لیزر پاسداران | تجربه شخصی من از لیزر موهای زائد

لیزر پاسداران

لیزر پاسداران

هر وقت به او می گفتیم کمی به سر وضع خودت برس، پوزخندی می زد و جدی نمی گرفت. اعتقاد داشت که ظاهر آدم کمترین اهمیتی ندارد و آنچه مهم است شخصیت فرد است.
درباره اهمیت شخصیت با او موافق بودم اما برخلاف او اعتقاد داشتم و البته دارم که تصمیم درباره ظاهر بخشی از شخصیت انسان است. هیچکس نمی تواند بگوید من شخصیت خوبی دارم پس به سر و ظاهرم نمی رسم. چون اگر سر و وضع خوبی نداشته باشید اصلا کسی طرفتان نمی آید که بخواهد پی به شخصیت شما ببرد.

تخفیفان لیزر پاسداران
لیزر پاسداران

اما هیچکدام از این حرف ها به گوش خواهرم نمی رفت. مصمم سر حرف خودش ایستاده بود. وقتی می گویم به سر و وضع خودش نمی رسید یعنی دستی به صورتش نمی زد و حتی بیشتر، برای موهای زائد بدنش هم کاری نمی کرد. مگر شیو های گاه و بی گاه آنهم محض تنوع.
این سیستم ادامه داشت و بعد از مدتی خواهرم پس از آشنا شدن با پسری، با او ازدواج کرد. اوایل همه چیز خوب بود، تا اینکه کم کم دعواهایشان شروع شد. دیگر عادت کرده بودیم که هر چند ماه یکبار خواهرم به بهانه دعوایی به خانه برگردد. تا اینکه در یکی از این بازگشت ها تصمیم گرفتم از سر درد دل بنشینم و درست و حسابی با او صحبت کنم تا ببینم ریشه مشکلاتشان از کجاست؟
دلایل زیاد بود اما هرچه بیشتر حرف می زد هم خودش و هم من می فهمیدیم که بخشی بزرگی از مشکلات به رابطه زناشویی شان باز می گردد. بله، آن اعتقاداتی که در مورد رسیدن به سر و ظاهر داشت بالاخره کار دستش داده بود. شوهرش از این موضوع ناراضی بود و همین امر بهانه ای می شد تا دعوا ها به جای های باریک تر برسد.
از او پرسیدم که چرا فکری به حال موضوع نمی کند؟ که با بغض گفت که تلاشش را می کند. اما چون پوستش به تیغ و ژیلت عادت ندارد نمی تواند همیشه ژیلت کند و مجبور است اپیلاسیون کند. از اپیلاسون و درد و کثیف کاریش هم به شدت متنفر بود. دیگر نمی دانست چه باید بکند.
اما من از قبل راهکارش را می دانستم. خودم همین سال قبلش بود که موهای زائد پاهایم را لیزر کرده بودم و از نتیجه بسیار راضی بودم. البته خواهرم این موضوع را می دانست اما تا آن موقع اهمیتی نمی داد. تا اینکه بالاخره راضی شد برای رفع مشکلات ازدواجش هم که شده بالاخره لیزر را انجام دهد.

تخفیفان لیزر پاسداران
لیزر پاسداران

همین شد که او را به مرکزی که خودم مراجعه کرده بودم و از کارش اطمینان داشتم معرفی کردم. اولش از هزینه ها می ترسید چون مطمئن نبود از پس آن ها بربیاد، اما وقتی تعرفه ها را دید تعجب کرد و درجا پذیرفت که درمان را شروع کند.
الان حدود یکسالی از شروع درمانش می گذرد و از تاثیر لیزر کاملا راضی است. موهای زائد پایش به خوبی و کاملا از بین رفته اند و به تازگی قصد دارد لیزر فول بادی هم انجام دهد. از آن به بعد رفته رفته تعداد دعواهایش با همسرش کمتر شده و کلا از زندگی مشترکش راضی تر است.
لیزر درمان شگفت انگیزی است که مثل خواهر من می تواند به زندگی شما هم کمک بکند. نفس این درمان معجزه آسا نیست، اما با توجه به تاثیراتش می تواند تصویر ذهنی شما از خودتان را بهبود بخشیده و حال عمومی تان را بهتر کند؛ تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.
اما لیزر چه ویژگی هایی دارد؟ قرار نیست که با چشمانی بسته و بدون اطلاعات لازم فرآیند درمانی را شروع کنید. شخصا وقتی تصمیم گرفتم لیزر را انجام دهم از قبل بسیار در موردش تحقیق کردم و تمام نکات مربوط به آن را فهمیدم. چون راستش شاید لیزر اصلا مناسب شما نباشد! یا فهمیدن برخی از نکات درمورد آن نظر شما را از انجام آن برگرداند!
در ادامه به صورت خلاصه درمورد جنبه های مختلف لیزر به شما می گویم تا بتوانید اطلاعات مفیدی از آن به دست بیاورید.

تخفیفان لیزر پاسداران
لیزر پاسداران

لیزر کردن موهای زائد چیست؟

لیزر نام یک اشعه حرارتی پرقدرت و البته بسیار کنترل پذیر است که ماهیت نوری داشته و ریشه های مو را می سوزاند. در ریشه های مو ماده ای به نام فولیکول وجود دارد که عامل اصلی رشد کردن موهای زائد است. وقتی لیزر به سطح پوست تابانده می شود مستقیما وارد ریشه ها شده و با از بین بردن آنها، فولیکول ها را نابود می کند. هنگامی که این فرآیند در فواصل منظم، چندین بار تکرار شود، رفته رفته دیگر فولیکول تولید نمی شود و موهای زائد برای همیشه از بین می روند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

آیا لیزر ایمن است؟

لیزر مانند هر درمان دیگری عوارض جانبی خاص خودش را دارد. عوارضی که عموما بی خطرند اما می توانند خطرناک هم باشند. ولی هیچکدام از آنها لیزر را به درمانی خطرناک و ناامن تبدیل نمی کند. چون شانس بروز هرگونه عوارض در آن بسیار پایین است.
لیزر به دلیل ماهیت نوری اشعه به بافت پوستی اطراف کاری نداشته و فقط موها را تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل به پوست کمترین آسیبی نمی رساند.

تخفیفان لیزر پاسداران
لیزر پاسداران

لیزر برای چه کسانی مناسب است؟

بهترین کاندید ها برای لیزر کسانی هستند که پوست روشن و موی تیره دارند. البته کسانی که پوست تیره دارند هم می توانند لیزر کنند. به شرط آنکه از دستگاه های جدید و با کیفیت استفاده شود. همچنین فرآیند لیزر برای ایمنی درمان، برای این افراد حساس تر خواهد بود.
نکته : اگر پوستتان را برنزه کرده اید بهتر است لیزر نکنید. چون می تواند برایتان خطرناک باشد.

لیزر چقدر طول می کشد؟

لیزر یک درمان دوره است. این درمان بسته به شرایط خاص هر فرد بین 6 تا 12 جلسه طول می کشد. جلساتی که باز هم بنا به شرایط فرد فاصله های یک ماهه الی یک ماه و نیمه دارند.

قیمت لیزر چقدر است؟

هر مرکز تعرفه های خاص خود را برای لیزر دارد که به دستگاه مورد استفاده و کیفیت خدمات وابسته است. اما به دو نکته مهم در این مورد دقت داشته باشی:
یک اینکه مراکز بیش از حد ارزان قیمت قابل اطمینان نیستند و مراکزخیلی گرانقیمت هم الزاما خدمات با کیفیت به شما ارائه نمی دهند.
دو اینکه هزینه لیزر عملا اقساطی است! چون هزینه هر جلسه بعد از همان جلسه دریافت می شود و با توجه به فاصله بین جلسات شما در عمل کل پول لیزر را به صورت قسطی پرداخت خواهید کرد.

تخفیفان لیزر پاسداران
لیزر پاسداران

بهترین مرکز لیزر در پاسداران

مرکز تخصصی لیزر پاسداران با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص، همچنین با داشتن بهترین دستگاه های لیزر در کنار تعرفه ها و تخفیف های فوق العاده، یکی از بهترین و البته مقرون به صرفه ترین مراکز لیزری است که می توانید در این منطقه پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مرکز و همچنین گرفتن نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا