هزینه برجسته سازی لب با روشهای مختلف(تزریق ژل و چربی و..)

هزینه برجسته سازی لب

هزینه برجسته سازی لب

اگر بگوییم که زیبایی و برجسته بودن لب ها، هیچ تاثیری در ظاهرمان ندارد، قطعاً دروغ گفته ایم. تقریباً هیچ کسی نیست که از داشتن لب های نازک و به اصطلاح قیطونی راضی و خوشحال باشد. همه دلشان می خواهد که لب هایی برجسته و شکیل داشته باشند اما از آن جایی که هیچ چیز خوبی، ارزان به دست نمی آید، برجسته سازی لب ها هم هزینه بر است.

البته باید بگوییم که برجسته سازی لب راهکارها و شیوه های زیادی دارد که قیمت های مختلفی با هم دارند و به سادگی نمی توان یکی را بر دیگری ترجیح داد. اما در این مطلب می خواهیم راجع به شیوه های مختلف برجسته سازی لب با هم صحبت کنیم و نکات زیادی را به شما بگوییم. از تجربه های شخصی افراد گرفته تا نظرات تخصصی پزشکان و متخصصین را جویا شده ایم.

هزینه برجسته سازی لب
هزینه برجسته سازی لب

البته قبل از هر چیزی می خواهیم مرکزی را به شما معرفی کنیم که قیمت های خیلی خوبی برای تزریقات زیبایی لب و پروسیجرهای مربوط به برجسته سازی لب ارائه می کند:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران ( واقع در خیابان شریعتی و نزدیک مترو قلهک) یکی از بهترین مراکزی است که برای گرفتن تخفیف های زیبایی می توانید به آن مراجعه کنید. این مرکز تمام خدمات برجسته سازی لب با تزریق ژل و فیلر را برای شما عزیزان انجام می دهد. هم چنین از بهترین مواد فیلر برای تزریق استفاده می کند که هیچ گونه عوارض جانبی ندارند. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

تزریق ژل برای برجسته سازی لب

یکی از بهترین روش هایی که برای برجسته سازی و حجم دادن به لب استفاده می شود، همین تزریق ژل است. این روش محبوبیت خیلی زیادی هم میان افراد دارد. به عنوان مثال، شقایق که یکی از قدیمی ترین مراجعه کنندگان مرکز زیبایی شمال تهران است، درباره تزریق ژل چنین می گوید:

هیچ روشی بهتر از تزریق ژل به لب نیست، من روش های مختلفی رو تجربه کردم. اما خوبی تزریق ژل اینه که ورم و کبودی بعد از آن به سرعت از بین می روند و نیازی نیست که خیلی نگرانشون باشم. به خصوص اگر برند فیلر خوب باشد. من همیشه انتخاب فیلر رو به عهده ی پزشکم میزام اما به هر حال قیمت هم برام تا حدودی مهمه، به همین خاطر به سراغ مرکز زیبایی شمال تهران میام. چون مطمئنم هم برند ژل خوبی برام استفاده می کنن و هم این که هزینه های آن خیلی بالا نمیشه!

اما همان طور که خیلی از شما می دانید، بهترین مارک های فیلر معمولاً عوارض جانبی ایجاد نمی کنند، چرا که به خوبی با لب ها سازگار می شوند و تاییدیه سازمان FDA و سازمان بهداشت خودمان را دارند.

اما دقت کنید که خیلی از برندهای تقلبی و چینی فیلر که اتفاقا قیمت خیلی ارزانی هم دارند، گاهاً باعث بروز عوارض جانبی وحشتناکی شده اند. از ورم شدید لب گرفته تا عفونت های دائمی و کهیر!

تزریق ژل برای برجسته سازی لب
تزریق ژل برای برجسته سازی لب

تزریق چربی به لب

تزریق چربی هم چند سالی است که میان طرفداران پروسیجرهای زیبایی، ترند شده و خیلی ها به دنبال انجام آن می گردند. تزریق چربی م مثل تزریق ژل روشی طبیعی و سازگار با بدن است. اما این درمان چگونه انجام می شود؟

قبل از هر چیزی پزشک بدن شما را بررسی می کند و ناحیه ای که چربی بیشتر و بهتری دارد را برای برداشت چربی انتخاب می کند.( عموما از چربی های شکم یا ران استفاده می شود) بعد از آن با استفاده از یک کانولا، چربی ها را از این نواحی بیرون می کشند. مرحله ی بعدی فرآوری کردن چربی هاست. به این معنی که باید آلودگی ها و ناخالصی های چربی گرفته شده و به اصطلاح برای تزریق آماده شوند.

در قدم آخر پزشک چربی های فرآوری شده را به لب تزریق می کند. ممکن است باقی مانده ی چربی ها را به شما بدهد تا فریز کرده و برای تزریقات بعدی هم بتوانید از آن ها استفاده کنید.

تزریق چربی ممکن است قیمت پایین تری نسبت به تزریق ژل داشته باشد اما در عوض ورم ناشی از آن دیرتر از بین می رود. در حقیقت باید مدت زمانی بگذرد تا چربی ها در جای جدید خود سازگار شوند و ورم از بین برود.

علاوه بر این، ممکن است گاهی مواقع تزریق چربی در دو مرحله انجام شود و به همین خاطر خیلی ها ترجیح می دهند که تزریق فیلر را امتحان کنند که روشی سریع تر و ساده تر است.

تزریق چربی به لب
تزریق چربی به لب

هزینه تزریق ژل لب

اما حالا که درباره ی دو تا از رایج ترین روش های برجسته سازی لب ها  صحبت کردیم، وقتش رسیده که درباره قیمت و هزینه تزریق ژل لب هم صحبت کنیم.

همان طور که گفتیم ژل و فیلرها انواع و اقسامی دارند که همین مسئله باعث می شود، قیمت های متفاوتی هم داشته باشند. به عنوان مثال اگر بخواهیم تقسیم بندی درستی از بهترین مارک های فیلر داشته باشیم، باید به عناوین زیر اشاره کنیم:

  • ژل های خانواده ژوویدرم
  • ژل های خانواده رستیلن
  • ژل های رووفیل
  • ژل های استایلج
  • ژل پرنسس
  • ژل پرفکتا و …

در حقیقت تعداد این ژل ها به قدری زیاد است که به سادگی نمی توان نام تمام آن ها را عنوان کرد اما این ها از معروف ترین و مرغوب ترین ژل های بازار هستند. طبیعتاً ژل هایی مانند ژوویدرم و رستیلن به دلیل داشتن تاییدیه FDA قیمت بالاتری دارند و خیلی ها ترجیح می دهند از آن ها استفاده کنند. اما دیگر برندهای ژل هم کیفیت خوبی دارند و ممکن است هزینه های آن نیز کمتر باشد.

پروتز لب مدل باربی

اما یکی از موضوعات مهم درباره تزریق ژل، انتخاب مدل ژل لب است. در حقیقت این مدل ها به قدری متنوع و زیاد شده اند که به راحتی نمی توان یکی از آن ها را انتخاب کرد. اما با قطعیت به شما می گوییم که کدام را نباید انتخاب کنید:

مدل باربی این روزها در کشور ما خیلی طرفدار پیدا کرده است اما باید هشدار بدهیم که این نوع مدل ژل لب، فرم لب های شما را از حالت طبیعی خارج می کند. به همین خاطر توصیه می کنیم به نظر پزشک خود اهمیت بدهید. چرا که او بهتر از هر کسی آناتومی چهره را می شناسد و می داند که چه فرم لبی برایتان بهتر است. بیشتر پزشکان توصیه می کنند که از مدل تزریق ژل لب طبیعی استفاده کنید تا همخوانی بیشتری با لب هایتان داشته باشد.

tehranskin.com

گردآورنده: ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا