معیار های اصلی انتخاب بهترین مرکز لیزر در دولت

مرکز لیزر در دولت

مرکز لیزر در دولت
شلوغی همیشگی خیابان دولت به خوبی نشان می دهد که این خیابان نه تنها یکی از معروف ترین محله های تهران است، بلکه یک شاهراه حیاتی هم محسوب می شود. محله های زیادی در اطراف این خیابان قرار گرفته اند. محله هایی که علاوه بر ساختمان های قدیمی و صمیمی، مملو از آپارتمان ها و مجتمع های چندین طبقه هستند. این یعنی تراکم جمعیتی این ناحیه هم کم نیست.

مرکز لیزر در دولت
مرکز لیزر در دولت

اما اینها چه ارتباطی به لیزر کردن موهای زائد دارد؟!
خب اگر کمی با لیزر آشنایی داشته باشید می دانید که یک درمان زیبایی دوره ای است. دوره ای بودن یعنی مثل رفتن به پزشک نیست که با یک جلسه درمان کار آن تمام شود. بلکه باید در یک بازه(دوره)مشخص که برای هرکس هم فرق می کند، طی چند جلسه منظم لیزر را انجام دهید تا بتوانید از آن در راستای کاهش دائمی رشد موهای زائد بدن خود نتیجه بگیرید.
حال فرض کنید برای انجام هرکدام از این جلسات مجبور باشید فاصله زیادی را تا مرکز مورد نظرتان طی کنید. شاید در یکی دو جلسه اول مشکلی پیش نیاید اما کم کم می بینید که نمی شود اینطور ادامه داد. مهمترین نقطه منفی دور بودن دسترسی مرکز لیزر این است که وقتتان برای هرجلسه هدر می رود. آن هم در شهر شلوغی مثل تهران که طی کردن یک فاصله متوسط بین 40 دقیقه تا یک ساعت زمان می برد. فکر کنید که برای هر جلسه به اجبار دوبار این فاصله را پشت سر بگذارید. تازه این به شرطی است که به موقع به جلسه خود برسید. کافی است به هر دلیلی در ترافیک بمانید یا دیر کنید و نوبت جلسه تان بگذرد. آن وقت نه تنها از تایم دقیق جلسه عقب مانده اید، بلکه فردا یا چند روز دیگر دوباره باید تمام آن مسیر را طی کنید تا به مرکز برسید.
پس می بینید که در گام اول انتخاب یک مرکز لیزر که در همسایگی شماست و دسترسی بسیار خوبی برایتان دارد چقدر مهم است. اما آیا به صرف نزدیک بودن، کافی است که بخواهید یک مرکز را برای لیزر کردن موهای زائد بدن خود انتخاب کنید؟
مشخصا نه. فاکتور دسترسی تنها یکی از معیارهای انتخاب یک مرکز لیزر است. در ادامه مقاله بیشتر در مورد لیزر و معیار های انتخاب بهترین مرکز لیزر با شما صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

مرکز لیزر در دولت
مرکز لیزر در دولت

قیمت لیزر موهای زائد

لیزر معروف است به اینکه یک درمان به صرفه است. اولین اتفاقی که این به صرفه بودن را رقم می زند شرایط پرداخت آن است. همانطور که می دانید لیزر یک درمان چند جلسه ای است. و مراکز معتبر هم هزینه هر جلسه لیزر را بلافاصله بعد از همان جلسه از شما دریافت می کنند. برخی از مراکز برای تضمین بازگشت شما برای جلسات بعدی اقدام به اخذ پیش پرداخت می نمایند که از نظر ما این نه تنها یک کار غیر اخلاقی است، بلکه کاملا غیر حرفه ای هم هست. چون هرکس حق دارد تا آزادانه در مورد ادامه روند درمانش تصمیم بگیرد.
از طرف دیگر مراکز معتبر لیزر معمولا قیمت هایی به شما پیشنهاد می کنند که اصلا و ابدا مثل سایر درمان های زیبایی معمول مثل عمل بینی، گران نیستند. لیزر ساخته شده برای اینکه همه مردم از هر قشری بتوانند از آن بهره ببرند. اما در این میان دو پدیده هم وجود دارند که ممکن است کمی شما را گیج کنند. مراکز ارزان لیزر و مراکز گران لیزر.

مرکز لیزر ارزان

خلاصه و کوتاه می گویم، اصلا به این مراکز اعتماد نکنید! چطور می توانید ارزانترین مراکز لیزر را پیدا کنید؟ ساده است. کافی است با یک جستجوی ساده قیمت های تعرفه مراکز لیزر را ببینید. قطعا به مراکزی برخواهید خورد که قیمت هایشان تفاوت بسیار زیادی با دیگران دارد و خیلی ارزانتر هستند. اینها همان مراکز ارزان هستند. البته تراکت های تبلیغاتی این مراکز هم این روزها زیاد این طرف و آنطرف پخش می شوند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

مرکز لیزر در دولت
مرکز لیزر در دولت

این مراکز توان مالی لازم برای تهیه دستگاه های مناسب و به کار گرفتن تکنسین های متخصص را ندارند. به همین خاطر با دستگاه های بی کیفیت و تکنسین های ناوارد لیرز را برای شما انجام می دهند. اینکار باعث می شود نه تنها هیچ نتیجه مناسبی از لیزر نگیرید، بلکه سلامت پوست و مویتان را هم به خطر بیندازید.

مرکز لیزر گران

نگذارید این شیره دوباره به سرتان مالیده شود که” هرچه یک چیز گران تر باشد حتما کیفیت بهتری هم دارد”.
این مثال درمورد هرچیز درست باشد در مورد لیزر نیست. خیلی از مراکز هستند که با وعده بهترین کیفیت ها، بالاترین قیمت ها را به شما پیشنهاد می کنند و با تخریب همکاران سعی دارند خودشان را بهترین جلوه دهند. در حالی که قصدشان در عمل چیزی به جز کلاهبرداری نیست. فریبشان را نخورید. بسیاری از مراکز هستند که با همان دستگاه های لیزر و با همان کیفیت خدمات، قیمت های بسیار معقول تری برای درمان لیزر موهای زائد به شما پیشنهاد می دهند.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد تهران

پس اگر به دنبال بهترین هستید، علاوه بر جستجو در میان مراکز نزدیک خودتان، سعی کنید در بین آنهایی جستجو کنید که رنج قیمت هایشان در رده متوسط و معقول جای می گیرد. و بعد با بررسی کیفیت کار آن مرکز انتخاب دقیقی داشته باشید.

مرکز لیزر و زیبایی شمال تهران یکی از معتبرترین مراکز لیزر است که در محدوده قلهک و خیابان دولت مشغول به فعالیت است. دستگاه های باکیفیت، تکنسین های متخصص و البته قیمت های معقول و مناسب همگی باعث شده اند تا این مرکز به یک مرکز لیزر کاملا قابل اعتماد و خوب تبدیل شود. برای دیدن لیست قیمت و اخذ نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

 

تخفیف لیزر

اگر می خواهید ارزانترین و بهترین لیزر را دریافت دارید، بهتر است بیش از هرچیز به دنبال تخفیف های مراکز معتبر لیزر باشید. بهره مندی از تخفیف های مراکزی که کیفیت لازم را دارند و خود به خود تعرفه های متوسطی هم ارائه می کنند، بهترین راهکار برای تجربه ارزانترین و مناسب ترین لیزر موهای زائد است.
دوره های تخفیفی چیزی است که تقریبا تمام مراکز لیزر آن را برگزار می کنند. اما برخی از مراکز بسیار خوب، مثل مرکز لیزر شمال تهران هم هستند که تخفیف های دائمی ویژه مخصوص برخی اقشار مثل دانشجویان عزیز در نظر گرفته اند.

محقق : ناصری
تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا