لیزر موهای پا ارزان | پایین ترین قیمت با بالاترین کیفیت!

لیزر موهای پا ارزان

لیزر موهای پا ارزان

در میان تمام نواحی بدن لیزر موهای زائد پرطرفدار ترین ناحیه در بین متقاضیان لیزر است. مخصوصا برای خانم ها. تقریبا هیچ خانمی نیست که به اندازه شیو کردن موهای زائد نواحی عادی مانند زیربغل و بیکینی به از بین بردن موهای زائد پاهایش اهمیت ندهد. روش های بسیار زیادی هم برای این کار وجود دارند که خودتان بهتر می دانید. رایجترین راهکار استفاده از تیغ و ژیلت است. ژیلت هایی که انواع گوناگونی از آنها در بازار موجود است. از مدل های ساده و یکبار صرف تک تیغ تا مدل های گرانتر چندتیغه و چندبار مصرف که تضمین های مختلفی به شما می دهند. خیلی ها هم هستند که از روش های به ظاهر موثر تر مثل اپیلاسیون استفاده می کنند.

لیزر موهای پا ارزان
لیزر موهای پا ارزان

اما بازهم خودتان بهتر می دانید که چه از بهترین ژیلت ها استفاده کنید و چه بهترین اپیلاسیون را انجام دهید، جدای از عوارض و مشکلاتی که برای پوستتان ایجاد می کنند هیچکدام تأثیر دائمی یا حداقل طولانی مدت ندارند. طولانی ترین دوامی که با این روش ها می توانید تجربه کنید نهایتا یک ماه است. آن هم برای یک اپیلاسیون دردناک.
به همین خاطر است که لیزر به عنوان درمانی برای کاهش دائمی رشد موهای زائد امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. با یک دوره لیزر می توانید تا ماه ها و حتی سال ها از شر تیغ و ژیلت خلاص شوید. و برای مدتی بسیار طولانی پوستی بدون مو و صاف و صیقلی داشته باشید. درست مانند مدل ها و بازیگرانی که همیشه حسرت پوست زیبایشان را خورده اید.
اما خیلی ها ترجیح می دهند وقتی می خواهند موهای پاهایشان را لیزر کنند سراغ ارزانترین مراکز برای اینکار بروند. همینجا به شما قاطعانه می گوییم، که به مراکز لیزر ارزان اعتماد نکنید. این مراکز امکانات کافی برای ارائه خدمات باکیفیت را ندارند. به همین خاطر هم هست که تعرفه هایشان بسیار ارزان است. و یک لیزر بی کیفیت نه تنها هیچ سودی به حال شما ندارد بلکه علاوه بر هدر دادن وقت و پول شما سلامتی تان را نیز به خطر می اندازد. هرچند این به معنی آن نیست که گرانترین مراکز الزاما بهترین مراکز لیزر هستند.
در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در این مورد بدانید.

لیزر دائمی کل بدن

خیلی از مراکز ادعا می کنند که لیزر درمانی برای توقف دائمی رشد موهای زائد است. این حرف نه از نظر علمی و نه از نظر عملی صحیح نیست. لیزر روشی است که رشد موهای زائد را برای همیشه کم می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

لیزر موهای پا ارزان
لیزر موهای پا ارزان

لیزر اشعه ای پرقدرت و در عین حال کنترل پذیر است که از پرتوهای نوری تشکیل شده و با ایجاد حرارت متمرکز کار می کند. حرارت اشعه دقیق لیزر مستقیما طی چند جلسه با فواصل منظم ریشه موها را تحت تأثیر قرار داده و آنها را می سوزاند. با سوختن ریشه ها ماده ای به نام فولیکول در پیاز مو هم از بین می رود. فولیکول عمل اصلی رشد موهاست. اگر نظم جلسات به درستی رعایت شود بدن رفته رفته به تولید نکردن مجدد فولیکول عادت می کند و رشد موها متوقف می شود. البته برای چند ماه تا نزدیک یک سال. چون فولیکول به هر صورت یک ماده طبیعی است و بدن از دست رفتن آن را یک آسیب به حساب می آورد. پس بعد از مدتی کم کم دوباره تولید آن را البته به شکلی بسیار ضعیفتر از گذشته آغاز می کند. با این تفاوت که موهای زائد جدید هم بسیار کمترند، هم نرم تر و هم نازک تر.
هرچند راهکاری برای دائمی کردن اثر لیزر وجود دارد. تنها راه حل این موضوع استفاده از جلسات تکمیلی است. به این صورت که پس از اتمام دوره لیزر شما هر شش ماه الی یکسال یکبار، به مدت چهار تا پنج سال یک تک جلسه لیزر انجام می دهید تا اثر لیزر پایدار بماند و رشد مجدد موها برای بازه شش ماهه تا یکساله بعدی به تأخیر بیفتد.

قیمت لیزر موهای زائد کل بدن

 

تمام نواحی بدن که موی زائد روی آن رشد می کند را می شود به خوبی لیزر کرد. همه نواحی به جز نواحی نزدیک چشم. پس فکر لیزر کردن ابروها را از سرتان بیرون کنید.

لیزر موهای پا ارزان
لیزر موهای پا ارزان

وقتی می شود تمام نواحی بدن را لیزر کرد، چرا نتوان کل آن را به صورت یکجا لیزر نمود؟ با لیزر کردن کل بدن که به آن فول بادی می گویند می توانید میزان بسیار زیادی در زمان خود صرفه جویی کنید. چون دوره لیزر کردن هر ناحیه از بدن حدود شش ماه تا یکسال زمان می برد. حال فرض کنید بخواهید هر ناحیه را به صورت مجزا و جداگانه لیزر کنید. یعنی باید سال ها برای لیزر شدن کل بدنتان وقت بگذارید! در حالی که با لیزر فول بادی می توانید در طول مدت یک دوره از شر تمام موهای زائد کل بدنتان خلاص شوید. از طرف دیگر از آنجایی که لیزر فول بادی یک پکیج کامل است شامل تخفیف های کلی هم می شود. به این معنی که هزینه لیزر یکباره کل بدن بسیار به صرفه تر از لیزر ناحیه به ناحیه آن برایتان تمام می شود.

تخفیف لیزر موهای زائد

مراکز ارزان لیزر قابل اعتماد نیستند. مراکز خیلی گران هم همینطور. پس منطقی ترین گزینه انتخاب مراکزی با قیمت های متوسط است. در چنین شرایطی اگر بتوانید مشمول دوره های تخفیفی یا تخفیف های دائمی که مرکز منتخبتان ارائه می کند قرار بگیرید توانسته اید علاوه بر دریافت درمانی با کیفیت، یک درمان کاملا به صرفه را نیز تجربه کنید.
این لیست قیمت می تواند نمونه بسیار خوبی از تعرفه های متوسط یک مرکز معتبر لیزر باشد.

فیلم لیزر بدن

دیدن این فیلم از لیزر موهای زائد بی فایده نخواهد بود.

 

قیمت لیزر بدن آقایان

آقایان هم می توانند به خوبی خانم ها از لیزر استفاده کنند. همانطور که موی زائد مرد و زن نمی شناسد، لیزر موی زائد هم زنانه و مردانه ندارد. از بابت قیمت اما بهتر است بدانید که قیمت لیزر آقایان کمی بیشتر از خانم هاست. چون مردها معمولا موهای زائد بیشتر و قوی تری دارند. این امر باعث می شود لیزر کردن موهای زائد بدن آقایان کمی دشوار تر از خانم ها باشد.

لیزر موهای پا ارزان
لیزر موهای پا ارزان

بهترین مرکز لیزر در تهران

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران یکی از بهترین مراکز لیزر در پایتخت است. این مرکز علاوه بر ارائه بهترین کیفیت خدمات به واسطه در اختیار داشتن دستگاه ها و تکنسین های درجه یک، به خاطر تعرفه های متوسط و تخفیف های استثنایی اش مرکزی کاملا به صرفه نیز هست. برای دیدن لیست قیمت و اخذ نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نماید.

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا