لیزر فول بادی به چه معناست؟ | قیمت لیزر کل بدن با بهترین دستگاه لیزر

تجربیات لیزر پوست و لیزر موهای زائد نی نی سایت
لیزر فول بادی نی نی سایت

تصور کنید دیگر مجبور نیستید به طور مداوم بخشی از بدن خود را اصلاح و اپیلاسیون کنید … خوشبختانه با لیزر فول بادی ، این امر کاملا مسیر است. اما معنی فول بادی چیست؟

لیزر فول بادی یا لیزر کل بدن ، موثرترین روش برای از بین بردن موهای بدن است که نتایج ماندگاری به ارمغان می آورد. به مرور زمان ، موهای بدن نرم تر و نرم تر می شوند و بدین ترتیب کمتر دیده می شوند و رشد آن ها با هر درمان کند تر و کند تر می شود.

برای افرادی که به دلایل زیبایی شناسی تمایل دارند به طور دائم موهای زائد بدن خود را کاهش دهند ، لیزر موهای زائد در مقایسه با سایر روش های رفع موهای زائد بدن مانند اپیلاسیون ، بند انداختن ، اصلاح و یا استفاده از کرم های موبر ، بسیار موثر و مفیدتر است و به معنای واقعی در وقت شان صرفه جویی می کند.

متخصصین لیزر موهای زائد ما در مجموعه تهران اسکین ، در زمینه کمک به افرادی که می خواهند موهای کل بدن خود را از بین ببرند ، آموزش دیده اند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

 

ليزر فول بادي چيست و چگونه عمل می کند؟

عکس فول بادی

در لیزر فول بادی ، از انرژی نوری برای تخریب دائمی یا از بین بردن فولیکول های مو استفاده می شود. این فرایند را ” فوتوترمولیز ” می نامند. در این روش درمانی ، ریشه های زیر سطح پوست مورد هدف لیزر کلاس پزشکی قرار می گیرند تا از رشد مجدد آنها جلوگیری شود.

لیزر موهای زائد ، راه حل موثر و محبوبی به منظور رفع موهای زائد کل بدن همه افراد محسوب می شود ، زیرا می توان از آن بر روی هر نوع پوستی یا هر رنگی استفاده کرد. برخی تصورات غلط در مورد لیزر وجود دارد ، یکی این که لیزر مناسب برای پوست های تیره تر نیست. خوشبختانه فناوری دستگاه های لیزر مدرن به راحتی قابل تنظیم است تا هر نوع پوست با هر رنگی را در ایمنی کامل درمان کند.

 

لیزر فول بادی شامل چه قسمت هایی است ؟

لیزر کل بدن شامل کجاست

شاید این سوال برای تان پیش آمده باشد که لیزر کل بدن شامل چیست . از لیزر فول بادی می توان برای از بین بردن موی زائد در مناطق زیر استفاده کرد:

در واقع کلیه مناطقی از بدن که موها دارای رنگدانه کافی برای جذب نور لیزر هستند ، حتی مناطق بسیار حساس ، شامل لیزر کل بدن می شوند. پزشک می تواند در طول مشاوره اولیه ، نواحی مورد نظر شما را ارزیابی کند.

 

لیزر کل بدن چقدر طول میکشد ؟

لیزر فول بادی آقایان

فولیکول مو باید در چرخه رشد خود در زمان خاصی مورد هدف قرار گیرد تا از بازگشت مو جلوگیری شود. از آنجایی که تک تک موها در هر زمان ممکن است در بخش های مختلفی از چرخه رشد مو قرار داشته باشند ، برای رسیدن به نتایج مطلوب به چندین جلسه لیزر نیاز خواهید داشت. ما معمولاً 6 تا 8 جلسه لیزر در فاصله 4 تا 6 هفته ای را توصیه می کنیم. از اینرو مدت زمان لیزر کل بدن حدوداً یکسال به طول می انجامد.

 

مزایای لیزر موهای زائد

  • لیزر موهای زائد هم برای آقایان و هم خانم ها مناسب است.
  • درمان لیزر موهای زائد شما را از داشتن پوستی صاف ، بدون موی زیر پوستی و تحریک و حساسیت که می تواند در اثر اصلاح ایجاد شود ، بهره مند می سازد.
  • نتایج لیزر دائمی تر از اپیلاسیون ، بند یا کرم های موبر یا دپیلاتور هستند.
  • برخلاف IPL (نور پالسی شدید) ، لیزر موهای زائد برای پوست های تیره و نواحی غیر قابل دسترسی ، مناسب است.
  • مناطق بزرگ را می توان در یک زمان مورد هدف قرار داد.
  • در طولانی مدت منجر به صرفه جویی در وقت و هزینه تان می شود.
  • لیزر موهای زائد منجر به کاهش دائمی موهای زائد می شود و می تواند تا 90٪ آنها را کاهش دهد.

 

آنچه در جلسه مشاوره لیزر فول بادی انتظار می رود

قیمت لیزر موی زائد
لیزر کل بدن نی نی سایت

مشاوره لیزر فول بادی با پزشک معالج انجام خواهد شد. وی موهای بدن شما را ارزیابی کرده و مناسب ترین نوع درمان را تعیین می کند. در طول مشاوره ، پزشک قادر به پاسخگویی به سوالات شما در مورد موهای زائد تان است و به شما توصیه های شخصی می دهد. از شما یک تست پچ گرفته می شود تا مشخص شود کدام لیزر می تواند ایمن ترین و موثرترین نتیجه را برای نوع پوست شما رقم زند. اگر پزشک تصمیم بگیرد که موهای بدن شما قابل درمان با لیزر است ، ادامه فرایند لیزر درمانی در کلینیک مخصوص انجام می شود.

 

قيمت ليزر فول بادي

لطفاً جهت اطلاع از هر کدام از موارد زیر ، روی گزینه مورد نظر خود کلیک کنید:

 

سوالات متداول درباره لیزر فول بادی

لیزر فول بادی

آیا می توان هر موی زائدی را با لیزر از بین برد؟

لیزر های مورد استفاده در لیزر فول بادی بسیار دقیق هستند و می توان از آنها برای از بین بردن موهای زیر بغل ، خط بیکینی یا برزیلی ، کمر ، قفسه سینه ، گردن ، دست و پا استفاده کرد – در واقع مناطقی که مو دارای رنگدانه کافی برای جذب نور لیزر است ، حتی مناطق بسیار حساس.

آیا مردان می توانند لیزر فول بادی انجام دهند؟

البته. یکی از دلایلی که لیزر فول بادی برای آقایان ایده آل است این است که در تمام بدن به یک اندازه خوب عمل می کند و نتایج طولانی مدتی دارد. لیزر فول بادی آقایان شامل کل کمر ، قفسه سینه یا شکم است که بسیار کارآمد و مؤثر است. خرسندیم اعلام کنیم که ما در مرکز تخصصی لیزر ، خدمات لیزر آقایان را نیز ارائه می دهیم.

لیزر کل بدن چقدر طول میکشد ؟

مدت زمان لیزر کل بدن ، بسته به جنسیت و اندازه منطقه مورد نظر ممکن است بین 2 تا 3 ساعت طول بکشد.

چند جلسه برای لیزر فول بادی نیاز است؟

معمولاً برای رسیدن به بهترین نتیجه ، یک دوره درمان لیزر موهای زائد نیاز است که بین 6 تا 8 جلسه می باشد.

 

قیمت لیزر کل بدن چقدر است؟

این موضوع در طول مشاوره شما تعیین خواهد شد.

 

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

از بین بردن موهای کامل بدن با لیزر احساس همچون کشیده شدن یک کش لاستیکی روی بدن توصیف می شود.

 

آیا لیزر موهای زائد یک روش دائمی است؟

هیچ راهی برای از بین بردن کامل موهای زئد به طور دائم وجود ندارد – اما روش هایی وجود دارد که موها را به طور دائمی کاهش می دهد. حتی وقتی فولیکول مو از طریق لیزر یا الکترولیز آسیب ببیند یا از بین برود ، تغییرات هورمونی می توانند باعث رشد فولیکول های جدید شوند ، به این معنی که مو در آن ناحیه مجددا رشد می کند. لیزر موهای زائد یکی از موثرترین و ماندگارترین راه حل ها برای رفع موهای زائد است ، زیرا فولیکول ها را به صورت تکی مورد هدف قرار می دهد و طی یک دوره درمانی انجام می شود.

بیشتر مراجعان ما نتیجه دائمی را تا 90٪ کاهش رشد مو گزارش داده اند که این نتایج به نوع و رنگ مو بستگی دارد.

 

آیا لیزر کل بدن برای من مناسب است؟

از بین بردن کامل موهای زائد بدن با لیزر برای همه نوع و رنگ پوستی بی خطر است ، بنابراین برای هر کسی که به دنبال نتایج دائمی و پوستی صاف و ابریشمی باشد ، این روش مناسب است. از آنجا که لیزر جذب رنگدانه فولیکول مو می شود ، تنها نکته مهم این است که موهای زائد تان دارای رنگدانه کافی برای درمان باشند. پزشک در طول مشاوره در خصوص این موضوع با شما صحبت خواهد کرد.

 

آیا لیزر موهای زائد بی خطر است؟

لیزرهای مورد استفاده برای از بین بردن موهای زائد بسیار قدرتمند هستند ، بنابراین از لحاظ ایمنی بسیار مهم است که ارائه دهنده ای را انتخاب کنید که تحت نظارت کمیسیون کیفیت و مراقبت یا سایر دستگاه های نظارتی ذیربط فعالیت داشته باشد. این بدان معناست که پزشک معالج حداقل معیارهای آموزشی را رعایت می کند و کلینیک استانداردهای مهم سلامت ، ایمنی و بهداشت را داراست.

مفتخریم اعلام کنیم که مجموعه تهران اسکین بیش از یک میلیون درمان لیزر موهای زائد ارائه داده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد آموزش و تخصص متخصصان لیزر موهای زائد ما ، به این لینک مراجعه کنید.

 

آیا لیزر کامل بدن برای پوست های تیره مناسب است؟

درمان با لیزر برای هر نوع پوستی و هر رنگی مناسب است. تا زمانی که موهای زائد شما به اندازه کافی تیره باشند تا نور لیزر را جذب کنند ، مناسب است.

 

اپیلاسیون بهتر است یا لیزر موهای زائد؟

اپیلاسیون به طور مرتب و در طولانی مدت می تواند باعث ایجاد آسیب هایی از جمله تیره شدن و روشن شدن پوست (هیپر و هیپو پیگمانتاسیون) و رشد موهای زیر پوستی شود که می تواند منجر به اسکار شود. از آنجا که لیزر فول بادی ، به طور دائمی ضخامت موها را کاهش می دهد و ساینده پوست نیست ، هیچ گونه اثر مضری برای تون و بافت پوست ندارد. به علاوه بعد از یک دوره درمان ، ضخامت ، تیرگی و میزان موها کاهش می یابد.

 

عوارض لیزر کل بدن چیست؟

لیزر تنها فولیکول مو را مورد هدف قرار می دهد و باعث نمی شود که پوست اطراف آن آسیب بیند. ممکن است کمی قرمزی را تجربه کنید ، اما این عارضه باید طی 24 ساعت فروکش کند.

 

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران

مفتخریم اعلام کنیم مرکز لیزر ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران)، خدمات لیزر را توسط بهترین دستگاه لیزر ، یعنی مدیا استار اسکلپیون انجام می دهد. این دستگاه جدیدترین و ایمن ترین دستگاه الکسانداریت برای لیزر فول بادی به روشی راحت است. این یک روش درمانی است که موها را به طور دائمی کاهش می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

sknclinics

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا