هزینه تزریق بوتاکس دور چشم چقدر است؟

هزینه تزریق بوتاکس دور چشم

هزینه تزریق بوتاکس دور چشم

چشم ها دریچه ای به روح انسان هستند. به همین خاطر است که همیشه توصیه می کنیم بیشترین میزان از مراقبت را در مورد چشم هایتان داشته باشید. اما متاسفانه هر چه سن ما بالاتر می رود، چین های ریزی اطراف چشم هایمان پدید می آیند و با گذشت زمان عمیق تر هم می شوند.

هزینه تزریق بوتاکس دور چشم
هزینه تزریق بوتاکس دور چشم

اما جای نگرانی نیست. خوشبختانه با وجود درمان هایی مانند تزریق بوتاکس به راحتی می توان از دست این معضل رهایی پیدا کرد. اما در صورتی که نگران هزینه تزریق بوتاکس دور چشم هستید، ما پیشنهاد خیلی ویژه و فوق العاده ای برایتان داریم:

هزار و یک مرکز زیبایی در شهر بزرگ تهران وجود دارد اما احتمالاً هیچ یک از آن ها به اندازه ی مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران (واقع در خیابان شریعتی و نزدیک مترو قلهک) قیمت های به صرفه و ارزانی به شما ارائه نخواهد کرد. هدف ما این است که بستری برای همه ی افراد جامعه فراهم کنیم تا بدون دغدغه و نگرانی در مورد هزینه ها، بتوانند درمان های زیبایی خود را انجام دهند. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

اما در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری درباره خود بوتاکس به دست آورید، توصیه می کنیم ادامه مطلب را مطالعه کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

بوتاکس چیست؟

بوتولینوم توکسین که معمولاً با نام بوتاکس شناخته می شود ، دارویی است که می توانند عضلاتی که مسئول بروز چین و چروک ها هستند را تضعیف کند.

بوتاکس به صورت موقت چین و چروک های زیر را کاهش می دهد:

  • خط میان ابرو
  • چین های روی پیشانی
  • چین های گوشه چشم
  • چین های اطراف دهان

البته باید در نظر داشته باشید که سازمان غذا و داروی آمریکا FDA استفاده از بوتاکس برای حوالی و دور چشم را تایید نکرده است اما تا به حال نیز گزارشی در مورد بروز عوارض جانبی اطراف چشم وجود نداشته است.

در این مقاله می خواهیم اطلاعاتی که در مورد تزریق بوتاکس دور و زیر چشم وجود دارد را با شما در میان بگذاریم. بعد از آن عوارض جانبی تزریق بوتاکس را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید چرا که قرار است نکات جالبی در مورد بوتاکس به دست آورید.

بوتاکس چیست؟
بوتاکس چیست؟

بوتاکس چگونه عمل می کند؟

ویال های بوتاکس شامل سه ماده ی اصلی است: سم بوتولینوم نوع A، آلبومین انسانی و سدیم کلراید!

ماده فعال موجود در بوتاکس که بیشترین تاثیر را بر روی رفع چین های صورت دارد، بوتولونیم توکسین نوع A است.

زمانی که این ماده را در عضلات تزریق می کنیم، سدی در برابر سیگنال های ارسال شده به عضلات ایجاد می کند و به این ترتیب از منقبض شدن آن ها جلوگیری به عمل می آورد. عضلات قادر به حرکت نخواهند بود و به این ترتیب ظاهر چین و چروک ها کمتر و نرم تر خواهند شد.

بوتاکس فقط بخش هایی از صورت می تواند اثر بگذارد که حرکت می کنند. پزشکان زیبایی معمولاً از این ماده برای چین های میان دو ابرو ( معروف به خطوط گلابر) ، چین های روی پیشانی و هم چنین چین های گوشه ی چشم ( معروف به چین های پنجه کلاغی) استفاده می کنند.

بوتاکس درمانی ماندگار برای رفع چین های صورت نیست. بین 3 الی 6 ماه بعد از تزریق بوتاکس، مانع ایجاد شده بر سر راه سیگنال ها، از میان برداشته می شود و عضلات دوباره شروع به انقباض خواهند کرد. برای این که بتوان نتیجه را به همان شکل نگه داشت، باید به طور مداوم این درمان را تکرار کنید.

البته ناگفته نماید که تزریق بوتاکس فقط برای درمان چین های صورت نیست، بلکه برای درمان مشکلات دیگر مانند میگرن و مثانه ی پُر کار نیز موثر است. در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری درباره دیگر مزایای بوتاکس به دست آورید، حتما این مقاله را مطالعه کنید.

آیا تزریق بوتاکس برای دور چشم موثر است؟

نکته ای که باید بدانید این است که تزریق بوتاکس برای رفع دایره های سیاه دور چشم، توسط سازمان FDA تایید نشده است. به همین خاطر است که اطلاعات زیادی درباره ی آن وجود ندارد و پزشکان به طور دقیق نمی دانند که آیا تزریق بوتاکس برای سیاهی زیر چشم، مفید است یا خیر؟!

یک تحقیق در سال 2003 نشان داد که تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک های اطراف چشم موثر و مفید است. 19 زن به صورت داوطلبانه، تزریق بوتاکس دور چشم را انجام دادند . نتیجه ای که به دست آمد این گونه بود که تزریق بوتاکس برای چین های پنجه کلاغی و بالای پلک، موثر تر از آن دسته از زنانی بود که بوتاکس را برای زیر چشم خود تزریق کرده بودند.

البته نتایج نشان داد که تزریق بوتاکس باعث شده بود که پلک پایینی پُرتر و برحسته شده است و به این ترتیب ظاهر چین ها و کیسه های زیر چشم کم رنگ تر شده بود.

تزریق بوتاکس برای دور چشم
تزریق بوتاکس برای دور چشم

این تحقیق هم چنین، میزان اثرگذاری دوزهای مختلف بوتاکس بر پلک پایینی را نیز بررسی کردند. بیمارانی که تا حد 8 واحد بوتاکس تزریق کرده بودند، نتیجه ی بهتری گرفته بودند اما شدت عوارض جانبی آن ها نیز بیشتر شده بود.

تحقیقات زیاد دیگری پیرامون تزریق بوتاکس زیر چشم انجام نشده تا بتوان نتیجه ی دقیق تری را اعلام کرد.

قیمت تزریق بوتاکس دور چشم

قیمت بوتاکس از یک ناحیه به ناحیه ی دیگر متفاوت است. هم چنین دستمزد هر پزشکی فرق می کند. باید در نظر داشته باشید که در درمان تزریق بوتاکس فقط برای خود ماده ی بوتاکس پول پرداخت نمی کنید بلکه هزینه های مربوط به دستمزد پزشک و دیگر موادی که برایتان استفاده می شود را نیز باید در نظر بگیرید.

البته این ها را نمی گوییم که باعث نگرانی و ترس شما شویم. خوشبختانه در مرکز ما، اگر در زمانی درستی مراجعه کنید، می توانید از تخفیف های خیلی خوبی بهره مند شوید که هزینه های شما را تا حد خیلی زیادی کاهش دهد.

توصیه ی ما به شما این است که قبل از انجام درمان، حتما راجع به هزینه های درمان از پزشکتان سوال کنید و با اطلاعات کافی تزریق را انجام دهید

عوارض جانبی تزریق فیلر دور چشم

به خاطر این که سازمان FDA تزریق بوتاکس در زیر چشم را تایید نکرده است، نمی توان امنیت کامل درمان را تضمین کرد. اما نگران نباشید چرا که تزریق بوتاکس برای چین های گوشه ی چشم کاملاً ایمن است.

اما در هر صورت تزریق بوتاکس زیر چشم ( به خصوص برای رفع گودی و سیاهی زیر ان) ممکن است با عوارضی همراه باشید. از جمله:

  • به سختی چشم ها را بستن
  • افتادگی پلک
  • بی حسی چشم
  • ورم پلک پایین

از جمله دیگر عوارضی که برای تزریق بوتاکس شناخته شده اند:

  • خونریزی
  • کبودی
  • سرگیجه
  • غش کردن
  • درد در محل تزریق
  • قرمزی

در نهایت امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد

مترجم و محقق: ندا ناصری

لینک منبع مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا