نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند ،را بدانیم!

نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند

نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند

سلام به تمام دوستان عزیز

یکی از عادت هایی که خیلی از ماها داریم این است که وقتی بخواهیم کاری انجام دهیم، حتما نظر دوستان و اطرافیانمان را می پرسیم. به عنوان مثال اگر بخواهیم لباسی بخرید، حتما در مورد جنس آن، مدل، قیمت و فروشگاهی که آن را عرضه می کند، از دوستانمان سوال می کنیم. در حقیقت برخلاف آن چه که دیگران به ما می گویند، اینجور مواقع نظر دیگران مهم است!

به قول معروف آزموده را آزمودن خطاست. اگر شخصی تجربه بدی از خرید لباس از فروشگاهی را داشته باشد، طبعاً میزان اعتماد ما به آن جا کمتر هم می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

در مورد پروسیجرهای زیبایی مسئله مهم تر است. فکر کنید که می خواهید یک عملیات زیبایی مانند هایفوتراپی انجام دهید. قطعاً قبل از هر چیزی راجع به آن اطلاعات علمی و کافی به دست خواهید آورد اما نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند هم بسیار مهم است.

هیچ چیز مانند تجربه ی شخصی افراد نمی تواند اعتماد ما را نسبت به یک پروسیجر زیبایی بالا ببرد. اما معمولاً وقتی که به تالارهای گفتگو سری می زنید و سوالی را مطرح می کنید، نباید انتظار داشته باشید که فوراً پاسخ آن را دریافت کنید. گاهی برای این که به پاسخ خوبی از سوال خود بپرسید، باید چندین روز صبر کنید.

نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند
نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند

به همین خاطر ما کار را راحتر کرده و نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند را برای شما گرد آورده ایم. در حقیقت بخش زیر خلاصه ای از نظرات کاربران ما در وب سایت و پیج اینستاگرام (@berkelyzerr) است. توصیه می کنیم حتما نظرات این عزیزان را مطالعه کنید. احتمالا نتایج خوبی به دست خواهید آورد.

تجربه هایفوتراپی

چند وقت پیش یک نظرسنجی در پیج مرکز برگزار کردیم و از دیگران خواستیم درباره هایفوتراپی نظرات خودشان را اعلام کنند.

خیلی ها مثل نسترن، شادی و زهرا فقط تجربه شخصی خود را از هایفوتراپی بیان کرده اند:

شادی گفته: من واقعا وحشت داشتم از هایفوتراپی. شنیده بودم که پوست رو می سوزونه و خیلی درد داره. اما همش الکی بود. هیچ دردی حس نکردم و واقعا درمان راحتی داشتم

زهرا گفته: من 42 سال دارم و به خاطر افتادگی بیش از حد پوستم تصمیم گرفتم که یه درمانی واسش انجام بدم. خیلی ها می گفتن تنها راهش لیفت صورت با جراحی هست اما به صورت اتفاقی با تکنیک هایفوتراپی آشنا شدم. این طور که پزشک برام توضیح داد، اشعه اولتراساند برای تحریک کلاژن توی بافت پوست به کار می برند. در کل می خواهم بگم که تجربه هایفوتراپی واسه من فوق العاده بود، همه میگن حداقل 10 سال جوون تر شدم.

نسترن گفته: به نظرم اگر می خواید از هایفوتراپی نتیجه بگیرید، باید حتما دستگاه خوبی را انتخاب کنید. بهترین دستگاه هایفوتراپی می تونه خیلی اثرگذار باشه اما اگه به هر مرکز و دستگاهی مراجعه کنید، اصلاً فایده نداره. بعضی دستگاه ها حتی سوختگی و التهاب دارن. خواهر من با یک دستگاه خوب هایفوتراپی، درمانش رو انجام داد و خیلی نتیجه ی خوبی گرفت. صورتش واقعا سفت تر و تنگ تر شده بود. اون حالت پژمرده و شلی که روی گونه هاش بود، کلاً از بین رفت. خودش که خیلی راضیه. من هم احتمالاً به زودی این درمان رو انجام بدم.

تجربه هایفوتراپی
تجربه هایفوتراپی

ایا واقعا هایفو تاثیر دارد ؟

این بار به سراغ نظر یک پزشک رفتیم. در واقع همون قدر که تجربیات شخصی شما مهم است، نظر و عقیده ی یک پزشک هم مهم است. دکتر متخصص زیبایی و پوست مرکز در پاسخ به سوال: ایا واقعا هایفو تاثیر دارد ؟ این جور گفت:

بله، در حال حاضر موثرترین روش لیفت صورت غیر جراحی هایفوتراپی است. به چندین دلیل:

اول این که درمان، بدون این که برش یا زخمی روی لایه ی بالایی پوست ایجاد کند، عمیق ترین لایه ی پوست (اسمس) را هدف قرار می دهد. اسمس لایه ای است که پیوند میان عضلات و چربی با پوست را برقرار می کند و اولین جایی است که دچار تحلیل و ضعف می شود و در نهایت منجر به بروز چروک و افتادگی می شود. اشعه ی اولتراساند با شدت بالا و متمرکز، روی این لایه اثر می گذارد و موجب تحریک کلاژن در این بافت می شود.

به این ترتیب وضعیت پوست تا حد خیلی زیاد و مشهودی بهتر خواهد شد. پوست سفت تر، تنگ تر و شفاف تر خواهد شد. در کل این که اگر به دنبال روشی تاثیر گذار برای لیفت صورت هستید، قطعاً هایفوتراپی می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

البته باید در نظر داشته باشید که هایفوتراپی برای افراد بالای 35 سال و کسانی که افتادگی شدید دارند، اثرگذاری دارد. بنابراین برای سنین پایین تر و عارضه های خفیف تر توصیه نمی شود.

مضرات هایفوتراپی

خب خیلی از شما عزیزان درباره مضرات هایفوتراپی هم صحبت کرده اید و نظر داده اید

بیشتر افراد تنها شکایتی که از هایفوتراپی دارند شامل دو نکته است: اولین که درد دارد. دوم این که نتیجه ی خاصی از آن نگرفته اند.

خب راجع به هر دوی این مسائل می توان صحبت کرد. اول این که به طور طبیعی هایفوتراپی نباید درد داشته باشد مگر این که از دستگاه های قدیمی و منسوخ شده استفاده کنید یا این که پزشک متخصص، به خوبی این درمان را برایتان انجام دهد. البته همه چیز به تحمل درد شما هم بستگی دارد. خیلی از افراد تجربه هایفوتراپی داشته اند، درد آن را شبیه به احساس سوزن سوزن شدن دانسته اند.

اما مسئله ی مهم تر این است که بعضی افراد می گویند که از درمان نتیجه ای نگرفته اند. این مسئله هم به خاطر این است که احتمالاً از ابتدا کاندید خوبی برای انجام هایفوتراپی نبوده اند. همان طور که گفتیم هایفوتراپی برای افراد بالای 35 سال و کسانی که افتادگی شدید صورت و گردن دارند استفاده می شود. در صورتی که مشکل شم چندان حادّ نیست توصیه می کنیم از روش های دیگری مانند تزریق فیلر و بوتاکس استفاده کنید.

عکس قبل و بعد هایفوتراپی

عکس قبل و بعد هایفوتراپی
عکس قبل و بعد هایفوتراپی

بهترین مرکز هایفوتراپی

در نهایت این که خیلی از شما درباره یک مرکز معتبر و خوب هایفوتراپی در تهران سوال کرده اید. خب خوشبختانه جواب این سوال را در اختیار داریم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، با در اختیار داشتن یکی از بهترین دستگاه های هایفوتراپی آماده است تا این پروسیجر را برای شما انجام دهد. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی قیمت هایفوتراپی و اخذ نوبت از این مرکز، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

گردآورنده: ناصری

2 دیدگاه دربارهٔ «نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند ،را بدانیم!»

  1. سلام
    وقت بخیر
    من بطوراتفاقی در یک کلینیک زیبایی هایفو صورت انجام دادم.شبش متوجه جای سوزن ها درپوست داخلی صورت )قسمت داخل دهان)شدم.واینکه موقع هایفو قسمت پیشانی روهایفو کردنی انگار سوزن واردمیشد وازپس کله ام خارج میشد…چنتادندان پرکردنی هم دارم،صورتمو هایفو کردنی خیلی درد داشت…ازپزشکان متخصص نظرشونومیخاستم بدونم.
    واقعا ترسیده ام برروی سلامتی ضرر داره یانه؟ واینکه تولیدرادیکال آزاد و مشکل جهش ژنی میکنه ؟ یانه
    ممنون میشم پاسخ بدین

    1. سلام دوست گرامی
      یکی از راهکارهای جوانسازی صورت، هایفو تراپی می باشد. چنانچه این گونه اقدامات زیبایی در مرکز پزشکی معتبر، تحت نظر پزشک با نجربه و با برند دستگاه معتبر صورت گیرد جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا