هایفوتراپی ارزان در تهران کجاست؟

هایفوتراپی ارزان در تهران

هایفوتراپی ارزان در تهران

چند وقت که دنبال یک روش ارزان و به صرفه برای لیفت پوست صورتم می گشتم، با تکنیک هایفوتراپی آشنا شدم. تا قبلاً از آن فکر می کردم به جز جراحی لیفت صورت، راه دیگری برای رفع افتادگی پوست وجود ندارد. اما هایفوتراپی به طور کامل نظرم را نسبت به این مسئله عوض کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید سالیانه افراد زیادی، میلیاردها دلار در سراسر دنیا صرف درمان های بی فایده لیفت صورت (مثل مصرف کرم های لیفتینگ) می کنند. اما هیچ کس به فکرش نمی رسد که درمان های غیرتهاجمی دیگری هم وجود دارند که اثرگذاری خیلی بالا و خوبی دارند.

هایفوتراپی دقیقا به همین شکل عمل می کند. خیلی ها گمان می کنند که این درمان گران است اما بعد از مدت ها جستجو و تحقیق، متوجه شدم که هزینه های مربوط به هایفوتراپی نه تنها گران نیست، بلکه مراکز زیادی در تهران هستند که تخفیف هایفوتراپی هم ارائه می کنند.

هایفوتراپی ارزان در تهران
هایفوتراپی ارزان در تهران

اجازه بدهید اطلاعاتی که در این باره به دست آوردم را با شما در میان بگذارم. قبل از هر چیزی باید بگویم که از اطرافیانم درباره ی هایفوتراپی سوال کردم اما نتیجه ی خاصی در بر نداشت.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

کی هایفوتراپی کرده

مثل همیشه، اول از همه به سراغ تالارهای گفتگو رفتم و درباره ی هایفوتراپی سوال کردم. البته این را هم بگویم که قبل از آن اطلاعات زیادی درباره ی هایفوتراپی به دست آورده بودم اما واقعا می خواستم که تجربه هایفوتراپی دیگران را بدانم .

اما متاسفانه متوجه شدم که شایعات و قصه های زیادی درباره ی هایفوتراپی وجود دارد. به عنوان مثال کاربری به نام راشین اینجور گفت:

دوست من هایفوتراپی کرده، اما برعکس آن چه که همه میگن، درد زیادی داشت. خیلی هم تغییر نکرد. بعدها متوجه شدیم که هایفوتراپی برای صورت های لاغر خوبه و روی صورت های تپل تاثیری نداره!

خب این اولین نظری بود که درباره تجربه واقعی هایفوتراپی شنیده بودم و راستش را بخواهید ترس برم داشت. به همین خاطر دوباره تحقیقات خودم را شروع کردم. متوجه شدم که هایفوتراپی برای افراد بالای 35 سال مناسب است و بیشتر به درد کسانی می خورد که افتادگی صورت شدید داشته باشند. به همین خاطر اگر عارضه ی شما خفیف است و سنتان بالا نیست، بهتر است بی خیال هایفوتراپی شوید.

علاوه بر این فهمیدم که دستگاه های هایفوتراپی تنوع زیادی دارند. از دستگاه هایفو 4 بعدی گرفته تا هایفو اولترا! خب تاثیر تمام این دستگاه ها یکسان نیست و برخی ممکن است حتی منجر به ایجاد درد هم شوند.

نکته ی دیگری که از تجربه ی واقعی افرادی که هایفوتراپی کرده اند، به دست آوردم این بود که بیشتر آن ها 4 الی 6 ماه بعد از درمان نتیجه می گیرند. به همین خاطر ممکن است در ابتدا اندکی توی ذوقتان بخورد و فکر کنید که هایفوتراپی کار خاصی برایتان انجام نداده اما روند تولید کلاژن در بدن طول می کشد. به همین خاطر است که بهترین نتیجه ی هایفوتراپی را 6 ماه بعد از آخرین جلسه ی درمان می توانید روی پوست خودتان ببینید.

در ادامه می توانید عکس های بیمارانی را ببینید که هایفوتراپی انجام داده اند. همان طور که می بینید به مروز زمان، نتیجه ی هایفوتراپی بهتر و بهتر شده است.

عکسهای قبل و بعد از هایفو

عکسهای قبل و بعد از هایفو
عکسهای قبل و بعد از هایفو

هزینه ی هایفوتراپی چقدر است

سوال بعدی و بسیار مهم من درباره این درمان، قیمت هایفوتراپی بود. آن طور که من متوجه شدم فاکتورهای زیادی در هزینه هایفوتراپی موثر هستند. به عنوان مثال مانند درمان لیزر موهای زائد، نوع دستگاه هایفوتراپی هم در قیمت درمان موثر است. خوشبختانه در کشور ما بهترین دستگاه های هایفوتراپی وجود دارند اما ممکن است قیمت آن ها با هم فرق داشته باشد.

هم چنین شدت و وخامت عارضه نیز در هزینه هایفوتراپی موثر است. هر چقدر افتادگی صورت و گردن شما بیشتر باشد، احتمال افزایش هزینه های شما نیز وجود دارد.

نکته ی دیگری که متوجه شدم این بود که هایفوتراپی را فقط برای لیفت صورت به کار نمی برند بلکه برای رفع غبغب، لیفت گردن ، و دیگر نقاط بدن نیز می توان از هایفوتراپی استفاده کرد. این مسئله به شدت توجهم را جلب کرد. چرا که بعد از زایمان اولین فرزندم، در ناحیه ی بازوها و شکم دچار افتادگی پوست و شُلی شده بودم و بدم نمی آمد که فکری به حالشان بکنم. البته باید در نظر داشته باشید که قیمت هایفوتراپی بازو و…با هایفوتراپی صورت متفاوت است.

بنابراین نکته ی دیگری که در قیمت هایفو موثر است محل درمان می باشد.

هزینه ی هایفوتراپی چقدر است
هزینه ی هایفوتراپی چقدر است

البته این را بگویم که در طول جستجوهایم برای پیدا کردن یک مرکز ارزان هایفوتراپی در تهران به موارد زیادی برخورد کردم که قیمت های عجیب و غریبی ارائه می کردند و هزینه های آن ها به قدری پایین بود که شک می کردم. بعدها متوجه شدم که این دسته از مراکز از دستگاه های هایفوتراپی بی کیفیت و قدیمی استفاده می کنند که درد و سوختگی زیادی به همراه خواهند داشت. به همین دلیل می خواهم توصیه ی مهمی به شما بکنم:

به هیچ وجه فریب برخی مراکز هایفوتراپی ارزان در تهران را نخورید. این دسته از مراکز با ارائه ی خدماتی بی کیفیت باعث بروز بدترین عوارض جانبی روی پوست شما می شوند. همان طور که می دانید هایفوتراپی از انرژی اولتراساند برای تولید گرما در لایه های عمیق پوست و به این ترتیب تولید کلاژن استفاده می کند. به همین دلیل است که برخی دستگاه ها منجر به سوختگی شدید روی پوست می شوند. در حالی که یک دستگاه خوب و مرغوب نباید به هیچ وجه موجب ایجاد حرارت روی سطح بالایی پوست بشود.


مراکز معتبر هایفوتراپی تهران

بعد از جستجوهای فراوان به دنبال یافتن مرکز هایفوتراپی ارزان در تهران با مرکزی آشنا شدم که قیمت های خیلی خوبی برای درمان لیفت صورت با هایفوتراپی ارائه می کرد. راجع به دستگاه آن ها نیز تحقیق کردم و متوجه شدم از بهترین برندهای موجود در بازار است. به همین خاطر به آن جا مراجعه کردم و از نزدیک شاهد برخورد بسیار خوب پرسنل و حرفه ای بودن آنجا شدم.

به هر حال تجربه ای که از هایفوتراپی در مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران داشتم، باعث شد که به طور کلی نظرم راجع به این درمان عوض شود و آن را به همه توصیه کنم. شما هم اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره ی این مرکز به دست آورید یا از آن جا نوبت بگیرید، توصیه می کنم سری به این لینک و صفحه ی تماس با ما بزنید.

نگارنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا