لیست قیمت لیزر موهای زائد در بهترین مرکز تهران

لیست قیمت لیزر

لیست قیمت لیزر
اگر قصد داشته باشید تا موهای زائد بدن خود را لیزر کنید متوجه می شوید که مراکز بسیار زیادی وجود دارند که این خدمات را به شما ارائه می دهند. هیچ تعرفه مشخص و مصوبی برای لیزر موهای زائد وجود ندارد. از همین جهت تقریبا هر مرکز لیزری بنا به صلاحدید خودش قیمت گذاری می کند. اما به هر حال در بازار مراکز لیزر عرف های قیمتی رایجی وجود دارد. یعنی اختلاف قیمت مراکز لیزر آنقدرها هم با هم تفاوتی ندارد.
لیست قیمت لیزر
لیست قیمت لیزر

به دلیل این عدم یکسانی معمولا هیچ مرکزی لیست قیمت هایش را به راحتی در اختیار شما قرار نمی دهد. مگر اینکه اول آن را انتخاب کرده، بعد از تماس تلفنی یا حتی مراجعه حضوری تعرفه هایش را به شما اعلام کند. چون ارائه لیست قیمت برای خیلی از مراکز لیزر آنها را پیش از جذب مشتری بالقوه درگیر یک رقابت قیمتی می کند که مایل نیستند در آن دخیل باشند. به عبارت دیگر از ارائه لیست قیمت هایشان می ترسند!
اما تمام مراکز لیزر اینگونه نیستند. وقتی معیار درستی برای تشخیص قیمت صحیح و مناسب لیزر وجود ندارد، عاقلانه ترین کار این است که سراغ مراکزی بروید که قیمت هایشان در رده متوسط قرار دارد. یعنی قیمت هایی که نه آنقدر ها گران هستند و نه آنقدر ها ارزان. منطقه جغرافیایی مرکز هم در این امر نقشی ندارد. چون مراکز خیلی ارزان یا خیلی گران در همه مناطق تهران وجود ندارد. فرقی ندارد که جنوب شهر باشد، مرکز شهر باشد یا شمال شهر. چه بسا بسیاری از مراکز گران لیزر را در جنوب شهر بیابید و بالعکس. مراکز معتبر لیزری که به کیفیت کارشان اعتماد کامل دارند و مطمئن هستند تعرفه هایشان کاملا منصفانه و معقول است از ارائه لیست قیمت هایشان ابایی ندارند.

از جمله بهترین و معتبرترین مراکز لیزر در تهران، مرکز تخصصی لیزر شمال تهران است که با تعرفه هایی معقول و متوسط فهرست کامل تعرفه ها و قیمت هایش را در اختیار مردم قرار داده است. دیدن این لیست قیمت می تواند کمک بسیار خوبی برای داشتن یک معیار مناسب از قیمت های معقول یک مرکز معتبر در اختیار شما قرار دهد. می توانید با مراجعه صفحه تماس با ما علاوه بر گرفتن نوبت، لیست قیمت این مرکز را هم مشاهده نمایید. مرکز لیزر شمال تهران علاوه بر تعرفه های معقول تخفیف های ویژه و دائمی هم در نظر گرفته که می تواند لیزر موهای زائد را برای شما هرچه به صرفه تر نماید.

در این مقاله بیشتر در مورد لیزر و قیمت های آن با شما صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

قیمت لیزر موهای زائد

اما قیمت تعرفه های لیزر بر چه اساسی تعیین می شود؟ هزینه کل دوره شش ماهه الی یکساله لیزر بر چه مبنایی مشخص و محاسبه می شود؟
همانطور که احتمالا خودتان هم می دانید لیزر یک درمان چند جلسه ای یا به عبارتی دوره ای است. هزینه کل دوره لیزر که تعداد جلسات آن به شرایط خاص پوست و موی شما از جمله سرعت رشد موهای زائد، ضخامت و رنگ پوست و غیره بستگی دارد، از مجموع هزینه این جلسات به دست می آید.

لیست قیمت لیزر
لیست قیمت لیزر

می گوییم مجموع چون لازم نیست تمام پول دوره لیزر را یکجا در اختیار داشته باشید تا بتوانید درمان را شروع کنید. شرایط پرداخت لیزر به این صورت است که شما هزینه هر جلسه را بعد از همان جلسه پرداخت خواهید کرد. مراکز خوب و معتبر لیزر مانند مرکز شمال تهران حتی هیچ پیش پرداختی هم برای جلسات آتی نیز از شما دریافت نمی کنند.
از طرف دیگر فاصله بین جلسات یک ماه تا یک ماه و نیم است. این یعنی شرایط پرداخت لیزر عملا اقساطی است و از این نظر کاملا به صرفه است.
اما هزینه هر جلسه لیزر ممکن است برای هر نفر با دیگری فرق داشته باشد. وقتی به لیست قیمت لیزر نگاه کنید متوجه خواهید شد که تعرفه ها بر اساس نواحی بدن دسته بندی شده اند. یعنی قیمت لیزر کردن هر ناحیه از بدن با دیگری فرق می کند. پس عامل مهمی مثل بزرگی ناحیه تحت درمان نقش اساسی در تعیین قیمت لیزر آن ناحیه خواهد داشت.
از جمله عوامل بسیار مهم دیگر که بر قیمت هر جلسه لیزر تاثیر گذارند می توان به مواردی همچون ضخامت مو، رنگ مو، رنگ پوست و حساسیت پوست اشاره کرد. برای مثال توجه داشته باشید که ممکن است لیزر کردن موهای کرکی کمی دشوار تر از موهای زائد ضخیم معمولی باشد. پس طبیعی است که ممکن است در هزینه تفاوت کند.

دستگاه لیزر

دستگاه لیزر در کنار اهمیت بسیار زیادی که در تعیین کیفیت، اثرگذاری و ایمنی درمان لیزر موهای زائد دارد، عامل تعیین کننده ای در قیمت آن هم هست. دستگاه های معتبر لیزر مانند الکس و دایود و مخصوصا اسکلپیون مدیواستار قیمت های بسیار بالایی دارند. چیزی در حدود یک میلیارد تومان. پس هزینه خود دستگاه طبیعتا روی هزینه تعرفه های مرکزی که از آن بهره مند است تاثیرگذار خواهد بود.

لیست قیمت لیزر
لیست قیمت لیزر

همینجا بهتر است اشاره کنیم که به مراکزی که از دستگاه های مرغوب و درجه یک لیزر بهره مند نیستند اعتماد نکنید. چون این مراکز به خاطر دستگاه های ضعیفشان هرگز نمی توانند درمانی قابل اطمینان به شما ارائه کنند. اگر درمان بی کیفیتی را با یک دستگاه نامرغوب تجربه کنید نه تنها پول و وقت خودتان را هدر می دهید، بلکه سلامتی پوستتان را هم به خطر می اندازید. بیشتر مراکزی که تعرفه های بسیار ارزانی دارند مجبور نبوده اند هزینه ای برای دستگاه های باکیفیت داشته باشند. پس اصولا مراکز لیزر خیلی ارزان مرکز های قابل اطمینانی نیستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

قیمت لیزر صورت مردان

بله. مردان هم نه تنها می توانند موهای زائد بدنشان را لیزر کنند، بلکه خیلی از آقایان موهای صورت خود را نیز لیزر می کنند. وقتی یک آقا تصمیم به لیزر کردن موهای زائد صورتش می گیرد به این معنی نیست که می خواهد برای همیشه از شر ریش و سبیل هایش خلاص شود. بلکه با لیزر محدوده، ضخامت و سرعت رشد آنها را کنترل می کند. با لیزر کردن ریش هایتان نه تنها می توانید آنها را برای همیشه آنکادر کنید، بلکه می توانید موهای نرم تری که کُند تر هم رشد می کنند روی صورت خود داشته باشید.
هزینه لیزر برای آقایان اصولا اندکی بیشتر از لیزر خانم هاست. چون صورت آقایان هم پرمو تر است و هم موهای بسیار قوی دارد. به همین علت برخلاف خانم ها که با یک قیمت کلی برای لیزر صورت مواجه می شوند، آقایان برای لیزر هر بخش از صورتشان یک تعرفه جداگانه دارند.

لیست قیمت لیزر
لیست قیمت لیزر

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا