نت برگ لیزر شریعتی |فریب تلبیغات دروغ برخی مراکز را نخوریم!

نت برگ لیزر شریعتی

نت برگ لیزر شریعتی

موهای زائد روی هر نقطه از بدن که باشند، ظاهر ناخوشایندی دارند. مرد و زن هم ندارد. صرف نظر از این که موهای زائد روی زیبایی ما تاثیر می گذارند، برای بهداشت نیز مشکل درست می کنند. به همین دلیل است که همه به دنبال راهی هستند که بتوان برای همیشه از دست موهای زائد خلاص شوند.

هیچ چیز بهتر از لیزر موهای زائد نیست! شاید شما هم راه های زیادی مثل اپیلاسیون و کرم های موبر را امتحان کرده باشید اما باید قبول کرد که هیچ کدام از این روش برای حذف دائمی موهای زائد موثر نیستند!

به خاطر این که لیزر موهای زائد محبوبیت زیادی میان افراد پیدا کرده است، تخفیف های زیادی را می توان برای آن پیدا کرد. اما نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که نباید به هر تبلیغی که در این زمینه وجود دارد، اعتماد کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

نت برگ لیزر شریعتی
نت برگ لیزر شریعتی

سایت های تخفیف، تراکت هایی که در کوچه و خیابان به شما داده می شوند و تبلیغات دهان به دهان راه خوبی برای پیدا کردن تخفیف لیزر موهای زائد نیست.

اما شاید سوالتان این باشد که پس از کجا می توان مرکزی را پیدا کرد که تخفیف های واقعی و خوبی برای لیزر موهای زائد ارائه می کند؟ پاسخ کاملاً واضح و روشن است. مثل هر خدمات دیگری پیدا کردن تخفیف لیزر موهای زائد، فاکتورهای متعددی دارد

بهترین مرکز لیزر موهای زائد

اول از همه باید به دستگاه مرکز مورد نظرتان دقت داشته باشید. اوایل که روش سوزاندن موهای زائد با لیزر مطرح شد، تنها دستگاه موجود لیزر آی پی ال بود. اما عوارض این دستگاه به قدری بالا بود که پس از مدتی به طور کامل از دور خارج شد. موارد سوختگی و عوارض جانبی با دستگاه آی پی ال، مدام به گوش می رسید و به تدریج اعتماد مردم از این روش سلب شد.

اما دستگاه ها پیشرفت کردند و مکانیزم عمل آن ها توسعه پیدا کرد. در حال حاضر دستگاه های متنوعی در مراکز زیبایی وجود دارند که بدون هیچ گونه عوارضی اقدام به رفع موهای زائد می کنند.

شاید مشهورترین این دستگاه ها ، اسکلپیون مدیو استار 2018 باشد که ساخت کمپانی زایس آلمان است و به عنوان تنها دستگاهی که درد لیزر را تا حد زیادی کاهش داده است، شناخته می شود. کافیست جستجوی کوتاهی در اینترنت انجام دهید تا ببینید که نظرات مردم راجع به لیزر موهای زائد با دستگاه اسکلپیون به چه صورت بوده است.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد
بهترین مرکز لیزر موهای زائد

به همین خاطر اولین و مهم ترین نکته در درمان لیزر، انتخاب دستگاه خوب و پیشرفته است.

گام بعدی این است که مطمئن شوید اپراتور دستگاه، کار با آن را به خوبی بلد است. اگر بگوییم که اپراتوری دستگاه لیزر موهای زائد یکی از سخت ترین کارهاست، حرف بیراهه ای نزده ایم. چرا که هر گونه خطا و اشتباه در تنظیمات دستگاه می تواند منجر به سوختگی یا عدم کسب نتیجه شود. نکته ای که باید به خاطر بسپارید این است که دستگاه های لیزر پیشرفته برای هر تایپ پوستی ، تنظیمات منحصر به فردی دارند. به عنوان مثال برای شخصی که در جلسه اول لیزر خود حاضر می شود، باید شدت اشعه را تنظیم نمود که مبادا عوارض جانبی بروز پیدا کنند.

یک مرکز معتبر و خوب، باید اپراتور خوبی هم داشته باشد که با تایپ های مختلف پوستی آشنا باشد.

تلاش ما در مرکز برکه این است که از همان اول با مراجعه کنندگان صادق باشیم. مهم ترین نکته ای که باید بدانید این است که تعداد جلسات لیزر برای هر کسی ممکن است متفاوت باشد. چرا که هر کسی تایپ پوستی مختلفی دارد و ضخامت موها نیز در تعیین جلسات موثر است. به همین دلیل پرسنل مرکز زیبایی برکه قبل از شروع جلسات، توصیه می کند که جلسه ی معاینه داشته باشید تا مشخص شود که شرایط شما به چه صورت است

نکته دیگری که بهترین مرکز لیزر موهای زائد دارد این است که قیمت های به صرفه ای داشته باشید. متاسفانه بارها دیده ایم که برخی مراکز نه تنها تخفیف برای مراجعه کنندگان در نظر نمی گیرند بلکه از همان جلسه اول هزینه ی کل جلسات لیزر را به صورت پیشاپیش دریافت می کنند و به این ترتیب فشار مالی زیادی به مراجعه کنندگان وارد می کنند.

نکته منفی دیگری که وجود دارد این است که خیلی وقت ها برخی مراکز تبلیغات می کنند که قرار است تخفیف های خوبی برای لیزر موهای زائد ارائه کنند. اما بعد متوجه می شوید که این تخفیف ها فقط برای جلسه ی اول بوده است و در جلسات بعدی، به گونه ای هزینه ها را مشخص می کنند که ضررشان در جلسه ی اول لیزر هم جبران شود.

ما در مرکز برکه اعتقاد داریم که این عین بی اخلاقی است. به همین دلیل تخفیف هایی که برای لیزر موهای زائد ارائه می کنیم، تا آخرین جلسه ی لیزر خواهد بود.

بی اخلاقی دیگری که در این زمینه وجود دارد این است که در تبلیغات خود ذکر می کنند که از فلان دستگاه لیزر استفاده می کنند اما وقتی به مرکز مورد نظر مراجعه می کنید، متوجه می شوید که از دستگاه دیگری استفاده شده است. البته این را هم بگوییم که خیلی وقت ها افراد متوجه هم نمی شوند که نوع دستگاه متفاوت است اما مشخصاً نتیجه ی مورد نظر را دریافت می کنیم.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد
بهترین مرکز لیزر موهای زائد

در انتها باید بگوییم که گرچه انتخاب بهترین مرکز لیزر موهای زائد در ابتدا ساده به نظر می آید اما با توجه به این همه معضل و مشکل که بر شمردیم ، احتمالاً آن قدر هم ساده نیست که خدمات خوبی دریافت کنیم.

نت برگ لیزر الکساندرایت

همان طور که گفتیم دستگاه لیزر الکساندرایت خوراک خوبی برای تبلیغات فریبکارانه است. خیلی ها تصور می کنند که این بهترین دستگاه است. به همین خاطر وقتی که متوجه می شوند فلان مرکز تخفیف لیزر الکساندرایت ارائه می کندف فورا به آن جا مراجعه می کنند. اما نکته ای که باید به خاطر داشته باشید که اولاً دستگاه لیزر الکساندرایت، همیشه هم بهترین نیست. همه چیز به شرایط پوست و موهای شما بستگی دارد.

به عنوان مثال دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار، برای تمام انواع پوست ها مناسب است و از معدود دستگاه هایی است که حتی روی رفع موهای نازک نیز موثر است.

افتخار داریم که مرکز برکه، مجهز به این دستگاه است و بهترین انتخاب برای ساکنین خیابان شریعتی تهران است که نمی خواهند برای درمان لیزر موهای زائد، چندان از منزل خود دور شوند. راه های ارتباطی با ما:

پیچ اینستاگرام مرکز زیبایی برکه: berkelyzerr

تماس با ما برای اخذ نوبت

موفق و پیروز باشید

گردآورنده: ندا ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا