لیزر فول بادی قیمت بالایی ندارد!

لیزر فول بادی قیمت

لیزر فول بادی قیمت

حتما در میان اطرافیان شما هم کسی هست که به اصطلاح پرمو باشد و به قول معروف فقط کف دست هایش مو نداشته باشد. این دسته افراد بیشتر از هر کس دیگری خودشان به دردسر و ناراحتی مبتلا هستند. تصور کنید که هر روز ناچار به شیو کردن موهای زائد کل بدن باشید. از قیمت و هزینه های خرید پودرهای مو بر یا ژیلت های یک بار مصرف هم می گذریم. چرا که احتمالا خودتان به خوبی با این پروسه آشنایی دارید.

اما چرا به فکر راه حل بهتری نباشید؟ چرا یک بار برای همیشه از شر موهای زائد خلاص نمی شوید؟ فرقی نمی کند که این موها در کدام نقطه از بدن شما رشد کرده باشند، با وجود تکنیک هایی مانند لیزر موهای زائد، همه دردسرها به اتمام خواهد رسید. نگران قیمت لیزر موهای زائد نیز نباشید. قرار است در این مطلب به طور مفصل درباره هزینه لیزر و فاکتورهای موثر در آن با شما صحبت کنیم. اما در صورتی که به دنبال یک مرکز هستید که خدمات لیزر فول بادی را با قیمت خوبی ارائه کند، ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم:

لیزر فول بادی قیمت
لیزر فول بادی قیمت

مرکز لیزر و زیبایی شمال تهران (واقع در خیابان شریعتی) افتخار دارد که بهترین تعرفه های لیزر موهای زائد را به شما عزیزان ارائه کند. دستگاه مورد استفاده در این مرکز، دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار 2019 است که ساخت کمپانی زایس آلمان می باشد. علاوه بر این یکی از مزیت های بزرگ مرکز شمال تهران، ارائه ی تخفیف های استثنایی(گاهی تا 70 درصد) بری خدمات لیزر موهای زائد است. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

حالا می پردازیم به اصل مسئله و این که لیزر فول بادی یعنی چه ؟ چه مزایایی دارد ؟ قیمت آن به چه صورت است و این که شامل کدام نواحی از بدن ما می شود؟ با ما همراه باشید تا پاسخ تمام این سوالات را بدهیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

لیزر فول بادی یعنی چه ؟

فول بادی به معنای تمام بدن است. اما طبیعتاً امکان دارد این سوال برایتان مطرح شده باشد که خب تمام بدن ما که مو ندارد. به عنوان مثال کف دست یا کف پاها که مو ندارند. اما مسئله اینجاست که فول بادی به معنای لیزر کردن تمام نقاطی است که مو دارند. اما برخی مواقع بهترین انتخاب ممکن نیست. چرا که ضخامت موهای تمام نقاط بدن به صورت یکسان و یکنواخت نخواهد بود و همان طور که می دانید، لیزر کردن موهای کرکی و نازک ممکن است به ضخیم شدن و ازدیاد آن ها منجر شود. در نتیجه توصیه می کنیم که حتما از دستگاهی استفاده کنید که برای لیزر موهای کرکی نیز مناسب و موثر باشد

خب حالا که با معنای لیزر فول بادی آشنا شدید، بهتر است اندکی به مزایای آن بپردازیم: مهم ترین مزیت لیزر فول بادی این است که هزینه های شما را کاهش خواهد داد! بله تعجب نکنید ، با لیزر فول بادی ، شما یک بار لیزر می کنید و دیگر نیازی نیست که هزینه های خود را افزایش دهید. علاوه بر این خیلی از مراکز، در صورتی که پکیج فول بادی آن ها را انتخاب کنید، خیلی از نواحی صورت را به صورت اشانتیون و رایگان به شما ارائه می کنند.

لیزر فول بادی یعنی چه ؟
لیزر فول بادی یعنی چه ؟

به عنوان مثال فرض کنید که لیزر فول بادی در یک مرکز با رقم 490 تومان عرضه می شود و پکیج طلایی همین مرکز( شامل لیزر دست +پاها + بیکینی) با رقم 390! خب حالا به نظر شما کدام به صرفه تر است ؟ به خاطر داشته باشید که لیزر فول بادی شامل دست کامل+ پاها کامل+ بیکینی+ زیربغل ها + کمر و شکم + صورت می شود!

با تمام این مسائل به نظر می آید که لیزر فول بادی کاملاً به صرفه تر و بهتر است و حتی بر خلاف باور رایج، قیمت ارزان تری هم دارد.

یکی از نکاتی که باید حتما موقع لیزر فول بادی به آن توجه داشته باشید این است که دستگاهی را انتخاب کنید که برای اثرگذاری روی تمام انواع پوست ها و موها مفید باشد. به عنوان مثال طبعاً موهای زائد بیکینی و زیربغل، ضخیم تر از موهای زائد صورت هستند. به همین خاطر دستگاه مورد نظر باید قابلیت تنظیم مجدد را داشته باشد و بتوان از آن برای لیزر موهای کرکی هم استفاده کرد.

تنها دستگاهی که تمام این خصوصیات را دارد و حتی بر روی موهای نازک و کرکی هم موثر است، دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار است که به عنوان جدیدترین تکنولوژی لیزر موهای زائد شناخته می شود. این دستگاه کاملا بدون درد است و هیچ گونه عوارض جانبی مانند سوختگی و التهاب بر جای نمی گذارد.

لیزر فول بادی نی نی سایت

وب سایت های تبادل نظر هم برای خیلی از افراد جای خوبی برای پیدا کردن مرکزی است که هم کیفیت خوبی داشته باشد و هم قیمت های مناسبی را ارائه کند. اما خیلی وقت ها اطلاعات اشتباهی در این وب سایت ها تبادل می شود. به عنوان مثال بارها دیده ایم که فردی یک سوال می پرسد اما پاسخ هایی که دریافت می کند ، بیشتر تبلیغ یک مرکز مشخص است. همان طور که می دانید به این تبلیغات هم نمی توان اعتماد کرد. به جای استفاده از اطلاعات این مراکز، توصیه می کنیم که به فهرست قیمت های ما که در وب سایت تهران اسکین درج شده، نگاهی بیاندازید. این قیمت ها ممکن است به مناسبت های مختلف با تخفیف های فوق العاده ای ارائه شود.

دانشجویان عزیز نیز می توانند با ارائه ی کارت دانشجویی، تخفیف 50 درصدی دریافت کنند.

لیزر فول بادی آقایان

راستش را بخواهید یکی از مشتریان پر و پا قرص لیزر فول بادی، آقایان هستند چرا که آقایان بیشتر از خانم ها روی نواحی مختلف بدن خود موی زائد دارند. به خصوص آقایانی که ورزشکارند و هر روز به باشگاه یا استخر می روند. داشتن موهای زائد روی بدن ورزشکاران باعث می شود که پیچ خوردگی و کیست های مویی بیشتر رخ بدهد. به همین دلیل بهترین انتخاب این آقایان لیزر موهای زائد است.

لیزر فول بادی آقایان
لیزر فول بادی آقایان

خوشبختانه در مرکز ما خدمات لیزر آقایان با قیمت های ویژه و فوق العاده نیز ارائه می شود. کافیست با همکاران ما در این مرکز تماس بگیرید و سوالات خود را در این زمینه مطرح نمایید.

محقق و گردآورنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا