هایفوتراپی صورت خوبه؟ تجربیات مردم از هایفو چطور بوده؟!

هایفوتراپی صورت خوبه؟

هایفوتراپی صورت خوبه؟

وقتی که می خواهیم کاری برای زیبایی پوست و صورتمان انجام دهیم، طبیعی است که کلی نگران باشیم و فکر کنیم که قرار است چه اتفاقی برای پوستمان بیفتد و آیا اصولاً تکنیکی که به کار گرفته ایم، خوب است یا نه؟!

در این مطلب می خواهیم راجع به بهترین روش لیفت صورت یا همان هایفوتراپی صحبت کنیم و بگوییم آیا اصلاً هایفوتراپی صورت خوبه؟ به اندازه ی کافی تاثیر دارد ؟ تجربیات دیگران درباره ی هایفوتراپی چه بوده است ؟

در ادامه ی این مطلب ، از یکی از مراجعه کنندگان خود خواسته ایم که تجربه هایفوتراپی خود در مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران را با ما در میان بگذارد. توصیه می کنیم این مطلب خواندنی را بخوانید!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

هایفوتراپی صورت خوبه؟
هایفوتراپی صورت خوبه؟

تجربیات هایفوتراپی

تا به حال برای شما هم پیش آمده که با پا گذاشتن به سن پیری ، صورت خود را با چیزهای مختلف مقایسه کنید؟! به عنوان زنی 38 ساله، این اتفاق بعد از 30 سالگی برایم افتاد. البته دیده بودم که خیلی از دوستانم با دیدن اولین چین و چروک روی صورت خود به یاد چیزهای مختلفی می افتند و خودشان را با پارچه ی چروک خورده و …مقایسه می کنند.

در ابتدا فکر می کردم که این مسئله اصلاً خوشایند نیست و یک خانم به هیچ وجه نباید ظاهر و زیبایی خود را نادیده گرفته و مقایسه های عجیب و غریب انجام دهد. اما تقریبا بعد از 35 سالگی بود که من هم احساس کردم کم کم دارم شبیه به یک بستنی در حال آب شدن می شوم. چروک های صورتم عمیق تر می شد و آن احساس شادابی و طراوت قبلی را نداشتم.

آن جا بود که احساس کردم حتما باید کاری برای پوست و زیبایی ام انجام دهم. به همین خاطر جستجو را آغاز کرده و متوجه شدم روش های زیادی برای لیفت پوست صورت وجود دارد. اما در میان تمام روش های زیبایی، به نظر می آمد که تکنیک هایفوتراپی از همه بهتر و مفید تر است.

به همین خاطر دوباره جستجو را آغاز کردم و به دنبال مرکزی گشتم که بهترین خدمات زیبایی و هایفوتراپی را ارائه کند. به این ترتیب با مرکزی معتبر و بسیار خوش نام در شمال تهران برخورد کردم. به نظر می آمد که هم پزشک و هم پرسنل آن جا به خوبی با کار خود آشنایی دارند. دستگاه هایفوتراپی آن ها نیز بسیار پیشرفته و مطمئن به نظر می آمد. به همین خاطر کار را شروع کرده و درمان را آغاز کردم:

تجربیات هایفوتراپی
تجربیات هایفوتراپی

قبل از هر چیزی ، پزشک صورت من را برای آغاز درمان کرد. به هیچ وجه نباید آرایش روی پوست صورت خود داشته باشید. بعد از آن تنظیمات دستگاه را مطابق با وضعیت و شرایط پوست من هماهنگ کرد. چشمانم را بسته بودم و هر آن منتظر بودم که چیزی دردناک به صورتم برخورد کند اما واقعیت اصلا این گونه  نبود.

پزشک هندپیس دستگاه را روی صورتم می کشید و به این ترتیب اشعه های اولتراساند، وارد عمق پوستم می شدند. تنها واکنشی که داشتم، این بود که اندکی سوزن سوزن شدن خفیف را روی پوستم احساس می کردم اما غیر از آن هیچ چیز وخیم دیگری رخ نداد. بر خلاف آن چه که فکرش را می کردم خبری از سوختگی های عجیب و غریب و دردهای ناجور نبود. در حقیقت قبل از این که به خودم بیایم، درمان تمام شده بود و می توانستم به خانه برگردم.

نتیجه ی هایفوتراپی بعد از اتمام جلسه هم روی صورتم مشخص بود. احساس می کردم که پوستم سفت تر و تنگ تر شده، چروک ها و چین هایی که روی صورت و ناحیه ی چانه داشتم، تا حد خیلی زیادی رفع شده بودند. پزشک برایم توضیح داد که برای دیدن اثر کامل هایفوتراپی باید به پوست مهلت داد تا کلاژن و الاستین بیشتری تولید کند. به همین دلیل است که معمولاً اثر کامل هایفوتراپی را تا 6 ماه بعد از اتمام جلسه ی درمانی می توان روی پوست صورت دید.

ایا هایفو واقعا تاثیر دارد

برای این که اثرگذاری کامل هایفوتراپی را ببینید باید صبور باشید. این اولین شرط است. در حقیقت همان طور که گفتیم، 4 الی 6 ماه  طول می کشد تا بهترین نتیجه ی درمان هایفوتراپی روی صورتتان ظاهر شود. هایفو به خوبی می تواند شلی و افتادگی صورت و گردن را برطرف کند.

بعد از هایفوتراپی می توانید احساس کنید که پوستتان سفت تر و محکم تر شده و به نظر جوان تر و شاداب تر می آید. اثرات هایفوتراپی معمولاً تا 2 سال دوام دارند اما به عنوانی راهکاری دائمی نمی توان به آن نگاه کرد. به همین دلیل است که معمولاً بعد از چند سال نیاز دارید که درمان خود را تکرار کنید.

ایا هایفو واقعا تاثیر دارد
ایا هایفو واقعا تاثیر دارد

هایفوتراپی برعکس جراحی لیفت صورت عوارض جانبی خاصی ندارد و نیازی به دوره ی نقاهت و استراحت بعد از درمان نیز نخواهد داشت. در هایفوتراپی خبری از تیغ و اسکارهای ناشی از زخم آن نخواهد بود. به همین دلیل است که در میان مردم محبوبیت بسیار بیشتری دارد.

عوارض جانبی هایفوتراپی به قرمزی و ورم خفیف محدود می شود. برای رفع ورم بعد از هایفوتراپی هم می توانید بعد از درمان از کمپرس یخ تا 24 ساعت استفاده کنید. هم چنین توصیه می کنیم که قبل از انجام هایفو ، صورت خود را تمیز کنید.

در نهایت این که باید بگوییم در میان تمام روش های لیفت غیر جراحی صورت، هیچ کدام به اندازه ی هایفوتراپی موثر و مفید نیست.

عکس قبل و بعد هایفوتراپی

در ادامه می توانید تاثیر درمان هایفوتراپی را روی صورت ببینید. این تاثیر به مرور زمان بهتر می شود و کلاژن بیشتری در پوست صورت تولید خواهد شد.

عکس قبل و بعد هایفوتراپی
عکس قبل و بعد هایفوتراپی

چه کسانی نباید هایفو انجام دهند

دو دسته از افراد نباید هایفوتراپی را انجام دهند چرا که نه تنها نتیجه ی خاصی از آن نخواهند گرفت، بلکه احتمال دارد که عوارض جانبی هم برای آن ها داشته باشد:

اول کسانی که زیر 35 سال دارند، چرا که هایفوتراپی تنها روی چروک های وخیم تا متوسط تاثیر می گذارد. در غیر این صورت احتمالاً نتیجه ی خاصی از درمان خود نخواهند گرفت.

دوم افرادی که عفونت فعال روی پوست خود دارند یا این که به بیماری پوستی خاصی مبتلا هستند.

در نهایت این که توصیه می کنیم، اگر به دنبال مرکزی معتبر هستید که درمان هایفوتراپی را برای شما انجام دهد، مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران بهترین انتخاب شما خواهد بود. شما می توانید از صفحه ی تماس با ما از تعرفه ی قیمت هایفوتراپی مطلع شوید.

نگارنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا