معرفی یک دكتر خوب برای چال گونه در تهران!

دكتر خوب برای چال گونه

دكتر خوب برای چال گونه

فرقی نمی کند آقا باشید یا خانم، به هر حال داشتن یک چال گونه روی لپ هایتان می تواند زیبایی تان را چند برابر کند. برای این که این موضوع بهتر برایتان جا بیفتد، به چهره ی برخی سلبریتی هایی که چال گونه دارند، نگاهی بیاندازید.

به عنوان مثال صورت هری استایلز، خواننده گروه وان دایرکشن که میان جوانان و نوجوانان هم خیلی محبوبیت دارد را در نظر بگیرید. بدون چال گونه، شاید هیچ گونه جذابیتی نداشت. یا مثلا چهره ی جوزف گوردون لویت را نگاه کنید. بدون چال گونه آیا اصلاً شناخته می شدند؟

دكتر خوب برای چال گونه
دكتر خوب برای چال گونه

خب شاید برایتان جالب باشد که خیلی از سلبریتی ها به صورت طبیعی و مادرزادی چال گونه نداشته اند بلکه با عمل جراحی یا دیگر تکنیک های رایج این ویژگی دوست داشتنی را برای صورت خود ایجاد کرده اند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

در حقیقت با این نقص کوچک در عضلات گونه، نوعی حالت معصومیت و زیبایی در چهره به وجود می آید که خیلی به درد بازیگران می خورد.

مثلا تا به حال شده که ریچل مک آدامز را در نقش های منفی ببینید؟ باور کنید که نیمی از این مسئله به خاطر داشتن چال گونه است!

خب حالا که توجهتان به این مسئله جلب شد، باید بدانید که در کشور خود ما هم این پروسیجر خیلی محبوب شده و خیلی ها به دنبال یک دکتر خوب برای چال می گردند.

البته بستگی دارد که می خواهید جراحی کنید یا از دیگر تکنیک ها برای ایجاد چال لپ استفاده کنید. اما به هر حال ما پیشنهاد ویژه ای برایتان داریم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، یک دکتر خوب برای چال گونه در اختیارتان می گذارد. سال ها سابقه در ایجاد چال گونه باعث شده که پزشکان ما بهترین انتخاب شما باشند. جالب است بدانید که در این مرکز از روش های دیگری مانند ایجاد چال گونه با نخ جذبی هم استفاده می شود که آلترناتیو بسیار خوبی برای جراحی است و قیمت خیلی کمتری هم دارد. پس اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید یا این که نوبت بگیرید، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

هزینه عمل چال گونه چقدر است

اما از هرچه بگذریم از قیمت و هزینه های داشتن و ایجاد چال گونه نمی توان گذشت.

در ابتدای این متن مثال چند تا بازیگر و سلبریتی را زدیم که عمل چال گونه داشته اند اما به هرحال آن ها از قشر مرفه جامعه به حساب می آیند و به اندازه ی کافی پول دارند و اصلاً بخشی از کار آن هاست که همیشه هوای زیبایی خودشان را داشته باشند.

اما واقعا نیازی نیست نگران هزینه عمل چال گونه باشید. در حال حاضر می توان از روش هایی مانند چال گونه با نخ استفاده کرد که هم خیلی به صرفه تر هستند و هم این که عوارض جانبی جراحی را ندارند.

می پرسید چگونه؟ خب پاراگراف بعدی را مطالعه کنید تا بیشتر با این تکنیک آشنا شوید

هزینه عمل چال گونه چقدر است
هزینه عمل چال گونه چقدر است

چال لپ با بخیه جذبی

همان طور که احتمالاً خودتان هم می دانید، چال گونه به خاطر فلج شدن یکی از عضلات گونه ایجاد می شود. معمولاً افرادی که این ویژگی را دارند به صورت مادرزادی چال لپ دارند اما با استفاده از برخی تکنیک ها می توان این عضله را فلج کرد و در نتیجه چال گونه را به وجود آورد.

خب نخ های جذب شونده این کار را به راحتی انجام می دهند. در ابتدا پزشکتان ناحیه درون دهان را بی حس می کند تا دردی را احساس نکنید.

بعد از آن با استفاده از نوعی نخ مخصوص، یک بخیه روی عضله ی مربوطه می زند و بعد آن را محکم می کند. به این ترتیب تقریباً بلافاصله بعد از اتمام پروسیجر می تواند ظاهر شدن چال را روی گونه هایتان ببینید. بدون درد، بدون خونریزی و حتی بدون بیهوشی!!

خب حالا چند سوال پیش می آید:

  • اول این که آیا این نخ ها حساسیت و آلرژی پدید نمی آورند؟

پاسخ: خیر! این نخ ها از الیاف مخصوصی ساخته می شوند که با بدن انسان کاملا سازگار هستند و بعد از مدتی توسط آن جذب می شوند.

  • آیا این پروسیجر درد دارد؟

پاسخ: خیر! چرا که از مواد بی حسی استفاده می شود و در طول پروسیجر بیمار هیچ گونه دردی را احساس نمی کند.

  • آیا این درمان ممکن است عوارضی داشته باشند؟

پاسخ: برخی مواقع ممکن است دچار التهاب و ورم شوید. اما این عوارض خود به خود از بین می روند. در برخی موارد نادر عفونت هم ممکن است رخ بدهد که در چنین شرایطی توصیه می کنیم دستورالعمل های لازم را از پزشک خود بگیرید.

  • آیا ایجاد چال گونه با نخ جذبی دائمی است؟

پاسخ : متاسفانه خیر. اثر این پروسیجر تا زمانی دوام دارد که نخ ها توسط بدن جذب شوند. به تدریج عمق چال گونه کمتر می شود و سپس از بین خواهد رفت.

  • آیا بعد از درمان نیاز به استراحت هست؟

پاسخ: خیر! بلافاصله بعد از درمان می توانید به خانه یا محل کار خود برگردید.

چال لپ با بخیه جذبی
چال لپ با بخیه جذبی

کلینیک زیبایی چال گونه در تهران

خب حالا که با خود پروسیجر آشنا شدید، بد نیست اندکی راجع به مرکز زیبایی شمال تهران هم توضیحاتی ارائه کنیم. این مرکز تلاش دارد همواره بهترین مواد و محصولات را برای مراجعه کنندگان خود استفاده کند.

برخلاف برخی مراکز که از اپراتور برای انجام کارهای مختلف زیبایی استفاده می کنند، به شما اطمینان می دهیم تمام روند درمان شما توسط و تحت نظر بهترین متخصص زیبایی و پوست انجام می گیرد.

 

تمام لوازم مصرفی در این مرکز یک بار مصرف بوده و نیازی نیست که نگران بهداشت و سلامت خود باشید. برخورد خوب پرسنل این مجموعه نیز از دیگر مزیت های آن است.

باید بگوییم که معمولاً وقت بیماران و مراجعه کنندگان عزیز با فاصله تعیین می شود تا به این صورت از هرگونه انتظار و هدر رفتن وقت شما جلوگیری شود.

مشاوره قبل از پروسیجر هم کاملاً رایگان خواهد بود. برای انجام چال گونه قبل از هر چیزی پزشک شما را معاینه کرده و توصیه هایی برای شما خواهد داشت. برخی مواقع بهتر است چال گونه را تنها در یک طرف صورت ایجاد کرد.

پزشکان ما بیشترین میزان پاسخگویی را خواهند داشت. بنابراین اگر بعد از اتمام پروسیجر دچار هرگونه مشکلی شدید، می توانید با مرکز تماس گرفته و مشاوره دریافت کنید.

در نهایت این که امیدواریم از این مطلب استفاده کرده باشید و توانسته باشیم یک دکتر خوب چال گونه در تهران را به شما معرفی کرده باشیم.

زنده و پیروز باشید

محقق: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا