صورت | قیمت هر جلسه لیزر صورت

هزینه لیزر صورت

هزینه لیزر صورت
موهای زائد فقط مختص بدن نیستند. وقتی صحبت از موهای زائد می شود مردم عموما به یاد موهای زائد ناحیه بیکینی، زیربغل و پاها می افتند. اما واقعیت این است که هر مویی در دوره بلوغ روی بدن رشد می کند، موی زائد به حساب می آید. موی زائد یعننی موی اضافی.از جمله موهای زائد بدن موهای صورت هستند.
آقایان همیشه راه های بیشتری برای رفع موهای زائد صورتشان در دسترس داشته اند. آنهم به خاطر ضخامت و تراکم موهای صورتشان است. اما از آنجایی که موهای زائد صورت خانم ها معمولا نازک و کرکی هستند، دردسر رفع کردنشان بیشتر است. خانم ها اغلب از روش هایی مانند بند انداختن برای از بین بردن موهای زائد صورت خود استفاده می کنند.

هزینه لیزر صورت
هزینه لیزر صورت

از طرفی اگرچه ممکن است آقایان با داشتن موی زائد روی صورت خودشان مشکلی نداشته باشند، اما اکثر خانم ها اصلا از داشتن مو روی صورتشان خوششان نمی آید و هرچه زودتر برای برطرف کردنش اقدام می کنند. چراکه شکل فرهنگی ما اینگونه است که موی صورت زنان را چندان شایسته نمی داند. مخصوصا خانم های متاهل.
خانم ها با دردسر های بیشمار روش های رایج برداشتن و اصلاح کردن موهای صورت آشنایی دارند. مثلا نمی توانند از تیغ و ژیلت استفاده کنند چون هم به پوست آسیب می زند و آن را ملتهب می کند، هم در نهایت نتیجه عکس داده و ریشه های موها را رفته رفته قوی تر می نمایند. به همین جهت هم هست که خیلی از خانم ها از روش های جایگزینی مانند دکولوره کردن یا بی رنگ کردن موهای صورت استفاده می کنند، تا دیده نشوند. اما تابش یک نور از پشت کافی است تا رازشان برملا شود!
در این بین روش های تکنولوژیک درمانی مدرنی پیش روی شما وجود دارند که می توانند با اطمینان کامل از ایمنی و اثر بخشی، وعده رفع طولانی مدت موهای صورت را به شما بدهند. همانطور که خودتان هم با این روش آشنایی دارید، لیزر تنها و بهترین راهکار برای خلاص شدن از شر تمام موهای زائد بدن است. اما از آنجایی که لیزر بیشتر برای رفع موهای زائد ضخیم در نواحی مانند پا و و غیره استفاده می شود، خیلی ها نمی دانند که می تواند در از بین بردن موهای کرکی و نازک نواحی حساسی مانند صورت هم موثر باشد.
در این مقاله بیشتردر مورد لیزر موهای صورت با شما صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

هزینه لیزر موهای زائد صورت

هزینه در این وضعیت اقتصادی، شاید مهمترین اولویت هرکس برای انتخاب هر محصول یا خدماتی باشد. این لیزر کمی سنگین است. یعنی شما را یاد درمان های زیبایی که معمولا هم ارزان قیمت نیستند می اندازد. این سنگینی باعث شده تا خیلی با توهم گران بودن لیزر از آن منصرف شوند. در صورتی اتفاقا امروزه لیزر کردن موهای زائد از جمله ی به صرفه ترین درمان های زیبایی موجود است.

هزینه لیزر صورت
هزینه لیزر صورت

هزینه لیزر موهای زائد، البته اگر لیزر فول بادی را فاکتور بگیریم، به ناحیه تحت درمان بستگی دارد. عواملی مانند بزرگی ناحیه تحت درمان، ضخامت مو، رنگ مو، رنگ پوست، وضعیت سلامت عمومی پوست و موی فرد، همگی در تعیین تعداد جلسات لیزر موثرند و در نتیجه روی قیمت کل دوره لیزر تاثیر می گذارند.
بله، لیزر درمانی دوره ای است که طی چند جلسه منظم با فاصله های یکسان انجام می شود. از آنجایی که تعرفه های لیزر به صورت جلسه ای محاسبه می شود، هرچه تعداد این جلسات مورد نیاز برای هر فرد بیشتر باشد، به همان نسبت هزینه کل دوره اش هم گرانتر خواهد شد.
اما نگران نباشید، از آنجایی که فاصله این جلسات حداقل یکماه است، شما مبلغ کل دوره را به صورت قسط های ماهیانه می پردازید و از این نظر فشار مالی چندانی به شما وارد نمی شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

قیمت هر جلسه لیزر پوست صورت

موهای زائد صورت خانم ها معمولا کرکی و نازک هستند. این یعنی هم ریشه های ریزتری دارند، و هم ملانین یا رنگدانه هایشان آنچنان پررنگ نیست. این اتفاق لیزر کردن آنها را کمی سخت تر و روند درمانی را حساس تر و دقیق تر می نماید. چراکه کمترین خطایی در درست انجام دادن فرآیند لیزر از طرف تکنسین می تواند به پوست صورت آسیب وارد کند. آسیبی که جدای از منظر سلامت، از منظر زیبایی هم مهم است. چون اثر منفی اش کاملا به چشم می آید.
در گذشته خیلی از دستگاه های لیزر توان از بین بردن موهای زائد کرکی صورت خانم ها را نداشتند. اما امروزه دستگاه های جدید با دقت و هدفگیری حساس تر کاملا به توان لازم برای لیزر کردن موهای نازک دست یافته اند. پس یادتان باشد که وقتی قصد لیزر کردن موهای کرکی صورت خود را دارید، حتما با دستگاه های جدید 2018 به بعد لیزر شوید.

هزینه لیزر صورت
هزینه لیزر صورت

همانطور که در بالاهم اشاره کریدم، شرایط پوست و مو در قیمت لیزر تاثیر گذار هستند. از انجایی که لیزر کردن موهای کرکی صورت به دقت بیشتری احتیاج دارد و اصولا کمی سخت و حساس تر است، هزینه آن کمی بالاتر از سایر نواحی عادی با موهای ضخیم در می آید. اما کوچک حساب شدن ناحیه صورت، این بالا بودن قیمت را جبران می کند و باعث می شود تعرفه های جلسه ای لیزر صورت، به اندازه لیزر سایر نواحی بدن معقول باشد.
برای دیدن لیست قیمت معقول و متوسط لیزر صورت خانم ها بهتر است به این صفحه مراجعه کنید و تعرفه های مرکز ما را ببینید.

قیمت لیزر صورت مردان

همانطور که می دانید لیزر تنها مختص خانم ها نیست. آقایان هم می توانند موهای صورت خود را لیزر کنند. اما از آنجایی که هیچ آقایی معمولا تمایل ندارد برای همیشه تعداد و سرعت رشد موهای صورتش را کم کند، مردان عموما از لیزر برای اصلاح خط رشد موهای صورتشان استفاده می کنند. به عبارت دیگر برای آنکادر کردن ریش و سبیل.
از این رو تعرفه های لیزر آقایان مثل خانم ها برای تمام صورت نیست. بلکه بخش به بخش صورت تعرفه های خاص خودش را دارند. مثلا هزینه لیزر کردن موهای زیر چانه با موهای پشت گردن یا گونه ها متفاوت است و جداگانه محاسبه می شود.
عموما لیزر کردن موهای زائد برای آقایان کمی گرانتر از خانم هاست. این به دلیل تراکم و قدرت ریشه های موهای زائد آقایان است. موهای صورت مردان هم از این قاعده مستثنی نیستند.
برای دیدن لیست قیمت های معقول لیزر صورت آقایان، می توانید به این صفحه مراجعه نمایید.

هزینه لیزر صورت
هزینه لیزر صورت

بهترین مرکز لیزر موهای زائد تهران

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران، با کادری مجرب از بهترین تکنسین ها و با بهره مندی از جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، یکی از باکیفیت ترین و بهترین مراکز لیزر در تهران است. علاوه بر کیفیت خدمات، قیمت های معقول در کنار تخفیف های استثنایی نیز این مرکز را به یک مرکز لیزر کاملا به صرفه تبدیل نموده است. برای دیدن لیست تمام قیمت ها و اخذ نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا