لیزر موهای زائد منطقه بیکینی و زیر بغل بهترین مناطق برای لیزر در تابستان

لیزر موهای زائد منطقه بیکینی و زیر بغل بهترین مناطق برای لیزر در تابستان

لیزر موهای زائد منطقه بیکینی و زیر بغل بهترین مناطق برای لیزر در تابستان

بله ! لیزر موهای زائد در تابستان.  برای اینکه بتوانید در فصل تابستان موهای زائد خود را لیزر کنید ،   مهم است که بدانید که در تابستان باید مسائل بهداشتی و ایمنی را تا حدودی بیشتر رعایت کنید.

برای بسیاری از مردان و زنان ، لیزر “بیکینی” یا برزیلی بخشی جدایی ناپذیر از فصل تابستان است.  تابستان فصل پوشیدن لباس شنا است و شما باید پوست نرم و صاف خود را در مایو به نمایش بگذارید.  صاف و بی مو بودن پوست بدن در فصل تابستان در ساحل یا استخر ضروری است.  زیرا بیشتر افراد احساس اعتماد به نفس و زیبایی می کنند.

به طور کلی در مورد حذف لیزر موهای زائد در فصل تابستان باید گفت که بدون نگرانی این کار را انجام بدهید.  فقط باید مواظبت بیشتری از پوست تان بکنید.

بسیاری از مردان و زنان در طول تابستان لیزر موهای زائد انجام می دهند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

اگر تا کنون لیزر درمانی برای موهای زائد انجام داده باشید ، می دانید که قبل و بعد از لیزر درمانی  نباید زمان زیادی را در معرض نور خورشید سپری کنید.

حتماً شما هم شنیده اید که لیزر درمانی نباید در تابستان انجام شود.  درست است که قبل از لیزر درمانی نباید در مقابل آفتاب قرار بگیرید ، اما هیچ محدودیتی برای لیزر موهای زائد در تابستان وجود ندارد.

 

نظرات کارشناسان حرفه ای در باره لیزر موهای زائد در فصل تابستان  

لیزر برای حذف موهای زائد در تابستان امکان پذیر است.  با این حال ، حفاظت پوست از خورشید باید قبل و بعد از درمان حتماً انجام شود.  لیزر موهای زائد را می توان حتی بر روی پوست برنزه انجام داد ، اما نوع لیزری که برای پوست های برنزه انتخاب می شود ، خیلی اهمیت دارد. معمولاً از دستگاه ليزر Nd:YAG  برای پوست های برنزه  استفاده می شود.

پوست های برنزه برای رسیدن به نتیجه مورد نظر ممکن است نیاز به جلسات درمانی بیشتری داشته باشد. اما توجه داشته باشید که اگر به تازگی پوست تان را برنزه کرده اید ، باید چند هفته صبر کنید و بعد از مشورت با پزشک لیزر درمانی انجام بدهید.  معمولاً برای  لیزر موهای زائد پوستی که  تازه برنزه شده باید 2 هفته صبر کنید.

 

از نور خورشید اجتناب کنید

قبل از لیزر موهای زائد در فصل تابستان از نور خورشید اجتناب کنید.   پوستی که برنزه نشده و از چندین هفته قبل در معرض آفتاب نبوده ، بهترین پوست برای لیزر موهای زائد است.  در این صورت نه تنها از بهترین نتایج بهره مند می شوید ، بلکه از پوست خود در برابر آسیب دائمی محافظت می کنید.

بعضی از شرایط و مراقبت های مربوط به لیزر درمانی را حتماً باید انجام بدهید.  یکی از این شرایط این است که از قرار گرفتن در معرض آفتاب و برنزه کردن پوست خود از دو هفته قبل تا دو هفته بعد از  لیزر موهای زائد بدن یا صورت خودداری کنید. 

قبل از لیزر موهای زائد در فصل تابستان از نور خورشید اجتناب کنید

توضیح این وضعیت آسان است. نور خورشید گرمای پوست را بالا می برد و پوست را نسبت به گرما حساس تر می کند.  استفاده از لیزر بر روی پوستی که به گرما حساس شده ممکن است سبب تغییر رنگ پوست یا هایپرپیگمنتاسیون ، سوختگی پوست و حتی زخم شود.   اما با رعایت موارد گفته شده شما می توانید در فصل تابستان هم از خدمات لیزر استفاده کنید.

 

مناطقی را که در تابستان در معرض آفتاب هستند لیزر نکنید  

بسیار مهم است که مناطقی را که در تابستان در معرض آفتاب قرار می گیرند ، لیزر نکنید.  از جمله صورت یا هر منطقه دیگر از بدن تان از جمله دست ها ، پاها ، انگشتان پا و انگشتان .   زیرا این مناطق به علت قرار گرفتن مداوم در معرض اشعه UVB و UVA هنوز فعال هستند.

اشعه UVB بر لایه سطحی پوست تأثیر می گذارد و اثر گذاری اشعه های UVA حتی عمیق تر است. و پس از قرار گرفتن در معرض اشعه آفتاب و شستشوی پوست متوجه خواهید شد که پوست تان تیره تر شده است.

 

منطقه بیکینی و زیر بغل بهترین مناطق برای لیزر در تابستان

خطرات لیزر که باید از آنها پرهیز کنید | هزینه لیزر زیر بغل | بهترین مرکز لیزر
منطقه بیکینی و زیر بغل بهترین مناطق برای لیزر در تابستان

در حالی که مناطقی وجود دارد که در طول تابستان باید از لیزر کردن آنها خودداری کنید ، مناطقی هم وجود دارد که اصلاً در معرض نور خورشید قرار نمی گیرد و برای لیزر درمانی در تابستان کاملاً مناسب هستند.

به عنوان مثال ناحیه زیر بغل که با بازوها محافظت می شود و نور خورشید هیچ تماسی با آن ندارد ، ناحیه ای است که شما می توانید بدون نگرانی در هر فصلی از سال حتی تابستان موهای زائد آن را لیزر کنید.  منطقه بیکینی را  هم می توانید در تابستان لیزر کنید.  چون منطقه ای ست که همیشه با لباس پوشیده می شود.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

 

کرم ضد آفتاب و مراقبت از پوست در تابستان 

کرم ضد آفتاب یک ماده ضروری برای مراقبت روزانه از پوست است.  حتی اگر موهای زائد خود را لیزر نکرده باشید.  اما اگر تصمیم دارید موهای زائد صورت یا مناطقی از بدن خود را لیزر کنید ، لازم است هر روز از کرم ضد آفتاب با  SPF  بالای 30 استفاده کنید.  کرم ضد آفتاب یک محافظ خوب برای پوست است که حتی در روزهای ابری و  بارانی از پوست شما در برابر هر دو اشعه UVA و UVB  خورشید محافظت می کند.

در تابستان حتی اگر در منزل هم از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.  اگر بعد از لیزر موهای زائد پوست تان خشک شد ،  باید از ژل آلوئه ورا یا لوسیون های بدون عطر برای مرطوب نگه داشتن پوست خود استفاده کنید.

 

در تابستان بهداشت پوست را بیشتر رعایت کنید    

در تابستان بهداشت پوست را بیشتر رعایت کنید

از آنجا که لیزر موهای زائد منافذ پوست را باز می کند ، پوست شما بعد از درمان آسیب پذیرتر است و نسبت به عفونت حساس تر می شود.  به همین دلیل لازم است تا بهبودی کامل ، بهداشت پوست را رعایت کنید.

به طور مثال برای رعایت بهداشت پوست خود پس از لیزر موهای زائد ، به مدت حداقل دو روز از رفتن به باشگاه بدن سازی ، سونا ، جکوزی یا شنا در دریا یا استخر خودداری کنید.   بعد از این مدت ، ورزش کردن و عرق کردن خطری برای شما نخواهد داشت.

هشدار:  مورد دیگر اینکه  تا حداقل 5 روز پس از جلسه درمان با لیزر از لایه برداری پوست خودداری کنید.  بنابراین هنگام دوش گرفتن نباید از لیف ، اسفنج و اسکراب های بدن استفاده کنید تا پوست شما فرصت کافی برای بهبودی داشته باشد.

 

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد در تابستان

در اینجا چند نکته برای مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد در تابستان به شما ارائه شده است :

  • از فعالیت هایی مانند شنا برای 24 تا 48 ساعت اول پس از جلسه لیزر درمانی خودداری کنید.
  • از دو هفته قبل تا دو هفته بعد از جلسه لیزر موهای زائد از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید در ناحیه تحت درمان خودداری کنید.
  • روزانه از کرم ضد آفتاب باSPF حداقل 30 و حداکثر 100 با مواد فعال مانند دی اکسید تیتانیوم و روی استفاده کنید.

اگر می خواهید در فصل تابستان لیزر موهای زائد انجام دهید ، اشکالی ندارد.  اما مهم است که برای جلوگیری از عوارض جانبی به دنبال یک مرکز لیزر بسیار معتبر و با تجربه باشید که بتواند بهترین خدمات را توسط اپراتورهای با تجربه به شما ارائه دهد.

مرکز لیزر و زیبایی در اهواز با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی می باشد.  برای ارتباط با مراکز لیزر موهای زائد اینجا کلیک کنید.  

برای اطلاع بیشتر از لیزر موهای زائد این مقاله را مطالعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حذف موهای زائد با لیزر و یا تماس با ما اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

وبسایت مرکز برکه : www.tehranskin.com

اینستاگرام مرکز برکه : berkelyzerr 

هزینه تزریق بوتاکس و ژل در مرکز برکه

رفع چین و چروک صورت با تزریق ژل و بوتاکس در مرکز برکه

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا