معرفی بهترین مرکز هایفو در تهران (شمال تهران)

مرکز هایفو در تهران

مرکز هایفو در تهران
پوست خود را
• روشن تر کنید
• چین و چروک هایش را رفع نمایید
• با لیفت افتادگی آن را برطرف کنید
• و صورتی جوان، شاداب و زیباتری داشته باشید

مرکز هایفو در تهران
مرکز هایفو در تهران

اینکه می توان پیری را عقب انداخت و جوانی را به پوست بازگرداند دیگر کیمیای افسانه ای نیست. امروزه روش های علمی زیادی برای اینکار وجود دارند. جوانی و شادابی پوست شاید شما را یاد شعارهای تبلیغاتی کرم های آرایشی بیندازد که نمونه های آن را زیاد از تلویزیون دیده اید. کرم ها و ماسک هایی که در طول مدتی که طرفداران زیادی داشتند ثابت کردند نمی توانند آنچنانکه وعده اش را می دهند در این راستا موفق عمل کنند.
هرکسی که وقت و هزینه اش را صرف مواد آرایش و بهداشتی جوانساز صورت کرده خودش به این نتیجه رسیده است. چون برای نتیجه گرفتن از این محصولات اولا باید همیشه و تقریبا تا آخر عمر به صورت مداوم از آنها استفاده کنید، و ثانیا در نهایت هم بعد از چند سال می بینید آنطور که باید اثرگذار نبوده اند.


ولی امروز ماجرا فرق کرده. وعده جوانی دوباره پوست فقط مختص کرم های زیبایی نیست. امروز درمان های زیبایی پا به عرصه گذاشته اند. درمانهایی که انواع و اقسام مختلفی دارند. خیلی از آنها قدیمی تر هستند و تعداد زیادی از آنها آزمون خود را پس داده اند و نتوانسته اند موفق بیرون بیایند. خیلی از آنها واقعا مفید و موثر بوده اند و بسیاری از آنها هم فقط آسیب و عارضه به همراه داشته اند.
با این حساب انتخاب درمان ها و عمل های زیبایی برای جوانسازی پوست به نظر یک گزینه ریسکی می آید، نه؟
شاید چندسال پیش اینطور بود، اما دیگر نه. روش های غیر تهاجمی تازه وارد به خوبی ثابت کرده اند که جایگزینی موثرتر و ایمن تر برای روش های سنتی و قدیمی هستند. از جمله این روش های جدیدی غیرتهاجمی که توانسته انقلابی در درمانهای غیر تهاجمی لیفت صورت ایجاد کند، هایفوتراپی است.
خوشبختانه هایفوتراپی در ایران، در دسترس ما هم قرار دارد. بسیاری از مراکز خوب زیبایی اقدام به تهیه دستگاه های هایفو کرده اند و با اخذ مجوز های لازم و لایسنس های حرفه ای هایفوتراپی را برای شما انجام می دهند.
ولی خودتان بهتر می دانید که هر چهار چرخه ای که بنز نیست! وعده لایسنس های معتبر و حرف های اینچنینی هم زیاد به گوشمان خورده و می دانیم که نمی توان به سادگی به این حرف ها اعتماد کرد. واقعیت این است که شمار دستگاه های بی کیفیت هایفو که بسیار ارزان هستند و تعداد تکنسین های غیر حرفه ای آنقدر زیاد شده است که نمی توان به هر مرکزی برای هایفوتراپی اطمینان کرد.
قبل از اینکه بخواهیم به فاکتور های مهم برای تشخیص یک مرکز خوب هایفوتراپی اشاره کنیم بهتر است کمی با این درمان بیشتر آشنا شوید.

مرکز هایفو در تهران
مرکز هایفو در تهران

هایفو صورت

با جراحی لیفت صورت آشنایی دارید؟ این عمل با برش دادن پوست، چربی و پوست اضافی را حذف کرده و عملا پوست را می کشد. در نگاه اول راهکار خوبی به نظر می رسد اما این نکته را از یاد نبرید که یک روش جراحی است. جراحی کردن هیچگاه بهترین گزینه پیش روی شما نیست. چون ریسک خطرات بالایی دارد. احتمال وقوع آسیب های جدی به بافت های داخلی در این روش زیاد است و در کنار این خطرات تاثیرات چندان پایداری هم ندارد. تازه به شرطی که در طولانی مدت جای زخم ها و برش ها خودشان را نشان ندهند.
از همین رو هایفوتراپی به عنوان یک روش غیرتهاجمی، جدید ترین و بهترین جاگیزین جراحی لیفت صورت به حساب می آید که علاوه بر ایمنی بالاتر، اثرگذاری بسیار طولانی مدت تری را به شما یشنهاد می کند. هایفو اثر طبیعی دارد. یعنی مستقیما با پوست شما درگیر نمی شود. بلکه شرایطی را فراهم می کند تا پوست خودش به صورت طبیعی رفته رفته روند جوانسازی را شروع کند. این فوق العاده ترین راهکاری است که یک درمان زیبایی می تواند پیش روی شما بگذارد.
اما هایفو چطور این کار را انجام می دهد؟ با استفاده از امواج فراصوت یا اولتراسوند. این امواج به واسطه طول موجی که دارند بدون اینکه تماسی با سطح پوست داشته باشند مستقیما وارد لایه های زیرین می شوند. لایه هایی که هدف اصلی هستند و درمانهای دیگر باید با برش و آسیب از سطح لایه رویی بگذرند تا به آنها برسند.
وقتی امواج اولتراسوند به لایه های زیرین می رسند با ایجاد یک حرارت کنترل شده باعث می شوند تا بدن برای جبران آسیب تماماً داخلی، کلاژن و الاستین تولید کند. کلاژن همان ماده ای است که باعث تولید مجدد سلول های جدید و جایگزینی آنها با سلول های مرده پوست می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

هایفو صورت
هایفو صورت

عوارض هایفوتراپی

از آنجایی که امواج اولتراسوند مورد استفاده در این درمان به سطح پوست برخورد نمی کنند ایمنی این روش بسیار بالا و قابل اطمینان است. از همین رو عوارض جانبی مورد انتظار از هایفوتراپی در حد صفر است. تنها عارضه های جانبی که احتمال دارد رخ بدهند کمی قرمزی پوست، بی حسی و ورم است که خود به خود بعد از چند ساعت از بین خواهند رفت.
نکته ای که باید در مورد هایفو بدانید این است که برای رفع علائم شدید پیری مناسب نیست. اگر می خواهید بیشترین نتیجه را از این درمان بگیرید بهتر است در سنین بین 35 تا 50 سال که علائم پیری تازه دارند خودشان را نشان می دهند اقدام نمایید. اگر شرایط انجام هایفوتراپی مطلوب باشد اثرات آن می توانند از 2 تا 10 سال دوام داشته باشند.

هایفوتراپی تخفیف تهران

تخفیف یکی از آن اتفاق های خوب و شرین زندگی است. هایفوترپی خود به خود درمان چندان گرانی نیست. اما گرفتن تخفیف برای همین درمان ارزان هم، باز آن را به صرفه تر می کند. همه مراکز برای هایفو تراپی تخفیف نمی گذارند، اما برخی از مراکز معتبر در دوره های تخفیف خود هایفو را هم می گنجانند. برای آشنایی بیشتر با یکی از این مراکز بسیار خوب و باکیفیت بهتر است به این صفحه مراجعه نمایید.

بهترین مرکز هایفو در تهران

می رسیم به شاخص های یک مرکز هایفوتراپی خوب در تهران. هایفوتراپی با دستگاه مخصوص خودش انجام می شود. دستگاه های هایفو انواع های مختلفی دارند. اما مدل های خوب و قابل اعتمادش قیمت های چندان ارزانی ندارند. هرچند نمونه های بسیار ارزان هم موجود هستند. مراکز معتبر هایفوتراپی توان مالی کافی داشته و دستگاه های مرغوب خریداری می کنند. علاوه بر آن از تکنسین هایی برخوردار هستند که اعتبارنامه های واقعی دارند. برای اطمینان از کیفیت کار یک مرکز بهتر است با کسانی که قبلا به آنجا مراجعه کرده اند صحبت کنید.

بهترین مرکز هایفو در تهران
بهترین مرکز هایفو در تهران
مرکز لیزر و زیبایی شمال تهران از جمله مراکز معتبر هایفوتراپی در تهران است که با بهترین دستگاه ها و مجرب ترین تکنسین ها خدمات باکیفیتی را به شما عرضه می کند. برای آشنایی بیشتر با این مرکز و گرفتن نوبت هایفو بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا