تجربه من از هایفو تراپی و لیفت صورت در مرکز هایفو تهران

هایفو تهران

هایفو تهران
“مادرم همیشه می گفت ما ژنتیکی زود پوستمون می افته. خودش وقتی هنوز چهل سالش نشده بود اولین خطوط چین و چروک رو روی صورتش دیده بود. خواهرهایش هم همینطور بودند. چین و چروک زود رس توی خانواده ما ارثی بود. همین مسئله من رو هم نگران می کرد. از وقتی یادمه به زیبایی و جوانی پوستم اهمیت زیادی دادم. این قضیه ارث خانوادگی انقدر نگرانم می کرد که همیشه طرفدار پر و پا قرص دارو ها و کرم های زیبایی بودم. حس می کردم اگه همیشه از این کرم ها که تعدادشون هم کم نبود استفاده کنم حالا حالاها پوست صورتم چروک نمی افته.
اما متأسفانه هرچی تلاش کردم افاقه نکرد. درسته که یه مقدار دیرتر از اونچه انتظارش رو داشتم اتفاق افتاد، ولی بالاخره چند سالی مونده به چهل سالگی کم کم اثرش رو دیدم. اول از دور چشم شروع شد و بعد کم کم انگار پوست صورتم آب رفت. شل شد و کمی افتاد. از اینکه می دیدم پوست دور لبم که همیشه محکم و صاف و زیبا بود به خاطر سنگینی داره می افته و یه حال غمگینی به لبام می ده خیلی ناراحت شدم.

هایفو تهران
هایفو تهران

کم کم اطرافیان ازم در مورد حال و روزم سوال می کردند چون فکر می کردند از چیزی غمگینم. صورتم اینطور نشون می داد هرچند اصلا اینطور نبود. تا اینکه اینهمه تلقین و سوال در مورد ناراحت بودن من باعث شد رفته رفته واقعا دچار افسردگی و غم بشم. اعتماد به نفسم خیلی ضعیف شده بود. اگه کسی کمترین حرفی راجع به چهره م می زد سریع ناراحت می شدم و حالم به هم می ریخت. اول سعی کردم با لوازم آرایشی و ادامه دادن به استفاده از کرم های زیبایی و جوانساز جور واجور اثر افتادگی و پیری صورتمو بپوشونم، اما افاقه ای نداشت.
راه دیگه ای نبود. تصمیم گرفتم یه کار جدی براش انجام بدم. از هرکی پرسیدم فقط یک راه بهم پیشنهاد دادن. جراحی لیفت صورت. همه می گفتن تا جایی که از دوستان و اطرافیان دیدن این بهترین راهکاره. اما اصلاً و ابداً دلم نمی خواست تن به جراحی بدم. دیده بودم که چه خطراتی داره. نتیجه اش هم اصلا اونقدرا دوامی نداشت. تازه بعد از مدتی اثر سوء زخم های جراحی خودش رو نشون می داد. هیچکس رو پیدا نکردم که بعد از یک بار جراحی صورت، حتی اگه از نتیجه راضی بود، دوباره بخواد اون کار رو انجام بده!
تا اینکه توی یکی از این زنگ زدن ها و صحبت کردن با مراکز مختلف و چاره جویی، با مرکزی آشنا شدم که راه دومی پیش پای من گذاشت. هایفو. اونطور که به من گفتن هایفو یک درمان جدید بود که می تونست به راحتی جایگزین جراحی لیفت صورت باشه. یک روش درمانی بدون خطر، غیر تهاجمی(بدون نیاز به کمترین برش پوست)، و البته موثر. هرچند همون اول کاملاً اعتماد نکردم اما باید اعتراف کنم که نظرم جلب شد. برای اینکه بیشتر در مورد هایفو بفهمم تصمیم گرفتم پیشنهاد اون مرکز زیبایی برای یک جلسه رایگان مشاوره رو بپذیرم.

هایفو تهران
هایفو تهران

وقتی با پزشک مجموعه صحبت کردم و عکس های قبل و بعد از هایفو رو دیدم تحت تأثیر قرار گرفتم. مثل اینکه همه چی در مورد هایفو واقعیت داشت. خوشبختانه همون روز یک نفر بود که داشت هایفو انجام می داد. خوش شانس بودم که تونستم خودم روند درمان رو ببینم. واقعا به نظر می رسید هیچ درد و آسیبی نداره. بهتر اما اینکه بلافاصله بعد از عمل هم تأثیرش رو دیدم. اگرچه که این تأثیر اولیه فقط بخش کوچکی از کل معجزه ای بود که هایفو قرار بود انجام بده. نتیجه اصلی تازه قرار بود بعد از چند ماه خودش رو نشون بده!
تصمیمم قطعی بود. هایفو رو انتخاب کردم . در اولین فرصتی که تونستم انجام دادم. این مطلب رو می نویسم چون واقعا از هایفو نتیجه گرفتم و دوست دارم که اون رو به دیگران هم معرفی کنم. تا بلکه چند نفر دیگه هم بدونن برای خلاص شدن از شر چین و چروک و علائم پیری صورت لازم نیست تن به جراحی بدید، چون هایفو به سادگی در دسترس شما قرار داره.”

هایفو تراپی

آنچه که خواندید مطالبی بود که یکی از مراجعین ما در صفحه شخصی اش نوشته بود. از او درخواست کردیم تا این مطلب را با ما به اشتراک بگذارد و او هم با آغوش باز پذیرفت. در ادامه بهتر است به صورت خلاصه اطلاعات دقیقتری از هایفوتراپی به عنوان یکی از بهترین روش های درمان زیبایی و جوانسازی پوست داشته باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

هایفو چگونه عمل می کند؟

مهمترین چیزی که باید در مورد هایفو بدانید این است که غیرتهاجمی است. یعنی به هیچ گونه عمل جراحی نیازی ندارد. آنچه بیش از هرچیز هایفو را خاص می کند این است که ابداً به سطح پوست شما کاری ندارد که بخواهد کمترین آسیبی از هر نوع به آن برساند!

هایفو تهران
هایفو تهران

هایفو درمانی است که از امواج فراصوت متمرکز استفاده می کند. این امواج برخلاف حرارت مسقیم یا تحریک سطحی پوست، از سطح رویی پوست عبور کرده و مستقیما جذب لایه های عمیقتر و زیرین پوست می شوند. امواج فراصوت دارای انرژی هستند. این انرژی در لایه های زیرین تبدیل به حرارت می شود. حرارت ایجاد شده پیام نوعی آسیب را صادر می کند. به همین دلیل بدن برای جایگزین کردن سلول های پوستی اقدام به تولید مجدد کلاژن و الاستین می کند. کلاژن ماده ای طبیعی در بدن است که عامل اصلی استحکام پوست به حساب می آید. با بالارفتن سن تولید کلاژن متوقف می شود و همین هم علت اصلی بروز علائم پیری و افتادگی پوست است.
حال وقتی تحت تأثیر هایفو کلاژن بازسازی می شود دوباره از نو شروع به ترمیم بافت پوستی، لیفت آن و رفع چین و چروک های پوست می کند. به عبارتی دوباره از نو، از داخل پوست را بازسازی کرده و آن را پر و محکم می کند.

چند نکته در مورد هایفو

• هایفو بیشتر مناسب افراد بین 35 تا 50 سال است
• هایفو تنها برای رفع علائم ملایم پیری مناسب است
• هایفو درمانی برای لاغری نیست
• هرچند بیشتر روی صورت انجام می شود اما می توان هایفو را روی بخش های دیگر بدن هم انجام داد
• هایفو تأثیر پایدار و طولانی مدت دارد. اثرجوانسازی آن تا حدود 3 سال یا بیشتر دوام خواهد آورد.
• درد ندارد

عوارض هایفو

هایفو کمترین عارضه و خطری برای پوست شما نخواهد داشت. چون اصولاً به پوست شما هیچگونه آسیبی نمی رساند تا بخواهد درمانش کند. بدترین عوارض احتمالی هایفو تنها قرمزی، ورم و کمی کبودی است که خود به خود طی یکی دو روز بعد از درمان از بین می روند.

بهترین مرکز هایفو در تهران

مرکز تخصصی لیزر و زیبایی شمال تهران از جمله بهترین مراکز زیبایی است که باکیفیت ترین خدمات هایفوتراپی را به شما عزیزان ارائه می کند. برای آشنایی بیشتر با این مرکز معتبر، با سابقه و البته به صرفه بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا