لیزر کل بدن ارزان |کدام دستگاه لیزر بهتره؟!

لیزر کل بدن ارزان

لیزر کل بدن ارزان

شاید اگر به شما بگوییم که خیلی ها به دنبال لیزر موهای زائد کل بدن هستند، با خودتان تعجب کنید که مگر تمام بدن مو دارد که به فکر لیزر آن ها باشیم؟! حتما غافلگیر می شوید اگر به شما بگوییم که خیلی ها هستند که حتی تا روی کمرشان هم موهای زائد و ضخیمی دارند که باید مرتب به فکر اصلاح و شیو آن ها باشند.

به همین خاطر است که لیزر موهای زائد کل بدن تنها راهکار آن هاست و به دنبال قیمت های ارزان هم هستند چرا که فکر می کنند، لیزر موهای زائد پروسیجر گران قیمتی است. اما تنها چیزی که نباید به هنگام انجام این پروسیجر به فکرش باشید، هزینه و قیمت هاست. بلکه باید در فکر نوع دستگاه و هم چنین مرکزی که انتخاب می کنید، باشید!

دستگاه های لیزر این روزها انواع و اقسام خیلی مختلف و زیادی دارند. هر کدام کارایی های متفاوتی دارند و میزان اثرگذاری آن ها با هم فرق دارد. به همین خاطر است که قبل از هر چیزی باید بهترین نوع دستگاه را برای خودتان انتخاب کنید. در ادامه به طور مختصر یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد را به شما عزیزان معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

لیزر کل بدن ارزان
لیزر کل بدن ارزان

بهترین دستگاه لیزر

دستگاه های لیزر موهای زائدف چندین سالی است که محبوبیت زیادی میان مردم پیدا کرده اند و به طور کلی روش هایی مانند وکس و اپیلاسیون را کنار زده اند. در گذشته خیلی ها بودند که دستگاه های لیزر کنونی را با دستگاه هایی مانند آی پی ال و الکترولیز مقایسه می کردند اما در حال حاضر تمام این شایعات به طور کلی رد شده است.

دستگاه های لیزر مستقیماً بر روی فولیکول مو اثر می گذارند. خیلی ها فکر می کنند که بهترین نوع دستگاه های لیزر دایود و الکس هستند غافل از این که دایود و الکس نام دو نوع طول موج است و نام برند دستگاه نیست. طول موج دایود بیشتر مواقع برای پوست های تیره تر مناسب است و الکس برای پوست های روشن و موهای نازک تر به کار می رود.

اما دستگاهی که در این مطلب می خواهیم به شما معرفی کنیم، دستگاهی است که هر دو طول موج را دارد و می تواند روی تمام انواع پوست ها و موها اثر بگذارد. دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار 2019، یکی از محصولات برجسته ی کمپانی زایس آلمان است که به عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد شناخته می شود.

می توانید این ادعا را با مقایسه قیمت این دستگاه با دیگر دستگاه های لیزر بررسی کنید و ببینید که قیمت آن بسیار بالاتر است. دستگاه اسکلپیون چندین و چند مزایای خیلی مهم دارد:

بهترین دستگاه لیزر
بهترین دستگاه لیزر

تنها دستگاهی است که به طور کلی درد و التهاب را برطرف کرده است. این دستگاه برخلاف دیگر دستگاه های لیزر که بعد از برخورد اشعهف پوست را خنک می کنندف قبل از این که اشعه با پوست برخوردی داشته باشد، آن را با استفاده یک سیستم کولینگ بسیار پیشرفته خنک می کنند. به این ترتیب کمتر پیش می آید که دردی احساس شود. البته این مسئله به تحمل درد افراد هم بستگی دارد. به عنوان مثال خیلی ها به هنگام لیزر موهای زائد بیکینی ، احساس درد دارند اما در دیگر نقاط دردی احساس نمی کنند.

دستگاه اسکلپیون مدیواستار اثرگذاری دو برابری دارد. به این معنی که علاوه بر سوزاندن ریشه ی موها، عروق تغذیه رسان به آن ها را نیز مسدود می کند. به این ترتیب رشد آن ها را با تعویق همراه می سازد.

دستگاه مدیواستار 2019، به دلیل داشتن طول موج الکس و دایود به طور همزمان، بر روی تمام انواع موها اثر می گذارد. حتی تیره ترین پوست ها هم با استفاده از این دستگاه قادر به رفع موهای زائد خود هستند و هیچ گونه التهاب یا سوختگی ای برای آن ها پیش نخواهد آمد.

دستگاه اسکلپیون مدیواستار 2019، هندپیس خیلی به خصوصی دارد. می توان به دور این هندپیس سلفون یک بار مصرف کشید و به این ترتیب خطر انتقال بیماری های عفونی و خطرناک به صفر می رسد. این تکنیک فقط برای این دستگاه قابل استفاده است. نگران ذوب شدن سلفون هم نباشید. چرا که چنین چیزی امکان پذیر نیست.

سرعت انجام لیزر کل بدن با این دستگاه خیلی بالاست . به طور میانگین و بسته به سایز بدن خود فرد؛ لیزر کل بدن فرد از 20 الی 35 دقیقه طول خواهید کشید. بنابراین برعکس دستگاه های دیگر که به آهستگی و خیلی کُند این کار را انجام می دهند، سرعت دستگاه اسکلپیون خیلی بالاست.

دستگاه مدیواستار مزایای خیلی زیاد دیگری هم دارد. اما شاید بهترین و عجیب ترین مزیت این دستگاه این است که هزینه ی لیزر کردن با آن چندان هم بالا نیست.

تخفیف لیزر کل بدن

در حقیقت اگر به دنبال مرکزی هستید که خدمات لیزر کل بدن ارزان با دستگاه اسکلپیون ارائه کند، ما به شما مرکز لیزر و زیبایی شمال تهران را معرفی می کنیم. در این مرکز تخفیف های بسیار جذاب و خوبی برای لیزر موهای زائد ارائه می شود، از پکیج های طلایی لیزر گرفته تا تخفیف های 50 درصدی به دانشجویان و کارمندان! اگر می خواهید اطلاعات بیشتری راجع به این مرکز به دست آورید یا از آن جا نوبت بگیرید، می توانید به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید و سوالات خود را با همکاران ما در میان بگذارید.

لیزر کل بدن شامل چه قسمت هایی است؟

وقتی حرف از لیزر کل بدن می زنیم، حقیقتاً منظورمان کل بدن است. از دست ها گرفته تا صورت و پا!! اما اگر بخواهیم کامل و جامع بگوییم باید به نواحی زیر اشاره کنیم:

پاها کامل + دست ها کامل + نیم تنه جلو و عقب + صورت + زیربغل و بیکینی + ناحیه ی ژنیتال

لیزر کل بدن شامل چه قسمت هایی است؟
لیزر کل بدن شامل چه قسمت هایی است؟

البته ممکن است شما نیازی به لیزر تمام این نقاط نداشته باشید. در چنین شرایطی بهترین انتخاب شما استفاده از پکیج های لیزر است. در مرکز ما می توانید بسته به نظر خودتان، پکیج ها را مشخص کنید و از تخفیف های جذاب این مرکز بهره مند شوید. اطمینان داشته باشید که همکاران ما آماده ی پاسخ گویی به تمام سوالات شما در این زمینه هستند.

در نهایت این که امیدواریم از این مطلب استفاده کرده باشید و اگر به دنبال لیزر کل بدن ارزان هستید، به هدف خود رسیده باشید.

نویسنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا