مرکز لیزر ارزان در تهران را در شمال شهر پیدا کنید!!

مرکز لیزر ارزان در تهران

مرکز لیزر ارزان در تهران
آیا شما هم به دنبال مرکز لیزر ارزان در تهران می گردید؟ اگر دنبال یکی از ارزانترین مراکز لیزر در تهران هستید لازم نیست در میان مراکز جنوب شهر جستجو کنید. اتفاقا یکی از ارزانترین مراکز لیزر در تهران را می توانید در شمال تهران بیابید! مرکزی که دسترسی بسیار خوبی از طریق مترو قلهک دارد و می توانید از هر کجای شهر به راحتی به آن مراجعه داشته باشید. در انتهای مقاله بیشتر در مورد این مرکز بسیار خوب با شما صحبت خواهیم کرد.
در وهله اول باید به شما بگوییم که این یک تبلیغ بیهوده و فریبکارانه نیست. این یک واقعیت است مراکز ارزان و گران لیزر مدت هاست که دیگر به منطقه های جغرافیایی تهران محدود نمی شوند. شاید تبلیغ مراکز خیلی ارزان را بیشتر در جنوب تهران ببینید اما این تبلیغات تا چه حد قابل اعتماد هستند؟

مرکز لیزر ارزان در تهران
مرکز لیزر ارزان در تهران

بگذارید از تجربه یکی از مراجعه کنندگانمان برای تان بگوییم. این خانم عزیز هم مثل شما فریب تبلیغات مراکز ارزان را خورده بود و آنها را به مراکز خوبی که دیده بود ترجیح داده بود. اما خودش اعتراف می کرد که اشتباه کرده. وقتی وارد آن مرکز ارزان قیمت شده بود، در اول همه چیز به نظرش خوب پیشرفته بود. چون سریعا بعد از یک صحبت کوتاه فرآیند لیزر را شروع کرده بود. اما به محظ اینکه روی صندلی مخصوص لیزر نشسته بود متوجه شده بود که چه فریبی خورده است. چون تکنسین چند شات محدود و البته دردناک برای او انجام داده بود و دست نگه داشته بود.
این خانم از درد شات ها پرسیده بود. تکنسین پاسخ داده بود که این طبیعی است. چون لیرز درد دارد. بعد از او پرسیده بود که هزینه ای که پرداخت کرده فقط برای این شات های محدود است. اگر می خواهد فرآیند جلوتر برود باید هزینه بیشتری بپردازد. ایشان هم ناچار پذیرفته بود تا فرآیند آن جلسه را تکمیل کند. اما ماجرا برایش به همین جا ختم نشده بود. چراکه پیش از رفتن مجبور شده بود هزینه ای به عنوان پیش پرداخت جلسه بعدی به متصدی بدهد.
تازه بعد از اینکه این خانم محترم تحقیقات کافی به عمل آورده بود متوجه شد چه کلاهی سرش رفته. به همین دلیل تصمیم گرفته قید هزینه بسیار ارزان پوشالی و مبلغ پیش پرداخت را بزند و به یک مرکز معتبر مراجعه کند.
وقت و هزینه ای که این خانم هدر داده بود صرفا از بی اطلاعی اش نشعت می گرفت. به همین دلیل هم مهم است که قبل از لیزر اطلاعات مفید و کاملی در مورد همه جوانب آن داشته باشید تا مثل ایشان سرتان کلاه نرود.
اطلاعاتی که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. (همچنین برای دیدن مقالات بیشتر می توانید به این صفحه مراجعه کنید)

مرکز لیزر ارزان در تهران
مرکز لیزر ارزان در تهران

نکات مهم لیزر موهای زائد

حتما خودتان هم می دانید که لیزر ایمن ترین و در عمل تنها روش موثر برای کاهش دائمی رشد موهای زائد است. ماهیت نوری اشعه لیزر برای ایجاد حرارت مستقیم در ریشه های مو باعث شده تا این اشعه هدفگیری بسیار دقیقی داشته باشد و کمترین عوارض جانبی را برای شما به همراه بیاورد. همچنین به دلیل قُطر بسیار کم این اشعه اثر گذاری لیزر بسیار بالا است و مستقیما به صورت کامل در ریشه مو جذب می شود و انرژی اش هدر نمی رود. انرژی که درمان های مشابه به جای کمک به رفع فولیکول مو باعث آسیب دیدن بافت پوست اطراف می گردد.

نکات قبل از لیزر

در وهله اول باید ببیندی آیا اصلا شرایط لازم برای لیزر کردن موهای زائد را دارید یا خیر؟ پس بهتر است به پاسخ این سوال دقت داشته باشید:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

لیزر برای چه کسانی مناسب نیست؟

افرادی که شرایط زیر را داشته باشند نباید لیزر کنند:
• دچار بیماری های پوستی خاص باشند
• بیماری های جدی مانند سرطان داشته باشند
• حساسیت های پوستی شدید داشته باشند
• پوستشان را به تازگی برنزه کرده باشند
• موهای زائد بدنشان رنگ بسیار روشنی داشته باشد
• مشکلات هورمونی داشته باشند
• سابقه بیماری های جدی داشته باشند
• باردار باشند

مرکز لیزر ارزان در تهران
مرکز لیزر ارزان در تهران

البته شرایطی مانند داروها و مکمل هایی که مصرف می کنید نیز در روند لیزر تاثیرگذارند و ممکن است باعث شوند تا لیزر برای شما مضر شود. پس حتما پیش از شروع لیزر باید در مورد موارد بالا با پزشک یا تکنسین متخصص مجموعه صحبت کنید. از همین رو بهتر است پیش از شروع درمان، حتما یک جلسه مشاوره را پشت سر بگذارید. اکثر مراکز معتبر این جلسه را به صورت رایگان انجام می دهند.

چه نواحی را نمی توان لیزر کرد؟

زیر بغل، پاها، دست ها، مچ پا، ناحیه بیکینی، ناحیه ژنیتال، سینه، شکم، کمر، گردن و صورت. همه این نواحی را می توان لیزر کرد و موهای زائدشان را تقریبا برای همیشه از بین برد. چون همانطور که گفتیم لیزر درمانی ایمن است. همچنین دستگاه های جدید و باکیفیت لیزر می توانند موهای زائد کرکی را هم به خوبی موهای زائد ضخیم از بین ببرند.
این دستگاه ها در هدفگیری دقیق تر هستند و می توانند موهای زائد نه چندان تیره و موهای زائد پوست های سبزه را نیز به خوبی شرایط عادی (موی تیره با پوست روشن) لیزر کنند.
تنها ناحیه ای از بدن که نمی تون آن را لیزر کرد نواحی دور و اطراف چشم است. پس فکر لیزر کردن ابروها را از سرتان بیرون کنید.

درد لیزر

دستگاه های جدید لیزر به سیستمی به نام سیستم خنک کننده مجهز هستند که با تولید سرما برای مقابله با حرارت سطحی لیزر می تواند درد آن را تا حد صفر کاهش دهد. دستگاه های قدیمی تر به این سیستم مجهز نبودند و به همین دلیل لیزر کردن با آنها دردناک بود.
چنانچه مرکزی دستگاهی داشته باشد که سیستم خنک کننده ندارد یعنی دستگاهش بسیار قدیمی است. این مسئله به جز ایجاد درد ایمنی کل فرآیند را هم زیر سوال می برد. چون کیفیت و اعتبار کنونی لیزر فقط و فقط به خاطر سیستم ها و تکنولوژی های پیشرفته تر دستگاه های به روز و جدیدتر است.

مرکز لیزر ارزان در تهران
مرکز لیزر ارزان در تهران

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

وعده کرده بودیم که بهترین و ارزانترین مرکز لیزر تهران را به شما معرفی کنیم.

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران با کادری مجرب وبهره مندی از آخرین دستگاه های لیزر یکی از باکیفیت ترین مراکز لیزر تهران است. آن چیزی که باعث ارزان بودن این مرکز می شود این است که تعرفه هایش به نسبت کیفیت کامل خدماتش کاملا به صرفه و معقول هستند. از آن بهتر، تخفیف های ویژه این مرکز آن را به یک مرکز لیزر استثنایی تبدیل نموده است. برای دیدن لیست قیمت ها و تماس جهت اخذ نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا