لیزر موهای زائد و هزار و یک نکته که پزشکان به شما نمی گویند و معرفی بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

هزار و یک نکته درباره لیزر موهای زائد

برای بسیاری از افراد، از بین بردن موهای زائد امری وقت گیر است. با وجودی که روش های سنتی از بین بردن موهای زائد، از قبیل وکس، اپیلاسیون، استفاده از موچین و ژیلت موثر هستند، اما هیچ یک راه حل طولانی مدتی نیستند. علاوه بر این، ایجاد جوش و لک و حساسیت ناشی از آنها را نباید فراموش کرد!

از حدود یک دهه پیش، پیشرفت های تکنولوژی منجر به ایجاد دستگاه رفع موی زائدی شد که نه تنها سبب بروز این مشکلات و عوارض نشد، بلکه یک راه حل بلند مدت در رفع موهای زائد محسوب شد؛ و آن دستگاه چیزی نبود جز تکنولوژی لیزر موهای زائد.

امروزه لیزر موهای زائد به یکی از سریع ترین روش های از بین بردن موهای زائد مبدل شده است. نقطه مثبت لیزر موهای زائد، کارایی و اثربخشی آن است. لیزر می تواند در هر نقطه از بدن، از جمله دست و پا که دارای موی زائد است، به کار گرفته شود. یکی دیگر از دلایل محبوبیت لیزر موهای زائد این است که سبب کاهش رشد دائمی موهای زائد می شود. با این حال، بسیار حائز اهمیت است که مصرف کنندگان درک مناسبی از کاهش رشد مو داشته باشند. این بدان معنا نیست که باقی عمر خود را 100% بدون موی زائد ادامه خواهید داد؛ بلکه به معنای کاهش 50 تا 95 درصدی است. ممکن است به مرور زمان، موهای زائد جدیدی ظهور کنند، اما اغلب نازک و کم پشت بوده و از بین بردن آنها بسیار آسان تر است. البته بعدا می توانید توسط درمان های هدف، این موهای زائد نازک و کم پشت را نیز از بین ببرید.

نکات قبل از لیزر موهای زائد

به طور کلی، ایمنی و اثر بخشی لیزر موهای زائد مورد قبول است و مطالعات بالینی متعددی جهت ارائه شواهد برای حمایت از این امر صورت گرفته است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

این مطلب با هدف ارائه توضیحات درباره این که لیزر موهای زاید چیست و چگونه عمل می کند، مزایا و عوارض مرتبط با آن و بسیاری اطلاعات ارزشمند دیگر که شاید پزشک متخصص وقت توضیح دادن آن را به شما نداشته باشد، تهیه و در اختیار شما قرار داده شده است.

در انتهای مطلب نیز بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران را به شما عزیزان معرفی کرده ایم. پس تا انتها با ما همراه باشید…

در مورد لیزر موهای زائد بیشتر بدانید!

 

لیزر موهای زائد درد دارد ؟

درد لیزر
لیزر موهای زائد درد دارد

آستانه تحمل درد هر فرد مختلف، متفاوت است، اما به طور کل درد لیزر، بیشتر از درد ناشی از اپیلاسیون یا الکترولیز نمی باشد. زمانی که پالس نور به سمت پوست ناحیه تناسلی منتقل می شود، باعث بروز حس سوزش و سوزن سوزن شدن در این ناحیه می شود. برخی افراد نیازی به هیچ ماده بی حسی ندارند، اما برخی دیگر لازم است از بی حس کننده های موضعی استفاده کنند. همه این موارد به خود فرد بستگی دارد.

در مورد درد لیزر بیشتر بدانید!

 

لیزر موهای زائد شرق تهران

تخفیف لیزر و زیبایی
مرکز لیزر برکه

جهت اطلاع از لیزر موهای زائد در شرق تهران لطفاً روی لینک زیر کلیک کنید:

کلیک کنید: بهترین مرکز لیزر موهای زائد شرق تهران

 

لیزر موهای زائد دستگاه | بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد دستگاه
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

روش های مختلفی برای لیزر موهای زائد در دسترس است. اما چیزی که در تمام آن ها مشترک است، ای است که رشد مو را به طور چشمگیری کاهش دهند. اما یکی از نگرانی های افراد حین اقدام برای لیزر موهای زائد، یافتن کم درد ترین روش است.

امروزه دستگاه های لیزر مدرن با رویکرد های مختلفی پا به عرصه گذاشته اند. در این بین، برخی از دستگاه های لیزر موهای زائد، از جمله درمان های لیزر سنتی مبتنی بر شات، بیشترین میزان درد را به اعمال می کنند.

بنابراین، اگر شما هم به دنبال یک روش با کیفیت بالا و بدون درد در لیزر موهای زاید هستید، می توانید دستگاه های جدید و مدرن تر را انتخاب کنید. در غیر این صورت با سایر دستگاه های قدیمی، ممکن است متحمل در بیشتری شوید.

 

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت

لیزر موهای زائد دستگاه
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت

مدرن ترین و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در مرکز برکه <<< مدیواستار (اسکلپیون)

 

لیزر موهای زائد مردان

لیزر موهای زائد آقایان
لیزر موهای زائد مردان

قبلا تصور می شد که حذف موهای زائد تنها مختص خانم هاست. تنها در صورتی که یک بدنساز، دوچرخه سوار یا شناگر بودید، می توانستید موهای زائد خود را از بین ببرید و در غیر این صورت باید باقی عمر خود را با موهای زائد دست نخورده ادامه می دادید. اما امروزه از بین بردن موهای زائد در مردان نیز روز به روز در حال افزایش است. برخی از مردان قصد ندارند موهای زائد خود به کل از بین ببرند؛ بلکه تمایل دارند آن ها را نازک تر و کم پشت تر کنند.

لیزر موهای زائد تنها زنان را از مزایا بی شمار خود بهره مند نمی سازد. امروزه مردان بسیاری برای درمان لیزر موهای زائد خود اقدام می کنند. لیزر موهای زائد آقایان شامل مزایای ذیل است:

  • موهای زائد و ناخواسته را برای همیشه و به طور دائم از بین می برد.
  • ظاهر فیزیکی آقایان را جذاب تر می سازد.
  • اعتماد به نفس فرد را نسبت به خود افزایش می دهد.
  • موجب خراشیدگی و بریدگی ناشی از تیغ اصلاح، اپیلاسیون، کرم های موبر نمی شود.
  • نیاز به هیچ بخیه یا جراحی ندارد.
  • آسایش و راحتی به دنبال دارد.
  • بدنی همیشه پاک و تمیز به دنبال دارد.

توجه داشته باشید که نتایج و تجربه هر فرد در خصوص لیزر موی زائد آقایان ممکن است متفاوت باشد.

لیزر موهای زائد مردان توسط بهترین مرکز لیزر تهران

 

نکات قبل از لیزر موهای زائد | اقدامات لازم قبل لیزر

اقدامات لازم قبل لیزر
نکات قبل از لیزر موهای زائد

شما باید در یکی دو روز منتهی به جلسه لیزرتان، موهای زائد ناحیه بیکینی خود را شیو کنید. در صورتی که این کار را انجام ندهید، تکنسین لیزر، پیش از انجام رایند این کا را خواهد کرد و ممکن است متحمل هزینه اضافی شوید. علاوه بر این داشتن موی زائد در محل درمان، اثربخشی لیزر را کاهش می دهد. زیرا به جای فولیکول مو بر روی موهای روی سطحی متمرکز می شود. بنابراین اصلاح فراموش تان نشود!

درباره نکات قبل از لیزر موهای زائد بیشتر بدانید!

 

نکات لیزر موهای زائد بیکینی زنان

لیزر بیکینی
لیزر موهای زائد بیکینی زنان

در لیزر موهای زاید ناحیه بیکینی، رنگدانه مو، مورد هدف نور لیزر می باشد. افرادی بهترین نتیجه را دریافت می کنند که دارای پوست روشن و موی تیره و خشن در این ناحیه هستند. با تکنولوژی های جدیدتر، انواع پوست ها نیز با این روش قابل درمان هستند. با این حال افراد دارای پوست تیره به جلسات درمانی بیشتری نیاز خواهند داشت. به علاوه از بین بردن موهای سفید، جو گندمی و یا موهای نازک با لیزر ممکن است نتیجه خوبی حاصل نکند.

این را در نظر داشته باشید که لیزر موهای زاید ناحیه بیکینی مستلزم شرکت در چندین جلسه جداگانه است که به فاصله هر 4 یا 6 هفته می باشد.

در مورد لیزر موهای زائد بیکینی زنان بیشتر بدانید!

 

لیزر موهای زائد قیمت | قیمت لیزر

هزینه لیزر موی زائد بسته به ناحیه تحت درمان، میزان گستردگی موی زائد، تعداد جلسات مورد نیاز و سایز بدن متفاوت است. اما در نهایت، با کاهش دائمی موی زائد دیگر نیازی به خرید ژیلت، کرم های موبر، ورق های اپلاسیون و غیره ندارید و دیگر لازم نسیت هر ماه برای انجام اپیلاسیون به مراکز زیبایی مراجعه کنید. در پایان، نتایج لیزر به مراتب خیلی بهتر از اپیلاسیون است و هزینه آن نیز در دراز مدت بسیار کمتر است.

جهت اطلاع دقیق از قیمت لیزر موهای زائد صورت لطفاً اینجا کلیک کنید.

 

عوارض لیزر موهای بیکینی

عوارض لیزر بیکینی
عوارض لیزر موهای بیکینی

بروز عوارض جانبی جدی در لیزر موی زائد ناحیه بیکینی یا زیر بغل بسیار نادر است. اما شایع ترین عوارض عبارت هستند از:

  • تورم
  • قرمزی
  • ناراحتی و تحریک پوست

بیشتر بدانید: عوارض لیزر موهای بیکینی از شایعه تا واقعیت

 

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟

عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد
آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟

این یکی از شایعات بی پایه و اساسی است که بیشتر بر پایه ی ترس ها و نگرانی های غیر منطقی افراد شکل گرفته است. لیزر موهای زاید به گونه ای طراحی شده است تا تنها فولیکول (عامل رشد مو) را هدف قرار دهد و به هیچ وجه با بافت های عمیق تر پوست نفوذ پیدا نمی کند؛ چه برسد به این که به آنها آسیب برساند!

این امر در هر نقطه ی دیگری از بدنتان هم که لیزر می کنید صادق است. اشعه ی لیزر مورد استفاده در دستگاه های لیزر، بسیار کنترل شده و با طول موج محدود است تا هرگز نتواند بر بافت های عمیق اثری بگذارد. بنابراین، یادتان باشد لیزر موی زائد در هر نقطه از بدن که مورد استفاده قرار گیرد، منجر به نازایی نمی شود.

در این مورد بیشتر بدانید…

 

فیلم لیزر صورت | هزینه لیزر موهای زائد صورت

فیلم لیزر صورت
هزینه لیزر موهای زائد صورت

در ویدئوی زیر، فیلم لیزر صورت را مشاهده خواهید کرد:

جهت اطلاع از هزینه لیزر موهای زائد صورت لطفاً کلیک کنید.

 

آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست؟

لیزر موهای زائد+سرطان
آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست؟

علاوه بر کاربرد لیزر در حذف موهای زائد، امروزه دستگاه های لیزر فوق العاده ای وجود دارد که به درمان مشکلات پوست می پردازند و ظاهر پوست را لطیف، صاف و عاری از هر گونه عیب می سازند.

هیچ یک از دستگاه های لیزر، احتمال ابتلا به سرطان پوست را افزایش نمی دهد؛ حتی در واقع برخی از لیزر ها در درمان ضایعات پیش سرطانی نیز مفید واقع می شوند و یا حتی به درمان سرطان نیز کمک می کنند، بنابراین خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش می دهند. این موضوع در خصوص دستگاه های لیزر موهای زائد نیز صدق می کند.

بنابراین با قطعیت تمام می توان گفت که لیزر موی زائد به هیچ وجه سرطان زا نیست.

بیشتر بخوانید: آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست؟

 

نکات جلسه اول لیزر موهای زائد

چگونه بهترین مرکز لیزر موهای زائد را انتخاب کنیم؟ مرکز لیزر برکه
جلسه اول لیزر موهای زائد

پزشک هندپیس دستگاه لیزر را روی پوست تان فشار می دهد. بسته به نوع لیزر، ممکن است یک دستگاه خنک کننده در سر دستگاه تعبیه شده باشد یا از ژل خنک کننده برای محافظت از پوست تان و کاهش خطر بروز عوارض جانبی استفاده شود.

هنگامی که پزشک یا اپراتور، لیزر را فعال می کند، پرتو لیزر از طریق پوست تان به فولیکول های مو منتقل می شود. گرمای شدید متساطع از پرتو لیزر منجر به آسیب به فولیکول های مو شده که مانع از رشد مو می شود. در این حین ممکن است احساس درد و ناراحتی ناچیزی کنید که مشابه اصابت سوزن به پوست باشد، و احتمالا خنکی متساطع از دستگاه خنک کننده یا ژل خنک کننده  را نیز احساس می کنید.

درمان یک منطقه کوچک مانند پشت لب ممکن است چند دقیقه طول بکشد. اما درمان یک منطقه بزرگتر، مانند کمر یا پا، ممکن است بیش از یک ساعت زمان ببرد.

لیزر موهای زائد کمر و پشت

ممکن است به مدت چند ساعت اول پس از اولین جلسه لیزر موی زائد قرمزی و تورم را تجربه کنید.

جهت کاهش هر گونه ناراحتی، روی منطقه تحت درمان یخ قرار دهید. در صورت بروز واکنش های پوستی بلافاصله بعد از لیزر موهای زائد، پزشک ممکن است کرم استروئیدی به ناحیه آسیب دیده بمالد.

پس از جلسه لیزر موهای زاید و بین جلسات درمان برنامه ریزی شده، به مدت شش هفته از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید (هم نور خورشید طبیعی و هم تخت های سولاریوم) جدا اجتناب کنید. همچنین به طور روزانه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

درباره جلسه اول لیزر موهای زائد بیشتر بدانید…

 

نکات لیزر موهای زائد زیر بغل

چگونه پس از لیزر موهای زائد از پوست خود محافظت کنیم؟
لیزر موهای زائد زیر بغل

شیو کردن موهای زائد زیر بغل قدری دشوار است. به همین دلیل، به کارگیری لیزر موهای زائد در ناحیه زیر بغل، اهمیت پیدا کرده است. برخی از مزایای لیزر موهای زائد زیر بغل عبارتند از:

  • کاهش دائمی موهای زائد زیر بغل در کمتر از 4 جلسه
  • خلاص شدن از فوری جیک زدن مو، جوش های حاصل از ژیلت زدن، بریدگی ها، رشد موهای زیر پوستی و ضخیم شدن فولیکول ها
  • عدم نیاز به جراحی و غیره
  • آسودگی و راحتی بیشتر
  • متناسب با سبک زندگی هر فرد

نکته حائز اهمیت در اینجا این است که نتایج لیزر موهای زیر بغل در هر فرد متفاوت است.

در لیزر زیر بغل، پالس های نور با مورد هدف قرار دادن ملانین به طور انتخابی فولیکول های مو را تخریب می کنند. رنگدانه موجود در فولیکول مو، پالس را جذب می کند و فولیکول را تا جایی تخریب می کند که رشد موی زائد کاهش یابد. این کار با دقت بالایی انجام می شود و به طور اثربخشی تاثیر می گذارد.

یک جلسه لیزر موهای زائد زیر بغل حدود 15 دقیقه طول می کشد.

درباره لیزر موهای زائد زیر بغل بیشتر بدانید…

 

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

مرکز لیزر موهای زائد
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

مرکز زیبایی برکه با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی مجرب و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد و دستگاه ها، افتخار دارد علیرغم درمان لیزر موهای زائد ، کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره، اطلاع از قیمت ها و همچنین اخذ نوبت از بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و تندرست باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا