معنی فول بادی چیست؟ | عالی ترین خدمات لیزر موهای زائد را کجا پیدا کنم؟

معنی فول بادی چیست؟

معنی فول بادی چیست؟

زمانی موهای بدن انسان برایش کاربرد داشت. منظور در دوران بدوی و قارنشینی است که انسان هنوز در حال تکامل برای حفظ و نجات از سرمای بیرون به موهای بدنش اتکا می کرد. اما رفته رفته با پیشرفت و تکامل، زمانی که انسان به پوشاندن خود با لباس عادت کرد، کم کم موهای بدن کاربرد خود را از دست دادند و به بخش های اضافی از بدن تبدیل شدند.

معنی فول بادی چیست؟
معنی فول بادی چیست؟

دیگر موی بدن فقط جنبه فرهنگی پیدا کرد و مثلا نشانه مردانگی به حساب می آمد. یک استایل فرهنگی. اما امروزه قضیه به کلی فرق کرده. معیار های زیبایی و باورهای فرهنگی تغییر کرده و بدن های بدون مو جذابیت و زیبایی بیشتری دارند. به همین خاطر هم دیگر موی زائد بدن، در هر نقطه ای که باشد کاملا زائد محسوب می شود. از طرف دیگر به خاطر پوشش لباس و تولید و تجمع عرق در موهای بدن، نگه داشتن آنها فارغ از جنبه های زیبایی شناختی و فرهنگی دیگر بهداشتی نیست.
درستی این حرف را خودمان هر چند وقت یکبار ثابت می کنیم. وقتی موهای زائد نواحی مختلف بدنمان را با تیغ یا هر وسیله دیگر رفع می نماییم. اما همگی ما می دانیم که ژیلت کشیدن موها بی دردسر نیست. از تیز شدن نوک موها گرفته تا جوش و التهاب و حساسیت پوستی بعد از آن. تازه با تیغ به خیلی از نواحی بدن هم دسترسی نداریم! مثل کمر.
البته خانم ها معمولا راهکارهای بیشتری را در دسترس خود دارند. مثلا اپیلاسیون یا حتی بند انداختن صورت. این روش های جایگزین به لحاظ کیفی بسیار از استفاده از تیغ بهتر هستند اما مشکلات و دردسر های خاص خودشان را دارند. مشکلاتی مثل درد و بعضا هزینه.
اما راه دیگری هم وجود دارد که نه تنها خودتان بلکه فکر و انرژی تان برای رفع موهای زائد را برای همیشه خلاص و راحت می کند. اینکه بتوانید تا همیشه و به صورت مادام العمر از دست موهای زائد بدنتان خلاص شوید. آنهم بدون درد یا دردسر های جانبی. کافی است چند ماه زمان بگذارید و تقریبا هر ماه با احتساب رفت و آمد یک ساعت و نیم زمان صرف کنید. در اینصورت با کمی هزینه اقساطی می توانید با استفاده از لیزر، موهای زائد بدن خود را تا آخر عمر از بین ببرید.

معنی فول بادی چیست؟
معنی فول بادی چیست؟

لیزر موهای زائد

لیزر یک تکنولوژی درمانی مدرن است که با استفاده از اشعه لیزر ریشه های موها را می سوزاند. البته فرآیند آن کمی پیچیده تر از صرفا سوزاندن ریشه هاست. اگر ریشه موها را یکبار از بین ببرید، باز هم رشد می کنند. به همین خاطر هم هدف اصلی لیزر از بین بردن فولیکول های موجود در این ریشه هاست.
فولیکول عامل اولیه برای رشد مو است. یک ماده طبیعی که در بدن تولید می شود. طبیعی بودن این ماده باعث می شود تا بعد از از بین رفتن، بدن باز هم مجددا آن را تولید کند. چون از دست رفتن فولیکول برای بدن یک آسیب محسوب می شود. آسیبی که باید ترمیم شود.
از همین جهت لیزر یک درمان دوره ای است. تقریبا هر ماه به مدت حدود 6 ماه الی یکسال باید موهای زائد را لیزر کنید تا رفته رفته ریشه ها ضعیف شده و بدن به تولید نکردن فولیکول عادت کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

معنی فول بادی چیست؟
معنی فول بادی چیست؟

لیزر فول بادی

فول بادی یک عبارت انگلیسی است. به معنی کل بدن. فول بادی در حقیقت یک اصطلاح است که به لیزر کردن تمام نواحی بدن اتلاق می شود. وقتی برای لیزر کردن به یک مرکز مراجعه می کنید، یکی از اولین سوالاتی که از شما می پرسند این است که کدام ناحیه از بدن را می خواهید لیزر کنید؟
چون لیزر یک درمان کنترل پذیر و محدود است، می توانید روی نواحی انتخابی آن را انجام دهید. نواحی بدن که موی زائد دارند و می توان آنها را لیزر کرد عبارتند از : صورت، چانه، گردن، کمر، زیر بغل، دست ها، شکم، ناحیه بیکینی، ناحیه ژنیتال، پاها و مچ پا.
اگر تصمیم بگیرید موهای زائد تمامی این نواحی را به صورت یکجا لیزر کنید، خدمات فول بادی را درخواست کرده اید. با لیزر فول بادی می توانید برای همیشه از شر تمام موهای زائد همه نواحی بدن خلاص شوید.
از جمله مزیت های فول بادی تخفیف هایی است که می توانید دریافت دارید. فول بادی یک پکیج کامل محسوب می شود، بنابراین قیمتش از لیزر کردن ناحیه به ناحیه بدن ارزانتر تمام می شود.
علاوه براین با لیزر فول بادی در وقت خود هم صرفه جویی کرده اید. مثلا اگر فرض کنیم لیزر کردن هر ناحیه از بدن 6 ماه طول بکشد، اگر بخواهید ناحیه به ناحیه لیزر کنید احتمالا سالها درگیر این فرآیند خواهید بود! در حالی که با لیزر فول بادی می توانید این زمان را به حداکثر یکسال تقلیل دهید.

معنی فول بادی چیست؟
معنی فول بادی چیست؟

ایمنی لیزر

شاید اسم اشعه لیزر در ابتدا ترسناک به نظر برسد، اما در حقیقت اشعه لیزر چیزی نیست مگر مجموعه ای از پرتوهای نوری متراکم، با قابلیت تولید حرارت متمرکز و البته کنترل پذیر.
وقتی اشعه لیزر به سطح پوست می تابد، اشعه های نوری که طبیعتا تمایل دارند وارد نقطه های تیره بشوند، به جای بافت پوست با ملانین یا رنگدانه های روشن، مستقیم وارد ریشه های تیره مو می شوند. به همین دلیل لیزر اصولا به پوست آسیبی نمی رساند و ایمنی بالایی دارد.
با این اوصاف به یاد داشته باشید که بهترین افراد برای لیزر کردن موهای زائد افرادی هستند که پوست روشن و موی تیره دارند.

درد لیزر

از آنجایی که اساس عملکرد لیزر با ایجاد حرارت و سوزاندن ریشه های موهاست، خود به خود فرآیند نسبتا دردناکی است. اما دو راهکار برای کاهش این درد وجود دارد. یکی استفاده از کرم های ضد دردی که تکنسین قبل از لیزر روی پوست می گذارد و دیگری سیستم خنک کننده.
دستگاه های باکیفیت و البته جدید لیزر به سیستم خنک کننده مجهز هستند که بلافاصله بعد از هر شات لیزر سطح پوست را سرد کرده تا از این طریق باحرارت ایجاد شده مقابله نموده و درد را کاهش دهد.

معنی فول بادی چیست؟
معنی فول بادی چیست؟

بهترین مرکز لیزر در تهران

مرکز لیزر برکه در منطقه قلهک با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و ماهر در کنار مجهز بودن به بهترین دستگاه های لیزر روز دنیا، با تعرفه ها و تخفیف های استثنایی یکی از باکیفیت ترین و البته به صرفه ترین مراکز لیزر در تهران است که می توانید خدمات لیزر موهای زائد و مخصوصا فول بادی را در آن تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برکه و آشنایی تعرفه های قیمیتی آن، همچنین گرفتن نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

محقق: ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا