هزینه لیزر صورت آقایان | از داشتن خط ریشی زیبا لذت ببرید!

هزینه لیزر صورت آقایان

هزینه لیزر صورت آقایان
برس را بر می دارید، یک پیاله کوچک و خمیر ریش. تیغ را هم برداشته و جلو آینه می روید. بعد از مالیدن کف روی صورت ته ریش ها را که کمی هم بلند شده اصلاح می کنید. احساس خوبی دارید. فردا قرار مهمی دارید و می خواهید خوب به نظر برسید. همه چیز خوب پیش می رود تا فردا صبح که از خواب بیدار می شوید. جلو آینه که صورت خود را نگاه می کنید متوجه می شوید که موهای صورتتان دوباره کمی رشد کرده و ته ریشتان سرجایش سبز شده است!این مشکلی است که خیلی از آقایان دارند. رشد سریع و زیاد موهای صورت. این اتفاق هرچند برای همه به این سرعت نمی افتد اما خیلی ها درگیرش هستند. بخشی از علت آن طبیعی است و بخش دیگر به خاطر آن است که آقایان معمولا زیاد از تیغ و ژیلت روی صورتشان استفاده می کنند. استفاده از تیغ باعث می شود تا ریشه موها ضخیم شده و سرعت رشدشان بسیار زیاد شود.
خیلی از آقایان برای جلو گیری از مضرات تیغ سعی می کنند از ماشین اصلاح استفاده کنند، اما خودتان هم می دانید که ماشین اصلاح فایده چندانی ندارد. چون موها را از ریشه نابود نمی کند و ته ریش را سرجایش باقی می گذارد.

هزینه لیزر صورت آقایان
هزینه لیزر صورت آقایان

روش های پیش روی خانم ها برای رفع موهای صورت بیشتر است. مثلا استفاده از بند و یا وکس کردن. اما آقایان معمولا هیچوقت راهی به جز استفاده از تیغ یا ماشین اصلاح نمی شناسند!
این در حالی است که راه سومی وجود دارد که بهترین راهکار پیش رو است. یعنی لیزر کردن موهای صورت. تعجب نکنید. لیزر برای آقایان هم هست و نتایج مشابهی برای آنها دارد. و در این مورد خاص اتفاقا لیزر شاید بتواند بیشتر به آقایان کمک کند تا خانم ها.
در این مقاله قصد داریم تا بیشتر در مورد لیزر کردن موهای صورت آقایان با شما صحبت کنم. با ما همراه باشید.

لیزر خط ریش

وقتی از لیزر برای رفع موهای زائد استفاده می کنید، موها دیگر سرجاشان سبز نخواهند شد و رشدشان تا آخر عمر متوقف می شود. این تاثیر واضح و روشن لیزر است که مردم در مورد آن می دانند. اما نگران نباشید. قرار نیست ریش و سبیلتان را تا آخر عمر از دست بدهید!
لیزر در واقع درمانی برای کاهش سرعت رشد موها بوده و بسیار کنترل پذیر است. شما می توانید با استفاده از لیزر سرعت رشد موهای صورتتان را کم کنید تا دیرتر از قبل رشد کنند. این کار به شما اجازه می دهد صورت تراشیده و تمیز مورد نظرتان را تا چندین روز نگه دارید. چنانچه می خواهید کاهش سرعت رشد موها بیشتر یا کمتر باشد، فقط کافی است با پزشک درمانگر هماهنگ کنید!
از طرف دیگر رفع دائمی موها هم می تواند برای صورت آقایان مفید باشد. تصورش را بکنید که می توانید الگوی رشد موهای صورتتان را تغییر دهید. یعنی بخش هایی از آن را لیزر کنید تا به صورت دائمی مویی روی آن رشد نکند. با اینکار می توانید به صورت دائمی موهای صورت خود را آنکادر نمایید.
علاوه براین بخشی از موهای زائد صورت هستند که همیشه ناخواسته اند و هیچکس دوست ندارد آنها را داشته باشد. مانند موهای گونه. خیلی از آقایان صورت پر مویی دارند و موهای زائد حتی تا روی گونه هایشان هم رشد می کند. یا دامنه رشد موهایشان تا پایین گردن می رسد. با لیزر کردن دائمی موهای این نواحی می توانید از رشدشان برای همیشه جلوگیری کنید و از شرشان خلاص شوید.

هزینه لیزر صورت آقایان
هزینه لیزر صورت آقایان

هزینه لیزر آقایان

هرچه موهای زائد نازک تر باشند و در نواحی حساسی از بدن قرار داشته باشند، لیزر کردنشان سخت تر خواهد بود. خوشبختانه موهای زائد صورت آقایان ریشه های ضخیمی دارد و اشعه لیزر به راحتی داخلشان جذب می شود. پس فرآیند لیزر کردن موهای زائد صورت آقایان بر خلاف خانم ها چندان دشوار نیست.
از طرف دیگر ناحیه صورت اصولا ناحیه بزرگی محسوب نمی شود و مساحت لیزر آن کوچک است. اینها پارامتر هایی هستند که روی قیمت لیزر تاثیرگذارند و آن را کمتر می کنند.
از طرف دیگر یک نفر ممکن است نخواهد تمام موهای صورت خود را برای همیشه از بین ببرد. در نتیجه به تعداد جلسات کمتری احتیاج خواهد داشت. و این باز هم به معنی کاهش هزینه های لیزر است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

هزینه لیزر صورت آقایان
هزینه لیزر صورت آقایان

عوارض لیزر برای آقایان

صورت ناحیه حساسی است، بله. و بروز هرگونه عارضه جدی می تواند ظاهر فرد را نیز تحت تاثیر قرار دهد. این هم درست است. اما لیزر درمانی است که ایمنی بسیار زیادی دارد. چنانچه در یک مرکز معتبر و زیر دست یک تکنسین ماهر لیزر را انجام دهید شانس بروز عوارض جانبی جدی به صفر می رسد. پس تا وقتی مرکز معتبری را انتخاب می کنید نیازی نیست نگران عوارض لیزر باشید.
از طرف دیگر خیلی از آقایان هستند که به اشتباه فکر می کنند لیزر می تواند موجب ناباروری شود! در حالی که ابداً اینطور نیست. ایزر اشعه ای مانند پرتو ذره بین است. یعنی مجموعه ای متراکم از پرتوهای نوری که کارش تولید حرارت است برای سوزاند فولیکول مو به عنوان عامل اصلی رشد. به همین خاطر برخلاف امواج فراصوت و غیره اصلا از بدن عبور نمی کند تا بخواهد تاثیری بر اندام داخلی داشته باشد. به همین دلیل هم چنین باورهایی اصولاً بی پایه و اساس هستند.
ولی یادتان باشد چنانچه با دستگاه با کیفیتی لیزر نشوید و تکنسین مهارت کافی نداشته باشد، لیزر می تواند عوارضی جدی از قبیل زیر هم داشته باشد:
• تاول
• کبودی جدی
• خونریزی
• لک پوستی
• سوختگی
• عفونت
• تغییر رنگ پوست

هزینه لیزر صورت آقایان
هزینه لیزر صورت آقایان

بهترین مرکز لیزر آقایان

متأسفانه همه مراکز خدمات مخصوص آقایان را ندارند و همین باعث شده تا بعضی از مردان فکر کنند که لیزر درمانی زنانه است. اما خوشبختانه مراکزی که به آقایان هم خدمات می دهند کم نیستند. یادتان باشد که کیفیت مرکز درمانی نقش حیاتی در کیفیت درمانی که دریافت می کنید دارد. پس سعی کنید با چشمانی باز و حواسی جمع مرکز مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران با در اختیار داشتن کادری مجرب از بهترین پزشکان و تکنسین ها، در کنار بهره مندی از بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا یکی از باکیفیت ترین مراکز لیزر در تهران است. علاوه بر کیفیت بالای خدمات تعرفه های معقول و تخفیف های استثنایی این مرکز نیز آن را به مرکزی بسیار به صرفه تبدیل کرده است. برای دیدن لیست قیمت ها و اخذ نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
هزینه لیزر صورت آقایان
هزینه لیزر صورت آقایان

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا