هزینه لایه برداری پوست صورت با دستگاه‌ چقدر است؟

هزینه لایه برداری پوست صورت با دستگاه‌

هزینه لایه برداری پوست صورت با دستگاه‌

در حال حاضر همه می دانند که پاکسازی و لایه برداری از پوست، یکی از مهم ترین گام های مراقبت از پوست محسوب می شود. کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که حتی یک بار از این روش ها و درمان ها استفاده نکرده باشد چرا که پوست ما هر روزه در معرض هزاران عامل خارجی است و همین عوامل باعث می شود که علائم پیری زودتر از موعد روی پوست ما ظاهر شوند.

اما خیلی از افراد نگران هزینه های مراقبت از پوست خود هستند و فکر می کنند که این درمان ها بسیار گران تمام می شود. به همین دلیل به سراغ مراقبت هایی مانند خریدن کرم های لایه بردار می روند که اصولاً فایده ی چندانی ندارند. از آن بدتر مراجعه به سالن های زیبایی است که بدون تخصص و شناخت پوست و مشکلات آن، از دستگاه هایی استفاده می کنند که فقط و فقط باید زیر نظر پزشک آن ها را به کار برد.

هزینه لایه برداری پوست صورت با دستگاه‌
هزینه لایه برداری پوست صورت با دستگاه‌

هزینه لایه برداری پوست صورت با دستگاه ، به نوع دستگاهی که استفاده می کنید و همچنین وخامت عارضه بستگی دارد. البته این را باید بگوییم که در حال حاضر تمامی دستگاه های لایه بردار پوست، قیمت منصفانه و خوبی دارند و در قیاس با دیگر روش های لایه برداری، کاملاً به صرفه هستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

در ادامه تجربه ی خانومی را می خوانیم که برای پاکسازی پوست خود به سالنی آرایشگاهی رفته بود. نکات خیلی خوبی را می توانید از این مطلب به دست آورید.

عوارض پاکسازی پوست صورت در آرایشگاه از زبان یک بیمار

من زنی 35 ساله هستم که به خاطر مشکلات زیاد در زندگی ام، زودتر از آن چه که باید، دچار علائم پیری شدم. هربار ناچار بودم برای دیگران توضیح بدهم که چرا پوستم اینقدر خسته، پژمرده و حتی کثیف به نظر می آید( با این که روزی چند دفعه با صابون های مرغوب آن را می شستم). به همین خاطر یک روز تصمیم گرفتم برای پاکسازی پوستم به سراغ آرایشگاهی بروم که در نزدکی خانه ام بود. در آنجا متصدی سالن برایم توضیح داد که از دستگاه میکرودرم ابریژن پودری برای پاکسازی پوست استفاده می کنند. من که فکر می کردم این روش کاملاً جدید و پیشرفته است با خیال راحت خودم را به این درمان سپردم..اما چشمتان روز بد نبیند!

پودر کریستال تا حدی وارد چشمانم شده بود و سوزش آن تقریبا داشت دیوانه ام می کرد. متصدی که تا حدی دستپاچه شده بود مدام اطمینان می داد که طوری نیست. وقتی که پودر را از روی صورتم برداشتند، قرمزی و التهاب آن باور نکردنی بود. انگار که همه چیز ده برابر بدتر شده بود. اشکم لحظه ای بند نمی آمد اما متصدی دوباره اطمینان داد که این قرمزی طبیعی است. با دلی شکسته به خانه برگشتم. سه روز تمام از خانه بیرون نیامدم و منتظر بودم که بلاخره نتیجه ی درمان را ببینم. اما وقتی که قرمزی رفع شد متوجه شدم که اصلا لایه برداری به درستی انجام نشده. برخی از نواحی پوستم روشن تر شده بود و برخی دیگر نه و این عدم یکدستی وضعیت پوستم را بدتر کرده بود.

القصه می خواهم بگویم که دیگر هرگز و هرگز به یک آرایشگاه اعتماد نمی کنم. واقعیت اینجاست که تنها دلیل من برای مراجعه به سالن زیبایی این بود که فکر می کردم هزینه لایه برداری پوست صورت با دستگاه در یک آرایشگاه ارزان تر از مطب است. اما به نظر می آید که هزینه های اضافی آن را با بدتر شدن پوستم پرداختم!

عوارض پاکسازی پوست صورت در آرایشگاه
عوارض پاکسازی پوست صورت در آرایشگاه

مراقبت بعد از لایه برداری از پوست

پوست ما بعد از لایه برداری، ملتهب و نازک است. به همین خار توصیه می کنیم مراقبت های زیر را مدّ نظر داشته باشید:

  • تا چند ساعت از شستن پوست ، استفاده از مواد آرایشی و همچنین دست زدن به آن خودداری کنید
  • در معرض آفتاب و گرما قرار نگیرید چرا که احتمال بدتر شدن التهاب و قرمزی پوست وجود دارد.
  • بسته به این که از چه دستگاهی استفاده می کنید ( فیس آپ ، میکرودرم ، میکرونیدلینگ) باید دستورالعمل های پزشک را برای مراقبت بعد از لایه برداری مو به مو اجرا کنید.
  • هرگونه فعالیت سنگین ممنوع است چرا که احتمال بالا رفتن فشار خون و در نتیجه خونریزی و التهاب وجود خواهد داشت.
مراقبت بعد از لایه برداری از پوست
مراقبت بعد از لایه برداری از پوست

لایه برداری پوست در خانه

خیلی از افراد به خاطر هزینه لایه برداری پوست صورت با دستگاه، ترجیح می دهند که در خانه اقدام به این کار کنند. اما صرف نظر از این که هزینه های درمان با دستگاه در مطب پزشک چندان بالا نیست، بهتر است به شما بگوییم که معمولاً روش های خانگی اثرگذاری لازم را ندارند. به عنوان مثال ماسک های خانگی در حال حاضر محبوبیت زیادی دارند. اما نکته ی مهم اینجاست که این گونه ماسک ها و کرم های شیمیایی ، با هر پوستی سازگار نیستند و چه بسا به مشکلات پوستی شما بیافزایند.

دقت داشته باشید که اثر این ماسک ها هم موقتی است. یعنی ممکن است تا چند ساعت اول پوستتان شفاف و تمیز به نظر بیاید اما بعد از چند ساعت، دوباره حالت اولیه ی خود را می گیرد. چرا که عمق نفوذ این ماسک ها زیاد نیست و بلافاصله دوباره در معرض هجوم عوامل آلودگی خواهیم بود.

فیلم لایه برداری پوست

دستگاه فیس آپ یکی از بهترین دستگاه های لایه بردار پوست است. در مقالات پیشین بارها راجع به این دستگاه فوق العاده صحبت کرده ایم اما دیدن فیلم زیر نیز خالی از لطف نخواهد بود:

 

عوارض لایه برداری پوست صورت در سالن زیبایی یا خانه

همان طور که گفتیم لایه برداری از پوست صورت در خانه یا سالن های زیبایی ، انتخاب چندان عاقلانه ای نیست. برخی از رایج ترین عوارضی که ممکن است در طول خود درمانی رخ دهد شامل موارد زیر است:

  • التهاب و قرمزی
  • عدم مشخص بودن سطح لایه برداری از پوست ( در دستگاه فیس آپ این مشکل به طور کامل حل شده است)
  • عدم شناخت کافی از تایپ پوستی و در نتیجه کسب نتیجه های ناگوار و ناخوشایند
  • عدم تاثیر خوب و مناسب روی پوست
تمام این دلایل باعث می شود که به هیچ وجه خود درمانی در مورد بیماری ها و عارضه های پوستی را توصیه نکنیم. در صورتی که به دنبال مرکز هستید که با کمترین هزینه ی ممکن ، لایه برداری از پوست با بهترین دستگاه ها را انجام دهدف توصیه می کنیم به صفحه ی تماس با ما مراجعه کرده و درخواست خود را با همکاران ما در میان بگذارید.

نویسنده و محقق: ندا ناصری

تهران اسکین

5 دیدگاه دربارهٔ «هزینه لایه برداری پوست صورت با دستگاه‌ چقدر است؟»

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز
      برای تعیین روش درمان، بهتر است که پوست شما توسط متخصص بررسی شود. توصیه میکنیم با همکاران ما در مرکز زیبایی شریعتی تماس بگیرید.

  1. با عرض سلام و خسته نباشید ….
    صورتم یه کم لک افتاده هزینه لایه برداری حدودا چقدر هست؟ و درضمن مراقبت بعد از لایه برداری چقدر طول میکشه تا بتونیم به کارای روزمره خودمون برسیم

    1. سلام دوست گرامی
      در حال حاضر مزوتراپی لک، درمان موثر و پرطرفدار در حوزه لک می باشد. این تکنیک مراقبت خاصی ندارد فقط تا 24 ساعت استحمام نباید انجام شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا