مرکز لیزر تخفیف دار خوب و معتبر کجاست؟!

مرکز لیزر تخفیف

مرکز لیزر تخفیف

وقتی به مرکز لیزر مراجعه کردم دقیقا خودم هم نمی دانستم چرا آنجا هستم. اصلا احساس راحتی نمی کردم. کلا از وقتی یادم می آید از مراکز درمانی و درمانگاه ها خوشم نمی آمد. فکر می کنم به همین خاطر هم بود که وقتی در اتاق منتظر آمدن متخصص لیزر بودم استرس داشتم و دوست داشتم هرچه زودتر بیرون برم. اما ماجرا طور دیگری رقم خورد.

چند دقیقه ای که از صحبت کردن با پزشک گذشت کم کم احساس راحتی کردم. چون حس کردم اینجا یک درمانگاه نیست و قرار نیست هیچ عمل یا جراحی رویم انجام شود. پزشک مجموعه با خونسردی در مورد لیزر برایم توضیح داد و هرچه بیشتر با فرآیند آن آشنا می شدم، استرسم کمتر می شد. اما اصلا چرا آنجا بودم و داشتم در مورد لیزر سوال می پرسیدم؟

موضوع بر می گردد به چند ماه قبل از آن جلسه معارفه. از وقتی به یاد دارم بدنی پر مو داشتم. هیچ وقت مشکلی با این موضوع نداشتم. چون همیشه حجابم کامل بود و نیازی نبود مانند دختران دیگر نگران آن باشم که مبادا موهای پاهایم از پاچه ساق سلوارم پیدا باشد! مجرد بودم و آزاد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

مرکز لیزر تخفیف
مرکز لیزر تخفیف

البته این به معنی آن نیست که هیچوقت به وضعیت موهای زائد بدنم نمی رسیدم. چون اتفاقا همیشه از ژیلت و گاها هم از اپیلاسیون استفاده می کردم. علتش هم ان بود که جدای از بحث زیبایی به سلامت و بهداشتم هم اهمیت می دادم. اما آنقدر از این روش ها استفاده کرده بودم که با گذشت زمان دیگر به آن اندازه که باید سراغشان نمی رفتم. چون اینقدر پوستم را تیغ کشیده بودم که ریشه های موهای زائد بدنم خیلی ضخیم شده بود. وضعیت پوستم طوری شده بود که هروقت از تیغ استفاده می کردم پوستم شدیدا ملتهب می شد و سریعا جوش های ریز می زد. و طاقت درد بیهوده اپیلاسیون را هم نداشتم.

خلاصه با کم و زیاد موهای زبدنم می ساختم و هیچ مشکلی خاصی وجود نداشت تا اینکه با یک نفر آشنا شدم و تصمیم به ازدواج گرفتم. حالا دیگر موهای زائد برایم مسئله شده بود. چاره ای پیدا نمی کردم تا اینکه یکی از دوستان نزدیکم به من پیشنهاد کرد که لیزر را امتحان کنم. من همیشه در انتخاب هایم سخت گیر بوده ام. به همین خاطر تا می توانستم در مورد لیزر تحقیق کردم. اما هرچقدر که هم که درموردش در فضای مجازی مطلب خواندم، نتوانستم خودم را قانع کنم که لیزر درمانی ایمن است که واقعا بتواند چاره کار من باشد.

بعد از تحقیقات زیاد، یک مرکز معتبر که دسترسی اش هم برایم آسان بود را انتخاب کردم و تصمیم گرفتم به صورت حضوری از خود پزشک مجموعه سوال بپرسم و در صورت امکان خودم با چشمان خودم فرآیند درمان و نتیجه آن را مشاهده کنم. این شد که ماجرا به جلسه حضوری و توجیهی رسید.

بعد از این جلسه تصمیم گرفتم لیزر را در همان مرکز انجام دهم و باید بگویم که از نتیجه واقعا راضی هستم. در حال حاضر بیشتر دوره لیزر را پشت سر گذشاته ام و باید بگویم واقعا هم موهای زائد بدنم نرم تر شده اند و هم رشدشان بسیار کمتر شده.

وقتی متوجه شدم افراد زیادی هستند که ممکن است شرایط من را داشته باشند، به خاطر رضایتی که از لیزر داشتم، تصمیم گرفتم در ادامه اطلاعات مفیدی را درباره لیزر در اخیتار شما قرار دهم.

مرکز لیزر تخفیف
مرکز لیزر تخفیف

تخفیف لیزر

شاید این برای شما اهمیت نداشته باشد، اما برای من که شرایط مالی آنچنانی نداشتم بسیار مهم بود. تخفیف ها تنها راهی هستند که می توانید یک لیزر باکیفیت واقعاً ارزان را دریافت کنید. طبق آنچه که من فهمیدم، مراکز لیزر ارزان به خاطر دستگاه های نامرغوب و تکنسین های غیرحرفه ای اصلا قابل اعتماد نیستند. پس تنها راه دست پیدا کردن به یک درمان باکیفیت که به قیمتش بیارزد، این است که مرکزی معتبر با تعرفه های معقول پیدا کنید، و سعی کنید در دوره ها یا جشنواره های تخفیف دارش لیزر را شروع نمایید.

قیمت لیزر موهای زائد

اوایل کمی از قیمت زیاد لیزر هراس داشتم. اما متوجه شدم که اصولا هزینه جلسات لیزر به صورت اقساطی است. پس لازم نبود پول زیادی داشته باشم، بلکه با یک پس انداز ماهیانه کوچک هم می توانستم دوره لیزر را شروع کنم. علت اقساطی بودن دوره لیزر به خاطر آن است که هزینه دوره به صورت جلسه ای دریافت می شود و چون فاصله بین جلسات تقریبا یک ماه است، هزینه کل دوره به صورت ماهانه قسط بندی می شود.

قیمت لیزر موهای زائد
قیمت لیزر موهای زائد

ایمنی لیزر

لیزر از اشعه ای با قدرت کم و به شدت کنترل پذیر استفاده می کند که فقط می تواند تا عمق ریشه های مو نفوذ داشته باشد. از آنجایی که ماهیت این اشعه مثل پرتوهای نور است فقط جذب نقطه های تیره می شود. پس اشعه فقط جذب ریشه مو شده و به خود پوست (که روشن تر است) هیچ آسیبی نمی رساند. از این جهت لیزر کمترین آسیب پوستی را برایتان به همراه خواهد داشت.

از طرف دیگر اینکه نگران شایعات نباشید. لیزر هرگز نمی تواند موجب سرطان یا نازایی شما بشود. چون اصولا از پوست رد نمی شود تا بخواهد روی اندام داخلی اثری بگذارد.

درد لیزر

از دیگر علت هایی که من مشتاق به انجام لیزر شدم این بود که دیدم کمترین دردی برایم ندارد. اول اینکه قبل از شروع فرآیند از ژل های ضد درد روی پوست استفاده می شود(هر چند توصیه نمی کنم) ، و ثانیا اینکه سیستمی به نام خنک کننده روی دستگاه لیزر وجود دارد که با سرد کردن پوست حرارت اشعه را خنثی کرده و درد را از بین می برد. دردی که من تجربه کردم بیشتر شبیه یک گِزگِز ساده بود.

عوارض لیزر

من هیچ عوارضی به جز قرمزی و اندکی ورم بعد از هر جلسه مشاهده نکردم. هرکدام از این علائم هم خود به خود بعد از چند ساعت تا چند روز از بین می رفتند. اما می دانم که اگر مرکز درستی را برای لیزر انتخاب نکرده باشید ممکن است عوارض جدی تری شما تهدید کنند.

بهترین مرکز لیزر در تهران

مرکزی که من به آن مراجعه کردم، مرکز تخصصی لیزر و زیبایی شمال تهران بود. چون هم کیفیت کارش بسیار خوب بود، هم دسترسی آسانی از طریق مترو داشت و مهم تر اینکه علاوه بر تعرفه های معقول تخفیف های بسیار خوبی هم داشت. تخفیف هایی که بعضی از آنها دائمی بودند.

شما هم می توانید برای آشنایی بیشتر با این مرکز، دیدن لیست قیمت هایش و گرفتن نوبت لیزر از آن به صفحه تماس با ما سایت مراجعه کنید.

محقق : ناصری

tehranskin.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا