هایفو صورت در تهران | پیری را برای همیشه عقب بیندازید!!

هایفو صورت در تهران

هایفو صورت در تهران
پیر شدن یک چیز طبیعی است، اما خیلی ها هستند که پیر نمی شوند!!
حتما زیاد دیده اید آدم هایی را که وقتی سنشان را می پرسید، با شنیدن پاسخشان تعجب می کنید! باورتان نمی شود که این فرد که اینقدر جوان به نظر می رسد سنش آن باشد که می گوید. بگذارید یک مثال ملموس تر بزنم.
همه ما سریال های کره ای محبوبی که از تلویزیون پخش می شدند را دیده ایم. اغلب کاراکترهای این سریال ها همگی جوان بودند. حتی آنها که قرار است سنشان زیاد باشد هم جوان به نظر می رسیدند. یانگوم و سوسانو را به خاطر بیاورید. ولی باورتان می شود که خیلی از این بازیگران وقتی در آن سریال ها نقش آفرینی می کردند سنشان بالای چهل سال بود!!
شاید با خودتان فکر کنید که خب ژنتیکشان اینگونه بوده است. در صورتی که رازشان در چیز دیگری نهفته است.

هایفو صورت در تهران
هایفو صورت در تهران

همانطور که احتمالا می دانید ساکنان شرق آسیا مخصوصا کشور کره پروپا قرص ترین طرفداران درمان های زیبایی هستند.این در حالی است که مردم ما معمولا نگاه خوش بینانه ای به این درمان ها ندارند و هنوز هم به واسطه فرهنگ سنتی که داریم، انجام عمل های زیبایی نوعی کار ناپسند به چشممان می آید! خب نتیجه اش هم معلوم است.
این یک واقعیت است که نباید خودتان را به دست درمان های زیبایی مختلف بسپارید. چون وقتی به خودتان می آیید می بینید که صورتتان به پالتی رنگارنگ از انواع درمان ها و عمل های زیبایی تبدیل شده. آنقدر در این مسیر گم شده اید که صورت طبیعی خودتان را فراموش کرده اید. اما این مسئله نباید باعث شود که خط قرمزی روی همه آنها بکشید. اگر هنگامی که تصمیم به انجام عمل های زیبایی می گیرید دقیقا بدانید که چه نتیجه ای می خواهید از آن بگیرید و کنترل داشته باشید هیچ مشکلی برایتان به وجود نخواهد آمد.
خیلی از مردم وقتی صحبت از درمان های زیبایی می شود تصور می کنند با عمل های جراحی رو به رو هستند. درحالی که خیلی از بهترین درمان های جدید زیبایی و جوانسازی اصلا تهاجمی نیستند! یعنی به هیچگونه جراحی نیازی ندارند. یکی از بهترین درمانهای غیرتهاجمی هایفوتراپی است که با کمترین عوارض جانبی می تواند تأثیر بسیار زیادی روی بهبود وضعیت ظاهری پوست صورت و گردن شما داشته باشد.
این روزها هایفوتراپی به همان راز جوانی تبدیل شده که خیلی ها دنبالش می گردند.
با ما همراه باشید تا بیشتر با این درمان شگفت انگیز آشنا شوید.

هایفوتراپی صورت

هایفوتراپی اصولا برای دو مورد کاربرد دارد. یکی جوانسازی و رفع چین و چروک هاست، و مهم تر از آن لیفت پوست. هایفو را می توان روی تمام نواحی بدن انجام داد، اما بیشتر از هرجا روی صورت و گردن استفاده می شود.
با بالا رفتن سن پوست صورت کم کم دچار افتادگی می شود و اولین علائم پیری خودشان را نشان می دهند. این اتفاق ناشی از توقف تولید کلاژن و الاستین در بدن است. کلاژن ماده ای است که سلول های جدید برای پوست تولید می کند. وقتی فعالیت هورمون های کلاژن ساز از سنی به بعد محدود می شود، این ماده دیگر صرفا برای درمان آسیب های وارد شده به پوست تولید می شود تا بافت های آسیب دیده را ترمیم نماید. در کنار کلاژن الاستین هم موجب افزایش حالت کشسانی و استحکام پوست می شود.

هایفو صورت در تهران
هایفو صورت در تهران

حال کاری که هایفو انجام می دهد این است: این روش درمانی از امواج فراصوت استفاده می کند. این امواج به خاطر طول موجشان بدون اینکه کمترین اثری روی سطح پوست داشته باشند مستقیما وارد لایه های عمیق پوستی شده و در آنجا انرژی گرمایی تولید می کنند. توزیع انرژی گرمایی نوعی سیگنال آسیب پوستی صادر می کند و باعث می شود تا بدن برای ترمیم بافت هایی که به شکل کنترل شده و بی خطری آسیب دیده اند کلاژن تولید کند. آن هم نه به مقدار کم، بلکه به حدی که بتواند تمام پوست صورت را تحت تأثیر قرار دهد.
این اتفاق باعث می شود تا پوست شما به صورت طبیعی مثل دوران جوانی فعال باشد و سلول های جدید تولید کند. در نهایت پوست نوسازی شده شما هم کمی کش آمده و چین و چروکهایش برطرف می شود، و هم لیفت شده و افتادگی اش برطرف می گردد.
نکته : یادتان باشد که هایفو معجزه ای نیست که بتواند هر افتادگی یا چین و چروکی را برطرف کند. برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را از هایفو بگیرید باید زمانی که علائم پیری هنوز ملایم و نه چندان شدید هستند برای این درمان اقدام کنید. از همین رو هایفو معمولا برای افراد بین 35 تا حدود 50 سال(بسته به شرایط فرد) مناسب است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

ورم صورت بعد از هایفو

ورم صورت بعد از هایفو یکی از معدود عارضه های هایفو است که احتمال وقوعش زیاد نیست. اما اگر اتفاق افتاد هم نگران نباشید. چون بعد از چند ساعت یا نهایتا دو روز از بین می رود.
این نکته را به یاد داشته باشید که هایفو اثر آنی دارد. اما این تأثیر نهایی آن نیست. چراکه تأثیر واقعی آن پس از چند ماه و بعد از تکمیل دوره کلاژن سازی خودش را نشان می دهد. چند ماهی که قطعا ارزشش را خواهد داشت.
چون تأثیر هایفو بین 2 تا 10 سال می تواند پایدار باقی بماند.

هایفو صورت در تهران
هایفو صورت در تهران

هایفو برای افتادگی پلک

در هیچکدام از دستور العمال های موجود توصیه نمی شود که کارتریج دستگاه را روی چشم بگذاریم. به همین دلیل هایفو بهترین گزینه منطقی برای رفع افتادگی پلک نیست. بهترین روش برای درمان افتادگی پلک بلفاروپلاستی یا جراحی پلک است.
هرچند که جوانسازی پوست و کشیده شدن آن برای رفع چین و چروک می تواند تأثیر غیر مستقیم اندکی روی افع افتادگی پلک هم داشته باشد.

بهترین مرکز هایفو تهران

مثل تمام درمان های دیگر انتخاب یک مرکز خوب و باکیفیت اهمیت زیادی برای شما خواهد داشت. البته اگر دوست دارید پولتان را هدر ندهید و یک درمان بسیار خوب را دریافت کنید.

مرکز لیزر و زیبایی شمال تهران از جمله بهترین مراکزی است که خدمات مثال زدنی هایفو را به شما عزیزان ارائه می کند. بهره مندی از دستگاه های باکیفیت و قیمت های مناسب و معقول دو رکنی هستند که باعث می شود این مرکز هم کیفیت خیلی خوبی داشته باشد و هم کاملا به صرفه باشد. برای آشنایی بیشتر و اخذ نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ناصری
تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا