نت برگ لیزر بیکینی | بررسی تمام شایعاتی که درباره لیزر بیکینی وجود دارد!

نت برگ لیزر بیکینی

نت برگ لیزر بیکینی

ناحیه بیکینی یا همان نواحی اندام تناسلی یکی از آن بخش های بدن است که در دوران بلوغ موهای زائد روی آن شروع به رشد می کنند. در هر فرهنگی و حتی از نظر شرعی رفع کردن موهای زائد این ناحیه مستحب و مطلوب است. در زمان های قدیم اصلا وقتی صحبت از موهای زائد بود منظور موهای زائد ناحیه تناسلی یا به عبارت امروزی تر ناحیه بیکینی بوده است.
از بین بردن موهای زائد ناحیه بیکینی جنبه بهداشتی بسیار مهمی دارد. این ناحیه تقریبا همیشه زیر پوشش لباس ها آن هم چند لایه، مخفی شده و از تابش نور و مجاورت با هوا به دور است. همچنین ناحیه بیکینی یکی از فعال ترین نواحی تولید عرق بدن می باشد. از همین رو تجمع موهای زائد در این ناحیه باعث می شود تا عرقی که تولید می شود در لا به لای این موها باقی مانده و دوری از نوری و هوا، رطوبت موجود ، این ناحیه را به محیطی فوق العاده برای رشد و نمو باکتری ها تبدیل می کند.

نت برگ لیزر بیکینی
نت برگ لیزر بیکینی

باکتریهایی که می توانند زمینه ساز بروز امراض و بیماری هایی بعضا جدی از جمله عفونت اندام تناسلی، مخصوصا برای خانم ها شوند. به همین خاطر هم هست که رفع موهای زائد این ناحیه ضروری است.

رفع موهای زائد ناحیه تناسلی

اما امروزه فقط جنبه های بهداشتی نیست که باعث از بین بردن موهای زائد ناحیه بیکینی می شود، بلکه معیارهای امروزی جنبه های زیبایی شناسانه را هم به ماجرا اضافه کرده اند. امروزه تعریف موهای زائد بدن کمی گسترده تر شده و عملا به همه موهای زائد همه نواحی تسری پیدا کرده است.
و موهای زائد ناحیه بیکینی هم در اول صف قرار دارند. برای داشتن بدنی زیبا که مهمتر از هرچیز می تواند اعتماد به نفس شما نسبت به خودتان را بالا ببرد، باید همیشه مراقب برطرف کردن موهای زائد بدنتان باشید.
هرکسی به طریقی موهای زائد ناحیه بیکینی و سایر نقاط بدنش را رفع می کند. خیلی ها که اکثریت را هم تشکیل می دهند، هنوز از تیغ و ژیلت برای این امر استفاده می کنند. در حالی که دیگران ممکن است در کنار تیغ و ژیلت از اپیلاسیون یا پودر های موبر هم استفاده نمایند.
شما هم قطعا از این مواد و محصولات برا رفع موهای زائد ناحیه بیکینی استفاده کرده اید. و حتما می دانید که مشکلات و عذاب هایی از جمله تیز شدن نوک موها در هنگام رشد دوباره، حساسیت های پوستی و بروز جوش، سوزش و قرمزی پوست، دانه دانه شدن پوست ناحیه، درد و غیره خواه و ناخواه گریبان شما را خواهند گرفت.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

نت برگ لیزر بیکینی
نت برگ لیزر بیکینی

اما آیا می دانید که می توانید برای همیشه و بدون دردسر از شر موهای زائد ناحیه بیکینی خود خلاص شوید؟ تا به حال نام لیزر موهای زائد را شنیده اید؟
البته که اسم لیزر تا حالا حداقل یکبار به گوشتان خورده و خیلی ها را دیده اید که با پشت سر گذاشتن این درمان زیبایی از مزیت هایش برای اطرافیان تعریف می کنند. اما خودتان چقدر در مورد لیزر موهای زائد، و مخصوصا لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی اطلاعات دارید؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با این درمان فوق العاده که می تواند یک معجزه در زندگی شما باشد آشنا شوید.

لیزر بیکینی

باور ها و ترس های نادرستی در مورد لیزر بیکینی وجود دارند. آنهایی که به هردلیلی از لیزر نتیجه مطلوبی نگرفته اند( که اغلب هم به خاطر مراجعه کردن به یک مرکز نامعتبر یا استفاده از دستگاه نامناسب و تکنسین غیر حرفه ای است) دیگران را از خطر های لیزر می ترسانند و در این حرف ها غلو هایی هم می کنند که شایعاتی کاملا غلط می سازد.
یکی از رایجترین باور های نادرستی که درمورد لیزر بیکینی وجود دارد این است که :

نت برگ لیزر بیکینی
نت برگ لیزر بیکینی

آیا لیزر بیکینی موجب ناباروری می شود؟

نکته : اول بهتر است این نکته را بدانید که لیزر کردن موهای زائد اصلا و ابدا مختص خانم ها نیست و آقایان نیز می توانند به همان اندازه از آن بهره ببرند.
خیر. لیزر هرگز و تحت هیچ شرایطی اصلا امکان آن را ندارد که بتواند موجب ناباروری شما شود. دلیلش هم به ماهیت اشعه لیزر مورد استفاده در این درمان برمی گردد. باید بدانید که اشعه لیزر اصلا مثل اشعه ایکس یا فراصوت نیست که بتواند از بدن شما عبور کند. بلکه یک اشعه مستقیم، متشکل از پرتوهای نوری است که عمق نفوذ مشخصی دارد. عمقی که در بیشترین حالت ممکن است کمی از ریشه های مو بیشتر نفوذ کند. ( که آنهم به مهارت و دقت تنظیم تکنسین لیزر بستگی دارد)
اثر اشعه لیزر نیز تولید حرارت برای سوزاندن ریشه موها و فولیکول موجود در آنهاست. پس اصلا و ابدا توان آن را ندارد که بخواهد به اندام داخلی بدن رسیده و آنها را تحت تاثیر خود قرار دهد. از همین رو نگران نباشید. لیزر نمی تواند موجب ناباروری یا نازایی شما شود.

نت برگ لیزر بیکینی
نت برگ لیزر بیکینی

آیا لیزر سرطانزاست؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم اشعه لیزر نمی تواند به بافت های اندام داخلی هیچگونه آسیبی برساند. به همین خاطر در فعل و انفعالات داخلی بدن تاثیری نداشته و هرگز نمی تواند موجب سرطان شود. شاید فکر کنید که لیزر موجب سرطان پوست می شود. در حالی که نه. عملکرد لیزر مانند گرفتن یک ذره بین زیر نور خورشید روی سطح پوست است. فقط حرارت متمرکز ایجاد می کند و اثرش به گونه ای نیست که بتواند سلولی را تحریک به سرطانی شدن بکند.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد

برای اینکه بتوانید بهترین خدمات لیزر را دریافت کنید و در زمره کسانی قرار بگیرید که تجربه موفق و رضایت بخشی از لیزر را پشت سر می گذارند، مهمترین عامل انتخاب یک مرکز خوب است. مرکز معتبر لیزر علاوه بر مجهز بودن به بهترین دستگاه های لیزر تکنسین های حرفه ای و متخصص دارند. تنها دو عاملی که بیشترین تاثیر در اثربخشی این درمان را دارا هستند.

نت برگ لیزر بیکینی
نت برگ لیزر بیکینی

بهترین مرکز لیزر علاوه بر کیفیت خدمات، پیشنهادات قیمتی خوبی هم برای شما خواهد داشت. حال یا از طریق تعرفه های مناسب یا تخفیف های گوناگون، یا هردو.

از جمله مراکز لیزری که علاوه بر تعرفه های معقول و مناسب تخفیف های استثنایی هم به مراجعان ارائه می کند، مرکز لیزر برکه در منقطه قلهک است که با کادری مجرب و دستگاه های به روز لیزر اقدام به انجام این درمان می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد برکه و همچنین گرفتن نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا