لیفت صورت با هایفو بهتر است یا با جراحی، یا با نخ؟!

لیفت صورت با هایفو

لیفت صورت با هایفو
اگر با هایفو نه، پس چگونه؟ روش های زیادی برای لیفت صورت وجود دارند اما هیچکدام به خوبی هایفو نیستند. چطور؟
پاسخ این سوال دقیقا همان مطلبی است که در این مقاله قصد داریم بیشتر درمورد آن صحبت کنیم.
اول بیایید خود مسئله لیفت صورت را بررسی کنیم. لیفت صورت چیست و چرا انجام می شود؟

لیف صورت با هایفو
لیفت صورت با هایفو

لیفت صورت

وقتی سن بالا می رود برخی از فعالیت های سابق بدن متوقف می شوند. از جمله اینکه غدد درونی تولید کلاژن را متوقف می نمایند. کلاژن نوعی هورمون داخلی است که وظیفه تولید و جایگزینی سلول های پوستی را بر عهده دارد. وقتی آدم در سنین جوانی است کلاژنی که به صورت مداوم در بدن فعال است به صورت مستمر در حال تعویض سلول های قدیمی و مرده پوست با سلول ها جوان و جدید است. روندی که از بدو تولد رو به کاهش دارد. این فرآیند به قدری کند می شود که در نهایت در سنی که فرآیند بالا رفتن سن شروع می شود کاملا متوقف می گردد.
لطافت و استحکام پوست در سنین پایینتر بیشتر است. این اتفاق در سنین جوانی نیز همچنان ادامه دارد. به همین دلیل است که پوست در این دوران کاملا صاف و بی مشکل است و هیچ نشانی از چین و چروک یا افتادگی روی آن دیده نمی شود.
اما وقتی با بالا رفتن سن روند تولید کلاژن متوقف می شود، این ماده من بعد فقط و فقط برای جبران آسیب های پوستی و فرآیند های درمانی مجددا تولید می گردد. از طرف دیگر وقتی سن بالاتر می رود عضلات نگه دارند پوست کم کم تحلیل می روند و دیگر نمی توانند مثل گذشته با قدرت وزن پوست را تحمل کنند. به این دو علت عمده است که از یک سنی به بعد پوستی که سلول هایش دیگر مدام جایگزین نمی شوند و عضلات آن کمی سست شده کم کم دچار افتادگی یا به عبارتی دچار حالتی وارفته می شود. اگرچه که برخی فعالیت ها مانند ورزش مکرر و رژیم غذایی سالم می تواند این اتفاق را عقب بیندازد. اما بروز آن پرهیز ناپذیر است.
وقتی با درمان ها و پروسیجرهای زیبایی، صورت خود را لیفت می کنید، در حقیقت این دو فرآیند را معکوس می کنید. البته همه پروسیجرها اینگونه عمل نمی کنند.
تا چند سال قبل تنها روش موجود برای لیفت پوست صورت فقط جراحی بود. جراحی لیفت صورت پوست را برش می داد و با کم کردن از حجم پوست سعی می کرد تا آن را بکشد و جوان به نظر برساند. اما جراحی هیچوقت بهترین راهکار برای یک فرآیند درمانی نیست. بلکه اتفاقا آخرین گزینه است. چون ریسک زیادی دارد و نمی تواند تضمینی برای اثربخشی داشته باشد. از طرفی اگر هم موفق باشد بازهم تاثیراتش چندان پایدار و قابل اطمینان نیستند. به همین دلیل در سال های اخیر روش های جایگزینی برای آن پیشنهاد شده اند.

لیفت صورت با نخ

استفاده از نخ برای لیفت صورت اولین جایگزینی بود که به ذهن پزشکان رسید. اما به زودی ثابت کرد که باز هم نمی تواند درمان قابل اعتمادی باشد. در این فرآیند به جای جراحی پوست، برش هایی روی آن می زنند و نخ هایی جذب شونده را در زیر پوست جایگزاری می نمایند تا آن را بکشند. ضمنا برش های ایجاد شده به تولید کلاژن در جهت ترمیم کمک می کنند و این خود تاثیری هرچند کم در لیفت صورت می گذارد.

لیف صورت با هایفو
لیفت صورت با هایفو

این روش از دو بابت مشکل دارد. اول اینکه به هرحال باز هم از برش پوست استفاده می کند. برش هایی که امکان دارد جایشان بر روی پوست صورت باقی بمانند. و دوم اینکه بعد از جذب شدن نخ ها کم کم حالت افتادگی صورت باز می گردد. آن هم پس از مدتی طولانی. به عبارتی پایداری و دوام اثر لیفت با نخ هم کم و کوتاه است.
اما تکنولوژی های درمانی مدرن و جدید این روزها موفق شده اند تا جایگزین جدیدتری برای جراحی لیفت صورت پیشنهاد کنند. جایگزینی که علاوه بر ایمنی بالا، اثرگذاری مطمئن تری هم دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

هایفوتراپی

در هایفوتراپی از امواج فراصوت تشدید شده و متمرکز استفاده می شود. به جای وارد کردن آسیب های کنترل شده سطحی، امواج فراصوت با طول موج مخصوصی که دارند مستقیما وارد لایه های زیرین پوست شده و در جایی که واقعا باید، انرژی خود را آزاد می کنند. این انرژی به صورت حرارت زیر پوست آزاد می شود و یک آسیب کنترل شده و موثر تر را وارد می نماید. سینگال این آسیب باعث آزاد سازی مجدد کلاژن می گردد. کلاژن به صورت طبیعی از نو فعالیت خود را آغاز کرده و شروع به تقویت پوست و تعویض سلول های ضعیف شده و پیر آن می کند. از آنجایی که تاثیر امواج هایفو مستقیما روی لایه های زیرین است میزان تولید کلاژن بیشتر بوده و اثر گذاری این درمان بهتر است. وقتی لیفت صورت را با هایفو انجام دهید می توانید بین 2 تا 10 سال آینده از پایداری و دوام تاثیر لیفت و جوان سازی آن اطمینان داشته باشید. به همین دلیل است که امروزه بهترین و مطمئن ترین روش لیفت صورت فقط و فقط هایفوتراپی است.
نکته : هایفو اصولا برای لیفت مورد استفاده قرار می گیرد اما با خاطر تعویض سلول های پوستی اثر جوانسازی هم دارد. یعنی چین و چروک های ملایم را نیز از بین می برد.

لیف صورت با هایفو
لیفت صورت با هایفو

عوارض هایفوتراپی

همانطور که اشاره کردیم هایفو درمانی کاملا ایمن است و وعده کمترین خطرات و عوارض را به شما می دهد. از آنجایی که طی هایفوتراپی هیچگونه آسیب سطحی به پوست شما وارد نمی شود می توانید مطمئن باشید که شاهد هیچگونه زخم، خونریزی، سوزش، درد یا هر عارضه دیگری بعد از هایفو نخواهید بود.
البته ممکن است در برخی موارد نادر دچار اندکی ورم و قرمزی هم بشوید که البته مشکلی نیست. چون حتی اینها هم بعد از مدت کوتاهی خود به خود از بین می روند.
اثر اصلی هایفوتراپی بعد از چند ماه و تکمیل فرآیند کلاژن سازی و تعویض سلولی خود را نمایش می دهد. اما بخشی از این تاثیر را می توانید بلافاصله بعد از خود جلسه هم مشاهده نمایید.

بهترین مرکز هایفوتراپی تهران

 

مرکز لیزر و زیبایی شمال تهران از جمله بهترین و قابل اعتماد ترین مراکز هایفوتراپی است که با کادری مجرب و جدیدترین و بهترین دستگاه های هایفو خدمات با کیفیتی به شما ارائه می دهد. علاوه بر کیفیت تضمینی تعرفه های معقول و مناسب این مرکز، هایفوتراپی را در آن به یک درمان زیبایی کاملا به صرفه و مناسب تبدیل کرده است. برای آشنایی بیشتر و تماس جهت اخذ نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا